loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 717 1393/01/05 نظرات (374)

 

Google Chrome 33.0.1750.152 Final گوگل کروم مرورگری بی نقص و پر سرعت می باشد که طرفداران زیادی را مجذوب خود کرده است. مرورگر کروم از چهارچوب دیگر مروگر ها استفاده کرده است. تکنیک گذاشتن سایت ها در لیست سیاه یکی از تکنیک های جدید این مروگر می باشد. سازندگان کروم مدعی شده اند که این مرورگر از تمامی مروگرهای فعلی پر سرعت تر و ایمن تر می باشد. پس از گذراندن نسخه های ازمایشی کروم نشان داد که واقعا در محیط های نا امن ، امینت بالایی دارد و به راحتی می توان به این مروگر تکیه کرد.از دیگر ویژگی ها این مرورگر تونایی بازکردن تب های متعدد و همچنین ترجمه سایت های به زبان دلخواه می باشد.

سجاد بازدید : 835 1393/01/05 نظرات (0)

 

Mozilla Firefox 28.0 Final مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. این مرورگر محبوب را به خاطر کیفیت و کارایی بالایش رقیب سرسخت سایر مرورگرهای مطرح دنیا مانند Google Chrome، Internet Explorer، Opera و … می باشد. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing در یک پنجره و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده را دسته بندی نموده و در پوشه ای خاص ذخیره نماید. محیط زیبا همراه با امکانات فراوان از قبیل تغییر در شکل ظاهر و اضافه یا حذف نمودن نوار ابزار ها کار با فونت های مختلف و درشت و ریز کردن صفحه همچنین مجهز بودن به پوسته های گوناگون بر زیبایی و توانایی این مرورگر افزوده است. فایرفاکس با تمامی نسخه های ویندوز سازگار است. دقت کنید این نسخه تمام فارسی است و ممکن است در استفاده دچار مشکلاتی شوید بنابراین پیشنهاد می شود اگر می توانید نسخه انگلیسی آن را دانلود کنید.

سجاد بازدید : 13808 1393/01/05 نظرات (362)

این مجموعه شامل 27 والپیپر زیبا و با کیفیت از امام خامنه ای می باشد که در سایز 360×640 پیکسل و فرمت jpg برای گوشی های موبایل توسط ملی دانلود آماده شده است.

سجاد بازدید : 537 1393/01/05 نظرات (1)

(1393/01/05) تغییرات:
جایگزین شدن Angry Birds 4.0.0 برای آندروید
جایگزین شدن Angry Birds 3.3.1 برای آیفون و آیپد

به نظر نمی رسد گیمری وجود داشته باشد که نام بازی محبوب Angry Birds را نشنیده باشد. این بازی که از یک ایده بسیار ساده خلق شده است و آن هم این است که شما باید با کمانی که وجود دارد، پرندگانی را که در دست دارید به سمت ساختمان هایی که درون آنها خوک هایی وجود دارند پرتاب کنید تا بر اثر برخورد پرندگان با ساختمان، سازه بر سر خوک ها خراب شود. وظیفه شما در این بازی بر خلاف ظاهر آن بسیار پیچیده است و هر چه مراحل بیشتری را طی می کنید، نابود کردن خوک ها کار مشکل تری می شود.
بازی موبایل Angry Birds (پرندگان خشمگین) یکی از بازی های معروف و پرطرفدار می باشد. در اینجا نسخه جدید این بازی زیبا برای گوشی های موبایل و برای پلاتفرم های iOS، آندروید، سیمبیان، ویندوز موبایل و جاوا در اختیار شما قرار گرفته است. هم اکنون می توانید این بازی جذاب را از سایت ما دریافت کنید.

سجاد بازدید : 3764 1393/01/05 نظرات (0)

 

نرم افزار Media Converter 1.22 که برای سیستم عامل اندروید آماده گردیده است، قادر است فرمت فایل های ویدئو، صوت، تصاویر، اسناد و … را تقریبا به هر فرمتی تبدیل کند. تبدیل فایل ها به آرشیو یا تبدیل فایل های آرشیو نظیر ZIP, BZ2, 7Z و GZ از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد. به کمک این نرم افزار قادر خواهید بود تمامی عکس ها – ویدیو ها – کتاب های الکترونیکی – آرشیوهای خودتان را به راحتی و با سرعت به فرم های مختلف تبدیل کنید . بدون شک این نرم افزار یکی از کامل ترین نرم افزارها در زمینه ی تبدیل می باشد.

سجاد بازدید : 41583 1393/01/05 نظرات (363)

 

دانلود مجموعه آهنگ های تکنو ورزشی

بهترین موسیقی های جهان که هیچوقت از شنیدن آنها خسته نخواهید شد را موسیقی بی کلام تشکیل داده اند. مجموعه ایی بی نظیر از آهنگ بی کلام ورزشی ( تکنو – دنس )  را در این پست آماده کرده ایم. تمامی آهنگ هایی که در این مجموعه در نظر گرفته ایم از برنامه های مختلف ورزشی شبکه های مختلف شنیده اید . امیدواریم این مجموعه بی نظیر مورد پسند شما عزیزان واقع شود .

سجاد بازدید : 540 1393/01/05 نظرات (0)

 

Free Ringtone Maker 2.4.0.1793 یک نرم افزار ساده برای ساخت آهنگ های زنگ با فرمت های صوتی مختلف می باشد که می توانید از آن ها بر روی گوشی موبایل خود استفاده کنید. این نرم افزار از فرمت های صوتی نظیر MP3 پشتیبانی می کند و می تواند این فایل ها را به فرمت های مختلف تبدیل کند. Free Ringtone Maker شکل موجی فایل صوتی شما را نمایش می دهد و به شما اجازه می دهد تا قسمت خروجی خود را از آن انتخاب کنید. شما امکان ویرایش فایل ورودی و اضافه کردن افکت های سرد به آهنگ های زنگ را دارید. کل فرآیندی که در این برنامه انجام می دهد بیش از سه دقیقه نمی شود.

سجاد بازدید : 529 1393/01/05 نظرات (0)

USB Safely Remove 5.2.2.1204 نام نرم افزاری قدرتمند به منظور مدیریت بر اتصال USB می باشد که به کمک آن کاربران می توانند بر دستگاه های مختلفی که از طریق ورودی USB به سیستم متصل شده است مدیریتی کامل نمایند.
به کمک این ابزار می توان علاوه بر صرفه جویی در زمان جداسازی های امن دستگاه از سیستم، مدیریت چندگانه ای را نیز بر روی دستگاه های دیگر اعمال نمود. از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به قابلیت های نظیر استفاده از منوی مدیریتی سریع با یک کلیک بر آیکون برنامه در کنار Taskbar ویندوز، جدا نمودن دستگاه هایی که به صورت معمولی در هنگام جداسازی با پیغام خطای “دستگاه را هم اکنون نمی توانید stop کنید” مواجه می شوند، قابلیت اجرای کلید میانبر بر روی صفحه کلید برای جداسازی دستگاه به صورت امن و سریع، قابلیت اجرای برنامه در محیط خط فرمان و … اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت Crystal Rich می باشد.

سجاد بازدید : 610 1393/01/05 نظرات (356)

Incomedia WebSite X5 Evolution 10.1.6.49 یک نرم افزار بزرگ برای طراحی صفحات وب می باشد. این نرم افزار، یک مجموعه راه حل چند منظوره همراه با ابزارهایی برای ایجاد و انتشار وب سایت های حرفه ای، فروشگاه های آنلاین و وبلاگ در 5 مرحله آسان است. توسط این برنامه می توانید به آسانی و بدون یادگیری HTML، MySQL، PHP و … وب سایت خود را بسازید. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا در کوتاه ترین زمان و با استفاده از Wizard برنامه در 5 مرحله و بدون نیاز به برنامه نویسی، یک وب سایت کامل و حرفه ای طراحی و منتشر کنید. در طراحی وب سایت خود می توانید از قالب ها، محتوا، اشیاء و … آماده ی موجود در این نرم افزار استفاده نمایید و آن ها را به صفحات در حال طراحی خود اضافه کنید. این نرم افزار از آخرین استانداردهای طراحی وب پشتیبانی و با پشتیبانی از HTML5 و CSS3 در فرمت یونیکد و ادغام کتابخانه جی کوئری و جاوا اسکریپت، سازگاری صفحات طراحی شده با تمامی مرورگرها و دستگاه های تلفن همراه، آیفون، آیپد و … را تضمین می کند. این نرم افزار دارای توابع مورد نیاز برای بهینه سازی وب سایت از جمله نقشه سایت و … را برای معرفی بهتر به موتورهای جستجو در اختیار شما قرار می دهد. همچنین صفحات طراحی شده توسط این نرم افزار به صورت بهینه بوده و ایندکس شدن بهتر وب سایت در موتورهای جستجو را تضمین خواهد کرد.

سجاد بازدید : 522 1393/01/05 نظرات (0)

 

AVG Internet Security 2014 14.0 Build 4354 یک نرم افزار امنیت اینترنت قدرتمند و مطرح و یکی از آنتی ویروس های با سابقه است که چندین سال سابقه فعالیت مثبت در سیستم عامل های مختلف همواره نامش در میان لیست برترین ضد ویروس های دنیا مطرح بوده است. ویروس ها، برنامه های مخرب، تروجان ها با سرعت زیادی در حال افزایش هستند و روز به روز عملکرد آنها پیچیده تر می شوند، این برنامه های مخرب را معمولاً با فایل های اجرایی مخلوط می کنند و برای قربانی ارسال می کنند، این گونه برنامه ها را که بیشتر با اهداف جاسوسی ساخته می شوند برای دزدیدن پسورد استفاده می کنند، با نصب یک آنتی تروجان در مقابل این دسته از فایل های مخرب ایمن شوید. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارها در شناسایی و حذف تروجان ها از روی سیستم شما می باشد، محافظت به صورت بلادرنگ در مقابل عملکرد سیستم، شناسایی فایل های اجرایی آلوده به تروجان، پاکسازی فایل های آلوده، شناسایی برنامه های ضبط صفحه کلید، ایجاد نسخه پشتیبان از فایل های پاک سازی شده و … همه از ویژگی های این نرم افزار می باشد. کار برنامه های امنیتى، محافظت از سیستم شما و همچنین جلوگیری از ورود جاسوس افزارها، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم، تروجان ها، DDL هاى مخرب و کی لاگر ها مى باشد، اما با نصب این برنامه می توانید سیستم خودتان را با قدرت بالای این نوع نرم افزارها از ورود هر گونه جاسوس بر روی سیستم خود مانع شوید.

سجاد بازدید : 408 1393/01/05 نظرات (0)

 

PGWare SuperRam 6.3.24.2014 نرم افزاری است که به شما امکان مطلوب نگه داشتن رایانه و مدیریت حافظه سیستم را می دهد.
آیا از هنگ کردن برنامه ها و یا هشدارهای کمبود حافظه خسته شده اید؟ یا متوجه کند شدن عملکرد رایانه تان بعد از گذشت یک مدت زمان می شوید؟ SuperRam نه تنها به رفع این مشکلات می پردازد بلکه کارایی رایانه شما را نیز افزایش می دهد. SuperRam موجب تغییری در سخت افزار شما و خصوصیات آن نمی شود و کار کردن و تنظیم نمودن برنامه آنقدر ساده است که حتی کاربران مبتدی و کودکان نیز می توانند از آن استفاده کنند. از سوی دیگر SuperRam مورد تست و آزمایش قرار گرفته و کارایی آن اثبات شده است. با استفاده از SuperRam می توان ویندوز را برای مدت طولانی تری در حال اجرا نگه داشت. دیگر مجبور به راه اندازی مجدد رایانه تان به علت هشدارهای کمبود حافظه نخواهید بود، مقداری از حافظه اصلی رایانه تان را انتخاب می کنید و SuperRam حافظه هدر رفته را بازیابی می کند و به شما بر می گرداند. اصطلاحاً SuperRam باعث شارژ بیشتر حافظه رایانه شما می شود.

سجاد بازدید : 669 1393/01/05 نظرات (0)

 

کلیه اجزای سخت افزاری کامپیوترتان، شامل: کارت گرافیکی و صدا، مادربرد، هارد دیسک، مودم و یا حتی صفحه کلید، دارای درایور می باشند. در ابتدا ممکن است این اجزا توسط سیستم عامل نصب شده باشند و یا ممکن است آنها را توسط CD که از طرف کارخانه سازنده داده اند، نصب کنید. اما سازندگان این اجزا پس از مدتی درایورهایشان را از طریق حذف باگ ها و اضافه کردن خصوصیات اضافی، اصلاح می کنند. این بدین معناست که شما مجبورید درایورهایتان را مرتبا به روز کنید. در غیر این صورت ممکن است با رنج وسیعی از مشکلات روبرو شوید، از مشکلات کوچک گرفته مانند سخت افزار به خوبی کار نکند، تا مشکلات بزرگ مانند خرابی سخت افزار، ناسازگاری و از کار افتادن سیستم. اکثر درایورهای نصب شده روی سیستمتان را نمی توانید معقولانه پیگیری کنید که چه درایورهایی نیاز به بروز رسانی دارند، و این امر دلیل آن است که نیاز به نرم افزار مدیریت به روز رسانی درایورها دارید تا به شما کمک کند. نرم افزار Driver Scanner یک راه حل عالی برای بروز کردن خودکار درایورهاست. این نرم افزار درایورهای روی سیستم را مرور و آنها بررسی می کند که ببیند آیا مخالف کتابخانه جامع جدیدترین درایورها است یا خیر، سپس لیست کاملی از درایورهایی که نیاز به بروز رسانی دارند را دراختیارتان قرار می دهد. این نرم افزار هر درایور بروز شده را تنها با یک کلیک روی PC شما نصب می کند. همچنین از همه درایورهای سیستمتان در یک دستگاه خارجی فایل پشتیبان تهیه می کند، این بدین معناست که اگر بعداَ سیستمتان را دوباره نصب کنید، می توانید همه درایورهای اخیر را از یک جا لود کنید.

سجاد بازدید : 607 1393/01/05 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار PhotoStage Slideshow Producer Professional 2.34 به راحتی می توانید تصاویر دلخواه را انتخاب کنید و با اعمال افکت های جالب و همچنین با افزودن کلیپ و آهنگی دلخواه به صورت اسلاید، تصاویر رویایی خود را به نمایش بگذارید. بدین ترتیب با اسلاید ساخته شده توسط این نرم افزار از طریق اینترنت و یا رایت آن بر روی DVD می توانید در تلویزیون برای خانواده و یا دوستانتان نمایش دهید. نمایش تصاویر دلخواه و خاطره انگیز، ترکیب تصاویر با موزیک و ویدیو کلیپ های دلخواه و قرار دادن افکت ها و اعمال تغییرات از ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار فرمت های مختلف ورودی شامل تصاویر، موزیک، ویدیو کلیپ و همچنین فرمت های خروجی متنوعی را پوشش می دهد. همچنین طریقه ساختن Slideshow در این نرم افزار در اختیار شما گذاشته شده است. تصاویر و ویدیوها را در یک مدت زمانی اضافه کنید و با قابلیت zoom قسمتی از تصویر مورد نظر را انتخاب کنید، بدین ترتیب مابقی تصویر به صورت محو شده به نمایش در می آید. توسط این نرم افزار افکت هایی مانند تنظیم میزان نور، روشنایی، رنگ، چرخاندن تصویر، اضافه کردن متن و … را می توان بر روی تصاویر اعمال نمود. با تبدیل فایل های صوتی به یکدیگر و اضافه کردن تراک های موزیک، ویدیو کلیپ اسلایدی زیبا به دست آورید و با ضبط آن می توانید اسلاید ساخته شده را تماشا نمایید.

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 369
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 1,185
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,874
  • بازدید ماه : 83,444
  • بازدید سال : 548,766
  • بازدید کلی : 11,939,378
  • کدهای اختصاصی