loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 290 1397/04/17 نظرات (0)

 

Beach Buggy Racing 1.2.20 Apk + Mod

با دانلود Beach Buggy Racing می توانید رقابت های هیجان انگیز مسابقاتی را با استفاده از ساحل باگی ها داشته باشید. این بازی رقابت هیجان انگیزی را برای شما خواهد داشت و شما می توانید تا ساحل باگی موردنظر را انتخاب کرده و سپس به دل رقابت ها بروید. شما باید در دنیایی قرار داشته باشید که جاده های کلاسیک وجود دارند و برای چنین مسابقاتی بهترین انتخاب خواهند بود. این در واقع رقیبان شما خواهند بود که ریتم اصلی هیجان را به شما می دهند و باعث می شود که شما بتوانید ساعت ها با بازی سرگرم شوید.

با دانلود  Beach Buggy Racing می توانید ماشین های خود را ارتقا داده و با شخصیت های متخلف روانه مسابقات شوید. بازی همچنین از آهنگ های هیجان انگیزی نیز بهره می برد و شما می توانید حالت سه بعدی را نیز در بازی تجربه نمایید. بیش از ۳۰ میلیون نفر بازی را تجربه کرده اند و شما یز می توانید به مسابقات سرشار از هیجان بازی وارد شوید. یک ماجراجویی جدید نیز در بخش کارتی بازی قرار داده شده است که می توانید در بخش داستانی آن را تجربه نمایید. بازی دارای ریتم سریع و خشمگینی می باشد و برای گذراندن یک دوره موقت بسیار عالی می باشد. این بازی روی سیستم عامل اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر نصب و اجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود Beach Buggy Racing از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت همه چی دانلود استفاده نمایند.

 

سجاد بازدید : 399 1397/04/17 نظرات (0)

 

IObit Driver Booster نرم افزاری برای آپدیت درایور های سیستم شما می باشد. تمامی سخت افزار های ویندوز نیاز به نرم افزاری برای شناسایی شدن و بهتر کار کردن می باشد. شما می توانید این نرم افزار ها را از سایت شرکت سازنده سخت افزار خود دانلود نمایید. اما گاهی می بینید شرکت سازنده کشور ما را تحریم کرده است و دسترسی به سایت سازننده غیر ممکن می باشد. گاهی می بینید دسترسی به سایت سازنده نیز امکان پذیر می باشد اما شما باید وقتی را بگذارید و در سایت سازنده دنبال نرم افزاری که با سخت افزار شما سازگار باشد را پیدا کنید.

 

همچنین مشکلی دیگری نیز وجود دارد اینکه تعداد سخت افزار ها زیاد می باشد و شما باید تعداد زیادی سایت را چک کنید و زمان خیلی زیادی را صرف بروز شدن سخت افزار خود کنید. درایور ها که دائمأ از سوی کمپانی های سازنده سخت افزار بروز رسانی می شوند و در هر نسخه مشکلات احتمالی برطرف می شود و بهتر و بهینه تر می گردد.

 

دانلود IObit Driver Booster نرم افزاری کاربردی برای آپدیت و به روز رسانی درایور های سیستم می باشد . توسط این نرم افزار می‌ توانید به راحتی با چند کلیک از بروز شدن درایورهای سیستم خود آگاه شوید و با دانلود و نصب آن درایورهای سیستم خود را بروز نمایید. این نرم افزار کامپیوتر یا لپ تاپ شما را از هرگونه اختلال نرم افزاری ، خرابی سخت افزاری ، مشکل کرش سیستم ناشی از قدیمی بودن نسخه درایور محافظت می کند.

سجاد بازدید : 275 1397/04/17 نظرات (0)

 

دانلود Applian Replay Video Capture بهترین نرم افزار برای ضبط ویدیو های آنلاین از صفحه نمایش می باشد که تیم همه چی دانلود امروز برای شما عزیزان به صورت کاملا رایگان آماده کرده است. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید بعضی فیلم های آنلاین رو دانلود نمایید ولی گزینه ی دانلودی وجود نداشته باشد، شما به کمک این نرم افزار می توانید از فیلم های آنلاین با بالاترین کیفیت فیلم برداری نمایید. هم چنین شما به کمک این نرم افزار می توانید از محیط بازی نیز فیلم بردازی نمایید.

سجاد بازدید : 267 1397/04/17 نظرات (0)

Dead Island Survivors نام یکی از بازی های اکشن اندرویدی است. داستان بازی از این قرار است که شما وارد یک جزیره ی ناشناخته شده اید و حال برای زنده ماندن باید تلاش کنید. در این جزیره ی ناشناخته تعداد زیادی زامبی زندگی می کنند که از تمام گوشه و کنار جزیره به شما حمله می کنند و شما باید با ستفاده از سلاح هایی که در اختیار دارید آنها را از بین ببرید، فراموش نکنید که هرچه زامبی های بیشتری را از بین ببرید امتیاز بیشتری کسب می کنید و می توانید از قهرمانان برای کشتن زامبی های کمک بگیرید، شما باید در مکان های مختلف جزیره به جست و جو بپردازید تا بتوانید تمای زامبی ها را از بین ببیرد و بعلاوه ی از بین بردن زامبی ها باید قابلیت های جدیدی را برای خود بدست آورید.

سجاد بازدید : 282 1397/04/16 نظرات (0)

 

TrueCaller  به شما اجازه می دهد تا دفترچه تلفن خود را به صورت کامل تر مدیریت نمایید و با دانلود TrueCaller در نهایت بتوانید تا با شناسایی تماس های ناشناخته آنها را بلاک کرده و در مراجعات بعدی از تماس با آنها جلوگیری نمایید. امکان جتسجو در بین تماس ها و همچنین ارائه ویژگی های اضافه تر به مخاطبان از دیگر بخش های این برنامه می باشد. این برنامه قابلیت های زیادی را به کاربران اعطا می کند و باعث می شود تا تماس گیرنده های ناشناس شناسایی شده و کاربر بتواند به صورت اختصاصی شماره آنها را مشاهده کرده و شناسایی نماید. شما می توانید مسدودسازی تماس ها را نیز براحتی انجام داده و از قابلیت های پیشرفته برنامه به خوبی استفاده نمایید. دوستان شما می توانند به صورت هوشمند تر و لذت بخش تر با شما تماس گرفته و شما نیز لیستی از این تماس ها را داشته باشید. برنامه دارای قابلیتی مبنی بر تماس های اسپم دارد که می تواند آنها را مسدود کرده و شما هرگز آنها را مشاهده نکنید.

شما با دانلود TrueCaller می توانید زمان کلیه تماس های خود را به خوبی مشاهده کرده و اطلاعات جزئیاتی دقیقی را از تماس های خود در طی هفته ها و ماه ها مشاهده نمایید. این قابلیت ها برای ۲۰۰ میلیون کاربر فعال شده است و کاربر توانسته اند به خوبی تجربه تماس های خود را بسیار بهتر نمایند. رابط کابری برنامه نیز می تواند زیباسازی خوبی از صفحه تماس داشته باشد. شما می توانید تا تماس های صحیح خود را در برنامه افزایش داده و فاصله زمانی و مکانی تماس گیرنده ها را نیز به صورت آنلاین مشاهده نمایید. برنامه روی اندروید ۴٫۰٫۳ و بالاتر نصب واجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود TrueCaller از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت همه چی دانلود استفاده نمایند.

سجاد بازدید : 272 1397/04/16 نظرات (0)

Glasswinged Ascension 1.5 Apk + Data

بازی موبایل Glasswinged Ascension اثر جذابی است که به صورت داستان محودر دنیاب می شود و شما می توانید دنیای سایبرپانکی بازی را دتبال کنید و هیجان فوق تصوری را در بازی کسب کنید. بازی را می توانید به روش های مختلفی دنبال کنید و ماموریت های خاص بازی را نیز دنبال کنید. دست یابی به هر کدام از اهداف بازی، به هیچ عنوان راحت نیست و همواره باید مهارت بزرگی را در تجربه گیم پلی این اثر داشته باشید. این در حالی است که دشمنان با هوض مصنوعی عالی خود، می توانند تمامی حرکات شما را یاد بگیرند.

با دانلود این بازی یک اثر هاردکور تمام عیار خواهید دشات و می توانید ماموریت های چندگانه بازی را با همراهی دیگر اعضای گروه خود، تجربه کنید. روش های زیادی وجود دارد که باید با داستان پی برده شوند و شما نیز با مشاهده کامل دیالوگ ها، اشراف کاملی به این داستان هیجان انگیز داشته باشید. این بازی روی سیستم عامل اندروید ۵٫۰ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

سجاد بازدید : 706 1397/04/16 نظرات (0)

دانلود انیمیشن شرلوک نومز – Sherlock Gnomes 2018 – با کیفیت BluRay/

 

عنوان: Sherlock Gnomes – انیمیشن شرلوک نومز

سال انتشار: ۲۰۱۸

ژانر: انیمیشن، ماجرایی، کمدی

مدت زمان: ۸۶ دقیقه

کیفیت: BluRay 720p / BluRay 1080p / BluRay x265 720p / BluRay x265 1080p

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

IMDB

خلاصه داستان: نومی و ژولیت که در باغ مخصوص نومی ها زندگی می کنند، بار دیگر کاراگاه شرلوک نومی را به منظور بررسی اسرار ناپدید شدن زیورآلات از باغشان، دعوت می کنند. مثل همیشه شرلوک با همکار خود واتسون همراه شده است تا با پا گذاشتن به برخی از اسرارآمیز ترین مکان ها، بتواند طلسم های زیادی را بررسی کند و با حرکات تند و سریعی پازل های مختلفی را حل کند. پای شرلوک در این قسمت، به موزه تاریخ طبیعی باز می شود و با اسلکت های زیادی همراه می شود. در واقع این سرنخ ها هستند که شرلوک را به رویارویی با اسکلت های چند میلیون سال پیش می کشاند و سعی می کند که ارتباطی را بین این قضایا متوجه شوند. کارگردان انیمیشن محبوب کونگ فو پاندا با این انیمیشن دوباره بازگشته است تا روایت تازه ای از ماجراجویی شرلوک هلمز نشان دهد و اینبار خانواده نومی ها را نشانه گرفته است.

سجاد بازدید : 534 1395/01/01 نظرات (1)

 

سال 1395 بر تمام کاربران عزیز دانلود رایگان و همچنین تمامی پارسی زبانان مبارک

امیدواریم سالی موفق و سلامت در کنار خانواده خود داشته باشید

 

 

 

با تشکر

سجاد بازدید : 3023 1394/01/13 نظرات (677)

کمتر کسی است که نام بازی Doodle Jump را نشنیده باشد ! شما باید هدایت شخصیت بازی را بر عهده بگیرید و با او تا ان جا که می توانید بالا بروید .شما باید از روی مکان هایی که در بازی وجود دارد بپرید و با خم کردن گوشی به چپ و راست می توانید این کار را انجام دهید . در هر مرحله ای که انتخاب می کنید دشمنان متفاوتی وجود دارد که با تیر زدن می توانید آن ها را نابود کنید . برای تیر زدن می توانید روی صفحه کلیک کنید .

در نسخه جدید فروشگاه تم ها وجود دارد که شما می توانید تم های مختلف را از آن خریداری کنید و پاور آپ های جدیدی بخرید .

برای دانلود بازی و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید!

ویژگی های اصلی بازی:

– اضافه شدن بسیاری از جهان های فانتزی در بازی

– مراحل مختلف برفی، جنگل، فضا و …

– موانع جدید و چالش برانگیز بیشتر

– مدیریت و اشتراک گذاری دستاوردهای شما

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید!

سجاد بازدید : 2706 1394/01/13 نظرات (0)

در بازی CONTRACT KILLER: SNIPER شما به عنوان یک قاتل حرفه ای استخدام شده اید. وظیفه شما نفوذ به مناطق فوق امنیتی و از بین بردن لاک دفاعی هدف مورد نظر است. با تک تیر انداز خود نگهبانان را یکی پس از دیگری به قتل برسانید و ماموریت خود را به صورت مخفیانه به پایان برسانید.

بیش از ۲۵۰ ماموریت نفس گیر با اهدافی منحصر به فرد و جذاب که ساعت ها شما را سرگرم می کند. از فاصله های دور با تک تیر انداز خود دشمن را هدف گیری کنید و آن ها را از بین ببرید. با شلیک بر سر دشمن می توانید امتیاز بیشتری کسب کنید.

خرید سلاح های جدید از طریق کسب امتیاز و ارتقا آن ها به آیتم های موجود در بازی برای پیشرفته شدن و قوی تر شدن آن ها. همچنین شما میتوانید چندین سلاح مانند تک تیر انداز، چاقو، تاپانچه و… را در یک سلاح بیاورید و لذت ببرید.

در برابر دید دشمن مخفی شوید و با محیط اطراف عمل استتار را انجام دهید تا دیده نشوید. آیا میتوانید به صورت سری ماموریت خود را انجام دهید؟

 تغییرات:

- اضافه شدن منطقه ایستگاه قطار

- گفتگو بین بازیکنان و قابیت خاموش و روشن کردن گفتگو

- بروزرسانی نبردها

- لایه جدید دفاعی به بازی اضافه شده است

- اضافه شدن 40 مرحله جدید

- برطرف شدن باگ ها و بهبود عملکرد

 

این بازی محصول شرکت معروف بازی سازی یعنی Glu می باشد و دارای گیم پلی و گرافیک مطلوبی است. این بازی زیبا و پر هیجان را از دست ندهید!

 

 

سجاد بازدید : 2095 1394/01/13 نظرات (0)

Spirit Lords | بازی آنلاین بی نظیر!

Spirit Lords یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب استراتژی می باشد که به تازگی برای اندروید منتشر شده است و از گرافیک بسیار بالایی برخوردار می باشد. اسرار گذشته خود را فراموش کنید و راهی برای نابودی دشمنان خود پیدا کنید. هزاران سال پیش جنگ بسیار عظیمی رخ داد و امپراطوری های بسیاری نابود شدند اکنون فقط یک شهرستان باقی مانده است و شما باید با تمام وجود برای دفاع و زنده نگه داشتن نام آن شهر تلاش کنید تا تمدن خود را حفظ نمایید. با ارواح مردگان مبارزه کنید و راهی برای بقای نسل بشریت پیدا کنید. دشمنان شما بسیار قدرتمند می باشند و مهارت های بی نظیری را دارا می باشند. ماجراجویی خود را آغاز کنید و سرزمین های جدیدی را کشف کنید و با دشمنان و هیولاهای جدید مبارزه نمایید و راهی برای نجات دنیا و بشریت از دست این موجودات شیطانی پیدا کنید.

ویژگی های اصلی بازی:

- کنترل ساده و لمسی بازی با کنترل بی نظیر

- ۲۰۰ توانایی بی نظیر و منحصر به فرد برای مبارزه

- نبرد با بیش از ده ها نژاد منحصر به فرد

- سفارشی سازی شخصیت های بازی

- بازی با ۴ بازیکن به صورت همزمان

- کشف رمز و رازهای بسیار

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

سجاد بازدید : 2736 1394/01/13 نظرات (1)

رتبه ۱ بین مرورگرهای موجود در گوگل پلی

مرورگر محبوب دلفین Dolphin Browser یکی از بهترین مرورگرهای اندروید بوده و بیش از ۸۰ میلیون بار دریافت شده است. این مرورگر وبگردی و دیدن صفحات وب را برای شما آسان کرده و با سرعت زیاد بارگذاری می کند. همچنین دارای تنظیمات بسیاری بوده که متناسب با نیازتان می توانید آن ها را تغییر دهید. برروی این مرورگر پلاگین نیز قابل نصب بوده و یکی از ویژگی های مفید آن به شمار می رود.

ویژگی ها:

پشتیبانی از امضا

امکان اشتراک گذاری بوکمارک ها و وب سایت های مورد علاقه

دارای بیش از ۶۰ پلاگین

دارای تم های مختلف با رنگ های زیبا

امکان همگام سازی تاریخچه مرورگر، بوکمارک ها و …

– دسترسی به اینترنت بصورت کاملا ایمن

– دسترسی با سرعت بسیار بالا به انواع شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک

– قابلیت بوکمارک کردن سایت های مورد علاقه خود

– قابلیت نصب افزونه های بسیار بر روی مرورگر برای افزایش کارایی

– قابلیت همگام سازی آدرس ها، بوکمارک ها و تمامی صفحه های مرور شده برنامه با وارد شدن به حساب کاربری

– اضافه کردن وب سایت های پر بازدید شما در صفحه اصلی و دسترسی آسان به آنها

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

سجاد بازدید : 3926 1394/01/13 نظرات (0)

وایبر یکی از برترین، محبوب ترین و پر استفاده ترین پیام رسان ها در میان کاربران ایرانی است!

وایبر یکی از محبوب ترین نرم افزار های اندروید , آی او اس , سیمبین ویندوز و مکینتاش می باشد که با آپدیت عظیمی که امروز برای شما قرار داده ایم تغییرات چشم گیری در رابط کاربری برنامه به وجود آمده است و با امدن نسخه های دسکتاپ و کامپیوتر آن به رقیبی جدی برای نرم افزار هایی مانند Skype تبدیل شده است. شما با این نرم افزار میتوانید یه صورت رایگان تنها با اتصال به اینترنت از طریق wifi و GPRS با دیگر دوستان خود که این نرم افزار را روی گوشی خود دارند مکالمه کنید یا یه آن ها پیامک بزنید. برای ثبت نام در این نرم افزار کافی است شماره خود را وارد کنید و سپس به راحتی از نرم افزار استفاده کنید. این نرم افزار بر روی تمام نسخه های اندروید قابل نصب است . موتور صدای جدیدی که در این نسخه قرار داده شده است کیفیت صدا را بسیار بهبود می بخشد. با استفاده از این برنامه شما می توانید به راحتی یک لیوان آب خوردن با تمامی دوستان خود در هر نقطه ای از دنیا که باشید یا دوستانتان باشند با استفاده از یک اینترنت معمولی همانند سیمکارت به آنها پیام بفرستید و در ارتباط باشید آن هم به صورت کاملا رایگان و در محیطی بسیار زیبا و جذاب حتی زیباتر از محیط خود گوشی با قابلیت شخصی سازی! هنگامی که برنامه را دانلود و نصب نمایید برنامه از طریق شماره هایی که بر روی حافظه تلفن شما ذخیره می باشند تشخیص می دهد که چه کسی در وایبر است و آنها را در لیست دوستان شما نمایش می گذارد و این عمل برعکس برای دوستان شما اتفاق خواهد افتاد!

تغییرات نسخه جدید:

– برطرف شدن مشکلات

– بهبود عملکرد کلی برنامه

– ارسال ویدئو با حجن بالا در مکالمات تصویری

– بهبود منوی استیکرها

– قابلیت دانلود استیکرهای جدید

– گزینه جدیدی برای بهبود کیفیت تماس ها

– برطرف شدن مشکل چت عمومی و بهبود آن

– ثبات و بهبود پایداری برنامه

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

سجاد بازدید : 1635 1394/01/13 نظرات (0)

نسخه فول خریداری شده برنامه

Evernote به عنوان بهترین نرم افزار یاد داشت برداری در گوشی های اندرویدی مطرح است و تواسته جوایز متعددی را از روزنامه تایمز دریافت کند. دیگر برای نوشتن نیاز به دفتر نیست! با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید یاد داشته های مورد نظر خود را به صورت چند رسانه ای در گوشی یا تبلت اندرویدی خود خلق کنید، یعنی می توانید علاوه بر استفاده از متن از عکس، فیلم، نمودار و … نیز بهره ببرید. در ضمن می توانید نسبت به سلیقه خود زمینه و ویژگی های نرم افزار را سفارشی سازی کنید.

ویژگی های اصلی نرم افزار:

– امکان همگام سازی یادداشت ها با دستگاه ها و رایانه های شما

– امکان ذخیره سازی دستور العمل ها

– امکان یا داشت برداری از ایمیل ها

– امکان ایجاد لیست کار، غذا، خرید و …

- امکان ایجاد و ویرایش یادداشت

– امکان استفاده از تصاویر و … در یادداشت

– امکان اشتراک گذاری نوشته ها

– قابل استفاده برروی گوشی و تبلت

تغییرات نسخه جدید:

– قابلیت حذف نوت بوک ها

– قابلیت اپدیت کردن UI

– بهبود کارایی

– برطرف شدن مشکلات

– کارکرد بهتر چت

– ارسال بحث پیام ها برای به اشتراک گذاری

سجاد بازدید : 3591 1394/01/13 نظرات (0)

A Most Violent Year BRRip (2014) Mkv

|سانسور و بازبینی شده توسط وبسایت دانلودها|

|نامزد دریافت ۱ گلدن گلوب و ۳۳جایزه، برنده ۱۰ جایزه دیگر|

 

 

 

نام فیلم: A Most Violent Year – یک سال بسیار خشن

سال انتشار: ۲۰۱۴

ژانر: اکشن، جنایی، درام

مدت زمان: ۱۲۵ دقیقه

مدت زمان سانسورشده: ۲دقیقه و ۱۲ثانیه

حجم: ۹۰۱/۱۹۵۸ مگابایت

کیفیت: BRRip 720p/BRRip 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

خلاصه داستان: در سال ۱۹۸۱ و در شهر نیویورک که به عنوان خشن‌ترین سال تاریخ این شهر شناخته می شود،، یک مهاجر جاه‌طلب سعی دارد تا خانواده و کمپانی نفتی‌اش را از گزند رقیبانش حفظ کند …

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 349
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 1,066
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,755
  • بازدید ماه : 83,325
  • بازدید سال : 548,647
  • بازدید کلی : 11,939,259
  • کدهای اختصاصی