loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 808 1393/03/22 نظرات (2)

دانلود مستند دوبله فارسی

دانلود مستند های نشنال جئوگرافیک

 

 

مستند حیات وحش نشنال جئوگرافیک : نگاه به ناشناخته ها و تجربه یک دنیای ناشناخته تماشای شب به گونه ای که قبلاً ندیده بودید با دوربین هایی که نور را تقویت می کنند و سنسورهای حرارتی که به عمق تاریکی نفوذ می کنند تاآنچه را که تا کنون توان دیدن آن را نداشته ایم ببینم و شیرها را که در شب بیشترین فعالیت شان را دارند تماشا کنید و ببنید آنها چگونه از تاریکی به عنوان یک امتیاز استفاده می کنند و نظرتان را برای همیشه نسبت به شیرها تغییر دهید. شب شیرها را با ما تجربه کنید.

سجاد بازدید : 493 1393/03/22 نظرات (0)

 

The Floor is Jelly PC-ALiAS

چه کسی بوده که تاحالا رویای استخری پر از ژله را ندیده باشد و در آن شنا نکرده باشد؟ در برخی از ما این رویا هیچ موقع نمرده است. برخی از ما هنوز هم رویا داریم که چی می شد همه ی خیابان ها از ژله بودند؟ و یا قاره ها؟ جهان!!!؟ بازی زمین ژله ای است روایت دنیایی را دارد که از ژله ساخته شده و تنها هدف آن سرگرمی شما می باشد. دیگر به دیوارهای سنگین و سخت خداحافظی بگویید و رویای خود را در دنیایی به دور از قوانین نیوتون فرض کنید! دنیای شما آماده است به سمت آن بشتابید.

 

 

سجاد بازدید : 612 1393/03/22 نظرات (0)

 

Kentucky Route Zero Act III PC-POSTMORTEM

بازی قرار است ۵ پرده داشته باشد و نخستین پرده از بازی در سال ۲۰۱۲ عرضه شد. بازی در ژانر اشاره و کلیک است اما اصلا دنبال معماهای کلاسیک و پازل های پیچیده نباشید. بازی بیشتر شبیه به یک رمان تعاملی است که با کلیک کردن روایت می شود. بازی خیلی خیلی خاص و فقط شبیه خودش است. Kentucky Route Zero یک بازی ماجراجویی جادویی رئالیست در مورد یک بزرگراه مخفی در غارهای تحت نفوذ Kentucky، و مردمی مرموز که در این مسیر سفر میکنند. در این بازی داستان در یک توبان رازآلود در غارهای beneath روایت میشود که مسافرین مرموزی از آنجا سفر میکنند. بازی دارای گرافیک هنری و فضاسازی بسیار زیباست و معماهای متنوعی در طول بازی قرار گرفته که کاربر را درگیر خود خواهد کرد.

سجاد بازدید : 422 1393/03/22 نظرات (0)

 

Astebreed PC-POSTMORTEM

بازی استبرید یک بازی در سبک Shoot'em Up می باشد که از زوایای دوربینی پویا و متحرک بهره می برد که در حین بازی زوم شده و جابجا نیز می شوند به طوری که در مواقع اکشن های شدید بازی از دوربین بالای سر به دوربین نزدیک شخصیت بازی به طور ۳بعدی حرکت می کند و سپس به مکان اولیه خود باز می گردد بدون اینکه شما لحظه ای از بازی را از دست داده باشید. در این بازی، شخصیت اصلی آن یعنی Roy درگیر داستان های تخیلی درباره ی یک راز می شود که این راز تمامی بیگانگان فضایی که نامشان Filune هست را تهدید می کند. در کنار وی، دختری با نام Fiona وجود دارد که توسط انسان ها ساخته شده تا بتواند به عنوان کمکی برای سیستم سلاحی مورد نظر به کار گرفته شود. Roy باید با دشمنان خود بجنگد تا بتواند حقیقت پنهان در گمشدن خواهرش Fiona را پیدا کند.

سجاد بازدید : 610 1393/03/22 نظرات (0)

 

Top Gear US Season 5 HDTVRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت دوم به پست اضافه شد|

 

 

 

نام مستند: Top Gear US Season 5 – فصل پنجم مستند تخت گاز امریکا

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۴ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۴۴۵ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: برنامه تلویزیونی تخت گاز امریکا (Top Gear US) نام مجموعه ای می باشد که در کشور امریکا اجرا می شود و با برنامه اصلی این مجموعه تلویزیونی متفاوت است. در هر قسمت از این برنامه به بررسی جدیدترین ماشین های روز دنیا پرداخته می شود و اطلاعات و آزمایشات کاملی از ماشین ها ارائه می گردد. هم اکنون فصل پنجم این مجموعه شروع به پخش شده است و همزمان با پخش هر قسمت ، در این پست شما می توانید آن ها را دریافت نمایید.

سجاد بازدید : 426 1393/03/22 نظرات (0)

 

Munin PC-PLAZA

تصور کنید که می توانید کوه ها را جابجا کنید، حتی یک ذره! با استفاده از قوانین واقعی فیزیک، سازه های چرخنده و بسیاری از سلول های خاکستری شما می توانید به Munin کمک کنید تا به هدف خود برسد. این بازی یک بازی ۲بعدی می باشد که معماهای سازه ای را در پی داشته و شما باید به حل آن ها بپردازید تا بتوانید به مراحل بعدی و سازه های پیچیده تر دست پیدا کنید. در این بازی، شخصیت اصلی آن یعنی Munin در پی درنوردیدن ۹ جهان است تا بتواند پرهای گمشده را پیدا کند و به شهر Asgard بازگردد.

سجاد بازدید : 1551 1393/03/22 نظرات (81)

Teenage Mutant Ninja Turtles Season 02 Webrip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت نوزدهم در ادامه مطلب قرار گرفت|

|زیرنویس فارسی قسمت هفدهم و هجدهم در ادامه مطلب قرار گرفت|

 

 

 

نام انیمیشن: Teenage Mutant Ninja Turtles Season 02 – فصل دوم انیمیشن لاک پشت های نینجا

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۵۰ مگابایت

کیفیت: Webrip 720p

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: سریال جدید لاک پشت های نینجا روایتگر داستان های جدید در مورد ۴ لاک پشت شگفت انگیز به نام های میکل‌آنجلو، لیوناردو، رافایل می باشد که که نینجوتسو را از یک موش (استاد اسپلینتر) که مانند خودشان جهش‌یافته و انسان‌گون است می‌آموزند. آن‏‏ها در فاضلاب نیویورک زندگی می‌کنند و به مبارزه دشمنان خود می‌روند…

سجاد بازدید : 502 1393/03/22 نظرات (0)

 

Lifeless Planet PC-SKIDROW

در حالی که فضانورد در سیاره ای دور به دنبال نشانه ای از حیات می گردد , ناگهان با شهری متروک روبرو می شود . در طول ماموریت یک زن جوان مرموز شخصیت اصلی داستان را از مرگ حتمی نجات می دهد . بازی دارای ویژگی های داستان های علمی تخیلی همراه با محیط های جذاب و دیدنی است . گزارشی از مکانی نامعلوم ارسال می شود که سیاره ای دارای حیات است ولی پس از ارسال فضانورد به آنجا و فرود بر سطح آن , با زمینی بی آب و علف روبرو می شوند . شواهدی وجود دارد که نشان می دهد انسان ها بر روی اسن زمین ها زندگی می کرده اند . آیا سفر با سرعت نور باعث می شود تا به زمان های گذشته سفر کنیم ؟ و یا اینها همه اتفاقات مربوط به جنگ سرد است ؟

سجاد بازدید : 420 1393/03/22 نظرات (0)

 

Echo Prime PC-TiNYiSO

این بازی اکشن توسط سازنده دو بازی Orcs Must Die و Hero Academy که جایزه بهترین بازی های سال را کسب کرده اند ساخته شده است و شاید این بازی هم مانند آن دو جذاب و جالب باشد. در این بازی شما باید توسط موجودات عجیب و قریب و مرموز در برابر بیگانگان دفاع کنید و اجازه ندهید که آنان محل زندگی شما را نابود کنند زیرا آنان می خواهند زمین را ازبین ببرند.  شما باید سلاح و زره پوش های زیادی را بدست آورید و قدرتتان را بیشتر کنید تا در مقابل این موجودات بیگانه بتوانید دفاع کنید و آنان را شکست دهید   در این بازی تعداد بسیاری  پژواک هستند که شما باید آن ها را آزاد کنید و آنان را نیز نجات دهید زیرا آنان به شما در مقابله و دفاع از زمین در برابر بیگانگان کمک می کنند..

سجاد بازدید : 297 1393/03/22 نظرات (0)

شما در بازی SheepOrama – PREMIUM Edition که یک بازی پازلی و اعتیادآور است باید قهرمانانه از مزرعه و گوسفندان خود محافظت کنید ! این بازی باید با رسم یک خط مرزی ، گرگ ها را از گوسفندان جدا کنید تا نتوانند به آنها آسیب بزنند . ویژگی های این بازی گرافیک اچ دی ، دارای ۲۲۵ مرحله ی جالب و … است . برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 420 1393/03/22 نظرات (0)

 

Deadly Islands (2014) HDTV Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت دوم به پست اضافه شد|

 

 

نام مستند: Deadly Islands

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۵ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۴۵۰ و ۱۰۱۵ مگابایت

کیفیت: ۷۲۰p HDTV

زیرنویس: ندارد

خلاصه داستان: در این مستند جانور شناس معروف، مربی حیوانات و همینطور مجری تلویزیونی دیو سالمونی (Dave Salmoni) که چهره آشنایی برای ماجراجویی می باشد، او تقریبا کل کره زمین را برای آموختن اکوسیستم منحصر به فرد موجودات مختلف پیموده است. او در خطی بین حیات وحش و انسان ها قدم زده تا بتواند تعادل ظریف بین آنها را کشف کند. در این مستند که دارای ۶ قسمت می باشد دیو سالمونی به دل جنگل های جزایر می رود و هدفش یافتن خطرناکترین حیوانات جهان که به اصطلاح قاتل های مادرزادی هستند می باشد. او برای آشکار کردن تمامی رمز و راز های این جزایر مرگبار به آن مناطق سفر می کند.

سجاد بازدید : 382 1393/03/22 نظرات (0)

شما در بازی Zombie Awakening Premium در یک شب تاریک از خواب بیدار شده و خود را در مکان هایی پر از زامبی می یابید ! در زمانی که زامبی ها از خواب بیدار شده و کل شهر را دربرگرفته اند شما در نقش یک شاگرد جادوگر باید شروع به نابود کردن آنها کنید و مراحل را یکی پس از دیگری به پایان برسانید . برخی از امکانات بازی امکان استفاده از جادو های مختلف برای از بین بردن زامبی ها ، ۳۰ نوع زامبی، هیولا و جادوگر مختلف ، گرافیک با کیفیت بالا و … است . برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 364 1393/03/22 نظرات (0)

داستان بازی Whispered Legends سال ۱۸۶۸ را تداعی میکند، شما به عنوان یک بازرس از لندن، مامور هستید تا علت ناپدید شدن مردم یک شهر ساحلی را که روزنامه ها ادعا میکنند توسط یک هیولا به شکل مرموزی غیب شده اند، شناسایی کنید و مردم ناپدید شده رو پیدا کنید . ویژگی های این بازی دارا بودن گرافیک اچ دی ، پیدا کردن انواع اشیاء مخفی برای رفتن به مرحله بعد و … اشاره کرد. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 413 1393/03/22 نظرات (0)

امروزه بیش از میلیون ها کاربر از این نرم افزار برای ارتباط با دوستان خود در سراسر جهان استفاده می کنند، بوسیله نرم افزار توییتر می توانید دوستان خود را برروی توئیتر دنبال کنید و از امکانات تویئتر به راحتی استفاده کنید و به نوعی توئیتر را با تمام قابلیت هایش در دستان خود بگیرید! از ویژگی های این برنامه می توان به دارا بودن پوسته های مختلف برای زیباسازی، داشتن ویجت اختصاصی، قابلیت بریدن عکسها اشاره کرد . برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 327 1393/03/22 نظرات (0)

بسیاری از دوستداران اندروید تمایل دارند که همیشه و در همه مکان ها با دوستان خود در ارتباط بوده و به جاری آنکه با اس ام اس با دوستان خود در ارتباط باشند به صورت رایگان و اینترنتی به دوستان خود پیغام دهند. مسنجر و پیام رسان رایگان kik messenger امتحان کنند . از Kik برای گپ زدن، به اشتراک گذاشتن تصاویر، برنامه‌ریزی برنامه‌های مفرح با گروه دوستان و در یک کلام اتصال به افراد دیگر استفاده کنید. برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 386
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 1,283
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,972
  • بازدید ماه : 83,542
  • بازدید سال : 548,864
  • بازدید کلی : 11,939,476
  • کدهای اختصاصی