loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 837 1393/02/29 نظرات (0)

Deponia: The Puzzle چالشی جدید برای دوستداران بازی های پازل و جورچین تصاویر خواهد بود که در دنیای Deponia شاهد ۹۶ پازل مختلف با تصاویر متنوع خواهید بود . این بازی به صورت مرحله ای طراحی شده است به طوری که با تکمیل یک تصویر به مرحله ی بعدی خواهید رفت که قطعا سخت تر خواهد بود . این قابلیت را خواهید داشت با کشیدن و رها کردن (Drag & Drop) و یا Search & Find پازل های بازی را حل نمایید .

سجاد بازدید : 405 1393/02/29 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۱۴ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوع فضا هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

 

سجاد بازدید : 2858 1393/02/29 نظرات (0)

 

Star Wars : The Clone Wars ( 2008 ) 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در وبسایت های فارسی زبان با کیفیت بسیار عالی ۷۲۰p  با زیرنویس فارسی

قسمت های ۲۰ تا ۲۲ با زیرنویس فارسی در ادامه همین مطلب قرار گرفت

| اتمام فصل اول به طور کامل |

 

 

 

 

نام انیمیشن : Star Wars : The Clone Wars

ژانر : انیمیشن ، اکشن ، درام ، ماجرایی ، فانتزی ، هیجان انگیز

سال انتشار : ۲۰۰۸

تعداد فصل : ۵ فصل

وضعیت پخش فصل ها : ۴ فصل کامل پخش شده ، فصل ۵ در حال انتظار برای پخش

مدت زمان : ۲۲ قسمت ۲۱ دقیقه ای

حجم : به طور میانگین هر قسمت ۱۵۰ مگابایت

کیفیت : ۷۲۰p ، کیفیت بسیار عالی

امتیاز : ۷.۶/۱۰

زیرنویس فارسی :   دارد

IMDB ، Wikipedia

خلاصه داستان : جنگ ستارگان از محبوب ترین فیلم های ده های گذشته بوده و هست ، نسخه های سینمایی و انیمیشنی مختلفی بر پایه این فیلم ساخته شده که هر کدام با نمایش خود بینندگان زیادی رو مجذوب خود کرده اند . این بار در سایت همه چی دانلود افتخار داریم تا نسخه سریالی این انیمیشن فوق العاده جذاب و دیدنی را با نام Star Wars : The Clone Wars برای شما کاربران عزیز فراهم نموده ایم . این انیمیشن ساخته شده توسط شبکه معروف و محبوب Cartonnetwork می باشد . لازم به ذکر است در سال ۲۰۰۳ ۳ فصل انیمیشن با نام Star Wars: Clone Wars ساخته شده بود که در پایان آن به کلونی ( قبیله ) حمله شده بود . حال در نسخه ۲۰۰۸ حوادث پس از این حمله خواهد بود . از ویژگی های این انیمیشن که باعث شده طرفداران بی شماری داشته باشد ، گرفیک انیمیشنی فوق العاده بالا صحنه های بسیار جذاب و داستان گیرا و جذاب آن می باشد . که همین دلایل مسئولان شبکه را مجاب به ساخت ۵ فصل از آن را نموده . علاوه بر آن این انیمیشن توانست در فستیوال های مختلف جوایز زیادی را کسب کند . که در ویکی پدیا این انیمیشن می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید . سایت همه چی دانلود به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کند ، این انیمیشن فوق العاده دیدنی را به هیچ عنوان از دست ندهید .

سجاد بازدید : 1616 1393/02/29 نظرات (3)

Star Wars : Rise of the Bounty Hunters ( 2009 ) Season 2  720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در وبسایت های فارسی زبان با کیفیت بسیار عالی ۷۲۰p  با زیرنویس فارسی

قسمت های ۱۳ تا ۲۲ در ادامه همین مطلب قرار گرفت

 

 

 

نام انیمیشن : Star Wars : The Clone Wars – فصل دوم

 

ژانر : انیمیشن ، اکشن ، درام ، ماجرایی ، فانتزی ، هیجان انگیز

سال انتشار : ۲۰۰۹

تعداد فصل : ۵ فصل

وضعیت پخش فصل ها : ۴ فصل کامل پخش شده ، فصل ۵ در حال انتظار برای پخش

مدت زمان : ۲۲ قسمت ۲۱ دقیقه ای

حجم : به طور میانگین هر قسمت ۱۵۰ مگابایت

کیفیت : ۷۲۰p ، کیفیت بسیار عالی

امتیاز : ۷.۶/۱۰

زیرنویس فارسی :   دارد

IMDB ، Wikipedia

خلاصه داستان : جنگ ستارگان از محبوب ترین فیلم های ده های گذشته بوده و هست ، نسخه های سینمایی و انیمیشنی مختلفی بر پایه این فیلم ساخته شده که هر کدام با نمایش خود بینندگان زیادی رو مجذوب خود کرده اند . این بار در سایت همه چی دانلود افتخار داریم تا نسخه سریالی این انیمیشن فوق العاده جذاب و دیدنی را با نام Star Wars : The Clone Wars برای شما کاربران عزیز فراهم نموده ایم . این انیمیشن ساخته شده توسط شبکه معروف و محبوب Cartonnetwork می باشد . لازم به ذکر است در سال ۲۰۰۳ ۳ فصل انیمیشن با نام Star Wars: Clone Wars ساخته شده بود که در پایان آن به کلونی ( قبیله ) حمله شده بود . حال در نسخه ۲۰۰۸ حوادث پس از این حمله خواهد بود . از ویژگی های این انیمیشن که باعث شده طرفداران بی شماری داشته باشد ، گرفیک انیمیشنی فوق العاده بالا صحنه های بسیار جذاب و داستان گیرا و جذاب آن می باشد . که همین دلایل مسئولان شبکه را مجاب به ساخت ۵ فصل از آن را نموده . علاوه بر آن این انیمیشن توانست در فستیوال های مختلف جوایز زیادی را کسب کند . که در ویکی پدیا این انیمیشن می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید . سایت همه چی دانلود به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کند ، این انیمیشن فوق العاده دیدنی را به هیچ عنوان از دست ندهید .

سجاد بازدید : 488 1393/02/29 نظرات (1)

اپلیکیشن Foldify یک ابزار بسیار کارآمد برای ساخت هرگونه کاردستی سه‌بعدی است. این اپلیکیشن دارای یک گالری عظیم از انواع طرح‌های آماده برای کاردستی است که شما می‌توانید هرکدام را انتخاب کنید و سپس طرح آن را چاپ کرده و خودتان با تا کردن قسمت‌های مشخص شده یک کاردستی برای خود بسازید. قبل از پرینت گرفتن طرحتان می‌توانید پیش‌نمایش آنچه در واقعیت در اختیار خواهید داشت را نیز مشاهده کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 1791 1393/02/29 نظرات (1)

 

| دانلود ویندوز ۸.۱ ، آپدیت شده ماه May 2014 |

سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

 

 

 

dvd دانلود ویندوز 8.1 به همراه جدیدترین آپدیت ها   Windows 8.1 AIO x86/x64 May 2014 شما می توانید ویندوز ۸.۱ نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی را در دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه میهن استور با قیمت ۸۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید. 

 

خرید پستی برای خرید ویندوز 8 را قورت بده! پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده اطلاعات بیشتر، روی دکمه زیر کلیک کنید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

سجاد بازدید : 541 1393/02/29 نظرات (0)

 

PBS – NOVA: Inside Animal Minds: Who's the Smartest? (2014) 480p HDTV Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

 

نام مستند : Inside Animal Minds: Who's the Smartest?

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۵۳ دقیقه

حجم : ۳۳۵ مگابایت

کیفیت : ۴۸۰p HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : در قسمت آخر از سری مستند درون مغز حیوانات ، تیم تحقیقات به دنبال یافتن باهوش ترین حیوان کره ی خاکی است . در طول قلمرو موجودات ، انسان باهوش ترین است که به نظر می رسد موجوداتی که به صورت گروهی و اجتماعی زندگی می کنند از درصد هوش بالاتری برخوردار هستند همانند دلفین ها، فیل ها، و میمون ها . آیا حیوانات مهارت یافتن دوست از دشمنان را دارا هستند ؟ برای یافتن جواب با این مستند علمی همراه شوید …

 

سجاد بازدید : 839 1393/02/29 نظرات (0)

گاهی اوقات شما بهترین انتخاب های خود را انجام می دهید ولی بازهم تصاویر شما خسته کننده هستند ، در این جا است که می توانید با استفاده از آموزش های حرفه ای فتوشاپ ، عکس های خود را دگرگون کنید . با این ویدئوهای آموزشی همراه شوید تا بتوانید افکت های حرفه ای و بسیار زیبایی را برروی تصاویر خود اجرا کنید . توانایی فتوشاپ در ویرایش و خلق تصاویر باورنکردنی وصف ناپذیر است که گوشه ای از آن را در این فیلم ها یاد خواهید گرفت . تمام فایل های سورس و لازم در این مجموعه ی آموزشی گنجانده شده اند تا بهترین نتایج را بدست آورید . 

سجاد بازدید : 2112 1393/02/29 نظرات (0)

Android Collection Pack 05 – بدون شک آندروید یکی از محبوب ترین سیستم عامل های گوشی های هوشمند می باشد که روزانه ۱۰۰ ها نرم افزار و بازی و … برای گوشی های آندرویدی عرضه می شود . سایت همه چی دانلود برای شما دارندگان گوشی های آندروید مجموعه ای از جدیدترین اپلیکیشن ها ، بازی ها و تم های آندروید را به صورت رایگان آماده کرده است . این پک پنجمین مجموعه عرضه شده در سال ۲۰۱۴ از سایت می باشد که هر هفته عرضه خواهد شد . با فستیوال پک های آندرویدی همه چی دانلود همراه شوید تا با صرف کمترین وقت ، بهترین و جدیدترین برنامه ها و بازی ها را در اختیار داشته باشید .

سجاد بازدید : 440 1393/02/28 نظرات (5)

پس از موفقیت های فراوان نسخه های موبایل وایبر، هم اکنون نسخه ویندوز آن نیز منتشر شده است. برای کسانی که با Viber آشنایی ندارند باید گفت که با این برنامه شما قادر خواهید بود که به صورت نامحدود و ۲۴ ساعته به آشنایان پیام ارسال کنید و یا با آنها مکالمه از طریق اینترنت داشته باشید. وایبر در میان رقبای خود مانند Whatsapp و … می توان گفت بهترین بوده و از همه مهمتر کاملا رایگان می باشد. شایان ذکر است که برای استفاده از وایبر در ویندوز باید نسخه موبایل آن را در تلفن همراه خود داشته باشید چرا که کد فعال سازی به تلفن همراه شما ارسال می شود. برای فعال سازی کافیست بعد از اجرا برنامه شماره موبایل خود را همراه با کد کشور (ایران +۹۸) وارد کنید و کد نمایان شده در نسخه موبایل را در کامپیوتر وارد کنید، سپس می توانید از امکانات بی نظیر این برنامه در کامپیوترتان نیز بهره مند شوید.

سجاد بازدید : 450 1393/02/28 نظرات (0)

Mozilla Firefox 29.1 محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید.

سجاد بازدید : 365 1393/02/28 نظرات (0)

Advanced System Protector دارای آخرین تکنولوژی های امنیتی روز دنیا می باشد و ویندوز کامپیوترتان را دربرار انواع بد افزار هایی مانند Spyware, Adware, Key Loggers, Browser Hijackers, Malware محافظت می کند.  این نرم افزار به صورت یک محافظ تمام وقت عمل می کند و قبل از اینکه ویروسی به کامپوتر شما آسیبی وارد کند آن را به طور کامل متوقف می کند. این نرم افزار همچنین دارای دیتابیس اختصاصی بوده و این باعث می شود که ویروس های جدید را سریعا شناسایی کرده و حذف کند.

 

سجاد بازدید : 421 1393/02/28 نظرات (0)

Free Video To JPG Converter نرم افزاری قدرتمند و رایگان می باشد که می تواند انواع فرمت های ویدئویی را به آسانی و با سرعت بالا به فرمت عکس تبدیل نمایید. کار با این نرم افزار بسیار ساده می باشد. امیدواریم استفاده کافی از این نرم افزار ببرید.

سجاد بازدید : 481 1393/02/28 نظرات (0)

از بین نرم افزارهای بهینه سازی ، اگر به دنبال نرم افزار کامل و همه کاره هستید ، مسلما نرم افزار TuneUp Utilities بایستی اولین گزینه شما باشد. TuneUp Utilities یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین نرم افزارهای بهینه سازی محسوب می شود که دارای کاربران بسیار زیادی در سطح دنیا می باشد. این نرم افزار دارای بخش های فراوانی جهت بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز می باشد. یکی از ویژگی های منحصربفرد نرم افزار قدرت عیب یابی در بخشی به نام Detect and fix problems می باشد. این بخش ویژه میتواند در رفع مشکلات معمول ویندوز کمک شایانی کند. یکی دیگر از بخش های فوق العاده نرم افزار امکانی به نام Turbo Mode است. این امکان میتواند در زمانی که نیاز به سرعت بالایی جهت اجرای بازی یا برنامه سنگین دارید ، کمک حالتان باشد. در نسخه ۲۰۱۳ پاکسازی رجیستری قدرتمندتر شده است و بخش جدیدی به نام Browser Cleaner برای پاکسازی اطلاعات مرورگرها اضافه شده است. بخشی های دیگری نیز غیرفعال کردن نرم افزارهای غیرضروری ، غیرفعال کردن برنامه های استارت آپ ، افزایش سرعت خاموش و روشن شدن ویندوز ، یکپارچه سازی هارد دیسک ، پاکسازی هارد دیسک ، حذف نرم افزارها ، یکپارچه سازی و پاکسازی و بهینه سازی رجیستری ، یافتن و حذف فایل های حجیم ، بازیابی فایل های حذف شده ، حذف غیرقابل برگشت فایل های مهم ، نمایش و امکان بستن نرم افزارهای در حال اجرا ، بررسی هارد دیسک برای یافتن خطاها ، ارائه پیشنهادات برای افزایش سرعت ویندوز ، شخصی سازی ظاهر ویندوز و ده ها امکانات دیگر…

سجاد بازدید : 395 1393/02/28 نظرات (0)

Aiseesoft HD Video Converter می توان گفت بهترین مبدل فایل های ویدئویی HD می باشد، این نرم افزار تقریبا از تمامی فرمت های ویدئویی و از فرمت های صوتی از قبیل  پشتیبانی می کند، علاوه بر ویژگی های ذکر شده این نرم افزار همچنین قابلیت ویرایش ویدئو نظیر اضافه کردن افکت، چسباندن ویدئو های مختلف به هم، حذف صحنه های دلبخواه و اضافه کردن واترمارک به ویدئو را دارد. در صورتی که به یک مبدل قدرتمند نیاز دارید، نرم افزار Aiseesoft HD Video Converter آن چیزیست که شما دنبالش هستید.

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 275
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 644
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,333
  • بازدید ماه : 82,903
  • بازدید سال : 548,225
  • بازدید کلی : 11,938,837
  • کدهای اختصاصی