loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 269 1397/04/24 نظرات (0)

موسیقی متن فیلم Mission Impossible Fallout اثری از Lorne Balfe

Mission Impossible Fallout Orginal Soundtrack 320-128Kbps

 

 

موسیقی متن فیلم Mission Impossible Fallout اثری از Lorne Balfe، با دو کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ و ۲۶ قطعه در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. اتان هانت (تام کروز) و همکارانش در به انجام رساندن ماموریتی غیرممکن شکست می خورند. این شکست تبعات ناخوشایندی برای امنیت جهانی دارد. سازمان اطلاعات مرکزی امریکا موسوم به سی آی ای از اتان هانت برای شکست خوردن در این ماموریت توضیح می خواهد. اوضاع پیچیده می شود. حال اتان هانت باید برای حفظ جان خویش از کسانی که ماموریت دارند او را به قتل برسانند فرار کند. همچنین باید از بروز فاجعه ای جهانی که  جان میلیون ها نفر را تهدید می کند نیز جلوگیری کند.

 

تام کروز در نقش ایتن هانت، الک بالدوین در نقش آلن هانلی، ربکا فرگوسن در نقش ایسا فاست، سیمون پگ در نقش بنجی دان، وینگ ریمز در نقش لوتر استیکل، میشل موناهن در نقش جولیا میاد، هنری کویل در نقش آگوست والکر، شان هریس در نقش سالامان لین، ونسا کربی، شان بروک، فردریک اشمیت، وس بنتلی و آنجلا باست، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mission Impossible Fallout  حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی و نویسندگی فیلم بر عهده کریستوفر مک کوری است که پیش از این به خاطر نوشتن فیلمنامه فیلم مظونین همیشگی موفق به کسب جایزه اسکار شده بود. این فیلم قرار است در تاریخ ۲۷ جولای ۲۰۱۸ (۵ مرداد ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.

 

سجاد بازدید : 274 1397/04/24 نظرات (0)

(AppMgr Pro III (App 2 SD نرم افزار مفید و کاربردی انتقال برنامه و بازی های نصب شده به کارت حافظه بر روی گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. آیا یکی از مشکلات شما در هنگام نصب نرم افزارها و بازی ها مکان قرارگیری آن ها است؟ برای بسیاری از کاربران اندرویدی کمبود حافظه ذخیره سازی در گوشی یکی از اصلی ترین مسئله های موجود میباشد که همین امر امکان استفاده از طیف گسترده ای از برنامه های تولید شده را برای آنها تقریبا غیر ممکن میسازد. شما با استفاده از نرم افزار اپ منیجر می توانید به آسانی و به صورت خودکار برنامه ها موجود در حافظه داخلی تلفن همراه را به کارت حافظه جانبی یا همان sd کارت منتقل کنید. همچنین با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود نرم افزارهای مد نظرتان را مخفی کنید تا کسی به آن دسترسی نداشته باشد. در ضمن برای استفاده از این نرم افزار نیازی به روت کردن گوشی نیست.

سجاد بازدید : 282 1397/04/24 نظرات (0)

 

آلبوم موسیقی Short Stories Piano Book اثری از Stefano Guzzetti، مجموعه ای است با ژانر Piano که در سال ۲۰۱۸ میلادی عرضه شده است. این مجموعه شامل ۰۹ قطعه می باشد که با دو کیفیت مختلف ۳۲۰ و ۱۲۸ آماده شده است. موسیقی بی کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. موسیقی بی کلام یا اینسترومنتال (به انگلیسی instrumental ) هم که از آن ترجمه های مختلفی چون موسیقی سودمند، موسیقی بی کلام و … شده به هر نوع نوای بی کلام و آرامش بخش اطلاق می شود و در اصطلاح بسیاری نیز بر موسیقی های کلاسیک ( دوره های باروک ، رمانتیک و … ) اطلاق می شود که تلقی غلطی است.

 

موسیقی بی کلام یک حس، موضوع و مفهوم را به صورت مستقیم و کاملا مشخص به شما منتقل میکند و تقریبا مجال آن را به شما نمیدهد تا چیزی بجز کلام را دریافت کنید. اجازه ی تصویر سازی به مغز نمیدهد و در نتیجه خلاقیت و آزادی مغز را از بین میبرد. این مجموعه برای کاربرانی که به دنبال آثار صوتی، موسیقی بی کلام در سبک های مختلف از جملمه کلاسیک، اپیک، تریلر موزیک و … هستند کاملا مناسب است.

 

سجاد بازدید : 373 1397/04/24 نظرات (0)

موسیقی متن بازی Dark Souls III اثری از Yuka kitamura

Dark Souls III Orginal Soundtrack 320-128Kbps

 

موسیقی متن بازی Dark Souls III – دارک سولز اثری از Yuka kitamura، با دو کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ و ۲۵ قطعه در سال ۲۰۱۶ منتشر شد. دارک سولز ۳ یک بازی ویدیویی در سبک اکشن نقش آفرینی که توسط شرکت فرام سافتور ساخته شده‌است. این بازی چهارمین قسمت از مجموعه بازی‌های سولز به حساب می‌آید، که برای اولین بار در نمایشگاه E3 2015 رونمایی شد. دارک سولز ۳ برای اولین بار در ۲۴ مارس ۲۰۱۶ در کشور ژاپن منتشر شد و سپس در ۱۲ آوریل ۲۰۱۶، در سراسر جهان برای مایکروسافت ویندوز، پلی‌استیشن ۴ و اکس‌باکس وان عرضه شد.

 

داستان Dark Souls 3 هم مانند پیشینیان خود در دنیایی مشابه اتفاق می‌افتد و حول ماجرای نخستین شعله و چرخه روشنایی و تاریکی می‌چرخد. در این نسخه شما در نقش قهرمانی تاریک و پروتاگونیستی به نام “Unkindled Ash” قرار دارید که قصد دارد چهار Lords of Cinder را به تاج و تختشان در Firelink Shrine بازگرداند تا دوباره شعله را شعله‌ور کند. موسیقی‌های Dark Souls III، چه زمانی که در کنار یک بونفایر در مکانی مانند فایرلینک شراین آرامش دارید یا چه زمانی که در برابر یک باس ایستادگی می‌کنید، همگی بر اساس شرایط خاص خود تغییر نوت و ملودی می‌دهند و بیشتر و بیشتر شما را اسیر جو بازی خواهند کرد.

 

 

سجاد بازدید : 244 1397/04/24 نظرات (0)

آلبوم موسیقی Shelter اثری از Second Suspense

Shelter Instrumental 320-128Kbps

 

آلبوم موسیقی Shelter اثری از Second Suspense، مجموعه ای است با ژانر Piano که در سال ۲۰۱۸ میلادی عرضه شده است. این مجموعه شامل ۱۳ قطعه می باشد که با دو کیفیت مختلف ۳۲۰ و ۱۲۸ آماده شده است. موسیقی بی کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. موسیقی بی کلام یا اینسترومنتال (به انگلیسی instrumental ) هم که از آن ترجمه های مختلفی چون موسیقی سودمند، موسیقی بی کلام و … شده به هر نوع نوای بی کلام و آرامش بخش اطلاق می شود و در اصطلاح بسیاری نیز بر موسیقی های کلاسیک ( دوره های باروک ، رمانتیک و … ) اطلاق می شود که تلقی غلطی است.

 

موسیقی بی کلام یک حس، موضوع و مفهوم را به صورت مستقیم و کاملا مشخص به شما منتقل میکند و تقریبا مجال آن را به شما نمیدهد تا چیزی بجز کلام را دریافت کنید. اجازه ی تصویر سازی به مغز نمیدهد و در نتیجه خلاقیت و آزادی مغز را از بین میبرد. این مجموعه برای کاربرانی که به دنبال آثار صوتی، موسیقی بی کلام در سبک های مختلف از جملمه کلاسیک، اپیک، تریلر موزیک و … هستند کاملا مناسب است.

 

سجاد بازدید : 283 1397/04/24 نظرات (0)

 

در این ویدیو آموزشی Lynda Illustrator CC For Web Design Wireframing با یادگیری سرفصل های تکنیک های ساخت وایرفریم های طراحی وب، شما می توایند وایرفریم های باکیفیتی برای طراحی ایده های خود ایجاد کنید. مدرس این دوره آموزشی، آقای Justin Seeley می باشد که در این دوره به شما نشان خواهد داد که شما را با تمامی مباحث ضروری برای ساخت، استفاده، و ذخیره کردن وایرفریم ها در نرم افزار Illustrator آشنا می کند و به شما کمک می کند تا از آنها در طراحی وب سایت های مختلف بهره بگیرید.

 

او در ابتدا با انتخاب یک رنگ های مناسب به شما نشان می دهد که چگونه یک وایرفریم را در چندین لایه ی مختلف از پروژه بسازید، چگونه قالب های مختلفی برای انواع دستگاه ها ایجاد کرده، و به چه صورت یک کتابخانه از عناصر قابل دسترس UI مانند دکمه ها و فرم ها بسازید. شما در انتها نیز یاد می گیرید که چطور این عناصر را در یک وایرفریم ترکیب نمایید و چگونه چندین نسخه از فایل خود را به عنوان طرح های جدید ذخیره کنید. در این ویدیو آموزشی شما در برنامه ایلوستریتور تکنیک های لازم را یاد خواهید گرفت.

 

عنوان دوره آموزشی : Lynda Illustrator CC For Web Design Wireframing

 

مدرس: Justin Seeley

 

مدت زمان آموزش : ۲ ساعت

 

فرمت تصویری : h264, 720p

 

فرمت صوتی : AAC, 48kHz, 2ch

 

زبان : انگیسی

سجاد بازدید : 318 1397/04/24 نظرات (0)

 

وبسایت همه چی دانلود در دسته بندی کامل به همراه آموزش نصب و انتخاب قطعه ی مناسب، دانلود درایور کارت گرافیک AMD را برای تمامی سخت افزارهای آن آماده کرده است. قطعات سخت افزاری کامپیوتر همانند کارت گرافیک در طیف گسترده در مدل ها و برندهای مختلفی تولید می شوند که هریک ویژگی های خاص خود را دارند. برای این منظور سازندگان قطعات سخت افزاری به همراه ساخت سخت افزار، نرم افزار راه اندازی را نیز طراحی می کنند تا تمام ویژگی ها و امکانات قطعه سخت افزاری را به سیستم عامل مورد استفاده شناسانده و اجازه استفاده کامل از منابع سخت افزار را به سیستم عامل می دهد.

 

شرکت AMD یکی از بزرگ‌ ترین سازنده‌ های قطعات کامپیوتری نظیر پردازنده و کارت گرافیک است. با نصب این درایور سرعت پردازش تصاویر گرافیکی و بازی های خود را به حداکثر ببرید. با استفاده از آخرین سری درایورهای مربوط به کارت گرافیک های AMD که با عنوان AMD Crimson ReLive شناسایی می شود، به بهبود عمکرد کارت گرافیک و همچنین افزایش سرعت پردازش در کارت گرافیک خود بپردازید. اگر با بازی های جدید مشکل دارید، بهینه سازی سیستم شما در بخش گرافیک مناسب نیست یا باگ های متعددی دارید، حتما درایور کارت گرافیک خود را از طریق این پست به آخرین نسخه ی مرتبط با آن به روز رسانی کنید.

 

سجاد بازدید : 323 1397/04/24 نظرات (0)

 

Pillars of Eternity Complete Edition PS4-DUPLEX

Update v1.06; CUSA-06880

 

 

 

قابل اجرا بر روی Exploit 4.55 و اکسپلویت های بالاتر

 

بازی Pillars of Eternity Complete Edition در دسترس کنسول‌ها گرفت که شامل بازی اصلی و دو بسته‌ الحاقی برای این عنوان است. بازی Pillars of Eternity عنوانی در سبک کلاسیک نقش‌آفرینی است که قبلا برای رایانه‌های شخصی، سیستم‌عامل مک و لینکوس عرضه شده بود. این بازی ابتدا از طریق کمپین کیک‌استارتر خود را نشان داد و در آن‌جا بیش از ۴ میلیون دلار توانست حمایت مالی دریافت کند. بعد از انتشار این عنوان، هم بازی کنان و هم منتقدان در سراسر جهان، Pillars of Eternity را ستایش کردند. در نسخه کنسولی، همان‌طور که اشاره شد علاوه بر بازی اصلی، بسته الحاقی منتشر شده برای این عنوان نیز به‌صورت یک‌جا در دسترس قرار خواهد گرفت. بسته الحاقی The White March در سال ۲۰۱۶ منتشر شده بود و  خود دارای دو بخش Part 1 و Part 2 می باشد.

 

سجاد بازدید : 251 1397/04/24 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش بنام تو اینجایی با بالاترین کیفیت

Download New Music Babak Jahanbakhsh – To Injaee

 

ترانه: یاحا کاشانی , موزیک: بابک جهانبخش , تنظیم: کوشان حداد

 

این آهنگ تیتراژ برنامه درجه یک شبکه یک سیما میباشد.

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

سجاد بازدید : 268 1397/04/23 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری و علی یاسینی بنام وای وای با بالاترین کیفیت

Download New Music Shahab Mozaffari & Ali Yasini – Vay Vay

 

 

ترانه و موزیک: علی یاسینی , تنظیم: سعید شمس

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

سجاد بازدید : 486 1397/04/23 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده بنام یه نفر با بالاترین کیفیت

Download New Music Sina Derakhshande – Ye Nafar

 

ترانه: شقایق امیرعضدی , موزیک: سینا درخشنده , تنظیم: شجاعت شفایی

میکس و مسترینگ: سعید  هامون

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

سجاد بازدید : 609 1397/04/23 نظرات (0)

Middle-earth Shadow of Mordor GOTY PS4-P2P

Update v1.03; CUSA-02152

قابل اجرا بر روی Exploit 5.05 و اکسپلویت های بالاتر

 

نسخه GOYT بازی Middle-earth Shadow of Mordor دارای تمامی محتویات نسخه اصلی، تمامی بسته های الحاقی منتشرشده و بسیار مزایای دیگر است. لیست کامل این مزایای جدید در نسخه GOTY را می توانید در ادامه ی مطلب مشاهده نمایید. داستان بازی گسترده و در عین حال محدود به انتخاب شما است و این همان راه حلی است که سازندگان بازی  Middle-earth Shadow of Mordor برای چالش بزرگ پیش روی‌شان ارائه کرده‌اند. «تالیون» شخصیت اصلی بازی که در نگاه اول آدم را یاد «آراگورن» ارباب حلقه‌ها می اندازد، با همراهی یک روح اسرار آمیز که با هویتش در طول داستان بیشتر آشنا می‌شویم، به قصد گرفتن یک انتقام شخصی وارد سرزمین سیاه «موردور» می‌شود تا ارتش «سائرون» و فرماندهان قدرتمندش را تار و مار کند. البته موردور هنوز به آن مکان مرده و روح زده‌ای که در ارباب حلقه‌ها دیده‌ایم تبدیل نشده، چراکه وقایع بازی در فاصله‌ی زمانی بین هابیت و ارباب حلقه‌ها اتفاق می‌افتند.

 

کوهستان‌های سر به فلک کشیده و دشت‌های پهناور موردور پر است از رازهای مخفی که برای کشف‌شان باید ساعت‌ها و روزها وقت بگذارید. تمام مناطق بازی با کیفیت بصری نسبتا خوبی طراحی شده‌اند و جلوه‌های گرافیکی نظیر انفجارها، بارش باران و نورپردازی‌های هنرمندانه، به غرق شدن مخاطب در این دنیای پهناور کمک می‌کنند. برای مشاهده نهایت کیفیت بصری بازی پیشنهاد می‌کنیم از یک رایانه شخصی قدرتمند استفاده کنید که انتخاب‌های بیشتری برای تنظیمات گرافیک در اختیارتان می‌گذارد.

 

 

 

سجاد بازدید : 323 1397/04/23 نظرات (0)

The Raven Remastered PS4-CUSA

Update v1.01; CUSA-08957

قابل اجرا بر روی Exploit 5.05 و اکسپلویت های بالاتر

 

در نسخه ریمستر بازی The Raven: Legacy of a Master Thief ارتقا‌های گرافیکی متعددی اعمال شده است. از بین آن‌ها می‌توان به سیستم نور‌پردازی جدید، افزایش رزولوشن بازی و بهبود انیمیشن‌ها و طراحی موها اشاره کرد. عنوان جدیدی که برای نسخه ریمستر انتخاب شده، بازی The Raven: Legacy of a Master Thiefبرای PS4 می باشد. همچنین به مجموعه زیر‌نویس‌های این بازی شامل زبان‌های انگلیسی، آلمانی، روسی، لهستانی و ایتالیایی، زبان‌های فرانسوی، اسپانیایی و چینی نیز اضافه شده است.

 

لندن، سال ۱۹۶۴. یاقوتی باستانی از موزه بریتانیا به سرقت رفته است. در صحنه جرم تنها یک پر کلاغ بر جا مانده است. آیا شخصی تلاش می‌کند پا جای پای The Raven، سارق بزرگ تاریخ که سال‌ها پیش ناپدید شده، بگذارد؟ افسر پلیس آنتون جاکوب زلنر خود را درگیر پرونده قتلی پیدا می‌کند که تا پیش از این تنها در رمان‌های جنایی مورد علاقه‌اش با آن‌ رو‌به‌رو شده بود. هیچ چیز آن‌طور که به نظر می‌رسد، نیست. همه چیزی برای مخفی کردن دارند و ریون همواره یک قدم جلوتر است.

 

 

سجاد بازدید : 295 1397/04/23 نظرات (0)

 

دانلود IObit Uninstaller Pro نرم افزاری کاربردی برای نرم افزار حذف برنامه ها می باشد که کاربران بایستی حتما در این زمینه از چنین نرم افزار هایی استفاده کنند. یکی از دلایل کاهش سرعت ویندوز بعد مدتی استفاده به وجود آمدن انبوهی از فایل های اضافه و هرزه است. این فایل ها به دلایل مختلفی مانند وبگردی،حذف و نصب نرم افزارها،فایل های لاگ ویندوز و… ایجاد می شوند که همگی نیاز به پاکسازی دارند.

 

یکی از مهم ترین دلایل کاهش سرعت ویندوز حذف غیراصولی نرم افزارهای نصب شده است. نرم افزارها در هنگام نصب با ایجاد ورودی های مختلف در رجیستری و بخش های مختلف ویندوز باعث تغییراتی میشوند. اگر نرم افزارهای نصب شده غیراصولی و حتی از بخش remove programs ویندوز نیز حذف شوند ، این ورودی ها به خوبی پاکسازی نشده و به مرور زمان باعث کاهش سرعت سیستم خواهند شد.

 

دانلود IObit Uninstaller Pro به طور ویژه به این مورد اختصاص دارد و با حذف کامل نرم افزارهای نصب شده و پاکسازی ورودی های نرم افزارها در رجیستری و بخش های مختلف ویندوز با سالم ماندن ویندوز کمک میکند. همچنین برخی مواقع نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز از بخش remove programs ویندوز قابل حذف نیستند که با این نرم افزار مشکل حل خواهد شد.

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 386
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 1,265
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,954
  • بازدید ماه : 83,524
  • بازدید سال : 548,846
  • بازدید کلی : 11,939,458
  • کدهای اختصاصی