loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 440 1393/03/06 نظرات (1)

داستان بازی Road Madness Pro v1.2 اینگونه است که با پیشرفت روز افزون علم منابع کاهش یافته و جنگ جدیدی بر سر منابعی رخ داده و بازماندگان این حادثه باید برای زنده ماندن در یک مسابقه مرگبار شرکت کنند و رقبا را شکست دهند! ماشین خود را انتخاب کنید و با به روز رسانی آن پا به این مسابقه مرگبار بگذارید رقبای خود را شکست دهید.برای اجرای این بازی به اندروید ۲.‍۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 1162 1393/03/06 نظرات (1)

 

دانلود فیلم ایرانی مردها فرشته نیستند با کیفیت متوسط و عالی 

  دانلود با لینک مستقیم و رایگان قدرت گرفته از سرور های سانگ کده

موضوع : اجتماعی

فرمت : mkv, mp4

حجم : 700 مگابایت

مدت زمان: 90 دقیقه

محصول : ایران

سال ساخت : 1393

کارگردان : فرشاد ارج

بازیگران : علی صادقی, بهنوش بختیاری, امیر غفارمنش, مسعود پورحسینی, محمدرضا حق‌گو, میترا تمجیدی , شهرام قائدی , اصغر محبی و …


خلاصه داستان : درباره یک جوان نابغه کامپیوتر است که توسط گروه تبهکار ربوده می شود و ....

سجاد بازدید : 374 1393/03/06 نظرات (0)

به کمک نرم افزار All in one Gestures v3.6 میتوانید برنامه هایتان را به گونه ای تنظیم کنید که هنگامی که انگشت خود را به طور مثال سمت بالا در صفحه نمایش گوشی یا تبلت اندرویدی می کشید اجرا شود.از ویژگی های این نرم افزار میتوان کارها آسان تر و با سرعت فوق العاده بهتری انجام شوند ، اجرا راحت و آسان و … اشاره نمود.از تغییراتی که در این نسخه اعمال شده میتوان به پنهان کردن نوار وضعیت اشاره کرد.برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.‍۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 312 1393/03/06 نظرات (0)

زی Blek یکی از بازیهای ساده و در عین حال جذاب است که جوایز متعددی را نیز بدست آورده است. در این بازی شما با رسم خطوط باید بتوانید همه‌ی دایره‌های رنگی را جمع‌آوری کنید و مراقب باشید دایره‌های سیاه باشید تا وارد حلقه‌ای که درست کرده‌اید نشوند. هر مرحله‌ی این بازی راه حلهای متنوعی دارد که با کمک خلاقیت خود باید راه بهتر را انتخاب کنید. این بازی شامل ۶۰ مرحله است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 529 1393/03/05 نظرات (2)

 

دانلود Ambiera WebsitePainter Professional 2.1.1 – نرم افزار طراحی آسان وب سایت های حرفه ای

WebsitePainterیک نرم افزار فوق العاده برای طراحی آسان وب سایت است. استفاده از این نرم افزار ایجاد وب سایت های HTML را به صورت بصری و بدون نیاز به داشتن دانش در حال توسعه ی وب ممکن خواهد کرد. بدون نیاز به حتی یک خط کدنویسی و تنها با چند کلیک ساده موس، می توانید صفحات وب را با عناصر مختلف مانند دکمه های وب 2، عناصر دورگرد، جلوه های شناور و زنده، متن و عکس ایجاد کنید. این نرم افزار شامل مجموعه ی متنوعی از قالب های وب از پیش ساخته شده می باشد و از استاندارهای مهم وب مانند HTML, CSS, PHP و ASP پشتیبانی می کند. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که کاربران تمامی اشیاء مورد نیاز خود برای طراحی وب سایت های مدرن را در اختیار داشته باشند. همچنین با استفاده از WebsitePainter می توانید اسلایدشوهای زیبا با افکت های زنده بسازید. ساخت اسلایدشو از داده های پویا و همچنین گنجاندن دکمه هایی برای کنترل اسلایدشو توسط کاربر، بدون کدنویسی و دانش فنی و به زبان HTML انجام خواهد شد. قابلیت کلیدی دیگری که در این نرم افزار وجود دارد این است که از زبان فارسی پشتیبانی می کند.

سجاد بازدید : 540 1393/03/05 نظرات (0)

 

دانلود JetBrains WebStorm 8.0.3 Build 135.937 – نرم افزار ویرایش زبان های HTML، CSS و JavaScript

JetBrains WebStorm 8.0.3 Build 135.937 یکی از بهترین نرم افزارهای ویرایشگر زبان های HTML، CSS و JavaScript می باشد. در این نرم افزار می توانید بین فایل ها جا به جا شوید و از قابلیت تکمیل خودکار کدها نیز بهره ببرید. این محیط برنامه نویسی مدرن از ترکیب زبان های پیچیده با HTML یا SQL در داخل JavaScript به خوبی پشتیبانی می کند. شما با استفاده از امکانات منحصر به فرد JetBrains Webstorm می توانید زیباترین وب سایت ها را خلق کنید. قابلیت باز کردن کدها از هر جای ویندوز و کار بر روی آن، سرعت شما را افزایش خواهد داد. یک پوشه را باز کنید، کد را از VCS بررسی کنید یا حتی FTP خود را برای دانلود و همگام سازی خودکار فایل ها، اختصاص دهید. تمامی این کارها در چند لحظه انجام می شود.

سجاد بازدید : 814 1393/03/05 نظرات (0)

 

دانلود WYSIWYG Web Builder 9.4.2 – نرم افزار طراحی وب بدون کدنویسی

WYSIWYG Web Builder 9.4.2 نام نرم افزاری می باشد که توسط شرکت Pablo Software طراحی شده است و به وسیله آن قادر خواهید بود به راحتی و بدون نیاز به داشتن دانش در زمینه برنامه نویسی وب سایتی مطابق با سلیقه خود و موضوع کاری خود طراحی کنید. در این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا از قالب های آماده موجود در کتابخانه نرم افزار که هریک برای موضوعات مختلف کاری سازگاری دارند استفاده کرده، وب سایت مورد نظر خود را طراحی کنند. این نرم افزار دارای بیش از 100 قالب آماده برای طراحی وب سایت می باشد. Web Builder یک نرم افزار WYSIWYG برای ایجاد صفحات وب می باشد. WYSIWYG به این معنی است که صفحه به پایان رسیده دقیقا همانطور نشان داده خواهد شد که طراحی شده است. توسط این برنامه می توانید تنها با کلیک کردن و بدون دانش HTML صفحات وب ایجاد نمایید. در این نرم افزار کنترل کامل بر محتوا و طرح بندی صفحه وب خواهید داشت.
با توجه به پیشرفت تکنولوژی و اهمیت اینترنت طراحی وب سایت نیز که یکی از موضوعات مربوط به کامپیوتر می باشد و امروزه از آن به طرق مختلفی نظیر درآمدزایی و یا سرگرمی های شخصی استفاده می شود. بسیاری از کاربرانی که به این موضوع علاقه مند می باشند دارای تبهر کافی در این زمینه نمی باشند و کاربرانی که در زمینه برنامه نویسی وب به صورت حرفه ای فعالیت می کنند قادرند تا از همین راه درآمد قابل توجه ای را برای خود کسب کنند. امروزه نرم افزارهای طراحی سایت فراوانی در اینترنت وجود دارد که به کمک افراد مبتدی آمده و به راحتی می توانید یک سایت زیبا و بروز را برای خودتان داشته باشید. اکثر شرکت های بزرگ نرم افزاری بخش عظیمی از کار خود را بر روی این امر متمرکز کرده اند و هر کدام از آنها برای پیشی گرفتن از دیگری در بازار رقابت هر روزه امکانات جدیدی را به نرم افزار های خود اضافه می کنند.

سجاد بازدید : 624 1393/03/05 نظرات (0)

 

دانلود Adobe Muse CC 7.4 Build 30 Final – نرم افزار طراحی سایت بدون نوشتن کد

Adobe Muse  یک نرم افزار قدرتمند و بسیار کارآمد برای طراحی وب سایت های HTML، بدون نیاز به نوشتن کد می باشد. توسط این نرم افزار می توانید وب سایت های استاندارد طراحی کنید. رابط کاربری این نرم افزار بسیار شبیه به Flash Catalyst است. همچنین محیط توسعه آن برای کاربران InDesign آشنا می باشد. این نرم افزار بسیاری از امکانات نرم افزارهای قبلی شرکت ادوب نظیر InDesign و Illustrator را در خود دارد و کاربرانی که قبلا از این نرم افزار‌ها استفاده کرده اند می توانند راحت تر از این نرم افزار بهره ببرند. محیط کاربری این نرم افزار شباهت زیادی با سایر نرم افزارهای ساخت شرکت ادوبی و به خصوص فتوشاپ دارد و افرادی که با این نرم افزار آشنا باشند به سرعت می توانند از امکانات آن برای طراحی وب سایت های تعاملی با امکانات مختلف چند رسانه ای بهره ببرند.

سجاد بازدید : 412 1393/03/05 نظرات (0)

 

دانلود Serif WebPlus X7 15.0.3.35 – نرم افزار طراحی سایت بدون کد نویسی

Serif WebPlus X7 15.0.3.35 نرم افزاری قدرتمند و یک راه سریع و آسان جهت ایجاد و انتشار وب سایت های چشم نواز و حرفه ای برای کاربری خانگی، سازمان ها و شرکت های تجاری، بدون نیاز به کد نویسی می باشد. این نرم افزار با داشتن قالب های شیک و زیبا و طراحی از ابتدا به شما امکان می دهد تا به سادگی و با قابلیت کشیدن و رها کردن ویژگی های پیشرفته را برای ایجاد سایت های منحصر به فرد اضافه کنید. همچنین توسط این نرم افزار می توانید نسخه موبایل وب سایت طراحی کنید. این نرم افزار پرداخت آنلاین و توسط کارت های اعتباری را آسان می سازد.

نیما بازدید : 416 1393/03/05 نظرات (1)

 ایا شما از ظاهر خسته کننده و یکنواخت موزیک پلیراندروید خود خسته شده اید و می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار جالب این محط را عوض کنید؟ در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، قصد داریم شما دوست داران موسیقی در دستگاه های آندروید را با یک اپلیکیشن جدید و بسیار زیبا جهت کنترل پخش موسیقی آشنا کنیم. با ما در معرفی نرم افزار حرفه ای Rocket Music Player همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

نرم افزار Rocket Music Player 2.8.2 در دو حالت پخش ساده و پخش حرفه ای برای شما کاربران قابل استفاده است ، حالت استفاده ی ساده از نرم افزار Rocket Player به شما این امکان را می دهد بدون نیاز به رو به رو شدن با دکمه های اضافی و یا طی کردن مراحل طولانی ، اقدام به پخش موسیقی مورد نظر خود کنید ، در حالت پخش حرفه ای Rocket Player ، ابزارهایی قدرتمند برای ساخت پلی لیست های سریع و همچنین کنترل اکولایزر داینامیک برایتان در نظر گرفته شده است ؛ پلیر قدرتمند Rocket دارای مجموعه ای از پوسته های زیبا است که می تواند محیط پخش موسیقی های مورد نظرتان را شخصی سازی و متناسب با سلیقه ی شما تغییر دهد ، این پلیر به شما امکان استریم موزیک ها در Chromecast و همچنین امکان کنترل اکولایزر ۵ گروهی به صورت گرافیکی را می دهد ؛ در بخش جستوجوی فایل های موسیقی ، شما کاربران عزیز قادر هستید فایل های مورد نظرتان را بر اساس نام ، نام خواننده ، نام سازنده ، آلبوم ، تاریخ و… جستوجو کرده و اقدام به پخش آنان کنید ؛ لازم به ذکر است که هر زمان تمایل داشته باشید می توانید تگ مربوط به فایل های موسیقی را نیز ویرایش کنید ! علاوه بر این ها Rocket Music Player قادر است ویدیوهای موجود در دستگاه های شما را با کیفیتی فوق العاده پخش کند. امیدواریم لذت ببرید.

نیما بازدید : 1086 1393/03/05 نظرات (0)

ایا تا به حال با مسئله ی مدیریت و یا استخراج محتوای فایل های فشرده مثل zip , rar در دستگاه های اندروید مواجه بوده اید و نیاز به دانلودمرافزار جانبی دارید؟ آیا از پیدا کردن ابزاری مناسب جهت اینکار ناموفق بوده اید؟ دلسرد نباشید ! ۷Zipper با امکاناتی فوق العاده قدرتمند در زمینه مدیریت حرفه ای انواع فرمت های فشرده ، قادر است امکان پشتیبانی و مدیریت اینگونه فایل ها را در دستگاه های آندرویدی شما فراهم کند !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

ممکن است پس از مطالعه عنوان این مطلب ، تصور کنید که تنها با یک استخراج کننده فرمت های ۷z طرف هستید ، اگر اینگونه است باید بگوئیم سخت در اشتباهید ! ۷Zipper در واقع نام یکی از قدرتمندترین فایل منیجرهای سیستم عامل آندروید است که امکانات مدیریتی انواع فرمت های آرشیو را نیز در خود جای داده است ؛ مهم ترین امکانات نرم افزار ۷Zipper عبارت است از : قابلیت کپی فایل ها ، انتقال فایل ها ، امکان حذف فایل های مختلف ، اجرای فایل ها با اپلیکیشن های مورد نظر ، مدیریت حرفه ای انواع فرمت های فشرده از قبیل ZIP, ALZ, EGG, TAR, TAR.GZ, TAR.BZ2, GZ, BZ2, RAR, JAR, 7ZIP, LZH ، نمایش میزان فضای اشغال شده در حافظه دستگاه و مموری کارت ، بک آپ گیری از اپلیکیشن ها ، امکان فشرده سازی فایل ها ، نمایش عکس ها ، نمایش فایل های فلش ، تسک منیجر ، نمایش اطلاعاتی نظیر پردازنده ، رم و …

نیما بازدید : 401 1393/03/05 نظرات (0)

با دانلود بازی های رنگارنگ و زیبا موافقید.در بازی میوه ها را کنار هم بچیند و سرعت عمل خودتان را بهبود ببخشید تا امتیاز کامل بگیرد.با .در خدمت شما هستیم با سری دوم بازی محبوب و بسیار زیبای Garden Mania ! در ماه های گذشته ، نسخه اول بازی محبوب و زیبای Garden Mania را برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی معرفی کردیم ، اکنون با انتشار نسخه دوم این بازی بسیار زیبا ، تصمیم بر آن شد که این بازی فوق العاده زیبا را نیز در اختیار شما گیمرهای آندرویدی قرار دهیم. با معرفی قابلیت ها و ویژگی های نسخه دوم بازی Garden Mania ما را همراهی کنید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

مطابق با روند همیشگی بازی و با جمع آوری میوه های مشابه در کنار یکدیگر به صورت سه یا چندتایی ، مراحل بالاتر را آزاد و رکوردهایی جدید به ثبت برسانید. در Garden Mania 2 نیز همانند نسخه اول بازی ، بایست همان استراتژی نسخه اول را در پیش بگیرید ، اما در این نسخه شاهد اضافه شدن میوه ها و حیوانات بیشتر و متنوع تر هستیم ؛ در نسخه دوم بازی Garden Mania حالات انجام بازی جدیدی نیز برایتان در نظر گرفته شده است و بسیاری از جوایز و امکانات بیشتری که در طول بازی با آنان آشنا خواهید شد. از مهم ترین قابلیت های نسخه دوم بازی Garden Mania می توان به موارد زیر اشاره کرد :

بیش از ۱۰۰ مرحله با مسابقات بسیار جذاب و اعتیادآور در محیطی دوست داشتنی و رنگارنگ ، یادگیری آسان و امکان پشت سر گذاشتن مراحل به صورت سه ستاره ، امکان همگام سازی با حساب کاربری در شبکه های اجتمعای جهت رقابت با دوستان ، محیطی زیبا با استایل دوست داشتنی.

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 330
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 928
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,617
  • بازدید ماه : 83,187
  • بازدید سال : 548,509
  • بازدید کلی : 11,939,121
  • کدهای اختصاصی