loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 883 1394/01/01 نظرات (0)

World of Rabbit – The Crossing یک بازی جالب و انیمیشنی است که داستان بازی در مورد خرگوش هایی است که در زیر زمین گیر افتاده اند و در برابر روبات ها باید مبارزه کنند.یک بازی فانتزی که بر اساس انیمیشن World of Rabbit – The Crossing ساخته شده و خرگوش ها در یک دنیای روباتیک باید جان خودرا نجات دهند. این بازی برای رم های پایین و ۵۱۲ نیز قابل اجراست.هم اکنون میتوانید این بازی را از همه چی دانلود دریافت نمایید .

سجاد بازدید : 3699 1394/01/01 نظرات (1)

 

Cosmos: A Space-Time Odyssey S01 (2014) HDTV 720p MKV

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

زیرنویس قسمت آخر اضافه شد

| اتمام مجموعه |

 

 

نام مستند : Cosmos: A Space-Time Odyssey

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: میانگین ۴۰ دقیقه

حجم هر قسمت : ۳۰۰ مگابایت

کیفیت : HDTV 720p

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : دارد

امتیاز IMDBه: ۹.۵ از ۱۰

خلاصه : مستند Cosmos A Space-Time Odyssey یک مستند سریالی محصول سال ۲۰۱۴ آمریکا می باشد که ادامه ای بر سری قبلی آن که در سال ۱۹۸۰ به نام Cosmos: A Personal Voyage که توسط Carl Sagan تولید شده بود و انقلابی در مستند سازی کیهان بوجود آورد می باشد . قسمت جدید این مجموعه با حفظ رویکرد اصلی این مستند مباحثی که در قسمت گذشته باقی مانده است را بررسی می کند و به کاوش مباحث جدید می پردازد . سری جدید این مستند توسط Neil deGrasse Tyson که از متخصصین علم نجوم و اختر شناسی است تهیه شده است . ایده اصلی آن توسط یک دانشجوی جوان به نام Sagan گرفته شده است . برای این مستند سرمایه گذاری عظیمی توسط MacFarlane صورت گرفته است تا این صحنه های زیبا و دیدنی خلق شوند . در این مجموعه جدید بیشتر داستان های مربوط به سری گذشته روایت می شود اما با پیشرفت تکنولوژی و اسفاده از تصاویر کامپیوتری تیم تهیه کننده توانسته است که تصاویر زیبا و دیدنی ای خلق شود . این مستند در ۱ فصل که دارای ۱۳ قسمت می باشد تهیه شده است که هر قسمت آن دارای داستانی جداگانه می باشد و به بررسی پدیده ای خاص می پردازد . در قسمت اول تایسون شما را با کشتی تخیل آشنا می سازد و شما را با ویژگی های آن از جمله سفر به گذشته و آینده آشنا می سازد . تایسون یک تقویم برای این حوادث درست می کند به طوریکه بیگ بنگ در تاریخ ۱ ژانویه رخ می دهد و در ۳۱ دسامبر عمر جهان به پایان می رسد …

سجاد بازدید : 796 1394/01/01 نظرات (3)

 

Top Gear: Season 21 HDTVRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت هفتم به پست اضافه شد|

|زیرنویس فارسی قسمت هفتم به پست اضافه شد|

 

 

 

 

 

نام مستند: Top Gear: Season 21 – فصل بیست و یکم مستند تخت گاز

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: هر قسمت ۶۰ دقیقه

حجم: هر قسمت ۴۴۸ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس فارسی: در حال ترجمه…

خلاصه داستان : برنامه تلویزیونی فوق العاده زیبا و مهیج تخت گاز (Top Gear) نام مستندی بی نظیر می باشد که در هر قسمت به معرفی جدیدترین ماشین های عرضه شده در بازار و انجام آزمایشات مختلف بر روی این ماشین ها می باشد. در این برنامه بی نظیر ماشین ها به طور کامل نقد و بررسی شده و اطلاعات کاملی از آن ها کسب می شود. فصل بیست و یکم  این مستند که در حال حاضر در حال پخش می باشد ، همزمان با پخش این برنامه برای شما برای دانلود آماده شده و همواره این پست آپدیت خواهد شد و …

پارسا بازدید : 1701 1393/07/29 نظرات (8)

|قسمت هفتم و دهم به پست اضافه شد|

|زیرنویس فارسی قسمت پنجم و ششم به پست اضافه شد|

 

The Tom and Jerry Show cover دانلود فصل اول انیمیشن The Tom and Jerry Show 2014

 

نام انیمیشن: The Tom and Jerry Show – سریال کارتونی موش و گربه

ژانر: انیمیشن، خانوادگی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۵۰ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: انیمیشن سریالی تام و جری بر اساس سریال کارتونی به همین نام که در سال ۱۹۷۵ تولید شد، ساخته شده است. این انیمیشن دارای ۵۲ قسمت می باشد که از ۹آپریل ۲۰۱۴ بر روی شبکه های تلویزیونی امریکا در حال پخش است. تهیه کننده ی این انیمیشن Warner Bros. Animation و Renegade Animation هستند. هر قسمت از این انیمیشن مدت زمان ۱۱ دقیقه می باشد و به گفته ی  سازندگان سری جدید این انیمیشن، قرار است تا حس واقعی شخصیت ها حفظ شده و با همان فضای قبلی، روایت های جدیدی صورت بگیرد و …

سجاد بازدید : 1021 1393/03/30 نظرات (2)

 

Ivory Coast v. Japan - iTV1 720p HDTV (MKV)i

تیم همه چی دانلود بر آن شده است که پوشش کامل بازی های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را داشته باشد. پس از اتمام هر نیمه و یا بازی سعی می شود بازی مربوطه قرار گرفته و شما کاربران محترم بازی ها را با بهترین کیفیت از شبکه های معتبر دنیا دریافت نمایید. در این پست، بازی بین تیم های ساحل عاج و ژاپن قرار داده شده که با مراجعه به ادامه مطلب می توانید آن را دریافت نمایید.


سجاد بازدید : 1108 1393/03/30 نظرات (1)

 

Uruguay v. Costa Rica - BBC One 720p HDTV (MKV)i

تیم همه چی دانلود بر آن شده است که پوشش کامل بازی های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را داشته باشد. پس از اتمام هر نیمه و یا بازی سعی می شود بازی مربوطه قرار گرفته و شما کاربران محترم بازی ها را با بهترین کیفیت از شبکه های معتبر دنیا دریافت نمایید. در این پست، بازی بین تیم های اوروگوئه و کاستاریکا قرار داده شده که با مراجعه به ادامه مطلب می توانید آن را دریافت نمایید.

سجاد بازدید : 1552 1393/03/30 نظرات (1)

Ichi عنوان یک بازی ساده ی پازل می باشد که پس از انتشار نسخه ی موبایل ، هم اکنون نسخه ی ویندوز آن نیز در دسترس می باشد . گول سادگی این بازی را نخورید ! در مراحل بالاتر این بازی می تواند سرعت و ذهن شما را به چالش بکشد . تمام کاری که در این بازی می بایست انجام دهید ، هدایت توپ در حال حرکت به مکان های حلقه های طلایی مشخص است که این کار با مثلث های قرار گرفته در بازی انجام می شود . با دسترسی به اینترنت به راحتی مراحل بیشتری که توسط سایر پلیرها خلق شده اند را بازی نمایید و یا خود شما نیز مرحله ای جدید بسازید و با دوستان خود در سراسر دنیا به اشتراک بگذارید .

 

 

 

سجاد بازدید : 2442 1393/03/25 نظرات (0)

برای شما علاقه مندان به بازی های رایانه ای مجموعه ای از ۴۰ والپیپر دیدنی از جدیدترین عناوین صنعت گیم را به صورت رایگان و با کیفیت HD آماده کرده ایم که بسیاری از این بازی ها در E3 2014 معرفی شده اند . این تصاویر به صورت اختصاصی توسط همه چی دانلود جمع آوری شده اند که امیدواریم از آن ها لذت ببرید . این عکس ها در فرمت JPG و با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ تا ۲۵۶۰×۱۴۴۰ موجود می باشند .

 

سجاد بازدید : 1201 1393/03/25 نظرات (1)

 

England v. Italy - BBC One 720p HDTV (TS)i

تیم همه چی دانلود بر آن شده است که پوشش کامل بازی های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را داشته باشد. پس از اتمام هر نیمه و یا بازی سعی می شود بازی مربوطه قرار گرفته و شما کاربران محترم بازی ها را با بهترین کیفیت از شبکه های معتبر دنیا دریافت نمایید. در این پست، بازی بین تیم های انگلیس و ایتالیا قرار داده شده که با مراجعه به ادامه مطلب می توانید آن را دریافت نمایید.

سجاد بازدید : 5192 1393/03/25 نظرات (555)

My Daddy Long Legs (1990) 480p DVDrip x264 Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

| هر ۳ روز ، ۳ قسمت جدید به پست اضافه می شود |

قسمت های ۱8 تا 20 اضافه شدند

 

 

 

نام انیمیشن : My Daddy Long Legs – بابا لنگ دراز

سال انتشار : ۱۹۹۰

مدت زمان: هرقسمت ۲۰ دقیقه

حجم هر قسمت : میانگین ۱۵۰ مگابایت

کیفیت : ۴۸۰p DVDrip (بهترین کیفیت موجود)

دوبله فارسی

خلاصه : جودی ابوت دختری شاد و هوشمند است ، او در یتیم خانه ای در حال زندگی است که برای ادامه تحصیل به شهر نیویورک می آید و با دوستان جدیدی آشنا می شود در این بین تمام هزینه های او را شخصی ناشناس که جودی او را بابا لنگ دراز صدا می کند ، پرداخت می کند و جودی هر هفته برای او نامه ای بدون پاسخ می نویسد …

 

سجاد بازدید : 725 1393/03/25 نظرات (0)

 

Colombia v. Greece - iTV 1 720p HDTV (TS)i

تیم همه چی دانلود بر آن شده است که پوشش کامل بازی های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را داشته باشد. پس از اتمام هر نیمه و یا بازی سعی می شود بازی مربوطه قرار گرفته و شما کاربران محترم بازی ها را با بهترین کیفیت از شبکه های معتبر دنیا دریافت نمایید. در این پست، بازی بین تیم های کلمبیا و یونان قرار داده شده که با مراجعه به ادامه مطلب می توانید آن را دریافت نمایید.

سجاد بازدید : 1274 1393/03/25 نظرات (0)

 

Just For Laugh Part 3 (2014) HDRip 720p/1080p Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

به همراه دانلود نسخه با کیفیت تر HD 1080p

 

 

 

نام کلیپ : Just For Laugh – فقط برای خنده

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۸ دقیقه

حجم : – مگابایت

کیفیت : HDRip 720p/1080p

خلاصه : این کلیپ شامل دوربین مخفی های خنده دار می باشد که مردم را در شرایطی خنده دار قرار می دهند و از آن ها فیلم برداری می کنند ، با توجه به گستردگی سوژه ها ، این ویدئوها بسیار متعدد هستند که سایت دانلودها قصد دارد بهترین آن ها را به صورت رایگان برای شما مهیا کند …

سجاد بازدید : 1301 1393/03/24 نظرات (0)

 

MotoGP 14 PS3-DUPLEX

MotoGP 14 نام جدیدترین نسخه از سری بازی هایی با همین عنوان می باشد که قرار است در تاریخ ۲۰ژوئن به طور رسمی برای سایر کنسول ها و همچنین کامپیوتر انتشار پیدا کند. در این بازی شما با استفاده از تکنیک های بسیار زیادی که قرار داده شده است می توانید مهارت های موتورسواری خود را بسنجید و در رسمی ترین مسابقات موتورسواری دنیا برای کسب برترین مقام ها شرکت کنید. این بازی شامل تمامی تیم های موتورسواری، موتورسواران و پیست های موتورسواری مربوط به مسابقات جهانی سال ۲۰۱۴ در MotoGP می باشد و شامل ۳ کلاس کاری Moto3, Moto 2 و MotoGP می شود. نسخه ۱۴ این بازی بر اساس هسته ی نسخه ی پیشین نوشته شده و در این نسخه سعی شده است تا گرافیک ها و صداگذاری های بازی به طور چشمگیری افزایش پیدا کنند و در این راستا موتور گرافیکی بازی و حرکات فیزیکی بازیکنان از مهم ترین عواملی بوده اند که بهبود یافته اند و می توان گفت که کارخانه ی سازنده ی بازی به نظرات و انتقادات گیمرهای خود در نسخه ی پیشین جواب داده و آن ها را برطرف کرده است.

پارسا بازدید : 546 1393/03/24 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید رضا کرمی نمیدونی
آهنگ جدید رضا کرمی نمیدونی با لینک مستقیم همراه با پخش آنلاین
Download New Music Reza Karami Nemidooni

ترانه : حامد سرلکی | آهنگ : رضا کرمی | تنظیم : شایان کریمی

 

سجاد بازدید : 618 1393/03/24 نظرات (0)

 

Chile v. Australia - iTV 1 720p HDTV (TS)i

تیم همه چی دانلود بر آن شده است که پوشش کامل بازی های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را داشته باشد. پس از اتمام هر نیمه و یا بازی سعی می شود بازی مربوطه قرار گرفته و شما کاربران محترم بازی ها را با بهترین کیفیت از شبکه های معتبر دنیا دریافت نمایید. در این پست، بازی بین تیم های شیلی و استرالیا قرار داده شده که با مراجعه به ادامه مطلب می توانید آن را دریافت نمایید.

 

 

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 349
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 1,056
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,745
  • بازدید ماه : 83,315
  • بازدید سال : 548,637
  • بازدید کلی : 11,939,249
  • کدهای اختصاصی