loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 514 1393/03/05 نظرات (0)

BBC Natural World – France: The Wild Side HDTV (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

 

 

نام مستند: France: The Wild Side – حیات وحش فرانسه

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۵۹ دقیقه

حجم: ۱۷۲۰ مگابایت

کیفیت: HDTV 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: فرانسه کشوری است که سالانه بسیاری از توریست ها را به سمت خود جذب می کند، ولی ما چه اندازه با حیات وحش این کشور آشنا هستیم؟ با استفاده از فیلم برداری بسیار حرفه ای از حیات وحش این کشور، این مستند نشان می دهد که گرگ ها، خرس های وحشی و سایر حیوانات در بسیاری از کوه ها، جنگل ها و رودخانه های فرانسه زندگی می کنند و …

سجاد بازدید : 467 1393/03/05 نظرات (0)

 

Memento Mori 2 PC-CODEX

Memento Mori 2 یک بازی جدید و جذاب در سبک ماجراجویی است که توانسته جایزه بهترین بازی ماجراجویی هیجان انگیز در داستان جرم و جنایت را بخود اختصاص دهد. این بازی توسط Centauri Production طراحی شده است. داستان بازی مربوط به حل معماهای پیچیده و کشف اسرار چالش برانگیز است، در بازی سه شخصیت متفاوت دارد که هرکدام علاوه ویژگی های مختلف، پایانی متفاوت را در پیش روی گیمر قرار میدهند، علاوه براین تصمیم گیری های شما در بازی نتیجه را عوض میکند و همین امر باعث شده تا بازی از حالت یکنواختی خارج شود. در طی ماجراجویی های خود به مکان های دیگر، آفریقای جنوبی، فنلاند و ایالات متحده آمریکا سفر میکنید تا برای حل معماها اطلاعات بیشتری کسب کنید. این بازی بصورت ۳D طراحی شده و حل پازل پیچیده و بسیار سخت از ویژگی های این بازی است.

سجاد بازدید : 364 1393/03/05 نظرات (0)

کمپانی XFORCE نسخه جدید نرم افزار Perfect Photo Suite Premium Edition را ارائه کرده است که که با استفاده از آن می توانید عکس های خود را ویرایش کرده و و افکت های گوناگونی به آن اضافه کنید.  با این نرم افزار می توانید عکس هایتان را با سرعت باورنکردنی ویرایش کنید، همچنین از قابلیت های کلیدی این نرم افزار داشتن قدرت فوق العاده در ویرایش پس زمینه های عکس ها می باشد. می توان گفت Perfect Photo Suite یک فتوشاپ کوچک و کم حجمی می باشد که دارای ویژگی های خارق العاده می باشد.

 

سجاد بازدید : 2813 1393/03/05 نظرات (572)

 

Dynasty Warriors 7 PC

Dynasty Warriors 7 یک بازی بسیار جذاب و متفاوتی است که می توان گفت گیم پلی منحصر به فردی دارد. داستان این بازی از جنگ های قدیمی قبایل چین الهام گرفته که می توان گفت اولین بازی سبک مبارزه تن به تن در نسخه های پیشین این بازی دیده شده است. در نسخه ۷ این بازی شرکت سازنده بیشتر بر روی جزئیات بازی تمرکز کرده که حاصل آن یک بازی خارق العاده ای به وجود آمده است.  صداگزاری و افکت رو ضربات سلاح ها هم در این بازی بسیار جذاب تر از نسخه های پیشین آن می باشد.  در صورتی که از طرفداران سری بازی های Dynasty Warriors هستید، نسخه ۷ آن را نباید از دست دهید.

 

 

 

سجاد بازدید : 362 1393/03/05 نظرات (0)

در صورتی که به یک نرم افزار مطمئن و سریع جهت دانلود ویدئو نیاز دارید، Bigasoft Video Downloader Pro قطعا نرم افزاریست که شما دنبالش هستید. این نرم افزار پر قدرت قادر است ویدئو های با کیفیت را از قبیل HD, HQ, 3D  که آنلاین پخش می شوند را ذخیره کرده و به فرمت های  MP4, AVI, WMV, MOV, MKV, FLV, MPG, VOB  تبدیل کند. همچنین می توانید ویدئو ها را به نسخه موبایل تبدیل کنید.  یکی دیگر از ویژگی های بی نظیر این نرم افزار امکان ذخیره صوت ویدئو به فرمت های  MP3, AAC, AC3, WAV, WMA, FLAC, OGG می باشد، به طور خلاصه می توان گفت با نرم افزار Bigasoft Video Downloader Pro هر نوع ویدیویی را می توانید با هر کیفیتی دانلود کنید.

 

سجاد بازدید : 373 1393/03/05 نظرات (0)

با نرم افزار PDF24 Creator 6.4.1 شما می توانید به راحتی فایل های پی دی اف را ایجاد و ویرایش کنید. همچنین شما قادر خواهید بود که اسناد خود را که دارای فرمت های مختلفی هستند را به پی دی اف تبدیل کنید. یکی از ویژگی های این نرم افزار کم حجم بودن آن است و با تمامی نسخه های ویندوز به طور کامل سازگاری دارد.

سجاد بازدید : 503 1393/03/05 نظرات (0)

Tarzan (2013) Bluray/BDRip 720p Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

|نسخه کم حجم BDRip 720p و BDRip 1080p-YIFY به پست اضافه شد|

 

 

 

نام انیمیشن : Tarzan

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۸۵ دقیقه

حجم : – مگابایت

کیفیت : Bluray 720p/Bluray 1080p/BDRip 720p/BDRip 1080p

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

IMDB

خلاصه : تارزان نجیب زاده ایست که در کودکی، در یکی از جنگل های آفریقا گم می شود. پس از چند روز، بوزینه ای به اسم منگانی تارزان را پیدا می کند و سپس او را پرورش می دهد. تارزان مانند حیوانات غذا می خورد، حرف می زند و حتی مانند میمون ها بر روی شاخه درختان زندگی می کند…

سجاد بازدید : 798 1393/03/05 نظرات (0)

 

Star Wars The Clone Wars WebRip (2014) Mkv

| قسمت های ۱ الی ۱۳ آماده دانلود |

 

 

نام انیمیشن: Star Wars: The Clone Wars – جنگ ستارگان: جنگ های کلون

ژانر: انیمیشن، اکشن، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۲۰ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

IMDB

خلاصه داستان: جنگ‌های ستاره‌ای (به انگلیسی: Star Wars)، یا چنان که مشهور شده‌است جنگ ستارگان، نام شش‌گانهٔ به یاد ماندنی جورج لوکاس است که جای پای خود را در فرهنگ عامه بسیار محکم کرده و تبدیل به یک پدیدهٔ فرهنگی قرن بیستم و بیست و یکم میلادی شده‌است. «جنگ ستارگان» پرفروش ترین سری آثار سینمایی تاریخ هالیوود محسوب می‌شود، این سری فیلم مجموعاً چهار میلیارد دلار فروش جهانی داشته است این در حالیست که قسمت اول آن در سال ۱۹۷۷ اکران شد، زمانی که قیمت بلیت سینما فقط ٢/٢٣ دلار بود. با این وجود، فروش داخلی شش گانه «جنگ ستارگان» در آمریکا بیش از دو میلیارد دلار بوده است که از این لحاظ نیز در رتبه اول قرار دارد. پس از موفقیت های سری قدیمی این مجموعه، شبکه Cartoon Network از سال ۲۰۰۸ داستان جنگ ستارگان را ادامه داد که تا به حال پنج فصل آن پخش شده و ششمین فصل نیز در حال پخش است.

سجاد بازدید : 3825 1393/03/05 نظرات (0)

 

Star Wars The Clone Wars 720p  2008-2013

| قسمت های ۱ الی ۲0 فصل پنجم آماده دانلود |

 

 

نام انیمیشن: Star Wars: The Clone Wars – جنگ ستارگان: جنگ های کلون

ژانر: انیمیشن، اکشن، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۰۸ – ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۵۰ مگابایت

کیفیت: ۷۲۰p

زیرنویس فارسی: ندارد

IMDB

خلاصه داستان: جنگ‌های ستاره‌ای (به انگلیسی: Star Wars)، یا چنان که مشهور شده‌است جنگ ستارگان، نام شش‌گانهٔ به یاد ماندنی جورج لوکاس است که جای پای خود را در فرهنگ عامه بسیار محکم کرده و تبدیل به یک پدیدهٔ فرهنگی قرن بیستم و بیست و یکم میلادی شده‌است. «جنگ ستارگان» پرفروش ترین سری آثار سینمایی تاریخ هالیوود محسوب می‌شود، این سری فیلم مجموعاً چهار میلیارد دلار فروش جهانی داشته است این در حالیست که قسمت اول آن در سال ۱۹۷۷ اکران شد، زمانی که قیمت بلیت سینما فقط ٢/٢٣ دلار بود. با این وجود، فروش داخلی شش گانه «جنگ ستارگان» در آمریکا بیش از دو میلیارد دلار بوده است که از این لحاظ نیز در رتبه اول قرار دارد. پس از موفقیت های سری قدیمی این مجموعه، شبکه Cartoon Network از سال ۲۰۰۸ داستان جنگ ستارگان را ادامه داد که تا به حال پنج فصل آن پخش شده و ششمین فصل نیز در حال پخش است.  فصل های ۱ و ۲ را مدت های پیش آماده شده بود و در این پست قسمت های فصل های ۳، ۴ و ۵ به مرور زمان اضافه خواهد شد.

 

سجاد بازدید : 760 1393/03/05 نظرات (1)

Curious George Swings into Spring DVDRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

 

 

نام انیمیشن: Curious George Swings into Spring – جرج کنجکاو به استقبال بهار می رود

ژانر: انیمیشن ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۵۷ دقیقه

حجم: ۲۲۵ مگابایت

کیفیت: DVDRip

Amazon

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: وقتی که میمونی کنجکاو که اسمش جرج هست، بر روی شاخه ها در هنگام طلوع خورشید شروع به رقصیدن می کند شما باید مطلع شوید که حتما بهار در راه است! جورج با آمدن بهار بسیار خوشحال شده و از هاندلی می خواهد که این شور و اشتیاق بهار را داشته باشد. ماجراهایی پیش می آید و جورج و دوستانش در دردسر می افتند و …

 

سجاد بازدید : 438 1393/03/05 نظرات (0)

 

Curious George 2006 720p WEB-DL Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

 

نام انیمیشن : Curious George – جرج کنجکاو

سال انتشار: ۲۰۰۶

مدت زمان: ۹۰ دقیقه

حجم : ۶۵۰ مگابایت

کیفیت : ۷۲۰p WEB-DL

دوبله فارسی

خلاصه : تد برای ادامه پیدا کردن کار موزه ، به آفریقا می رود تا مجسمه ی باستانی را پیدا کند و شغل خود را نجات دهد. در سفر یک میمون او را تعقیب می کند و با او به شهر بر میگردد . او که مجمسه را پیدا نکرده است ولی میمون باعث موفقیت او می شود …

سجاد بازدید : 632 1393/03/05 نظرات (0)

NG – Wild: Caribbeans Deadly Underworld (2014) HDTV Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

به همراه دانلود در ۲ کیفیت HDTV 480p و ۷۲۰p

 

 

نام مستند : Caribbeans Deadly Underworld

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۴۴ دقیقه

حجم : – مگابایت

کیفیت : ۴۸۰p/720p HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : دریای Caribbean محل زندگی گونه های مختلفی از حیوانات است ، قرار گرفتن در امتداد گسل و آتشفشان ها ، ممکن است هر لحظه باعث ایجاد فاجعه شود . با دریانورد و غواص ماهر Robert Ballard و تیمیش همراه شوید تا با سفر به اعماق دریا از حزییات این خطرها بیشتر آگاه شوید …

سجاد بازدید : 1025 1393/03/05 نظرات (0)

Haunted Manor 3: Painted Beauties – همه چیز از یک روز عادی در پارک آغاز می شود و سرآغاز ماجراجویی شما در این بازی Hidden Object می باشد . شما فکر می کنید نقاشی شدن چهره ی شما توسط یک جوان خوش تیپ به نام Stephan بسیار جالب خواهد بود اما شما متوجه انتقال خود به دنیای تاریک نقاشی نشده اید . کشف می کنید که این هنرمند مرموز با نقاشی کردن افراد ، باعث گرفتن روح آن ها در تاریکی نقاشی می شود . پس بهتر است قبل از این که مرگ به سراغ شما بیاید ، راهی برای خارج شدن از نقاشی خود پیدا کنید . این نسخه از بازی Collectors Edition می باشد .

 

سجاد بازدید : 445 1393/03/05 نظرات (0)

بازی تایتان فال عنوانی موفق برای شرکت مایکروسافت است . برای شما علاقه مندان به این بازی زیبا ، موسیقی های متن آن را به صورت جداگانه و با کیفیت ۳۲۰ آماده کرده ایم . موسیقی متن بازی ضرب آهنگ تند دارد.صداگذاری در بازی عالی کار شده است حتی شما صدای افتادن گلوله ها را نیز به وضوع می شنوید.در واقع تمام صدا های که در بازی ایجاد می شود شما در میدان نبرد قرار می دهد.اگر در ذهن شما از گیم پلی همان بخش های چند نفره بی روج بازی های Codو BF هست باید بگم کاملا مسیر را اشتباه رفته اید .شما در یک گروه ۶ نفره هستید و توی میدون نبرد هر جوری که می تونید باید حریف را از سر راه خودتون بردارید از اسلحه سبک گرفته تا تایتان.در هر صورت بزرگی نقشه یکی از ویژگی های گیم پلی هست.کنترل تایتان ها در ابتدا کمی مشکل است اما بعد حدود ۵ دقیقه کاملا تمام فوت و فن آن را یاد می گیرید.در واقع کنترل تایتان ها تفاوت خاصی با افراد معمولی ندارد و فقط چند دکمه کاربردی متفاوت دارند.حتی زمانی هم که شما نیستید تایتان های فراخوانده شدبه صورت خودکار به بازی می پردازند.

سجاد بازدید : 1216 1393/03/05 نظرات (0)

در این ویدئوهای آموزشی Simon Allardice به شما مهمترین بخش ها و ویژگی های SQL Server 2008 R2 را آموزش می دهد . مایکروسافت اس.کیو.ال سرور یک نرم‌افزار سیستم مدیریت بانک‌های اطلاعاتی است که توسط شرکت مایکروسافت توسعه داده می‌شود.اهداف SQL Server 2008 ایجاد و مدیریت داده‌ها به شکل هماهنگی، سازماندهی و محافظت به شکل اتوماتیک می‌باشد. با توسعه دائمی SQL Server در عرضه تکنولوژی اتلاف وقت به نزدیک صفر رسید. SQL Server 2008 همیشه در برگیرنده حمایت از داده‌های ساختاری یا نیمه‌ساختاری می‌باشد که این امر شامل قالبهای رسانه‌ای دیجیتال برای عکسها، صوتی، تصویری و دیگر داده‌های چند رسانه‌ای می‌باشد .

 

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 275
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 648
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,337
  • بازدید ماه : 82,907
  • بازدید سال : 548,229
  • بازدید کلی : 11,938,841
  • کدهای اختصاصی