loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 418 1397/05/02 نظرات (0)

Snapchat نرم افزاری جالب برای برقراری ارتباط در گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. اسنپ چت یک برنامه ارسال دریافت تصاویر مخصوص پلتفرم موبایل می‌ باشد که توسط ایوان اشپیگل از دانشجویان دانشگاه استنفورد توسعه داده شده است. شما با استفاده از این برنامه میتوانید عکس گرفته یا ویدئو ضبط کنید و سپس به آنها متون یا نقاشی اضافه نمایید. پس از انجام فرایند های مورد نظر خود محصول نهایی را به لیستی از دریافت کنندگان مشخص شده ارسال کنید. این تصاویر و ویدئوها اصطلاحا Snaps نامیده می‌ شوند. امکان جالب این برنامه قابلیت تعریف یک زمان دلخواه برای نمایش عکس و فیلم برای گیرندگان است که آنها میتوانند تنها در ان زمان مورد نظر شما آن فیلم و عکس را ببینند. پس از به پایان رسیدن این محدوده زمانی، این تصاویر از دید دریافت کنندگان مخفی شده و از سرورهای اسنپ چت نیز حذف می‌ شوند. این برنامه به شما اجازه برقرای یک ارتباط خوب مبتنی بر صوت و تصویر را داده و شما میتوانید با همدیگر در ارتباط باشید. در حال حاضر این اپلیکیشن فقط برای پلتفرم موبایل عرضه شده است و سیستم عامل‌های اندروید و آی. او. اس پشتیبانی می‌ شوند.

سجاد بازدید : 520 1397/05/02 نظرات (1)

امیر تلفن را قطع کرد و کنار گذاشت. امیر ماسک اکسیژن را از روی دهان تارا برداشته بود. و حتی شد را از دست او جدا کرد. سهند تقهای به در زد و وارد اتاق شد و گفت: – گل دخترت رو هم بردم گذاشتم مهد کودک. – مرسی. – به هوش نیومده هنوز؟ – نه. اگه کاری داری میتونی بری. – نه. امروز بیمارستان شیفت شب هستم. – خوبه. همانطور در حال حرف زدن بودند. که تارا به هوش آمد و ضعیف اسم امیر را صدا زد و شروع به گریه کرد. امیر که صدای گریه او را شنیده بود. او را محکم در آغوش گرفت و گفت: – جانم عزیز دلم. گریه نکن قربونت برم. آروم باش نفسم. تموم شد. هیشش. الهی من فدای تو بشم خانومم. و او را تنگتر در آغوش فشرد. سهند روی صندلی کنار میز نشسته بود و به آنها نگاه میکرد. امیر کمی او را در آغوش نگه داشت و بعد او را جدا کرد و دستش را فشرد و اشکش را پاک کرد و گفت: – دیگه گریه نکن خانومی. باشه؟ – میترسم. – از چی عزیزم؟ – اون، اون… – نترس نفسم. تا من هستم نباید از هیچی بترسی. – بغل. – ای جانم.

امیر خواست او را در آغوش بگیرد که سهند او را به قسمتی دیگر هل داد و فوری تارا را در آغوش کشید و موهایش را بوسید و گفت: – کوچولوی داداش. امیر از روی زمین بلند شد و رو به سهند گفت: – بیشعور نفهم. آخه مگه بغل تو رو خواست؟ – به تو چه؟ خواهر خودمه. دلم میخواد بغلش کنم. و بعد تارا را محکم در خود فشرد و گفت: – بهتری قربون اون چشمات برم؟ – آره داداش. – مگه قرار نبود پیش من گریه نکنی؟ این صدای فین فین چیه میشنوم؟ – هیچی. امیر طرف دیگر تارا نشست و او را سمت خود کشید که سهند اعتراض آمیز گفت: . ساعته کنارشی ۲۴ – ببین میذاری یه کم بغلش کنم؟ خوبه تارا سرخ شد و شرمگین سرش را پایین نهاد. سهند گونه او را بوسید و گفت: – با شوهرت راحت باش عزیزم. من میرم. – میری خونه؟ – تا ساعت دو عصر همینجا هستم خوبه؟ – آره. – پس من برات ناهار درست میکنم.

سجاد بازدید : 861 1397/05/01 نظرات (0)

Westland Survival از سری بازی های ماجراجویی اندروید است که برای افراد بالای 16 سال طراحی شده است. ماجرا از این قرار است که یکی از ازمایشگاه های مخفی کشور مود حمله ی دشمنان قرار گرفته و تنها یک نفر است که می تواند در مقابل حمله ی دشمنان از ازین آزمایشگاه مخفی محافظت کند و آن شخص شما هستید. شما باید ماندهی گروه از تیم تیر اندازان را به عهده بگیرید و با دشمنان مقابله کنید و به آنها اجرازه ندهید که به محوطه ی آزمایشگاه نزدیک شوند. هرچه افراد بیشتری را از بین ببرید ، در نتیجه امتیازات بیشتری را کسب می کنید و می توانید قدرت و شخصیت خود را ارتقا دهید. سعی کنید که در ماموریتی که به شما سپرده شده است پیروز میدان باشید.

سجاد بازدید : 605 1397/05/01 نظرات (0)

Iride UI is Dark – Icon Pack 7Patched از سری اپلیکیشن های شخصی سازی اندروید است که با نصب آن می توایند بیش از چندهزار آیکون HD در اختیار خواهید داشت و همچنین تصاویر پیش زمینه ی زیادی هم در اختیار خواهید داشت که می توانید به دلخواه خود از آنها استفاده کنید. این اپلیکیشن ویژگی های خاصی از قبیل ابزار آیکون های جستجو، ابزار درخواست آیکون های دلخواه خود، تصاویر پس زمینه ابر (با پشتیبانی Muzei)، پشتیبانی تقویم پویا و غیره می باشد.

سجاد بازدید : 766 1397/05/01 نظرات (0)

دانلود انیمیشن سریالی ظهور لاک پشت های نینجا با کیفیت WEB

بخش a از قسمت چهارم با کیفیت WEB 1080p x265  اضافه شد

زیرنویس فارسی قسمت اول اضافه شد

 

 

 

نام انیمیشن: Rise of the Teenage Mutant Ninja Turtles

 

سال انتشار: ۲۰۱۸

 

ژانر: انیمیشن، کمدی

 

مدت زمان: هر قسمت حدود ۱۲ دقیقه

 

کیفیت: WEB 720p / WEB x265 720p / WEB x265 1080p

 

وضعیت پخش: به صورت ناقص – تا قسمت چهارم a

 

زیرنویس فارسی: دارد

 

زیرنویس انگلیسی: ندارد

 

 

خلاصه داستان: انیمیشن سریالی ظهور لاک پشت های نینجا (به انگلیسی: Rise of the Teenage Mutant Ninja Turtles) دوباره داستان چهار برادر لاک پشت را نشان می دهد که در شهر نیویورک قرار دارند و سعی می کنند که با شروران این شهر مبارزه کنند. دوباره همان فضای کمدی را در این انیمیشن شاهد هستیم و در هر قسمت قرار است اتفاقات زیادی را شاهد باشیم. این اتفاقات به قدری سخت هستند که قهرمانان ما را دچار دردسرهای زیادی می کنند و قرار است مبارزات بسیاری را شاهد باشیم.

سجاد بازدید : 491 1397/05/01 نظرات (0)

 

دانلود SolveigMM Video Splitter نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه ویرایش فایل های MPEG-2 ،AVI ،WMV ASF ،MP3 ،WMA می باشد . شما با استفاده از این نرم افزار می توانید فرمت های نام برده شده را ویرایش کنید بدون آنکه کیفیت آن تغییر کند. شما با کمک این نرم افزار قادر خواهید به راحتی قسمت هایی از فیلم را جدا و حذف کنید و یا فیلم خود را به بخش های مختلف تقسیم نمایید. هم چنین شما قادر خواهید بود فایل ها را به صورت دسته ای ویرایش کنید. با استفاده از این نرم افزار فایل های آسیب دیده خود را ترمیم کنید.

 

سجاد بازدید : 544 1397/05/01 نظرات (0)

 

دانلود WYSIWYG Web Builder نرم افزاری عالی برای طراحی و ساخت صفحات به صورت بصری و بدون نیاز به دانش فنی در حوزه HTML و کد نویسی می باشد. این نرم افزار با پشتیبانی از جدید ترین فناوری های دنیای وب نظیر HTML5 و CS5 و jQuery باعث می شود، طراحی صورت گرفته توسط آن از دنیای تکنولوژی عقب نباشد. همان طور که گفته شد، طراحی توسط این نرم افزار بسیار ساده و بدون نیاز به دانش فنی خواهد بود، فقط کافی است به صورت بصری هرآنچه که می خواهید را با ابزار های درون نرم افزار به صفحه اضافه کنید تا کد مورد نیاز آن توسط خود نرم افزار نوشته شود، از جدول ها گرفته تا عکس ، ویدیو ، اسلایدشو و اشیاء مختلف نظیر دکمه و منوها و فیلدها و فرم ها، تماما توسط نرم افزار پشتیبانی می شوند.

 

دانلود WYSIWYG Web Builder در زمینه ابزارهای مربوط به متن، کنترل تگ های هدینگ H1 ,H2 ,H3 و… و قابلیت افکت دادن به متن و ساخت متن ها رنگی و اضافه کردن Clip art ها از امکانات بخش متن است. در زمینه ابزارهای عکس موجود بودن افکت و امکان ساخت اسلاید شو و گالری عکس می تواند بسیار موثر باشد. همان طور که گفته شد، نرم افزار از html5 و cs3 نیز استفاده می کند و در خروجی گرفتن می توانید از این تکنولوژی ها استفاده کنید. قدرت دیگر نرم افزار امکان استفاده از امکانات jQuery است و کاربر می تواند براساس این قابلیت صفحاتش را بسازد. از jQuery می تواند در ساخت منو ها، انیمیشن و افکت ها استفاده کرد. قابلیتی به نام Built-in Content Management System نیز به کاربران سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس کمک می کند تا بتوانند برای سیستم ها نیز قالب طراحی کنند.

سجاد بازدید : 405 1397/05/01 نظرات (0)

 

نرم افزار ApowerREC ابزار بسیار کارامدی برای ضبط فیلم و صوت از صفحه نمایش می باشد که در یک فضای مدرن و رابط کاربری عالی صورت داده می شود و کاربران می توانند از تمامی ابزارهای برنامه به صورت کاملا رایگان استفاده کنند. نرم افزار فعالیت های مختلفی را روی صفحه نمایش ضبط می کند و از فعالیت های وب و بازی گرفته تا توانایی در اضافه کردن تصاویر از وب کم جز کارکردهای این برنامه می باشد. امکان فیلم برداری از یک چت تصویری با کیفیت بالا توسط برنامه فراهم شده است و کاربران می توانند با تنظیم کادر توسط برنامه این کار را براحتی انجام دهند.

 

با دانلود ApowerREC امکانات برنامه به صورت رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت و فیلم هایی همراه با صوت هماهنگ را خواهید داشت. بسیاری از برنامه این قابلیت را به صورت بی کیفیتی ارائه می کننند، اما این برنامه با استفاده از الگوریتم های پیشرفته، کارکرد آسان این قابلیت را به صورت با کیفیت ارائه کرده است.

 

سجاد بازدید : 612 1397/05/01 نظرات (0)

آلبوم موسیقی فصل اول سریال Impulse اثری از Deru

Impulse Orginal Soundtrack 320-128Kbps

 

موسیقی متن فصل اول سریال Impulse اثری از Deru، با دو کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ و ۱۶ قطعه در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. سریال Impulse داستان یک دختر نوجوان ۱۶ ساله به‌نام هنری کولز را روایت می‌کند که متوجه می‌شود دارای توانایی‌های دورجنبی یا سایکوکینسیس است. با این حال، این توانایی‌ها می‌تواند یک کامیون را متلاشی کند و باعث مرگ افراد بی‌گناهی شود که این توانایی تقریبا او را تا سر حد مرگ فلج و سپس او را رها می‌کند. در حالی که شهر هنوز در شوک حادثه‌ای که هنری در آن نقش داشته، است، او متوجه می‌شود که دارای قابلیت‌های دیگر و بیشتری نیز مثل تلپورت کردن و همچنین جابه‌جا کردن اشیا نیز هست. با این حال، او باید قدرت‌های خود را کشف و درک کند و استفاده از آن را یاد بگیرد.

 

مدی هسن، بازیگر سریال Twisted و سریال The Finder، نقش هنری را در سریال Impulse بازی کرده است. میسی پایل در نقش کلیو کلوز، سارا دسجاردینز در نقش جنا هوپ، انوکا اوکوما در نقش آن هولس، کریگ آرنولد در نقش لوکاس بون، دیوید جیمز الیوت در نقش بیل بون و ایدن دوین در نقش کلانتر دیل، دیگر بازیگرانی هستند که در سریال Impulse حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

سجاد بازدید : 423 1397/05/01 نظرات (0)

آلبوم موسیقی Your Own Story اثری از Distant Dream

Your Own Story Instrumental 320-128Kbps

 

 

آلبوم موسیقی Your Own Story اثری از Distant Dream، مجموعه ای است با ژانر Post-Rock که در سال ۲۰۱۸ میلادی عرضه شده است. این مجموعه شامل ۰۹ قطعه می باشد که با دو کیفیت مختلف ۳۲۰ و ۱۲۸ آماده شده است. موسیقی بی کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. موسیقی بی کلام یا اینسترومنتال (به انگلیسی instrumental ) هم که از آن ترجمه های مختلفی چون موسیقی سودمند، موسیقی بی کلام و … شده به هر نوع نوای بی کلام و آرامش بخش اطلاق می شود و در اصطلاح بسیاری نیز بر موسیقی های کلاسیک ( دوره های باروک ، رمانتیک و … ) اطلاق می شود که تلقی غلطی است.

 

موسیقی بی کلام یک حس، موضوع و مفهوم را به صورت مستقیم و کاملا مشخص به شما منتقل میکند و تقریبا مجال آن را به شما نمیدهد تا چیزی بجز کلام را دریافت کنید. اجازه ی تصویر سازی به مغز نمیدهد و در نتیجه خلاقیت و آزادی مغز را از بین میبرد. این مجموعه برای کاربرانی که به دنبال آثار صوتی، موسیقی بی کلام در سبک های مختلف از جملمه کلاسیک، اپیک، تریلر موزیک و … هستند کاملا مناسب است.

سجاد بازدید : 446 1397/05/01 نظرات (0)

 

دنبال جایگزین برای تیم ویوور می گردید؟ دانلود AnyDesk می تواند نیاز شما را برطرف سازد! این نرم افزار که از تمامی سیستم عامل ها و پلتفرم ها پشتیبانی می کند، توانست به زودی پس از تحریم ایران توسط Teamviewer، خود را جایگزین آن کند. چیزی که تا به حال از اتصالات ریموت به خاطر دارید، سرعت پایین و کندی بود. برای توسعه نرم افزار AnyDesk، تیم توسعه دهنده یک قدم به عقب برگشته و از خود سئوال کرده اند که واقعا یک ریموت دسکتاپ چگونه باید کار کند؟ چه چیزی برای سخت افزار کامپیوترهای مدرن مناسب هست؟

 

AnyDesk از فرش شروع کرده تا به عرش برسد! کدک مورد استفاده در AnyDesk چیزی به جز DeskRT که یک کدک جدید تصویری می باشد نیست. این کدک مخصوص رابط های کاربری گرافیکی تعبیه شده است و باعث شده تا دانلود AnyDeskنسبت به سایر رقبای خود بسیار سریع تر باشد.

سجاد بازدید : 946 1397/05/01 نظرات (0)

AO International Tennis PC PROPER-CODEX

نسخه فشرده FitGirl با حجم ۴٫۷GB اضافه شد

 

آپدیت بسیار سنگین بازی Update v1.0.1631-CODEX اضافه شد

 

 

 

بازی AO International Tennis را می توان معتبرترین بازی تنیس با محوریت جامعه دانست. این بازی دارای ویژگی هایی است که مسابقات تنیس را در حالت مدرن خودش، وارد سیستم شما می کند. ویژگی های سفارشی سازی شده و تسلط کافی روی بازیکنان، می تواند از فاکتورهایی باشد که باعث شود، بازیکن هر لحظه از انجام دادن بازی لذت برده و علاقه مخصوص خودش را دنبال کند. بازی دارای رقابت ها و مسابقات محلی و کشوری بسیار هیجان انگیزی می باشد و جوایزی هم که می دهد، کاملا در راستای تجربه بازی و بدست آوردن مهارت های جدید می باشد. این بازی قهرمانان بزرگ دنیای تنیس را گردهم آورده است تا تجربه جدیدی از یک بازی ورزشی تحویل بازیکنان دهد.

 

با دانلود بازی AO International Tennis می توانید به عنوان یک طرفدار پروپا قرص تنیس، هزاران نفر از بازیکنان تنیس را که قابل بازی می باشند، انتخاب کرده و در فیزیک واقع گرایانه بازی، تجربه نابی از این بازی داشته باشید. وجود استادیوم های متنوع و پارک های بازی تنیس، جلوه خاصی از نظر گرافیکی به بازی اعطا کرده است و از این نظر، مدرن بودن بازی را به رخ همگان کشیده است. معتبرترین و حرفه ای ترین مسابقات گرنداسلم در این بازی برگزار می شود و شما نیز می توانید رویدادهای خاص بازی را که به صورت روزانه و آنلاین ارائه می شوند را تجربه کنید.

 

سجاد بازدید : 1644 1397/05/01 نظرات (0)

Total War Saga Thrones of Britannia PC-VOKSI

نسخه فشرده FitGirl با حجم ۴٫۵GB اضافه شد

 

 

آخرین عنوان کمپانی SEGA در سال ۲۰۱۸ که از قفل گذاری Denuvo استفاده می کرد نیز توسط VOKSI شکسته شد. البته نه تنها به صورت آفلاین، بلکه کرک آنلاین بازی نیز منتشر گردید! درواقع VOKSI توانست با این کار، هشداری جدی به Denuvo و کمپانی SEGA بدهد که با قفل گذاری های بسیار سنگین بر روی بازی، عملکرد آن را به شدت کاهش داده بودند. مخصوصا در بازی Sonic Mania Plus این مشکل به وضوح به چشم می خورد. به هر حال، هر دو کرک آنلاین و آفلاین برای دانلود بازی Total War Saga Thrones of Britannia توسط VOKSI برای آخرین آپدیت بازی، منتشر شده است.

 

مدتی پیش بود که استودیو کریتیو اسمبلی از یک سری جدید فرعی با نام Total War Saga رونمایی کرد که بازی‌های آن قرار است دنباله‌ای بر نسخه‌های تاریخی پیشین سری توتال وار باشد. داستان این بازی به سال‌های بعد از هجوم وایکینگ‌ها که در سال ۸۶۶ پس از میلاد بریتانیا را مورد تاخت و تاز قرار دادند مربوط می‌شود. داستان بازی از سال ۸۷۸ پس از میلاد، زمانی که دسته‌های وایکینگ بر مناطق مختلف بریتانیا دهکده‌های خود را بنا کرده‌اند، آغاز می‌شود و بسیاری از قبایل آنگلو ساکسون (بومی انگلستان) در حال مبارزه یا خدمت به آنان هستند. یکی از بهترین کسانی که در مقابل هجوم مردان شمالی ایستاده، شاه آلفرد است که می‌توانید این شخصیت را نیز در بازی داشته باشید.

 

سجاد بازدید : 995 1397/05/01 نظرات (0)

Tooth and Tail Season 2 PC-PLAZA

|آپدیت بازی Update v1.2.1.0-PLAZA اضافه شد|

 

 

عنوان استراتژیک، RTS و اکشن دانلود بازی Tooth and Tail در دو شبکه Steam و GOG به صورت هم زمان منتشر شد. بازی Tooth and Tail  یک عنوان استراتژیک است که در جهانی با موضوع انقلاب حیوانات روایت می‌شود. در این بازی، جناح‌های Commonfolk ،The Civilized ،The Longcoats و KSR برای صعود در هرم زنجیره‌ی غذایی به رقابت می‌پردازند. این بازی شامل جناح‌ها و ارتش‌های قابل شخصی‌سازی و مپ‌هایی است که به صورت تصادفی ساخته می‌شوند. توسعه‌دهندگان، گیم‌پلی Tooth and Tail  را با محدود‌سازی آن به چند دکمه ساده‌سازی کرده‌اند و همچنین، هر رقابت در این بازی، حدود ۸ دقیقه به طول خواهد انجامید. وظیفه توسعه این بازی را کمپانی پاکت‌واچ گیمز که یک شرکت بازی‌ساز مستقل است و پیش از این، بازی Monaco: What’s Yours Is Mine را منتشر کرده بود بر عهده داشته است.

 

بازی دارای جنبه کمدی گسترده ای می باشد و تیم توسعه دهنده سعی کرده است تا با انتشار تریلرهای متفاوت از فضاهای جدید بازی، تلاش برای فروش هرچه بیشتر این بازی را انجام دهد. هم چنین قابلیت کراس پلی نیز در دانلود بازی Tooth and Tail  قرار گرفته است. امکانات بسیار زیادی از لحاظ طریقه ی گیم پلی در این بازی قرار داده شده است که می توان به حالت تک نفره، چندنفره، مالتی پلیر لوکال، امکان بازی به صورت صفحه به اشتراک گذاشته شده، اچیومنت های متعدد در اکانت استیم کاربران، پشتیبانی کامل از گیم پد و کارت های معاملات استیم اشاره نمود.

سجاد بازدید : 1253 1397/04/31 نظرات (1)

"Dragon City" از جمله بازی های جذاب در ژانر شبیه سازی بوده که ورژن جدید آن در حال حاضر آمده است. در این بازی جزیره ها و اژدهای جدیدی وجود دارد، بنابراین بهتر است که شما برنامه را بروز رسانی کنید. دانلود و بروز رسانی آن کاملا رایگان است. برای برخی از کاربران اندروید که قبلا با این بازی آشنا بوده اند، این بازی جز محبوب ترین هاست. اما برای برخی از شما که در مورد اژدهای این شهر نمی دانند مختصری توضیح می دهیم. این بازی نبرد بین چند اژدها ست که شما می توانید بین چند اژدها با عناصر مختلف مانند آب ، خاک ، گیاهان و آتش است، انتخاب کنید البته هنوز هم می توانید انواع بیشتری از اژدها ها را داشته باشید.

 

در بازی Dragon City شما می توانید شهر خود را مطابق با خواسته های اژدها تعیین نمائید. و در این بازی می توانید با اژدهای بازیکنان دیگر مبارزه کنید. و از آن ها جایزه دریافت کنید، همچنین اگر تمایل داشته باشید اژدها شما میتواند ازدواج کند.

 

.اهداف تا به پایان رساندن موجودات ادامه دارند، شما می توانید با ورود به فیس بوک، جواهرها را دریافت کرده و جواهرهایی که برای بعضی بروز رسانی های ساختمان های موجود مورد استفاده قرار خواهند گرفت را ذخیره نمائید. برای بسیاری از شما که در زیستگاه Terra هستید، می توانید تا 500 سکه بخرید. تا زمانی که به مرحله 4 برسید تخم مرغ ها را باید بخرید و با رسیدن به این مرحله دیگر می توانید تا 54 طلا در هر دقیقه بدست آورید.

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 300
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 743
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,432
  • بازدید ماه : 83,002
  • بازدید سال : 548,324
  • بازدید کلی : 11,938,936
  • کدهای اختصاصی