loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 2291 1393/03/05 نظرات (0)

موسیقی های متن سریال پرطرفدار بازی تاج و تخت و یا همان را برای شما آماده کرده ایم که موزیک این سریال را رامین جوادی ، آهنگساز ایرانی تبار ساخته است . جوادی بابت ساخت موسیقی‌های مکمل، ارکستراسیون و دستیاری هانس زیمر در فیلم‌هایی مانند بتمن شروع می‌کند و دزدان دریایی کارائیب: نفرین مروارید سیاه شهرت دارد. او به عنوان آهنگساز فیلم‌های تیغ: سه‌گانگی، از غبار بپرس، فصل آغازی، آقای بروکز و متولدنشده فعالیت کرده‌است. جوادی و پل وستربرگ به خاطر آهنگسازی برای فصل آغازی مشترکا برنده ی بیست و دومین دوره ی جایزه موسیقی فیلم و تلویزیون جامعهٔ آهنگسازان، نویسندگان و ناشران آمریکا شدند.

سجاد بازدید : 352 1393/03/05 نظرات (0)

انگیز در این مجموعه وجود داشته که می توانید آن ها را در صفحه نمایش گوشی خود قرار دهید . برای استفاده از این والپیپر در منو و در قسمت Wallpapers به Live Wallpapers بروید. برای اجرای این برنامه نیاز به اندروید ۲.۱ و بالاتر دارید.

سجاد بازدید : 894 1393/03/05 نظرات (0)

Gas Station: Rush Hour – در بازی مدیریت پمپ گاز شما می بایست تماش تلاش خود را برای راضی نگه داشتن مشتری ها و پر کردن سریع باک آن ها انجام دهید . هر چه سرعت شما بیشتر باشد ، درصد رضایت مشتریان نیز بیشتر می شود . بازی در ۴ فصل مختلف سال انجام می شود . همچنین می توانید بازی را در دو حالت داستانی و یا Rush تجربه کنید . سبک این بازی Dash می باشد که در ادامه می توانید تصاویری از محیط بازی به همراه لینک دانلود را مشاهده نمایید .

سجاد بازدید : 383 1393/03/05 نظرات (1)

مجموعه تصویر استوک بسیار زیبا و دیدنی با عنوان Collection of Interiors را برای شما عزیزان در دانلودها قرار داده ایم. تصاویر استوک، تصاویری با کیفیت و سایز فوق العاده هستند که می توان از آن ها در تمامی امور گرافیکی استفاده نمود. ابعاد از تصاویر بالای ۸۰۰۰×۵۴۰۰ هستند که دارای کیفیتی بسیار بالایی هستند .

سجاد بازدید : 414 1393/03/05 نظرات (0)

Adobe Reader XI نسخه رایگان شرکت adobe جهت نمایش فایل های PDF و قابلیت های درون آنها می باشد. این نرم افزار بسیار قدرتمند جهت نمایش فایل های PDF و پرینت گرفتن آنها می باشد. مهم نیست که درون فایل PDF چه محتوایی وجود داشته باشد ، از متن گرفته تا عکس ، ویدیو و دیگر فایل های مالتی مدیا درون فایل PDF در این نرم افزار به نمایش در خواهند آمد. همچنین این نرم افزار امکان نوشتن بازخورد و یادداشت را در کنار خطوط و کلمات به صورت کاملا واضح بدون قرار گیری در دیگر قسمت های متن فایل PDF فراهم می کند تا دیدگاه های لازم برای متنی خاص را بتوان درون فایل پی دی اف مشخص نمود. این نرم افزار با داشتن قابلیت هایی به نام Protected Mode و Enhanced Security کاربر را مطمئن می کند که فایل PDF در حال مشاهده حاوی انواع ابزارهای مخرب جهت نفوذ به سیستم نیست و بدون مشکل و امنیت خاطر مشاهده فایل را انجام میدهد. این نرم افزار جهت مطالعه و مشاهده فایل های پی دی اف امکانات بصری فراوانی را فراهم آورده است که نمایش به صورت سه بعدی و تغییر اندازه از ساده ترین آنها می باشد. 

سجاد بازدید : 564 1393/03/05 نظرات (0)

Skype نرم افزار محبوب جهانی که یکی از معتبرین نرم افزارهای برقراری تماس های صوتی رایگان در کنار چت های متنی ، می باشد. کافی است هنگام نصب نرم افزار عضو شوید و با اضافه کردن دوستان خود همانند یاهو مسنجر با آنها با کیفیت بسیار بالا و بدون قطعی و همچنین امنیت بالا به صورت صوتی به صحبت بپردازید. برای برقراری تماس های تلفنی نیز با هزینه بسیار پایین قادر به تماس با دیگر کشورها خواهید بود به طوری نسبت به دیگر روش های برقراری تماس بسیار ارزان تر خواهد بود. امکان برقرار تماس های ویدیوی نیز از جمله قابلیت های اصلی Skype به شمار می رود. این نرم فزار توانایی ذخیره سازی داده های تماس ها و ضبط و دریافت پیغام صوتی آفلاین را نیز دارا است و میتواند به صورت منشی تلفن تماس ها را دریافت کند. همچنین امکان چت متنی نیز با Skype فراهم آماده است. لازم به ذکر است ، اسکایپ با داشتن سرورهای ابری قدرتمند در سرتاسر جهان ، امکان برقراری سریع و با کیفیت تماس ها را فراهم آورده است. همچنین اسکایپ با کد کردن مکالمات امنیت را افزایش داده و امکان شنود و شناسایی تماس ها را از بین برده است.

سجاد بازدید : 1354 1393/03/05 نظرات (0)

Adobe Flash Player پلاگینی جهت نمایش فایل های فلش در بستر وب می باشد. این افزونه با نصب شدن برروی مرورگرها امکان نمایش انواع فایل های فلش نظیر بنرها ، بازی ها ، ویدیوها و وبسایت های طراحی شده توسط تکنولوژی فلش را برای کاربر مهیا می کند. استفاده از ورژن های جدید این افزونه به ۲ دلیل از اهمیت بالایی برخورددار است. دلیل اول بروزرسانی های امنیتی این پلاگین می باشد تا انواع حملات و نفوذها از طریق اینگونه فایل ها از بین برود و دلیل دوم تغییرات ساختاری در نحوه رندر و نمایش این فایل ها در مرورگر و در نتیجه کاهش استفاده مرورگر از منابع سیستمی جهت نمایش این فایل ها می باشد. بنابراین توصیه می شود این پلاگین را دانلود و بروزرسانی نماید. باتوجه به تحریم بودن ایران امکان بروزرسانی مستقیم این افزونه ممکن نیست.

 

سجاد بازدید : 1008 1393/03/05 نظرات (0)

 

The Simpsons Season 2 DVDRip Mkv

| قسمت های ۱ الی ۲۲ آماده دانلود |

| زیرنویس فارسی قسمت های ۱ الی ۲۲ آماده دانلود |

 

 

 

نام انیمیشن: The Simpsons – سیمپسون‌ها

ژانر: انیمیشن، کمدی، خانوادگی

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۳ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۰۳ مگابایت

کیفیت: DVDRip

رزولوشن: ۵۴۴×۴۱۶

زیرنویس فارسی: دارد

امتیاز: ۹ از ۱۰

IMDB

سیمپسونز (انگلیسی: The Simpsons) یا سیمپسون‌ها، کارتون پویانمای آمریکایی است که نخستین‌بار در دسامبر ۱۹۸۹ از شبکه تلویزیونی فاکس به صورت مجموعه‌ای تلویزیونی نشان داده شده‌است و از آن به بعد هر هفته پخش می‌شود. خالق سیمپسون‌ها، مت گرونینگ است. این مجموعه با بیش از ۵۰۰ قسمت، رکورددار پرقسمت‌ترین مجموعهٔ تلویزیونی جهان است. ماجراهای این مجموعه، در شهری به نام اسپرینگ‌فیلد اتفاق می‌افتد. بیشتر شهروندان اسپرینگ‌فیلد زردرنگ هستند و همگی آنها (به غیر از چند استثنا) تنها ۴ انگشت در هر دستشان دارند. فصل دوم از ۲۵ فصل هم اکنون آماده دانلود می باشد.

 

سجاد بازدید : 379 1393/03/04 نظرات (0)

ترول (Troll) یک اصطلاح اینترنتی است و به کسانی اطلاق می‌شود که در جوامع آنلاین مثل فروم‌ها یا بخش کامنت‌های یک سایت، پیام‌هایی بی‌ربط، ناراحت کننده و فتنه آمیز ارسال می‌کنند. با نرم افزار Memedroid Pro v3.53 می توانید انواع شخصیت های ترول و داستان های ترول به راحتی و بدون داشتن هیچ گونه دانش گرافیکی بسازید. همچنین ترول هایی که توسط این برنامه طراحی کرده اید را می توانید در شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر و حتی در برنامه های چت مثل Watsapp و … به اشتراک بگذارید. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.‍۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 660 1393/03/04 نظرات (0)

سرویس Yahoo! Mail از نظر تعداد کاربر، بزرگترین سرویس ایمیل در دنیاست. حتی با وجود ارائه سرویس ایمیل از طرف گوگل (Gmail) ، یاهو همچنان کاربران خود را حفظ کرده است و کمتر کسی پیدا می شود که سرویس یاهو میل را نشناسد. بوسیله نرم افزار Yahoo! Mail 4.0.2 قادر خواهید بود به تمام ایمیل های یاهوی خود دسترسی داشته باشید. از قابلیت های این نرم افزار میتوان به امکان اتصال چندین اکانت یاهو به طور همزمان ، پشتیبانی از ضمیمه کردن فایل هنگام فرستادن و دریافت ایمیل ،قابلیت جستجو در متون ایمیلهای شما و … اشاره کرد.برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.‍۲ و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 385 1393/03/04 نظرات (1)

باز هم شرکت Rovio یک بازی جدید با حضور پرندگان خشمگین خود منتشر کرده است. این بار در فضایی کاملاً جدید و سه‌بعدی! در بازی Angry Birds Go شما با یک تجربه‌ی کاملاً جدید روبرو هستید، باید با خوک‌ها در مسابقات رانندگی شرکت کنید و با بدست آوردن سکه ماشین خود را ارتقاء دهید. همچنین با ادامه‌ی بازی توسط شما پرندگان جدیدی را می‌توانید برای رانندگی انتخاب کنید که قابلیت‌های گوناگون دارند. این اولین بازی از بازی‌های شرکت Rovio است که در آن فضای بازی کاملاً سه‌بعدی است. برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 608 1393/03/04 نظرات (0)

بازی Dr. Panda’s Home به معنای فارسی خانه ی دکتر پاندا میباشد میتوانند کارهای خانه و مدیریت وظایف در یک خانه را در قالب مین گیم ها و فعالیت ها جذاب مانند آویزان کردن لباس های شسته شده، آماده کردن صبحانه، شستن ظرف ها، تمیز کردن محیط و کف خانه و … تجربه کنید. همچنین با انجام این کارهای روزمره سکه های بیشتری کسب می کنید که با آن ها می توانید آیتم های مختلفی بخرید. این بازی دارای گرافیک بسیار بالا و محیط ۳ بعدی بسیار غنی دارد.برای اجرای این بازی به سیستم عامل iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 432 1393/03/04 نظرات (0)

 

Escape from a Nazi Death Camp HDTV (2014) Mp4

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

 

 

نام انیمیشن: Escape from a Nazi Death Camp

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۵۵ دقیقه

کیفیت: HDTV 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: داستان این مستند درباره زندان مخفی نازیسم ها در سوبیبور می باشد که بیشتر برای یهودیان ساخته شده بود. در ۱۴ اکتبر ۱۹۴۳ زندانیان توانستند از آنجا فرار کنند و این حادثه به عنوان بزرگترین و موفقیت آمیز ترین فرار از زندان بعد از جنگ جهانی دوم شناخته شد. جالب است بدانید که از ۶۰۰ زندانی که فرار کردند تقریبا بیش از نیمی از آنها در جنگل ها توسط تیراندازی نگهبان ها کشته شدند و تنها ۵۰ نفر از زندانیان توانستند زنده بمانند. هم اکنون تنها چند نفر از این ۵۰ نفر زنده هستند و سن آنها نیز به ۸۰ و ۹۰ رسیده است، در این مستند حکایت فرارشان را می توانید از زبان خودشان بشنوید که چگونه توانستند از زندان برای آزادی خود فرار کنند.

سجاد بازدید : 480 1393/03/04 نظرات (0)

Wild Canada HDTVRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|مستند به صورت کامل، دارای ۵ قسمت می باشد|

 

 

 

نام مستند: Wild Canada

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۵ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۳۷۲ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: مستند حیات وحش کانادا کاری از گروه حرفه ای می باشد که در کارنامه ی خود مستندهای مشهوری از قبیل Human Planet و یا Planet Earth را دارند. این مستند ۵ قسمتی مربوط به حیات وحش کانادا و سرزمین های وحشی آن می باشد و وقایعی را نشان می دهد که تا به حال دیده نشده و …

 

سجاد بازدید : 367 1393/03/04 نظرات (0)

 

Distant Worlds Universe PC-SKIDROW

Distant Worlds: Universe جدیدترین قسمت از سری بازی Distant Worlds می باشد که در بخش تخیلی عرضه می شود که در این نسخه ویژگی های جدید چشمگیر و داستان جدید مهیجی به بازی اضافه شده است. در نسخه ی Universe برای اولین بار در میان نسخه های این بازی، تمامی نسخه های قبلی این بازی نیز در این نسخه گنجانده شده و آموزش بازی آپدیت شده و سیستم پشتیبانی ادیت بازی نیز توسعه پیدا کرده است. کهکشان های بازی به ترتیب قرار گرفته اند، بیش از ۱۴۰۰ سیستم ستاره ای به همراه ۵۰۰۰۰ سیاره، ماه، سنگ آسمانی و … در بازی قرار داده شده اند. کهکشان ها بسیار عمیق، جذاب و خیره کننده می باشد که باعث می شود شما تمایلی به تمام کردن بازی نخواهید داشت.

 

 

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 343
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 1,018
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,707
  • بازدید ماه : 83,277
  • بازدید سال : 548,599
  • بازدید کلی : 11,939,211
  • کدهای اختصاصی