loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 1063 1394/01/12 نظرات (0)

آیا تا به حال در سیستم خود به مشکل یا مشکلاتی برخورده اید؟ مثلا پیغام های خطایی که به صورت ناگهانی بر روی صفحه نمایش ضاهر می شوند. کارایی پایین سیستم و کاهش سرعت در هنگام کار با نرم افزارها و ابزارهای مورد استفاده و …! برای این مشکلات چه راه حلی اندیشیده اید؟ Windows Repair نرم افزاری بسیار کاربردی برای زمانی است که ویروس ها و فایل های مخرب به ویندوز شما آسیب رسانده باشند و موجب اختلال در عملکرد آن شده باشند. توسط این نرم افزار می توانید به سادگی مشکلات و آسیب های وارد شده به ویندوز خود را ترمیم نمایید.

سجاد بازدید : 1000 1394/01/12 نظرات (0)

آیا به دنبال تعویص آی پی خود می باشید ؟ برای اتصال به اینترنت نیازمند به داشتن یک شناسه عبور است و این شناسه عبور همان IP می باشد. Hide ALL IP نرم افزاری است که با تغییر دادن IP به شما اجازه می دهد تا به صورت مخفیانه در اینترنت به جستجو بپردازید. Hide ALL IP می تواند منطقه امنی برای شما در اینترنت فراهم کند . فن آوری کنترل از راه دور DNS ، پاکسازی رد پاها ، جلوگیری از سرقت هویت ، دسترسی به تلوزیون های اینترنتی و … از ویژگی های نرم افزار Hide ALL IP است .

سجاد بازدید : 1066 1394/01/12 نظرات (0)

MediaPortal نرم افزاری کدباز ایده آل برای تبدیل رایانه ویا تلویزیون شما به یک مدیا سنتر پیشرفته می باشد. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا به موزیک و رادیوی مورد علاقه خود خود گوش دهید، دی وی دی ها و ویدئوهای خودرا ذخیره و تماشا نمایید، تلویزیون پخش زنده را بوسیله یک ضبط کننده دیجیتال ویدئو زمان بندی و ضبط نموده و بسایری مواردی از این قبیل را انجام دهید. می توانید را MediaPortal به عنوان نرم افزاری کدباز استفاده نمایید. این بدان معنی می باشد که حتی میتوانید به توسعه و نیز بهبود این نرم افزار نیز بر حسب نیاز های خود با استفاده از پلاگینهای جدید بسیار موجود در مجموعه MediaPortal کمک نمایید.

 

سجاد بازدید : 1099 1394/01/12 نظرات (0)

Blender یک برنامه کاربردی یکپارچه است که امکان ایجاد طیف گسترده ای از محتوای دوبعدی و سه بعدی را فراهم کرده و حوزه های گسترده ای از مدل سازی های مربوط به بافت متن، نور، انیمیشن، ویدیو و Post Production را به شما ارائه می دهد. Blender از طریق معماری باز، امکان همکاری cross-Platform، قابلیت توسعه پذیری و ایجاد یک گردش کاری یکپارچه را برای شما به وجود می آورد. Blender یکی از محبوب ترین برنامه های کاربردی گرافیگی ۳بعدی Open Source در سراسر جهان است.

سجاد بازدید : 907 1394/01/12 نظرات (0)

با استفاده از PhotoStage Slideshow می توانید اسلایدشوهای موزیکال بسیار زیبا و جذاب ساخته و از آن لذت ببرید . از قابلیت های خوب آن این است که شما می توانید بی نهایت تصویر و نوشته را در اسلاید شو های خود قرار داده و سپس به عنوان فرمت EXE یا Screen Saver و یا حتی تصویر با کیفیت HD ذخیره کنید .استفاده از این نرم افزار فوق العاده راحت می باشد اما باید به این نکته توجه داشت که PhotoStage Slideshow Producer در عین سادگی بسیار پرقدرت و کاربردی است .

سجاد بازدید : 1171 1394/01/11 نظرات (0)

WhatsApp Messenger نرم افزار مسنجر رایگان است که با استفاده از اینترنت ۳G یا Wi-Fi یا GPRS/Edge می توانید با دوستان خود که این نرم افزار را دارند به طور رایگان اس ام اس دهید و چیز های مختلفی از قبیل عکس ها و ویدئو ها را ارسال کنید.

 

برنامه به طور کامل رایگان بوده و هیچ هزینه اضافی برای سرویس های بیشتر در بر ندارد.

 

ویژگی های دیگر برنامه :

 

- امکان چت گروهی

- امکان چت با کشور های دیگر بدون هیچ هزینه ای

- بدون نیاز به یوزرنیم و پسورد : WhatsApp از شماره شما استفاده می کند

- استفاده از کانتکت های گوشی

- مسیج های آفلاین

 

برنامه WhatsApp Messenger امروزه در میان تمامی کاربران ایرانی استفاده می شود و یکی از دلایلی که این مسنجر را به یکی از بهترین ها تبدیل کرد رابط کاربری آن و محیط برنامه می باشد که ساختاری بسیار ساده و در عین حال سریع دارد! به گونه ای که این مسنجر از دیدگان بسیاری از کاربران بسیار سریعتر و کاربردی تر از برنامه هایی مانند وایبر و لاین می باشد. کار با این برنامه بسیار راحت می باشد و هر زمان که گوشی خود را عوض کرده باشید بازهم به راحتی می توانید با وارد کردن شماره خود و ارسال عددی که برنامه برای شما می فرستد اکانت خود را بازیابی نمایید و اکانت قبلی خود بر روی گوشی جدید را فعال سازید! اگر شما هم به دنبال یک مسنجر بی نظیر، ساده، سریع و کاربر پسند می باشید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

تغییرات این نسخه:

 

– قابلیت نوشتن توضیح در عکس ها و فیلم ها

– رفع اشکالات دیگر و بهبود کارایی

سجاد بازدید : 893 1394/01/11 نظرات (0)

ساعت زنگدار همراه با قابلیت ضبط حرکات شما در خواب

 

Sleep as Android یک برنامه فوق العاده می باشد که تاکنون نظیر آن را مشاهده نکرده اید. این برنامه علاوه بر داشتن ساعت با زنگ هشدار می تواند چرخه کامل خواب شما را ضبط کند! هنگام صبح نیز شما را به آرامی از خواب بیدار می کند. از ویژگی های برنامه می توان به: ضبط کامل خواب به همراه نمودار، گزارش کمبود خواب یا خواب عمیق، آلارم های طبیعی از جمله صدای پرندگان و دریا پخش لالایی برای خواب بهتر و ضبط حرکات و صداهای شما در هنگام خواب مانند خروپف اشاره نمود. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید!

 

تغییرات نسخه جدید:

 

– نسخه فول آنلاک

– اضافه شدن قابلیت های جدید به برنامه

– برطرف شدن مشکلات

– بهبود برنامه و رابط کاربری

– اضافه شدن ویژگی های جدید

سجاد بازدید : 996 1394/01/11 نظرات (0)

 

 به درخواست کاربران

دوبله شده توسط همه چی دانلود

نرم افزار BlueStacks App Player یکی از بهترین ابزار ها برای اجرای نرم افزار و بازی های موبایل مورد علاقه  شما در اندازه تمام صفحه است.

ویژگی های کلیدی نرم افزار:

  • محیطی باقابلیت تنظیم
  • پشتیبانی از پیکربندی سیستم های متعدد
  • قابلیت اتصال به Google Play

پس از نصب این نرم افزار می توانید پیکربندی و کار با رسانه های اجتماعی محبوب نظیر Facebook یا Twitter را انجام دهید.

همچنین شما می توانید با استفاده از پیکربندی حساب Google Play خود برنامه های اندرویدی پیرامون خود را بیابید بنابراین شما می توانید تمام باز ها و نرم افزار های مورد علاقه ی اندروید خود را راه اندازی کنید!

بنابراین محیط کاربری شما در BlueStacks App Player می تواند بر اساس نیاز های شما پیکربندی شود.

یکی از توانایی های اضافی این برنامه توانایی تجربه طراحی نرم افزار های تولید کنندگان توسعه یافته می باشد

BlueStacks App Player از زبان های مختلف دنیا پشتیبانی می کند

شما می توانید با نصب این نرم افزار از دیدن آیکون های اندروید روی صفحه نمایش خود لذت ببرید.

برای دیدن تصاویر بیشتر و دانلود برنامه به ادامه مطلب بروید


نرم افزار BlueStacks برای اجرای اندروید در کامپیوتر

سجاد بازدید : 1079 1394/01/11 نظرات (617)

BBC – David Attenborough's Africa (2012) BrRip 720P , 1080p Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

| مستند به صورت دوبله فارسی اختصاصی سایت دانلودها |

| قسمت پنجم به پست اضافه شد | 

 

 

 


نام مستند : BBC – David Attenborough's Africa

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: شش قسمت، هر قسمت به طور میانگین ۵۵ دقیقه

کیفیت : BrRip 720p – BrRip 1080p

زبان : فارسی

خلاصه : David Attenborough's Africa عنوان مجموعه مستند جدید و زیبایی است که دیوید آتنبرو به تازگی و در سال ۲۰۱۳ ساخته است. شدیوید اتنبرو یکی از بزرگترین گویندگان و تهیه کنندگان فیلم‌های مستند دربریتانیا است که بیش از ۵۰ سال در این صنعت به فعالیت مشغول بوده است و سینمای مستند خود را مدیون او به خاطر فعالیت‌های بیشمارش می‌داند.آتنبرو تا کنون بخاطر ساخت آثار خود جوایز متعددی از جمله نشان شوالیه را از ملکه انگلستان دریافت کرده است.این مجموعه در شش قسمت در دست تهیه است و تا به امروز شش قسمت آن از شبکه BBC به نمایش در آمده است. این مستند همان گونه که از نام آن پیداست در کهن ترین قاره جهان یعنی آفریقا کارگردانی شده است.در قسمت های مختلف این مجموعه به مکان های گوناگونی خواهیم رفت و در آنجا با زیست بوم و جانوران آن ، مهارت ها و تکنیک های بقا و همچنین روند تکاملی این جانوران در طبیعت آفریقا آشنا خواهیم شد. هم اکنون می توانید این مستند را به صورت دوبله فارسی از سایت همه چی دانلود دریافت کنید.

 

 

سجاد بازدید : 844 1394/01/11 نظرات (0)

Tiny Wings یک بازی سرگرم کننده محبوب محصول تیم بازی سازی Andreas Illiger است که برای iOS انتشار پیدا کرده است . داستان بازی اینگونه است که بال کوچولو همیشه آرزوی پرواز دارد اما بال های او بسیار کوچک هستند و شما باید با استفاده از تپه ها و کلا مکان های که امکان پرش داشته باشند کمک کنید تا پرواز کنید . این بازی درای کیفیت بالای اچ دی میباشد و در این نسخه ۱۵ مرحله جدید اضافه شده است . این نسخه بازی Tiny Wings با iOS 7 سازگار کاملی پیدا کرده است . لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 1349 1394/01/11 نظرات (0)

باز هم شرکت Rovio یک بازی جدید با حضور پرندگان خشمگین خود منتشر کرده است. این بار در فضایی کاملاً جدید و سه‌بعدی! در بازی Angry Birds Transformers شما با یک تجربه‌ی کاملاً جدید روبرو هستید، باید با استفاده از تانک و اسلح هایی که در اختیار شما قرار میگیرد باید با پرندگان رباتیک از نابودی جزیره Piggy Island جلوگیری کنید. همچنین با ادامه‌ی بازی توسط شما پرندگان جدیدی را می‌توانید برای رانندگی انتخاب کنید که قابلیت‌های گوناگون دارند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 827 1394/01/11 نظرات (0)

ocenaudio نرم افزاری برای ویرایش همزمان چندین فایل های صوتی میباشد. توسط ocenaudio قادر خواهید بود با بالاترین کیفیت فایل صوتی خود را ویرایش و بدون آنکه خلل به فایل اصلی وارد شود ایجاد کنید. این نرم افزار از پلاگین‌های VST پشتیبانی میکند . همچنین این نرم افزار امکان استفاده از افکتهای مختلف و زیبایی در حین ویرایش بر روی سیگنال‌های صوتی به کاربر میدهد . ویرایش فایل‌های بزرگ ، پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی ، پیش نمایش لحظه ای از تغییرات اعمال شده ، فیلترهای دلخواه ، افکت گذاری همزمان از قابلیت های این نرم افزار است .

 

سجاد بازدید : 866 1394/01/11 نظرات (0)

ocenaudio نرم افزاری برای ویرایش همزمان چندین فایل های صوتی میباشد. توسط ocenaudio قادر خواهید بود با بالاترین کیفیت فایل صوتی خود را ویرایش و بدون آنکه خلل به فایل اصلی وارد شود ایجاد کنید. این نرم افزار از پلاگین‌های VST پشتیبانی میکند . همچنین این نرم افزار امکان استفاده از افکتهای مختلف و زیبایی در حین ویرایش بر روی سیگنال‌های صوتی به کاربر میدهد . ویرایش فایل‌های بزرگ ، پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی ، پیش نمایش لحظه ای از تغییرات اعمال شده ، فیلترهای دلخواه ، افکت گذاری همزمان از قابلیت های این نرم افزار است .

 

سجاد بازدید : 706 1394/01/11 نظرات (0)

توسط این نرم افزار به راحتی خواهید توانست تقویم سال ۹۴ و یا حتی سالهای گذشته و آینده را با تصاویر دلخواه خود در سه اندازه متفاوت به چاپ برسانید و یا بعنوان تصویر پس زمینه از آن استفاده نمایید. پلتفرم این نرم افزار اکسس ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ و ۲۰۱۳ است و این نرم افزار به صورت رایگان عرضه شده است . همچنین برای تغییر تصویر پیش زمینه کافیست به پوشه نصب نرم افزار رفته (c:\digiday-taghvim) و تصاویر خود را جایگزین نمایید. این نرم افزار محصول زندگی دیجیتال است .

 

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 386
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 1,263
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,952
  • بازدید ماه : 83,522
  • بازدید سال : 548,844
  • بازدید کلی : 11,939,456
  • کدهای اختصاصی