loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 1133 1394/01/09 نظرات (0)

DVDVideoSoft Free Studio یک پک کامل برای نرم افزار های مالتی مدیا می باشد. تمامی نرم افزار های موجود در این مجموعه توسط شرکت DVDVideoSoft ساخته شده و شامل مبدل های ویدیو، صوت و عکس می باشد. شایان ذکر است در این مجموعه بیش از ۴۰ نرم افزار فقط در یک ستاپ قرار داده شده که باعث می شود تنها با چند کلیک نرم افزار های دلخواه خود را نصب کنید. تعدادی از نرم افزار های موجود در این مجموعه Free MP4 Video Converter , Free AVI Video Converter , Free HTML5 Video Player and Converter , Free DVD Video Burner , Free Disc Burner , Free Audio CD Burner , Free Audio CD to MP3 Converter , Free Screen Video Recorder , Free Image Convert and Resize است .

 

سجاد بازدید : 950 1394/01/09 نظرات (0)

بارکد نوعی نمایش تصویری اطلاعات بر روی سطوح است . با انداختن لیزر بر روی بارکد شماره سریال آن شناسایی میشود. LabelJoy نرم افزار مفید است که برای چاپ برچسب ها ، بارکدها و … است. به وسیله این نرم افزار میتوانید برای کارت ها برچسب ساخته و به فرمت های مختلف مانند jpg، png، gif و pdf تبدیل نمایید. از ویژگی های این نرم افزار استفاده از WYSIWYG ، ایجاد افکت های Transparency و Rotation ، ایجاد بارکد از روی سریال ، چاپ بر روی برگه های A4, A5, A6 و … است .

 

سجاد بازدید : 801 1394/01/09 نظرات (0)

UltraEdit نام یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای ویرایش متن است که تقریبا تمامی برنامه نویسان با آن آشنا هستند . این نرم افزار برای Notepad ویندوز جایگزین خوبی میباشد و می تواند به شما به عنوان یک نرم افزار ویرایشگر متن کامل و قدرتمند قابلیت کنترل اسناد گوناگون در یکجا , مدیریت فایل های بزرگ , جستجو و جایگزینی قدرتمند , بررسی املای تطبیق پذیر و دیگر امکانات برتر را بدهد . همچنین این نرم افزار یک ویرایشگر کامل برای انواع متن ها , HEX, HTML, PHP, Java, javascript, Perl نیز است . از مزیت های این نرم افزار می توان دارا بودن محیط کاربری آسان در عین حرفه ای بودن آن را نام برد که برای کاربران حرفه ای و مبتدی مناسب می باشد .UltraEdit ضمن پشتیبانی از فایلهایی با بزرگی ۴ گیگ ، توانایی مدیریت کامل پروژه های توسعه نرم افزار پیچیده و حرفه ای را داشته و در عین حال بسیار قابل انعطاف است و به هیچ وجه برای کاربر خسته کننده نیست .

سجاد بازدید : 715 1394/01/08 نظرات (0)

برنامه اختصاصی IMDb برای علاقه مندان به فیلم و سریال

به نسخه جدید آپدیت شد

 

بدون شک کمتر کسی است که سایت معروف IMDb را نشناسد و آن را تا به حال مشاهده نکرده باشد. این سایت قدرتمند، معتبرترین سایت نمایش مشخصات و معرفی و امتیاز فیلم ها و سریال های تلویزیونی است که دوستداران فیلم و سریال به این سایت مراجعه کرده و رتبه و امتیاز آن را و نقد و بررسی ها را مشاهده میکنند. اکنون می توانید برنامه اختصاصی این سایت را در دستگاه اندرویدی خود داشته باشید و از آن لذت ببرید.

 

جست و جو در بزرگترین مجموعه جهان:

 

بیش از ۲ میلیون فیلم و سریال تلویزیونی

بیش از ۴ میلیون افراد مشهور، بازیگران، هنرپیشه، کارگردانان و …

 

رنک:

 

نمایش رنک فیلم و سریال را نمایش می دهد

 

مشخصات:

 

تریلر فیلم

بررسی های کاربران در مورد فیلم و سریال

بررسی های منتقدان در مورد فیلم و سریال

نقل قول ها در مورد اشخاص مشهور و …

نمایش مرورهای قبلی شما از فیلم ها و سریال ها

 

چشم انداز:

 

نمایش فیلم ها و سریال های موجود در نزدیکی محل شما

فیلم های آینده

سرگرمی ها

 

اطلاعیه ها:

 

می توانید با گزینه اطلاعیه های من، از اخبار و عکس ها و تریلرهای جدید فیلم مورد نظر مطلع شوید.

 

جست و جوی بهترین ها:

 

فیلم های دارای رنک بالا (۲۵۰ فیلم برتر)

فیلم های محبوب روز

افراد مشهور و کارگردانان معروف

محبوب ترین سریال های تلویزیونی

 

زبان ها:

 

زبان انگلیسی (US / UK) ، اسپانیایی، آلمانی ، فرانسوی، پرتغالی ، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای و چینی است.


سجاد بازدید : 699 1394/01/07 نظرات (0)

نقد تخصصی بازی (اگر خواستید درخواست بدید)!

این نسخه از بازی تست شده است و نسخه سالم است! 

به همراه تصاویر نصب و اجرای بازی بر روی گالاکسی اس۵

پیشنهاد ویژه همه چی دانلود به اندرویدی ها


بله درست است! Modern Combat 5: Blackout پس از مدت ها صبر و انتظار اکنون برای گوشی و تبلت های اندروید منتشر شده است و می توانید از نسخه پنجم این سری از بازی جنگ های مدرن که به گفته سایت های معتبر دنیا پیشرفت های گرافیکی بسیاری نسبت به نسخه قبلی خود داشته است نهایت لذت را ببرید. مدرن کمبت ۵ یکی از بهترین بازی های شوتر اول شخص برای اندروید می باشد که تا به این تاریخ عرضه شده است! در حالت تک نفره و داستانی بازی باید با انبوهی از جدیدترین سلاح های روز دنیا تمام تلاش خود را به کار گیرید تا راه خود را از میان دشمنان باز کرده و ماموریت های داده شده را با موفقیت به اتمام برسانید.

ویژگی های بی نظیر بازی:

- دارای ۴ کلاس مختلف در حالت داستانی و مولتی پلیر

- قابلیت چت و اشتراک گذاری امتیازات با بازیکنان

- تیم های مختلف با ویژگی های خاص و بی نظیر

- وجود سلاح های سنگین، تک تیرانداز و مسلسل

- گرافیک بی نظیر کنسولی که هر گز مشاهده نکرده اید

 

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید، برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

13 تصویر در ادامه مطلب

 

سجاد بازدید : 751 1394/01/07 نظرات (0)

به جدیدترین نسخه آپدیت شد

 

سرانجام پس از مدت ها انتظار نسخه کاملا رسمی و نهایی پلیر محبوب KMPlayer برای اندروید منتشر شد! این پلیر یکی از قدرتمند ترین پلیرهایی است که تاکنون برای اندروید منتشر شده است و می تواند به راحتی تمامی فایل های صوتی و تصویری را پخش نماید.

 

فرمت های پشتیبانی شده:

 

۳g2, .3gp, .3gp2, .3gpp, .amv, .asf, .avi, .divx, drc, .dv,

f4v, .flv, .gvi, .gxf, .iso, .m1v, .m2v, .m2t, .m2ts, .m4v,

mkv, .mov, .mp2, .mp2v, .mp4, .mp4v, .mpe, .mpeg,

mpeg1, .mpeg2, .mpeg4, .mpg, .mpv2, .mts, .mtv, .mxf, .mxg,

nsv, .nuv, .ogm, .ogv, .ogx, .ps, .rec, .rm, .rmvb, .tod,

ts, .tts, .vob, .vro, .webm, .wm, .wmv, .wtv, .xesc

 

کدک های پشتیبانی شده:

 

MPEG-1/2, DIVX (1/2/3), MPEG-4 ASP, DivX 4/5/6, XviD, 3ivX D4, H.261, H.263 / H.263i, H.264 / MPEG-4 AVC, epak,

Theora, Dirac / VC-2, MJPEG (A/B), WMV ½, WMV 3 / WMV-9 / VC-1 1, Sorenson 1/3 (Quicktime),

DV (Digital Video) , On2 VP3/VP5/VP6 Yes , Real Video 1/2 , Real Video 3/4

 

ویژگی های اصلی برنامه:

 

- به روز رسانی تمامی فایل های موجود در حافظه داخلی و کارت حافظه

- قابلیت ویرایش و حذف پسوند و اسم فایل های مختلف

- قابلیت تغییر سرعت فیلم ها (۰٫۵x ~ بار ۴٫۰x سرعت نرمال)

- بهینه سازی با صفحه گوشی یا تبلت شما

- قابلیت قفل صفحه نمایش و باز کردن

- حرکت سریع به جلو و کنترل آسان صدا

- قابلیت پخش ادامه فیلم ها

- نمایش فایل های بعدی

- نمایش مشخصات فایل ها (حجم، زمان و …)


پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این پلیر را از دست ندهید!

 

سجاد بازدید : 695 1394/01/07 نظرات (0)

اگر هنوز به ۱۵۰ میلیون کاربر در اینستاگرام نپیوستید هم اکنون اقدام کنید و عکس ها و فیلم های خاص خود را به اشتراک بگذارید تا دوستان و افراد در سراسر جهان آن را مشاهده کنند. شبکه اجتماعی اینستاگرام ساده ترین برنامه در عین حال بهترین برنامه اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوهای شما می باشد. در محیط برنامه می توانید عکس های خود را طراحی کنید و افکت های مختلف را برروی آن استفاده کنید.

 

ویژگی ها:

 

دارای افکت های بسیار زیبا و کاملا رایگان

همگام سازی با شبکه های اجتماعی معروف دیگر

ارسال نامحدود عکس و فیلم

پشتیبانی از اندروید ۲٫۲ و بالاتر

و بسیاری دیگر

 

از امکانات دیگر این شبکه اجتماعی می توان به وجود فیلترهای مختلف درون برنامه اشاره نمود که هنگام آپلود عکس ها و فیلم ها به شما این اجازه را می دهد تا از آنها استفاده نمایید و فیلتر مورد علاقه خود را به کار ببرید. همچنین برنامه با استفاده از GPS گوشی یا تبلت اندرویدی شما می تواند موقعیت مکانی شما را تشخیص داده و عکس هایی که در مکانی خاص گرفته اید را برای همگان بر روی نقشه گوگل به اشتراک بگذارید! کار با برنامه اینستاگرام بسیار ساده و لذت بخش است و رابط کاربری ساده و فوق العاده زیبایی که این برنامه دارد اینستاگرام را به یکی از برترین و محبوبترین شبکه های اشتراک گذاری فیلم و عکس تبدیل کرده است. توجه کنید اینستاگرام صرفا برنامه ای است برای اشتراک گذاری عکس و ویدئو و نمی توان به صورت معمولی همانند سایر برنامه ها در آن با دوستان خود چت کنید اما اکنون با استفاده از برنامه InstaMessage که آخرین نسخه آن را برای شما قرار داده ایم می توانید به راحتی با دوستان خود چت کرده و به گفتگو بپردازید. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

سجاد بازدید : 908 1394/01/07 نظرات (0)

 

Pillars of Eternity PC-FLT

Pillars of Eternity، بازی که Obsidian آن را با حمایت مالی ۷۷,۰۰۰ نفر از دوست داران نقش آفرینی ساخت، امروز منتشر شد. این بازی فقط استدیوی پرسابقه را از نابودی نجات نداد، بلکه جانی تازه به پیکر نقش آفرینی های کلاسیک بخشید. بازی مثل Pillars of Eternity به روشنی نشان می دهد جایی که هدف جلب رضایت مخاطبان باشد نه پول پارو کردن، جایی که به گیم به عنوان یک هنر نگاه شود نه یک کالای تجاری، یعنی جایی که یک ناشر بزرگ آن بالا ها ننشسته باشد تا برای همه چیز خط و نشان بکشد و فکر و ذکرش فقط پر کردن حساب های بانکی عده ای باشد، آن جا چطور سرمایه های اندک می تواند آثاری ماندگار خلق کند. PC Gamer در نقد خود اشاره می کند که Pillars of Eternity اگرچه می توانست به آسانی ردپای نقش آفرینی های کلاسیک قبلی را دنبال کند، اما تجربه ای متفاوت ارائه داده است و شاید بهترین بازی نقش آفرینی در سال های اخیر باشد که با اتمسفر، جلوه های هنری و دیالوگ ها و داستان سرایی مهیج بازیکنان را غرق در دنیای خود می کند.

سجاد بازدید : 777 1394/01/07 نظرات (0)

فیلم آموزشی Creating an Optimized Architectural Visualization in 3ds Max and V-Ray ، آموزش ایجاد بهینه مصور سازی معماری در تری دی اس مکس و وی ری می باشد که توسط شرکت Digita Tutors تهیه و منتشر گردیده و توسط وب سایت همه چی دانلود در اختیار علاقمندان قرار گرفته است.در این فیلم آموزشی شما با چگونگی مصور سازی معماری با استفاده از چند نرم افزار بطور کامل آشنا خواهید شد .Micha Koren که مدرس این فیلم آموزشی  می باشد با مقدمه بر این دوره کار خود را آغاز می کند و در ادامه شما را مباحثی از قبیل معرفی بافت سایت ، ایجاد بازتاب بافت سایت ، چگونگی وارد کردن تصاویر به اتوکد ، تهیه طرح اولیه خطوط و ساختمان در اتوکد ، وارد کردن فایل های اتوکد به ۳ds max ، چگونگی ایجاد بستر ، چگونگی ایجاد شهر با Greeble ، آشنایی با مدل بافت شهرستان ، چگونگی تهیه طرح اتوکد معماری ، چگونگی مدلسازی برج و بسیاری موارد دیگر آشنا خواهد ساخت زمان این آموزش ۵ساعت و ۴۸ دقیقه و نرم افزار استفاده شده در آموزش تری دی اس مکس و وی ری میباشد . شما میتوانید این آموزش را از وب سایت همه چی دانلود به صورت رایگان دانلود و استفاده نمایید

سجاد بازدید : 646 1394/01/06 نظرات (0)

ساعت زنگدار همراه با قابلیت ضبط حرکات شما در خواب

 

Sleep as Android یک برنامه فوق العاده می باشد که تاکنون نظیر آن را مشاهده نکرده اید. این برنامه علاوه بر داشتن ساعت با زنگ هشدار می تواند چرخه کامل خواب شما را ضبط کند! هنگام صبح نیز شما را به آرامی از خواب بیدار می کند. از ویژگی های برنامه می توان به: ضبط کامل خواب به همراه نمودار، گزارش کمبود خواب یا خواب عمیق، آلارم های طبیعی از جمله صدای پرندگان و دریا پخش لالایی برای خواب بهتر و ضبط حرکات و صداهای شما در هنگام خواب مانند خروپف اشاره نمود. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید!

 

تغییرات نسخه جدید:

 

– نسخه فول آنلاک

– اضافه شدن قابلیت های جدید به برنامه

– برطرف شدن مشکلات

– بهبود برنامه و رابط کاربری

– اضافه شدن ویژگی های جدید

سجاد بازدید : 1173 1394/01/06 نظرات (0)

 

Snowflake the White Gorilla BDRip (2011) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت BDRip 720p می باشد|

|صدای دوبله فارسی انیمیشن به صورت جداگانه به پست اضافه شد|

 

 

 

نام انیمیشن: Snowflake the White Gorilla – کوپیتو برفی

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۸۶ دقیقه

حجم: ۶۶۸ مگابایت

کیفیت: BDRip 720p

IMDB

دوبله فارسی (گلوری)

خلاصه داستان: Snowflake خیلی خاص است، او تنها گوریل سفید رنگ دنیاست! او در باغ وحش بیشتر از همه ی حیوانات مورد توجه قرار می گیرد، بچه ها او را دوست دارند اما گوریل های دیگر نمی فهمند که چه چیزی در این موجود عجیب و غریب جالب توجه است. او با کمک یک پلنگ سیاه به نام Ailur که خود را در لباس یک پاندای قرمز پنهان کرده و پائولو که دختری کوچک و باهوش است نقشه ای برای ملاقات پنهانی با جادوگر در سیرک می کشد! جادوگر می تواند به او کمک کند تا به یک گوریل عادی تبدیل شود. اما آن طرف دیوارهای باغ وحش خطر در کمین این سه دوست است! توماس که آدمی واقعا بدشانس است اعتقاد دارد که طلسم پیروزی او بر بدشانسی اش این گوریل سفید است. این شخص بی رحم و خرافاتی برای به دست آوردن Snowflake دست به هر کاری می زند و …

سجاد بازدید : 1315 1394/01/06 نظرات (0)

 

Wild Card BRRip (2015) Mkv

|سانسور و بازبینی شده توسط وبسایت دانلودها|

 

 

 

نام فیلم: Wild Card

سال انتشار: ۲۰۱۵

ژانر: اکشن، جنایی، درام

مدت زمان: ۹۲ دقیقه

مدت زمان سانسورشده: ۵دقیقه و ۱ثانیه

حجم: ۷۴۹/۱۴۷۰ مگابایت

کیفیت: BRRip 720p/BRRip 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

خلاصه داستان: نیک وایلد که به عنوان یک محافظ مشغول به کار است ، هنگامی که دوستش توسط یک گردن کلفت روانی مورد ضرب و شتم قرار می گیرد ، نیک به دنبال انتقام می رود ، اما به زودی درمی یابد که آن گردن کلفت ، پسر یک خلافکار بسیار معروف هست و…

سجاد بازدید : 976 1394/01/06 نظرات (0)

Mr. Turner BRRip (2014) Mkv

|سانسور و بازبینی شده توسط وبسایت دانلودها|

|نامزد دریافت ۴ جایزه اسکار و ۳۹ جایزه دیگر، برنده ۲۳ جایزه|

 

 

 

نام فیلم: Mr. Turner – آقای ترنر

سال انتشار: ۲۰۱۴

ژانر: بیوگرافی، درام، تاریخی

مدت زمان: ۱۵۰ دقیقه

مدت زمان سانسورشده: ۳دقیقه و ۱ثانیه

حجم: ۱۰۸۰/۱۹۹۷ مگابایت

کیفیت: BRRip 720p/BRRip 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

خلاصه داستان: مروری بر ربع قرن پایانی زندگی نقاش بزرگ بریتانیایی، جی ام دبیو ترنر و …

سجاد بازدید : 718 1394/01/06 نظرات (0)

 

Mard-e Hezaar Chehreh DVDRip (1387) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|دی وی دی های سوم و چهارم در ادامه مطلب قرار گرفت|

|اتمام مجموعه|

 

 

 

نام انیمیشن: Mard-e Hezaar Chehreh – سریال تلویزیونی مرد هزار چهره

سال انتشار: ۱۳۸۷

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۱۲۰ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۵۶۰ مگابایت

کیفیت: DVDRip

 

خلاصه داستان: مرد هزار چهره نام مجموعه طنزی است که هر شب از شبکه سوم سیمای جمهوری اسلامی ایران در ایام نوروز ۱۳۸۷ پخش شد، «مرد هزار چهره» عنوانی است که در این داستان به مسعود شصت‌چی نقش اول فیلم به بازیگری مهران مدیری اطلاق می‌شود. کارگردان این سریال مهران مدیری است و پیمان قاسم‌خانی سرپرست گروه نویسندگان. مجید و حمید آقاگلیان تهیه کنندهٔ سریال «مرد هزار چهره» هستند. این سریال تلویزیونی که قرار بود در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای در ایام نوروز پخش شود، طی ۱۳ قسمت در ۱۳ نوروز خاتمه یافت. این مجموعه روایتگر داستانی اجتماعی است و موقعیت‌های مختلفی را به تصویر می‌کشد که ممکن است برای هر شخصی اتفاق بیفتد تا به جای دیگری اشتباه گرفته شود و …

سجاد بازدید : 864 1394/01/06 نظرات (0)

 

Future Cat HDTVRip (2015) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

 

 

 

نام مستند: Future Cat – گربه آینده

سال انتشار: ۲۰۱۵

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۳۸۶ مگابایت

کیفیت: HDTVRip 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: در این مستد، با استفاده از جلوه های ویژه به بررسی حیات وحش در شرایطی می پردازیم که گربه های بزرگ بتوانند در چالش های زیست محیطی خودی نشان بدهند و …

 

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 315
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 839
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,528
  • بازدید ماه : 83,098
  • بازدید سال : 548,420
  • بازدید کلی : 11,939,032
  • کدهای اختصاصی