loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 654 1393/01/11 نظرات (2)

 

Quick 7z Extractor به شما در استخراج سریع و با کیفیت انواع فایل های فشرده کمک خواهد کرد. نیاز به نرم افزارهای خارجی، کد کردن با ویژگی های امنیتی، مرور پوشه بعد از استخراج، پشتیبانی از فایل های دارای چند پارت، استفاده آسان، GUI سریع تر و … از ویژگی های این نرم افزار هستند. این نرم افزار از فرمت های 7z، RAR، ARJ، CAB، CHM، CPIO، CramFS، DEB، DMG، FAT، HFS، ISO، LZH، LZMA، MBR، MSI، NSIS، NTFS، RPM، SquashFS، UDF، VHD، WIM، XAR، Z پشتیبانی می کند. این برنامه از خط فرمان موتور نرم افزار 7zip استفاده می کند.

سجاد بازدید : 892 1393/01/11 نظرات (0)

 

Xpadder نرم افزاری برای شبیه سازی ضربه های صفحه کلید و حرکت ماوس با استفاده از گیم پد می باشد. بنابراین Xpadder می تواند از جوی استیک در بازی ها، بازی های DOS، بازی های آنلاین، مدیریت بازیکنان، مرورگرهای وب و برنامه های دیگر استفاده کنید. این نرم افزار به شما کمک می کند بازی هایی که برای جوی استیک به خوبی برنامه ریزی نشده اند و یا از آن پشتیبانی نمی کنند (که البته تعدادشان هم کم نیست) را به راحتی با جوی استیک خود هماهنگ کرده و بازی کنید. از قابلیت های بسیار جالب دیگر این نرم افزار اینکه می توانید کلید هایی را بر روی جوی استیک خود برنامه ریزی کنید تا در هنگام بازی موزیک برایتان پخش کند یا با یک جوی استیک به صورت چند نفره بازی کنید.

سجاد بازدید : 514 1393/01/11 نظرات (0)

Wise Care 365 Pro 2.96.241 نرم افزاری کامل برای بهینه سازی ویندوز و افزایش سرعت آن می باشد. این نرم افزار میتواند با بهینه سازی رجیستری و همچنین آزاد سازی حافظه رم در کنار قابلیت هایی مانند یکپارچه سازی هارد دیسک و رجیستری در نهایت باعث بهینه سازی کامل ویندوز شود. این نرم افزار در ابتدا میتواند رجیستری ویندوز را پاکسازی کند و از ورودی های نامعتبر تهی سازد تا ویندوز سریعتر و بهتر اجرا شود. سپس با یکپارچه سازی و بهینه سازی آن رجیستری را به طور کامل تعمیر خواهد کرد. قابلیت بعدی در رابطه با هارد دیسک است ، این نرم افزار میتواند هارد دیسک را دیفرگمنت یا یکپارچه سازی کند و مسلما این امر باعث سرعت دسترسی بهتر به داده خواهد شد. توانایی مهم بعدی ، آزاد سازی حافظه رم است. این نرم افزار میتواند با آزاد کردن حافظه رم از پروسه های نامعتبر و سنگین ، حافظه رم بهتر و در نتیجه سرعت بیشتری را در اختیارتان قرار دهد. این برنامه را می توانید از سایت ما دریافت نمایید

سجاد بازدید : 330 1393/01/11 نظرات (1)

برنامه های بسیاری برای پخش موسیقی و ویدئو بر روی PC وجود دارد که هرکس بر اساس توقعی که از یک برنامه پخش کننده دارد، یک برنامه را بنا به سلیقه خود انتخاب کرده و استفاده می کند. معمولا اکثر برنامه های از این دست امکاناتی را ارائه می دهند که نیاز اکثر کاربران مبتدی و بعضا متوسط را برآورده می سازد، اما وقتی صحبت از امکانات پیشرفته در کنار سهل الوصول بودن آنها و همچنین حفظ سادگی رابط کاربری به میان می آید، برنامه های کمی در عرصه رقابت باقی می مانند. نرم افزار GOM Player 2.2.57 یکی از این برنامه هاست که قصد دارد طیف وسیعی از کاربران از مبتدی تا حرفه ای را پوشش دهد. این پخش کننده  ، سبک وزن تقریبا اکثر فرمت های رایج فایل های صوتی و ویدئویی را تحت پوشش قرار می دهد، بدون اینکه کاربر نگران نصب چندین برنامه برای پخش هر یک از فرمت ها باشند.

alone-dl بازدید : 10738 1393/01/11 نظرات (1)

دانلود کارتون ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی 2 با دوبله فارسی

دانلود با لینک مستقیم و کیفیت بی نظیر720pو1080p

 

  آپلود شده توسط کاربر alone-dl و تمامی حقوق برای همه چی دانلود

» نام: ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی ۲ – Cloudy with a Chance of Meatballs 2
» سال تولید: ۲۰۱۳
» کارگردان: Cody Cameron, Kris Pearn
» شرکت تولید کننده: Columbia Pictures, Sony Pictures Animation, Sony Pictures Imageworks
» کشور تولید کننده: آمریکا
» زمان: ۹۵ دقیقه
» زبان: دو زبانه (فارسی + انگلیسی) (تغییر زبان از منوی Audio Language < Navigate در نرم‌افزار Media Player Classic)
» دوبلاژ: موسسه قرن ۲۱
» زیرنویس: دارد
» کیفیت: عالی (BR-Rip 1080p + BR-Rip 720p)

 

خلاصه داستان: ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی ۲ (به انگلیسی: Cloudy with a Chance of Meatballs 2) نام پویانمایی محصول مشترک دو کمپانی کلمبیا پیکچرز (به انگلیسی: Columbia Pictures) و سونی (به انگلیسی: Sony Pictures Animation) می‌باشد که به کارگردانی کودی کمرون (به انگلیسی: Cody Cameron) و کریس پیئرن (به انگلیسی: Kris Pearn) ساخته شده است. داستان انیمیشن ادامه‌ای بر شماره قبلی آن «ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی» می‌باشد. در این قسمت بعد از طوفان بزرگ غذاها که در قسمت اول پیش آمده بود فلینت (به انگلیسی: Flint) و دوستانش مجبور به ترک شهر می‌شوند و راهی جزیره‌ای می‌گردند که در آن…

 

alone-dl بازدید : 650 1393/01/11 نظرات (0)

ابزاری مفید برای ستاره‌شناسی Star Walk HD – Astronomy Guide 7.0 – آیپد

با لینک مستقیم و از دو سرور مختلف همه چی دانلود

آپلود شده توسط همه چی دانلود

 

بدون شک نرم‌افزار Star Walk یکی از بهترین ابزارهای موجود برای علاقمندان به نجوم است. این نرم‌افزار به‌صورت لحظه به لحظه با حرکت گوشی شما، به شما محل دقیق ستاره‌ها، سیاره‌ها، ماهواره‌ها و هرچیز دیگر که مرتبط با نجوم است را نشان خواهد داد. همچنین اطلاعاتی کامل در مورد هریک از ستاره‌ها، سیارات و… در داخل این برنامه موجود است. کافی است برنامه را اجرا کنید و موبایل خود را به سمت آسمان بگیرید تا با قدرت این برنامه آشنا شوید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

 

سجاد بازدید : 459 1393/01/11 نظرات (1)

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مصطفی یگانه به نام با تو خوبه چقدر با بالا ترین کیفیت

ترانه : علی آریا ، آهنگ : ناصر زینعلی ، تنظیم : بابک مافی ، میکس و مستر : رضا پور رضوی

برای دیدن متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


MP3 – 320

Mostafa Yeganeh – Ba To Khobe Cheghad

MP3 – 128

Mostafa Yeganeh – Ba To Khobe Cheghad

سجاد بازدید : 814 1393/01/11 نظرات (0)

 

|مراسم کامل و با ۲ کیفیت HDTV 480p و HDTV 720p|

|این مراسم زیبا و خنده دار را به شما پیشنهاد میکنیم|

 

جایزه برگزیده کودکان نیکلودین (به انگلیسی: Nickelodeon Kids' Choice Awards) که معمولاً به اختصار KCAs یا جایزه برگزیده کودکان نامیده می‌شود، جوایز سالانه‌ای است که توسط تلویزیون کابلی نیکلودین در شب یک‌شنبه اواخر ماه مارس یا اوایل آوریل، به افتخار بزرگترین هنرمندان سال در سینما، تلویزیون و موسیقی که با رای بینندگان نیکلودین انتخاب می‌شوند، برگزار می‌گردد. به برندگان یک بالن کوچک و توخالی نارنجی رنگ اهدا می‌شود. این مراسم یکی از جذاب ترین و کمدی ترین مراسم ها در آمریکا است که از جمله جذاب ترین صحنه های آن ریختن مایع سبز رنگی روی سر سوپر استار هایی است که روی سن میروند . برندگان این مراسم عبارت اند از فیلم بازی های فقر ، انیمیشن یخ زده ، آدام سندلر ، جنیفر لاورنس ، رابرت داونی جونیور ، موسیقی داستان زندگی من ، گروه وان دایرکشن ، سریال تلوزیونی سم و کت ، رز لینچ ، آریانا گرند ، جاستین تیمبرلیک ، سلنا گومز ، کوین هارت ، برنامه تلوزیونی وایپ آوت ، میراندا کسگرو و … پیشنهاد میشود این مراسم زیبا و جذاب را از دست ندهید . این مراسم زیبا را میتوانید از سایت ما دریافت کنید و از آن لذت ببرید .

 

سجاد بازدید : 380 1393/01/11 نظرات (0)

برنامه GridinSoft Trojan Killer 2.2.2.2 برای از بین بردن بد افزارها و تروجان های موجود در رایانه شما طراحی شده است که بدون نیاز به دانش خاصی به راحتی با چندکلیک شما میتوانید از شر بدافزارهای کامپیوتر خود رها شوید. عموم بد افزارها توسط انتی ویروس ها شناسایی نمیشوند ، اما طراحی این نرم افزار به گونه ایست که به راحتی ، با جستجوی کاملا اتوماتیک همه بدافزارها را شناسایی میکند

سجاد بازدید : 594 1393/01/11 نظرات (0)

HiDownload Platinum 8.24 نرم افزاری قدرتمند در زمینه مدیریت دانلود ها و دریافت فایل ها از اینترنت با حداکثر سرعت می باشد. این نرم افزار ابزاری چند منظوره با قابلیت دانلود فایل ها به صورت تکی و گروهی (چند لینکی) و همچنین فایل های چند رسانه ای آنلاین از سایت های HTTP و FTP، با استفاده از کل پهنا باند اینترنتی کاربران است. قابلیت زمان بندی تعبیه شده در این نرم افزار برای شروع دانلود و اجرای فایل ها و یا قطع ارتباط اینترنت و خاموش کردن، لزوم حضور کاربر را در هنگام دانلود فایل از اینترنت را بر می دارد و به طور ساده تر نرم افزار، خود کار خودش را انجام می دهد. از ویژگی های خاص این نرم افزار می توان به ضبط و دریافت فایل های صوتی و تصویری که به صورت آنلاین پخش می شوند و همچنین دریافت Streaming Media و ضبط Streaming Audio & Video با توانایی ادامه و شروع مجدد دانلود در صورت قطع ارتباط حتی برای این نوع فایل ها نام برد. به گفته سایت سازنده، HiDownload می تواند تا 500% سرعت دریافت را افزایش دهد. همچنین توسط نرم افزار مدیریت فایل های فشرده ای که در خود دارد می توان انواع فایل Zip را پس از دانلود باز نموده و به محتویات آن دسترسی پیدا کرد. HiDownload دارای یک موتور جستجو برای جستجوی MP3 در اینترنت می باشد که کمک زیادی به کاربرانی که به موسیقی علاقه دارند می کند. دسته بندی قدرتمند درونی این نرم افزار باعث می شود عملیات دانلود و دسته بندی فایل ها سریع تر انجام گرفته و مشکل پیدا کردن فایل ها پس از دانلود برداشته می شود. این نرم افزار از پروتکل های MMS, RTSP, RTMP, HTTP پشتیبانی می کند.

سجاد بازدید : 637 1393/01/11 نظرات (0)

 

iSpy 5.9.5.0 FINAL یک نرم افزار حرفه ای و قدرتمند برای نظارت، مانیتورینگ و امنیت خانه یا محل کار می باشد. این نرم افزار به کمک دوربین های وب کم، میکروفن و ضبط آن ها، هر حرکتی در قلمرو و محدوده را تشخیص می دهد و می تواند شما را از طریق اس ام اس و ایمیل آگاه سازد و تصویری از آن حرکت را به عنوان ضمیمه ایمیل برایتان ارسال کند. علاوه بر این امکانات، این نرم افزار امکان نمایش زنده و یا ویدئو های ذخیره شده بر روی اینترنت یا دستگاه های تلفن همراه را به شما خواهد داد. تمام داده ها توسط نرم افزار فشرده سازی شده و در فرمت ویدئویی فلش ذخیره می شوند.
امکان کار بر روی چندین کامپیوتر به صورت همزمان، نظارت بر برنامه از راه دور، قرار دادن رمز عبور برای محافظت از آن، ایجاد گروه و یا پیوستن به گروه های موجود و اجازه امکان دسترسی به دوربین و میکروفون خود به اعضای تیم از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد. همچنین توسط این نرم افزار می توانید تعیین کنید که در ساعت های معینی در حالت آماده باش قرار داشته باشد و اقدام به فیلم برداری و ضبط صدا کند. از ویژگی های این نرم افزار پشتیبانی از چندین میکروفون و وب کم می باشد و توانایی ذخیر اطلاعات به فرمت های AVI و FLV می باشد.

سجاد بازدید : 936 1393/01/11 نظرات (0)

 

VueScan Pro 9.4.27 x86/x64 نرم افزار حرفه ای و در عین حال ساده ای است که برای اسکن با کیفیت تصاویر بکار می رود. این نرم افزار کیفیت اسکن تصاویر و عکس های شما را به شکل قابل ملاحظه ای افزایش داده و نتیجه ی بهتری در خروجی ارائه می دهد. همچنین دارای تنظیمات قدرتمند و پیشرفته ای است که استفاده از آن منجر به افزایش کیفیت تصاویر اسکن شده ی حاصل از اسناد می شود. VuePrint یکی از محبوبترین و پرکاربردترین نرم افزار های اسکن تصاویر به شمار رفته و توسط بسیاری ازعکاسان، شرکت های خدماتی و کاربران خانگی مورد استفاده قرار می گیرد.

سجاد بازدید : 662 1393/01/11 نظرات (0)

WinRAR 5.10 Beta 1 x86/x64 یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای مدیریت، ایجاد و استخراج فایل های فشرده می باشد. زمانی که حرف از اینترنت پیش می آید بحث فایل های حجیم و اطلاعات نیز مطرح می گردد. نرم افزار های متعدی تحت عنوان فشرده ساز روانه باز شده که هر یک به نوعی با کاستن حجم فایل ها آن ها را برای ورود به دنیای اینترنت آماده می کنند یکی از معروفترین این نرم افزارها، نرم افزار Winrar می باشد که قابلیت های بسیار زیادی را نسبت به دیگر فشرده سازها در اختیار کاربران قرار می دهد.
WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا 10 درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد.
WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. همچین این نرم افزار قادر است فایل های بالاتر از 1.44 مگابایت شما را شکسته و به فرم چندین فلاپی داریو در بیاورد از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند exe در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

 

سجاد بازدید : 506 1393/01/11 نظرات (0)

امروز قصد داریم تا در این پست یکی از بازی های هیجان انگیز اندرویدی را به شما معرفی کنیم .Dead Of Night نام یک بازی زیبا شوتر اول شخص با سبک ترسناک و ماجراجویی است . شما در این بازی داستان ها و حوادث فوق العاده ای را پیش رو دارید .

 

اطلاعات عمومی بازی Dead Of Night:

نام بازی :Dead Of Night
سال تولید : 2014
ورژن:1.0.13
پیش نیار : اندروید 4.1 +

alone-dl بازدید : 912 1393/01/11 نظرات (0)


دانلود مجموعه آهنگ بی کلام سری اول

با لینک مستقیم و دو سرور قدرتمند دانلود همه چی

پیشرفت در آپلود . این فایل آپلود شده توسط ماست

bikalam 12 فستیوال موسیقی بی کلام مجموعه 1

 

 

موسیقی بی کلام! برترین موسیقی های جهان که هیچوقت از شنیدن آنها خسته نخواهید شد را موسیقی بی کلام تشکیل داده اند.  در صورت استقبال ادامه خواهد داشت. لازم به ذکر است موسیقی هایی که درون این مجموعه قرار میگیرند در هیچ وبسایتی به صورت مجموعه ای وجود ندارند

 

در مجموعه شماره یک ، ۲۵ آهنگ بی کلام که بیش از یک ساعت و پنجاه دقیقه زمان دارند با کیفیت بالا قرار گرفته اند. با دانلود مجموعه هایی که با عنوان "فستیوال موسیقی بی کلام" روی دانلودها منتشر خواهند شد ضمن دارا بودن موسیقی های بی کلام زیبا ، میتوانید اکثر موسیقی های بی کلامی که توسط تلویزیون ایران پخش می شوند را دارا باشید.

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 335
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 966
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,655
  • بازدید ماه : 83,225
  • بازدید سال : 548,547
  • بازدید کلی : 11,939,159
  • کدهای اختصاصی