loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 1937 1393/01/07 نظرات (0)

نرم افزار DigiDNA DiskAid 6.6.0 شما را قادر می سازد تا آی فون، آی پد و آی پاد شخصی خود را به یک حافظه ذخیره ساز جانبی تبدیل کنید.
به کمک این نرم افزار در هر یک از سیستم های عامل ویندوز و مک می توانید با اتصال دستگاه های فوق به رایانه، به فایل های سیستمی، پیام های متنی و دیگر اطلاعات ذخیره شده در دستگاه براحتی دسترسی یابید و عملیاتی همچون کپی، حذف، تغییر نام و… را روی آنها اعمال کنید. هنگام استفاده از این نرم افزار نیازمند هیچ نرم افزار دیگری نخواهید بود و همچون حافظه های فلش تنها با اتصال دستگاه خود به درگاه یو اس بی رایانه می توانید با دسترسی به تمام پوشه ها و فایل های ذخیره شده در حافظه دستگاه، به مدیریت آنها بپردازید. پشتیبانی از دستگاه های آی فون 1، 3G S ،3G و آی فون 4، پشتیبانی از آی پاد تاچ 1 و 2و 3، پشتیبانی از آی پد، پشتیبانی از قابلیت کشیدن و رها کردن فایل ها، نمایش جزئیات کامل از فایل ها و پوشه ها، عدم نیاز به جیل بریک (jailbreak) و … برخی امکاناتی است که این نرم افزار در خود جای داده است.

سجاد بازدید : 686 1393/01/07 نظرات (0)

 

Spanish League 2014  Real Madrid Vs Barcelona 720p

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

 

 

این مسابقه در ۲۳ مارس ۲۰۱۴ از هفته ۲۹ لالیگا بین دو تیم رئال مادرید و بارسلونا برگزار شد که نتیجه این بازی ۴ – ۳ به سود بارسلونا به پایان رسید . گل های این بازی را اینیستا و مسی(۳بار) برای بارسلونا و رونالدو و بنزما(۲بار) برای رئال مادرید به ثمر رساندند . هم اکنون می توانید بازی تیم های رئال مادرید و بارسلونا را با کیفیت عالی از سایت ما دریافت نمایید .

 

سجاد بازدید : 1387 1393/01/07 نظرات (2)

 

نرم افزار Subtitle Studio Second Edition برای ساخت و ویرایش زیرنویس فیلم و فایل های ویدیویی توسط یکی از هموطنان ایرانی طراحی شده است. با کمک این نرم افزار به آسانی می توانید خودتان برای هر فیلمی زیرنویس بسازید و آن را در اینترنت به اشتراک بگذارید. علاوه بر ساخت زیرنویس، می توانید فایل های مختلف زیرنویس را در محیط این برنامه اجرا کنید و قسمت های مورد نظرتان را به دلخواه خود ویرایش نمایید. همچنین زیرنویس هایی که با استفاده از این نرم افزار ساخته می شوند به صورت کاملآ استاندارد بوده و در تمام پلیرها قابل مشاهده و اجرا می باشند.

سجاد بازدید : 698 1393/01/07 نظرات (0)

 

Full Convert Enterprise روشی قدرتمند و راحت را برای شما فراهم می کند تا بتوانید دیتابیس اغلب زبان های برنامه نویسی را به یکدیگر تبدیل کنید. دیتابیس مبدأ شما می تواند یکی از پایگاه داده های پرکاربرد Microsoft Access, dBase, FoxPro, Microsoft Excel, Interbase/Firebird, Lotus 1-2-3, MySQL, Oracle, Paradox, SQL Server, Text files, ODBC, XML و دیتابیس مقصد (هدف) نیز می تواند MySQL, SQL Server, Oracle, PostgreSQL, Access یا Interbase/Firebird باشد. نمایش ساختار دیتابیس هدف به صورت بروزر درختی و با قابلیت Multiselect است که به شما اجازه می دهد تا به راحتی پایگاه داده های بزرگ را بررسی کنید. ویژگی منحصر به فرد این برنامه انجام عملیات پیشرفته و امکان مدیریت و تغییر پارامترها است. Full Convert Enterprise می تواند در زمانی که شما مجبور به استفاده و بکارگیری بانک اطلاعاتی مخصوصی برای ساخت، ویرایش و یا تکمیل یک برنامه هستید و در عین حال به آن تسلط ندارید، بسیار مفید واقع شود زیرا با استفاده از این برنامه می توانید دیتابیس آن را به دیتابیس مورد نظر خود تبدیل کنید.

سجاد بازدید : 528 1393/01/07 نظرات (1)

Mount Image Pro یک برنامه بسیار کاربردی است که در زمینه ساخت فایل ایمیج از سی دی یا دی وی دی و بارگذاری درایو مجازی از فایل های ایمیج طراحی شده است و به شما اجازه می دهد تا در سریع ترین زمان ممکن به شناسایی، بارگذاری و در واقع ساخت یک درایو مجازی (mount نمودن) بپردازید. این نرم افزار از فرمت هایی نظیر ISO ،VMWare ،SMART و یا ایمیج هایی که مربوط به دیگر سیستم عامل ها می باشد پشتیبانی می کند. Mount Image Pro دارای رابط کاربری ساده و کاملاً شهودی می باشد که کار با آن را برای کاربران مبتدی و حرفه ای آسان نموده است. این نرم افزار قابلیت های مختلفی را دارا می باشد که از این میان می توان به ساخت بیش از 20 درایو مجازی در یک سیستم اشاره نمود.

سجاد بازدید : 526 1393/01/07 نظرات (0)

StepShot یک ابزار قدرتمند و در عین حال ساده کتابچه راهنمای گام به گام یا فیلم آموزشی تهیه کنید. این ابزار کارآمد طوری طراحی شده که کاربر می تواند با استفاده از آن از کل صفحه نمایش یا نرم افزارهای در حال اجرا فیلم هایی با کیفیت بسیار بالا تهیه کند که با استفاده از افکت هایی نظیر زوم به کاربران مبتدی بهتر تفهیم خواهد کرد.
واسط کاربری جذاب نرم افزار کمک زیادی خواهد کرد تا کاربران بتواند ساده تر با نرم افزار ارتباط برقرار کند. ذخیره سازی با فرمت ها و کیفیت های دلخواه از جمله قابلیت های فوق العاده این ابزار به شمار می رود. به راحتی می توان کیفیت و فرمتی را انتخاب کرد که با محیط هایی نظیر وب سایت ها هماهنگی کامل داشته باشد. تبدیل به فرمت هایی نظیر GIF ،HTML ،PDF ،RTF ،JPG و … دستان کاربر را برای ذخیره سازی کاملا باز نگه خواهند داشت. پس از تهیه فیلم می توان با استفاده از امکانات موجود در Step Shot کار ویرایش را هم انجام داد.

سجاد بازدید : 2291 1393/01/06 نظرات (379)

 

BioShock Infinite: Burial at Sea – Episode Two PC-RELOADED

عنوان BioShock Infinite از بازی های معروف اکشنی است که توانسته نظر گیمرهای بسیاری را بخود جلب کندع این بازی توسط کمپانی معروف ۲K Games ساخت و طراحی شده و Irrational Games آنرا منتشر کرده است. شخصیت اصلی بازی بوکر نام دارد و او محافظت از دختری بنام الیزانبت را بر عهده دارد, الیزابت دارای قدرت خاصی هست به همین دلیل گروهک هایی به دنبال وی هستند, در مواقعی که الیزابت در خطر میفتد و یا زخمی میشود شما باید سریعاً به سمت او بروید, از طرفی بوکر با آزادی خواهان مبارزه میکند و سعی بر نابودی آن ها دارد. گرافیک کارتونی BioShock Infinite از جمله گرافیک های خاص است که باعث شده اکثر سازنده ها از آن به عنوان نمونه استفاده کنند. BioShock Infinite Burial at Sea Episode 2 دومین DLC از سری مجموعه به همین نام می باشد که در آن به ادامه ی فصل اول این DLC پرداخته می شود. این قسمت، قسمت نهایی مجموعه بوده و شما در نقش الیزابت مامور به نجات خواهر کوچکتر وی که دستگیر شده است در منطقه ی Rapture خواهید پرداخت. در این بخش از بازی شما قسمت هایی از Rapture را خواهید دید که شامل فضای بازی پنهانی-محور همراه با سلاح های جدید می باشد. در این نسخه که هم اکنون آماده ی دانلود برای کاربران دانلودها می باشد، بازی آپدیت به ورژن v1.1.25.5165 بوده و DLCهایی که در این مجموعه قرار دارند عبارتند از: Industrial Revolution Rewards Pack, Clash in the Clouds, Upgrade Pack, Comstock's Bird's Eye Sniper Rifle, Comstock's China Broom Shotgun, Burial at Sea – Episode 1, Burial at Sea – Episode 2. برای توضیحات نصب و دانلود این نسخه از بازی می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

سجاد بازدید : 2429 1393/01/06 نظرات (2)

  

SimCity PC-Razor1911

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۲.۴ گیگابایت به پست اضافه شد|

|افزونه ی Cities of Tomorrow Expansion Pack به پست اضافه شد|

 

انسان هایی که وقت را طلا دانسته و برای لحظه به لحظه ی زندگی خود برنامه ریزی کرده اند از جمله دسته انسان های دقیق و موفق در زندگی خواهند بود.امروزه ساخت بازی های شبیه سازی شده ی زندگی انسان رو به گسترش است و می توان به عناوینی چون سری بازی Sims ، Ranch Rush 2 Europa 140 و … اشاره نمود . یکی از مشهورترین این بازی های این سبک ، Sim City نام دارد.عنوانی که با گیم پلی و گرافیک خیره کننده ی خود ، شما را در نقش یک شهردار قرار داده  و  وظیفه ی هدایت شهر را به شما می سپارد. حال باید با اتخاذ برنامه ریزی مناسب و دقیق آماده ی تبدیل یک شهر کوچک به شهری گسترده و پیشرفته بشوید و قدرت استراتژی خود را بسنجید . کلید شهر در اختیار شماست! از شواهد منتشر شده میتوان فهمید که EA قصد ایجاد تحولی در سری بازیSim City داشته است ؛ البته برای این تحول می بایست ریسک هایی  انجام داد که اگر با موفقیت روبرو نشود میتواند ضربه ی بزرگی به بازی وارد نماید. یکی از شروط اصلی اجرای این عنوان ، آنلاین بودن و اتصال به اینترنت است.هدف EA از انجام این کار را احترام گذاشتن به طرفداران اصلی Sim Cityاعلام کرده و بر آن عقیده دارد که نباید حق گیمرهایی که نسخه ی اصلی و اورجینال را خریداری میکنند توسط افراد سودجو و کپی باز زیرپا گذاشته شود و باید همه ی بازیکنان Sim Cityاز شرایطی متعادل برخوردار باشند ؛ البته یکی از مزیت های آنلاین بودن ، بهره گیری مستقیم و رایگان از امکانات جدید ارائه شده توسط Maxis بوده که در نوع خود قابل تحسین است.Sim City با استفاده از موتور Glass Box ساخته شده است.برای اولین بار ، بخش چند نفره به بازی اضافه شده و گیمر پای به دنیایی جدید خواهد گذاشت ؛ دنیایی که برای اداره ی شهر به طور همزمان با دیگر دوستان خود وارد عمل می شوید و طی برنامه ریزی های که توسط خودتان انجام خواهد شد ، سکان هدایت گوشه ای از نقاط شهر را بر عهده خواهید گرفت.

سجاد بازدید : 1555 1393/01/06 نظرات (3)

دانلود تیتراژ سریال ما فرشته نیستیم با صدای برزو ارجمند با بالا ترین کیفیت

برای دیدن متن تیتراژ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


MP3 – 128

Borzoo Arjmand – Ma Fershte Nistim

سجاد بازدید : 3088 1393/01/06 نظرات (0)

دانلود تیتراژ سریال خوب بد زشت با صدای مجید اخشابی با بالا ترین کیفیت

شعر: اسحاق انور ، تنظیم: حمید اکبرزاده

برای دیدن متن تیتراژ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


MP3 – 128

Majid Akhshabi – Khoob Bad Zesht

سجاد بازدید : 3357 1393/01/06 نظرات (3)

دانلود تیتراژ پایانی سریال پایتخت ۳ با صدای سید مطلب و سید حسن حسینی با بالا ترین کیفیت

برای دیدن متن تیتراژ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


MP3 – 128

Hoseini Brothers – Paytakht 3

سجاد بازدید : 7533 1393/01/06 نظرات (2)

 

نرم افزار iCare Data Recovery ابزاری قدرتمند در زمینه بازیابی اطلاعات از دست رفته می باشد. توسط این نرم افزار می توان تمامی اطلاعات مانند عکس، فایل های متنی، فیلم و … را با هر پسوندی بازیابی نمود. با استفاده از این برنامه علاوه بر بازیابی اطلاعات از روی هارد کامپیوتر، اطلاعات پاک شده از روی حافظه های قابل حمل مانند فلش مموری، دوربین های دیجیتالی، فلاپی دیسک و … را نیز بازیابی کنید و اولین کاری که شما باید انجام دهید کپی نکردن اطلاعات بر روی درایو و یا محلی است که فایل ها پاک شده اند زیرا هنوز امکان بازیابی این اطلاعات وجود دارد.

سجاد بازدید : 507 1393/01/06 نظرات (0)

نرم افزار Corel Painter ابزار نقاشی قدرتمند با ویژگی های براش منحصر به فرد محصول شرکت Corel می باشد. این نرم افزار برای طراحان، عکاسان، هنرمندان و … طراحی شده است که با داشتن برترین قلم های دیجیتالی، مواد گرافیکی و ابزارهای خلق زیباترین تصاویر، نقطه مقابل نرم افزارهای رقبا قرار گرفته است. نرم افزاری بسیار کامل و غنی از امکانات فوق العاده که به نوعی قلم نقاش برای نقاشی به شمار می رود. محیط کاربری نرم افزار بسیار زیبا و در عین حال بسیار کارا می باشد. براش ها و افکت های موجود در Corel Painter عصای دست کاربران برای نقاشی و تصویر سازی بهتر است. براش های سه بعدی و بسیار زیبا که برای هر سلیقه و هدفی براش خاص دارد. این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت های تصویری به قدرت خود تا اندازه زیادی افزوده است. این ابزار با این همه امکانات فوق العاده با محصول بسیار Adobe PhotoShop نیز سازگاری کامل دارد و می توان به سادگی تصاویر را میان این دو نرم افزار جابه جا نمود.

سجاد بازدید : 1403 1393/01/06 نظرات (0)

 

LiteManager یکی از بهترین و قدرتمندترین نرم افزارهای کنترل از راه دور است که به شما این امکان را می دهد تا با سرعت ارتباطی بسیار عالی و امنیت فوق العاده بالا به کنترل رایانه تان حتی از فاصله های طولانی بپردازید.
کنترل رایانه از راه دور، مشاهده زنده صفحه نمایش، مشاهده کل صفحه رایانه در اندازه های متفاوت قابل انتخاب توسط شما، قفل کردن صفحه نمایش، ماوس و صفحه کلید کاربر، استفاده بسیار کم از حافظه رم، صرفه جویی در منابع پردازشگر مرکزی و قابلیت اعمال تنظیمات برای عملکرد بهتر در ارتباطات دارای پهنای باند ضعیف همچون ارتباطات GPRS و EDGE برخی از امکانات این نرم افزار قدرتمند به شمار می رود.
نرم افزار LiteManager همانند دیگر نرم افزارهای کنترل از راه دور امکان کنترل کامل یک رایانه توسط رایانه دیگر را در اختیار شما قرار می دهد و این کنترل مانند این است که شما از راه دور مقابل رایانه نشسته اید و مشغول استفاده از آن هستید. این نرم افزار برخلاف دیگر برنامه هایی از این دست، که با کاهش سرعت ماوس و حرکات صفحه نمایش رو به رو هستند، اصلا چنین مشکلی ندارد و تغییرات رخ داده شده در صفحه نمایش رایانه از راه دور و فرامین ارسالی از جانب شما را بدون وقفه روی رایانه مربوط ارسال کرده و برای شما به نمایش در می آورد.

سجاد بازدید : 2484 1393/01/06 نظرات (0)

 

EximiousSoft Banner Maker 5.25 یک نرم افزار قدرتمند و در عین حال ساده برای ایجاد گرافیک وب می باشد. حتی اگر شما هیچ تجربه ای در زمینه ویرایش تصویر نداشته باشید، با استفاده از این نرم افزار می توانید بنرهای تبلیغاتی با تاثیرگذاری بالا، دکمه های وب، هدر، گرافیک وب و تصاویر پر زرق و برق خلق کنید. این برنامه از نوشتن و ایجاد لایه پشتیبانی می کند و همچنین امکان ویرایش تصاویر شطرنجی یا اشکال بردار نیز در آن امکان پذیر است. با کمک این ابزار قدرتمند می توان بیش از صد تصویر پیش زمینه، متن و اشکال متحرک به وجود آورد که این امر به کاربر در راستای سهولت و سریع اجرا شدن نیازش کمک فراوانی می کند. علاوه بر این می توان تصاویر گرافیکی را با فرمت های JPG ،GIF ،PNG ایجاد نموده که نتیجه به صورت مستقیم در صفحات اینترنتی قابل مشاهده است. به منظور طراحی بنر انیمیشنی در یک مرحله این نرم افزار بیش از 30 مورد افکت خاص در اختیار کاربر قرار می دهد. با استفاده از سبک های مختلف شیپ، تصویر پس زمینه و الگوهای این نرم افزار می توان برای پر کردن اشیاء یا قسمت های متن استفاده کرد. با افکت های سه بعدی این نرم افزار می توان بنرهای تبلیغاتی جذاب و موثر ایجاد کرد.

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 374
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 1,209
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,898
  • بازدید ماه : 83,468
  • بازدید سال : 548,790
  • بازدید کلی : 11,939,402
  • کدهای اختصاصی