loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

نیما بازدید : 610 1393/01/31 نظرات (0)

 حتما تا به حال نام نرم افزار آنتی ویروس نود ۳۲ را شنیده اید.این بار نسخه ۲۰۱۴ و جدید این برنامه امنیتی کامل را برای تبلت ها و موبایل های اندروید آماده دانلود کرده ایم.در این مطلب از سایت در راستای حفظ امنیت شما کاربران دیوایس های آندرویدی ، قصد داریم جدیدترین نسخه از آنتی ویروس قدرتمند و محبوب نود ۳۲ را معرفی کنیم. آنتی ویروس Eset Nod32 یکی از محبوب ترین آنتی ویروس های کامپیوترهای شخصی در سال های اخیر بوده که کاربران زیادی را به خود جذب کرده است ، با امنیتی خارق العاده ای که نود ۳۲ در کامپیوترهای رومیزی فراهم آورد ، سرانجام نسخه مربوط به دستگاه های قابل حمل آن نیز منتشر شد و کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را با سطحی جدید از امنیت آشنا کرد.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

بر اساس آزمایشیات انجام گرفته بر روی ایان ابزار امنیتی از سوی AV-TEST ، آنتی ویروس ESET Mobile Security رکورد ۹۹٫۷% را از لحاظ حفظ امنیتی دستگاه های آندرویدی به ثبت رسانید ، مجموعه امنیتی Eset Nod32 با رابط کاربری بسیار ساده اش ، با گام هایی ساده شما را از سطح امنیت دستگاه هایتان آشنا می سازد ؛ آیا همیشه در وبگردی یا استفاده از شبکه های اجتماعی با مشکل حفظ امنیت رو به رو هستید؟ Eset Nod32 با امکانات خارق العاده اش بالاترین سطح امنیت را در هنگام استفاده از سرویس های اینترنتی برایتان فراهم می آورد و شما را در مقابل انواع حملات اینترنتی ، ابزارهای مخرب و… محافظت می کند. مشتریان Eset Nod32 بالاترین سطح رضایت مندی خود را با استفاده از این ابزار اعلام کرده اند ، به گزارش Virus Bulletin ، نود ۳۲ برای دهمین سال متوالی این رکورد را به نام خود ثبت می کند. جدیدترین نسخه از این ابزار امنیتی متناسب با دستگاه های آندرویدی شما هم اکنون از ادامه مطلب سایت نیو فور آندروید آماده دانلود کردن است.


سجاد بازدید : 555 1393/01/31 نظرات (0)

Garfields Escape – گربه و سگ دوست داشتنی یعنی گارفیلد و دوستش اودی برگشته اند ! گارفیلد بخاطر تنبل بودن خود یک ربات تمیزکاری برای خودش تهیه می کند، غافل از اینکه این ربات برای تمیز کردن او دست به هرکاری می زند ! از دست این ربات اتوماتیک فرار کنید تا جان سالم به در ببرید . برای پیروزی می بایست ۱۵ مرحله ی سه بعدی بازی را پست سر بگذارید .

سجاد بازدید : 1005 1393/01/31 نظرات (0)

داستان بازی School Bus Fun در مورد مادری است که هر روز با اتوبوس دخترش و دوستانش را به مدرسه می رساند . اما داستان از جایی آغاز می شود که دوستان او از او می خواهند این کار را به صورت جدی دنبال کند و یک راننده حرفه ای شود . پس به او کمک کنید تا با افزایش تجهیزات و تهیه ماشین های جدید ، گسترش انواع نقشه ها ، منظم بودن و … بهترین راننده اتوبوس شهر شود و کسب و کار خود را رونق ببخشد . سبک این بازی Dash می باشد .

 

سجاد بازدید : 466 1393/01/31 نظرات (0)

IDM UltraEdit نام یکی از قدرتمند ترین نرم افزارهای ویرایش متن است که تقریبا تمامی برنامه نویسان با آن آشنا هستند . این نرم افزار برای Notepad ویندوز جایگزین خوبی میباشد و می تواند به شما به عنوان یک نرم افزار ویرایشگر متن کامل و قدرتمند قابلیت کنترل اسناد گوناگون در یکجا , مدیریت فایل های بزرگ , جستجو و جایگزینی قدرتمند , بررسی املای تطبیق پذیر و دیگر امکانات برتر را بدهد . همچنین این نرم افزار یک ویرایشگر کامل برای انواع متن ها , HEX, HTML, PHP, Java, javascript, Perl نیز است . از مزیت های این نرم افزار می توان دارا بودن محیط کاربری آسان در عین حرفه ای بودن آن را نام برد که برای کاربران حرفه ای و مبتدی مناسب می باشد .IDM UltraEdit ضمن پشتیبانی از فایلهایی با بزرگی ۴ گیگ ، توانایی مدیریت کامل پروژه های توسعه نرم افزار پیچیده و حرفه ای را داشته و در عین حال بسیار قابل انعطاف است و به هیچ وجه برای کاربر خسته کننده نیست .

سجاد بازدید : 377 1393/01/31 نظرات (0)

مسنجر LINE، یک ابزار مفید برای ارتباط متنی، صوتی و تصویری با دوستان از طریق اینترنت و به‌صورت رایگان است. با کمک LINE می‌توانید با دوستانتان به‌طور نامحدود و فقط با داشتن اینترنت چت کنید. LINE همچنین دارای مجموعه‌ای گسترده از شکلک‌ها است. یکی از مزیت‌های LINE نسبت به برخی برنامه‌های دیگر، استفاده‌ی بسیار کم آن از اینترنت است به‌طوری که با اینترنت‌های نه‌چندان قوی نیز می‌توانید به‌راحتی در LINE با دوستانتان گفتگو کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.‍۱ و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 701 1393/01/31 نظرات (0)

این مجموعه وکتور Flower Patterns Vector نام دارد . این مجموعه وکتور هایی از گل و بوته می باشد . این مجموعه دارای فرمت های  EPS  می باشد که برای باز کردن آن نیاز به برنامه های Adobe Photoshop و یا Adobe Illustrator دارید . برای نمایش دمو فرمت JPG هم قرار گرفت . این مجموعه وکتور را می توانید از همه چی دانلود دریافت کنید.

سجاد بازدید : 382 1393/01/31 نظرات (0)

Corel WinDVD Pro 11.6.1.13 نام نرم افزاری قدرتمند با ویژگی های مختلف برای پخش انواع دیسک های CD , DVD و Blu-ray می باشد. این نرم افزار قدرتمند که یکی از برترین ویژگی های آن نسبت به نرم افزارهای مشابه و کوچکی دارای همین وظایف می باشند پشتیبانی از دیسک های Blu-ray می باشند.

سجاد بازدید : 547 1393/01/31 نظرات (0)

SecurityCam 1.7.0.4 یک برنامه بسیار قدرتمند و حرفه ای در زمینه نظارت و مانیتور کردن وبکم هایی است که به سیستم متصل هستند و مانند یک دوربین مدار بسته برای شما عمل کنند. شما با استفاده از این نرم افزار کاربردی قادر خواهید بود تا تمامی حرکاتی را که در زمانی که پای سیستم نیستید زیر نظر داشته باشید. در واقع این نرم افزار مانند یک نرم افزار امنیتی عمل کرده و زمانی که شما پای سیستم نیستید و شخص خاصی تصمیم به انجام کاری داشت برنامه بصورت اتوماتیک شروع به فعالیت می کند و می تواند تمامی حرکات شخص مقابل را برای شما عکس بگیرد و یا ضبط کند.

سجاد بازدید : 417 1393/01/31 نظرات (0)

 

Hulk and the Agents of S.M.A.S.H. WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت بیست و یکم در ادامه مطلب قرار گرفت|

|زیرنویس فارسی قسمت پانزدهم به پست اضافه شد|

 

 

 

نام انیمیشن: Hulk and the Agents of S.M.A.S.H.

ژانر: انیمیشن، اکشن

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: هر قسمت ۱۴۶ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

WiKi

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: سریال کارتونی هالک بر اساس شخصیت کارتونی محبوبی با همین نام ساخته شده است. داستان این سریال،گروهی عظیم از شخصیت های کارتونی را شامل می شود که تکاپوی خانوادگی بسیار جالبی در آن ها به چشم می خورد. با استفاده از صداگذاری های حرفه ای شخصیت ها و دیالوگ های جذاب، این انیمیشن یک سبک شوخ طبعانه را به خود گرفته است. شخصیت های این داستان Hulk, She-Hulk, Red Hulk, A-Bomb و Skaar می باشند که برای جلوگیری از خطراتی که هیچ قهرمان دیگری توانایی رویارویی با آن ها را ندارد، با یکدیگر متحد شده اند و مردم خواهند فهمید که هالک، چیزی بیشتر از یک هیولا است و …

سجاد بازدید : 800 1393/01/31 نظرات (0)

مدیریت یک وب کم مستلزم استفاده از نرم افزاریست که بتواند ارتباط نرم افزاری و سخت افزاری را به خوبی برقرار کرده و امکانات جانبی دیگری هم به کاربران ارائه دهد. ابزارهای متعددی در این زمینه وجود دارند که هریک بسته به نیاز کاربران خدماتی ارائه می دهند ؛ هرچند اکثر نرم افزارهایی که قابلیت برقراری ارتباط به وبکم ها را دارند تا حدودی هم امکان مدیریت آن را فراهم می کنند اما برای نمونه نرم افزاری به نام WebcamMax ابزاریست که در کنار مدیریت افکت های بسیار زیبایی را هم در کنار تصاویر وب کم قرار می دهد که به جذابیت کار کمک زیادی می کند. قابلیت ساخت وبکم مجازی در این نرم افزار یکی از مهم ترین خصوصیات این ابزار است ؛ یعنی حتی اگر کاربری به صورت سخت افزار هم یک وبکم نداشته باشد می تواند از تصاویر مجازی به عنوان تصاویر خروجی وبکم استفاده کند. این نرم افزار را می توانید از همه چی دانلود دریافت کنید.

سجاد بازدید : 460 1393/01/31 نظرات (0)

Remote Desktop Manager Enterprise 9.2.5.0 یک نرم افزار کوچک اما کاربردی می باشد که در زمینه مدیریت تمامی کانکشن ها و سیستم های مجازی از راه دور می توانید به شما کمک بسیاری نماید. با استفاده از آن می توانید به اضافه کردن، ویرایش، حذف، اشتراک گذاری، دسته بندی و یافتن کانکشن راه دور با سرعت بسیار بالایی بکنید. این نرم افزار با Microsoft Remote Desktop, Terminal Services, VNC, LogMeIn, Team Viewer, Ftp, SSH, Telnet, Dameware, X Window, VMware, Virtual PC, PC Anywhere, Hyper-V, Citrix, Radmin, Microsoft Remote Assistance, Sun Virtual Box و … سازگاری دارد.

 

سجاد بازدید : 370 1393/01/31 نظرات (0)

 FotoSketcher 2.80 نرم افزاری فوق العاده عالی و رایگان است که میتواند به راحتی عکس های شما را به انواع نقاشی ها تبدیل کند. این نرم افزار رایگان که دارای جوائز و اعتبارنامه های مختلفی است ، بدون نیاز به هیچگونه دانش فنی در زمینه گرافیک ، بسیار ساده عکس ها را به نقاشی های مختلف نظیر مداد رنگی ، آبرنگ ، رنگ روغن ، پاستل و مداد سیاه تبدیل خواهد کرد. این نرم افزار هم اکنون دارای بیش از ۲۰ افکت مختلف در زمینه تبدیل عکس به نقاشی می باشد. در کنار این تبدیل میتواند نسبت به تنظیم کنتراست ، روشنایی ، وضوح ، رنگ و گوشه ها عکس اقدام کنید و همچنین میتوانید برروی عکس ها نوشته قرار دهید. این نرم افزار با سه فرمت jpg , png و bmp سازگاری دارد و روی انواع ویندوزها اجرا می شود.

 

Zhila بازدید : 374 1393/01/30 نظرات (1)

   این تصاویر دارای تنوع موضوعی بوده که میتوانید از این عکس ها به عنوان یک کاربر حرفه ای در طراحی های خود استفاده کنید. در ضمن به علت متنوع بودن رزولوشن عکس ها شما قادر خواهید بود تا از این عکس ها به عنوان یک کاربر عادی برای بک گراند ویندوز خود استفاده نمایید.  والپیپرها عکس های زیبایی می باشند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب هستند و در اندازه ها و کیفیت های گوناگونی موجود هستند . این بار برای شما کاربران گرامی همه چی دانلود، مجموعه ای از ۸۵ والپیپر زیبا با موضوع های مختلفی HD آماده کرده ایم. این تصاویر با فرمت  jpg و در ابعاد ×۱۹۲۰۱۲۰۰ آماده شده اند .امیدواریم از این مجموعه هم لذت ببرید.

Zhila بازدید : 429 1393/01/30 نظرات (0)

Tanida Demo Builder نرم افزاری قدرتمند بر پایه فلش می باشد که به شما بدون داشتن هیچ گونه دانش نرم افزاری قبلی ، این امکان را می دهد تا به ساخت فیلم های آموزشی محاوره ای بپردازید. این برنامه میانجی و محیط بسیار ساده ای دارد که می توانید پس از چند دقیقه به آن عادت کنید. این نرم افزار تمامی ابزار را در اختیار شما قرار میدهد تا از برنامه در حال اجرای خود تصویربرداری کرده و آنرا با توجه به مصالح و کارایی مورد نیاز خود ویرایش کنید. از نکات برجسته این نرم افزار می توان به قابلیت صداگذاری بر روی فیلم ضبط شده اشاره کرد که این کار فرایند یادگیری را بیش از بیش افزایش میدهد.

سجاد بازدید : 2435 1393/01/30 نظرات (1)

 

World Cup Qualifiers 1998  Australia vs Iran 480p

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

 

این مسابقه در سال ۱۹۹۷ از رقابت های مقدماتی جام جهانی بین دو تیم ایران و استرالیا برگزار شد. نتیجه این بازی ۲ – 2 مساوی به پایان رسید که منجر به صعود تیم ملی ایران به جام حهانی ۱۹۹۸ شد. گل های این بازی را کریم باقری و خداداد عزیزی برای ایران به ثمر رساندند . هم اکنون می توانید این مسابقه زیبا و خاطره انگیر را با کیفیت خوب از سایت همه چی دانلود دریافت نمایید.

 

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 1,132
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,821
  • بازدید ماه : 83,391
  • بازدید سال : 548,713
  • بازدید کلی : 11,939,325
  • کدهای اختصاصی