loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 2048 1397/05/04 نظرات (0)

TEKKEN 7 v1.14 PC-SteamRip + VOKSI Crack

نسخه کاملا آپدیت شده v1.14 به همراه کرک VOKSI اضافه شد

 نسخه فشرده FitGirl v1.14 با حجم شروع از ۱۲٫۹GB اضافه شد

 


نسخه کاملا آپدیت شده به همراه تمامی DLCهای دانلود بازی تیکن ۷ توسط VOKSI کرک شد. این کرک که بر اساس Update v1.14 می باشد، تمامی بسته های الحاقی و شخصیت ها را نیز شامل می شود. بازی Tekken 7 دارای چند ساعت بخش داستانی است که علاقه‌مندان می‌توانند به تجربه آن بپردازند. همچنین این بخش شامل یک سری داستان‌های جانبی است که بازیکنان علاوه‌بر داستان اصلی می‌توانند آن‌ها را نیز انجام دهند. به عبارتی بازی علاوه‌بر ارائه داستان خاندان میشیما، دارای یک سری فصل بندی دیگر است که سایر شخصیت‌های دنیای بازی نظیر شخصیت کلودیو سرافینو و گروه جن گیرش را شامل می‌شود.

 

در واقع The Archers of Sirius نام گروهی از جن‌گیرها است که از زمان باستان تا به امروز قدرت‌های ماورایی را از دنیا پاک می‌کنند. گروهی فوق سری که در بین مردم و جامعه شناخته شده نیست. ولی طی داستان بازی، یک روز یکی از این جن‌گیرها به شخصیت میشیما زایباتسو نزدیک شده و از وی می‌خواهد به آن‌ها ملحق شود. ولی زایباتسو این درخواست را رد می‌کند. البته این کار به هیچ وجه فشار بر روی زایباتسو جهت پیوستن به جن‌گیرها را قطع نمی‌کند.

 

 

سجاد بازدید : 1264 1397/05/04 نظرات (0)

Crash Bandicoot N Sane Trilogy PC-CODEX

آپدیت بازی Update v20180723-CODEX اضافه شد

 

 

دانلود بازی Crash Bandicoot N Sane Trilogy به طرز اعجاب‌آوری از امتحان زمان سربلند بیرون آمده و با اینکه شاید کنترل‌های گیم‌پلی کمی در این نسخه دستخوش تغییر شده باشند، اما طراحی مراحل و مکانیک‌ها همان‌هایی هستند که بیست سال پیش بوده‌اند و اینکه هنوز هم می‌توان از آن‌ها لذت برد و از کرش به عنوان یکی از بهترین بازی‌های پلتفرمر روز یاد کرد، تنها جادوی ناتی داگ را می‌رساند و بس.

 

درست است که هسته‌ی اصلی بازی دست‌نخورده باقی مانده، اما بازسازی گرافیکی سه بازی که بیست سال از عرضه‌ی آن‌ها می‌گذرد تلاش بسیاری می‌طلبد و اکتیویژن هم با آگاهی از میزان عطش طرفداران سینه‌چاک کرش، در مدرنیزه کردن ظاهر بازی کم نگذاشته است. تمامی تصاویر، بافت‌ها، انیمیشن‌ها و حتی صداها و موسیقی متن دانلود بازی Crash Bandicoot N Sane Trilogy برای کامپیوتر از ابتدا ساخته شده و نتیجه یک بازی کاملا امروزی با حفظ حال و هوای نوستالژیک است.

 

نسخه‌ی اول کرش شاید در بین این سه نسخه، چه از لحاظ گیم‌پلی و چه گرافیک ساده‌ترین آن‌ها باشد ولی همین که کنترل کرش را در جنگل بر عهده می‌گیرید، متوجه دقت فراوان سازندگان به ریزترین جزئیات خواهید شد. از موهای پوست بدن کرش گرفته تا برگ‌های درختان، هیچ‌چیز از زیر نظر چشمان تیزبین سازندگان دور نمانده و به هر طرف بنگرید، پیشرفت گرافیکی را می‌بینید.

 

 

سجاد بازدید : 884 1397/05/04 نظرات (0)

The Banner Saga 2 PC-CODEX

|آپدیت بازی Update v2.55.47-CODEX اضافه شد|

 

 

دنیا در حال نابودی است، موجوداتی عجیب از جنس سنگ در حال تاراج کشور هستند، دوستان و خانواده شما همگی کشته شده‌اند. خورشید دیگر حرکت نمی‌کند و زندگی دیگر در طبیعت جریان ندارد. در این اثر بازیکنان باید رهبری کاروانی را در دست بگیرند که برای بقای نسل خود باید از یک ماجراجویی قهرمانانه جان سالم به در ببرد. دانلود بازی The Banner Saga 2 از نظر منتقدین یکی از ممتازترین آثار نقش‌آفرینی این نسل لقب گرفت که عمق و ژرفایی قابل توجه، استایل هنری بسیار جذاب و روایت فانتزی درگیر کننده‌ای را به بازیکنان ارایه می‌داد.

 

اثری که قرار بود تنها یک بازی کوچک باشد، به یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۴ تبدیل شد. حال همه چیز آماده تکرار موفقیت در نسخه دوم این سه‌گانه است.  The Banner Saga 2 لبریز از کارکترهایی با طراحی عالی، مدیریت و رهبری بسیار جذاب‌تر کاروان وایکینگ‌ها و پُر از تصمیمات بسیار سخت در جایگاه رهبری است که همه این‌ها منتهی به داستانی فوق‌العاده خواهند شد. برای ادامه پیش نمایش بازی و لینک های دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

سجاد بازدید : 369 1397/05/04 نظرات (0)

موسیقی متن بازی Super Mario Odyssey اثری از VA

Super Mario Odyssey Orginal Soundtrack 320-128Kbps

 

 

موسیقی متن بازی Super Mario Odyssey – سوپر ماریو اودیسی اثری از VA، با دو کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ و ۱۳۶ قطعه در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. داستان سوپر ماریو اودیسی با میان‌‌پرده‌هایی کوتاه روایت می‌شود،‌ رویارویی با باس‌های مختلف، شنیدن داستان و مشکلات NPC‌ ها و در نهایت گشتن به دنبال راه‌حلی برای حل مسائل ساکنین هر پادشاهی، کوتاه، اما به جا در جریان بازی جای گرفته‌اند. یکی از شگفتی‌های اودیسی، تنوعی است که در هر یک از پادشاهی‌ها شاهد هستیم. مانند سایر عناوین این سری می‌تواند یک کلاس درس طراحی مرحله و لول دیزاین برای سازندگان بازی‌های مختلف باشند. سازندگان این بازی در عین هوشمندی، آن‌قدر چالش‌های متفاوت و مختلف را در بازی قرار داده‌اند که هیچ احساس خستگی نکنید و بازی حوصله شما را سر نبرد.

 

ماریو این بار جهان را سوار بر اودیسی، یا همان کشتی هوایی خود، برای نجات پرنسس پیچ پشت سر می‌گذارد و همین موضوع اهمیت تنوع در مراحل را دو چندان می‌کند. خوشبختانه نینتندو به شکلی استادانه مراحل بازی را از یکدیگر مجزا کرده است، تا با ورود به هریک از سرزمین‌ها، با سوپرایزی تازه روبرو شوید. شکل کلی موسیقی بازی، از نظر کلی همانند سایر عناوین ماریو است و سبک آشنای موسیقی‌های این سری را در آن شاهد هستیم.

 

 

سجاد بازدید : 381 1397/05/04 نظرات (0)

آلبوم موسیقی Emotional Sad Music اثری از Sad Music Zone

Emotional Sad Music Instrumental 320-128Kbps

 

 

آلبوم موسیقی Emotional Sad Music اثری از Sad Music Zone، مجموعه ای است با ژانر Instrumental که در سال ۲۰۱۵ میلادی عرضه شده است. این مجموعه شامل ۱۵ قطعه می باشد که با دو کیفیت مختلف ۳۲۰ و ۱۲۸ آماده شده است. موسیقی بی کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. موسیقی بی کلام یا اینسترومنتال (به انگلیسی instrumental ) هم که از آن ترجمه های مختلفی چون موسیقی سودمند، موسیقی بی کلام و … شده به هر نوع نوای بی کلام و آرامش بخش اطلاق می شود و در اصطلاح بسیاری نیز بر موسیقی های کلاسیک ( دوره های باروک ، رمانتیک و … ) اطلاق می شود که تلقی غلطی است.

 

موسیقی بی کلام یک حس، موضوع و مفهوم را به صورت مستقیم و کاملا مشخص به شما منتقل میکند و تقریبا مجال آن را به شما نمیدهد تا چیزی بجز کلام را دریافت کنید. اجازه ی تصویر سازی به مغز نمیدهد و در نتیجه خلاقیت و آزادی مغز را از بین میبرد. این مجموعه برای کاربرانی که به دنبال آثار صوتی، موسیقی بی کلام در سبک های مختلف از جملمه کلاسیک، اپیک، تریلر موزیک و … هستند کاملا مناسب است.

 

 

سجاد بازدید : 499 1397/05/04 نظرات (0)

Power Clean - Optimize Cleaner برنامه ی پاور کلین یک اپلیکیشن کم حجم سریع و بی دردسر می باشد که برای سیستم عامل اندروید یک ابزار پاکساز ، بهینه ساز و به اصطلاح بوستر به حساب می آید. از جمله قابلیت های که می توان در این عنوان از نرم افزار های اندرویدی دید می توان به : پاک کننده ی فایل های بلا استفاده و باقی مانده ی فایل های تولید شده ی نرم افزار ها ، شتاب دهنده ی فرایند های حافظه رم که با توقف فرایند های بی استفاده صورت می گیرد ، بهینه سازی دستگاه ، بخش مدیریت نرم افزار ها و امکانات دیگر اشاره نمود. اگر دستگاه شما عملکرد و سرعت سابق خود را از دست داده و به عبارتی دچار افت پرفرمنس گردیده ، پس بدون تردید شما نیازمند این نرم افزار هستید همچنین افرادی که به توییک نگه داشتن دیوایس اندروید خود ، حفظ سرعت و کارایی دستگاه خود اهمیت می دهند نیز توصیه می کنیم که از این برنامه بهره ببرند.

سجاد بازدید : 516 1397/05/03 نظرات (1)

PicsArt Photo Studio نرم افزار قدرتمند و حرفه ای ویرایش و ساخت تصاویر برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. این برنامه که رتبه اول نرم افزار های ویرایش تصاویر در مارکت را در اختیار خود دارد بهترین انتخاب شما برای انجام ویرایش های عکس شگفت انگیز میباشد. با نصب برنامه ویرایش عکس  هرکسی یک هنرمند بزرگ خواهد شد. این برنامه بدون شک بهترین برنامه ویرایش عکس رایگان برای سیستم عامل اندروید بوده که بیش از 250 میلیون بار دریافت شده و دارای امکانات بسیار فراوان است. اگر می خواهید در دستگاه خود یک گالری عکس بزرگ و شگفت انگیز ایجاد کنید این برنامه را به شما پیشنهاد می دهیم چرا که با دارا بودن امکانات بسیار باعث می شود که عکس های بیشتری بگیرید و آن ها را ویرایش و زیباتر کنید و از آن لذت ببرید. این برنامه علاوه بر ویرایش تصاویر امکان ساخت تصویر و نقاشی کشیدن را هم به شما داده و همچنین میتوانید تصاویر کلاژ زیبا با افکت های فوق العاده طراحی کنید. نکته جالب توجه این برنامه امکان شرکت در مسابقات هنری با به اشتراک گذاری تصاویر بر روی انواع شبکه های اجتماعی با هشتگ #FreeToEdit می باشد.

 

 

سجاد بازدید : 284 1397/05/03 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید محمدرضا عشریه بنام نامه با بالاترین کیفیت

Download New Music Mohammad Reza Oshrieh – Nameh

 

 

ترانه : محمد سجاد سهیلی , موزیک : محمدرضا عشریه

تنظیم : معین ادیم , میکس و مسترینگ : معین ادیم , کمانچه : بابک شهرکی

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

سجاد بازدید : 904 1397/05/03 نظرات (0)

"Battle Bay" جدال تیمی نفسگیر را بر روی امواج خروشان و با حضور رقیبان واقعی از سراسر جهان تجربه کنید. جدال مولتی پلیر ریل تایم برای پیروزی و یا غرق شدن در جریان است، این شما هستید که باید سرنوشت کشتی خود را رقم بزنید! نبرد استراتژیکی با استفاده از سلاح های سنگین را در رقابت های 10 نفری تجربه می کنید و باید به هر قیمتی که شده پیروز میدان نبرد باشید. بی تردید هیچ بازی آنلاین دیگری تا این حد مهیج و نفسگیر نبوده است؛ رقابت های تیمی بسیار آدرنالینی تدارک دیده شده اند و درگیری های چالش بر انگیزی در بازی مشاهده می شود. همین حالا به ناوگانی از نیرو های متحد بپیوندید تا بتوانید در بین امواج خشمگین در جنگ های وسیع و پر برخورد ایفای نقش کنید. طیف متنوعی از کشتی های جنگی در کلاس های مختلف دسته بندی شده اند که تک تک این کشتی ها ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد خود را دارا هستند. کلاس های موجود در بین کشتی ها شامل: کلاس اجرایی برای انجام حملات ضربتی، کلاس دفاعی که شاید بتوان آن ها را تانک های فنا ناپذیر نام گذاشت، کلاس تیر انداز که می تواند مهماتی بی پایان برای شما فراهم کند، کلاس سرعتی، سرعت فوق العاده ای دارد و کلاس تعمیر کار که هم تیمی های شما را برای ادامه نبرد سر پا نگه می دارد! لول کشتی های خود را بالا تر ببرید تا به سرعت، سلامتی، دفاع و قدرت شلیک بالا تری دست یابید.

سجاد بازدید : 2104 1397/05/03 نظرات (0)

Skype Lite - Chat & Video Call نرم افزار رسمی اسکایپ لایت برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. نرم افزار اسکایپ نرم افزار نام اشنایی برای تماس های صوتی و تصویری می باشد. اسکایپ از سال های گذشته قبل از به دنیا آمدن اندروید یکی از محبوب ترین نرم افزارهای تماس اینترنتی بوده است و همواره کیفیت بالایی را  برای کاربران فراهم کرده است. از سال 2011 که این نرم افزار توسط شرکت بزرگ مایکروسافت خریداری شد تغییرات و بهبود چشمگیری در نرم افزار ایجاد شد و روز به روز شاهد پیشرفت و بهبود کیفیت تماس های آن هستیم. نسخه اندرویدی مسنجر اسکایپ هم از این قاعده پیروی کرده و به کاربران اجازه برقراری تماس ها صوتی و تصویری با کیفیت فوق العاده بالا از هر نقطه دنیا را می دهد که یکی از انتخاب های عالی برای ارتباط با اقوام و خانواده خود در خارج از کشور می باشد. در اسکایپ با استفاده از اینترنت با سرعت مناسب کوچکترین تاخیری در صدا را حس نخواهید کرد. برای مکالمه با اسکایپ هر دو طرف  باید یکی از نسخه های موبایل یا کامپیوتر آن را نصب کرده باشند. در نرم افزار اسکایپ امکان تماس با تلفن ها بدون نیاز به نصب بودن نرم افزار در طرف مقابل نیز وجود دارد که البته شامل هزینه بوده و متاسفانه در ایران امکان استفاده از این ویژگی وجود ندارد. حال نسخه لایت این سرویس محبوب با حجمی پایینتر برای استفاده در گوشی های با سخت افزار ضعیف تر و افرادی که نیاز به برخی از امکانات نسخه اصلی ندارن آماده و در اختیار کاربران قرار گرفته است.

سجاد بازدید : 759 1397/05/03 نظرات (0)

Camera360 Ultimate - Photo Editor نرم افزار محبوب عکاسی برای گوشی و تبلت های اندرویدی میباشد. کمرا 360 یکی از بهترین نرم افزار های دوربین سیستم عامل اندروید بوده که در بیش از 7 کشور برای مدت طولانی رتبه اول اپلیکیشن های دوربین را در اختیار داشته است. این نرم افزار با داشتن بیش از 100 افکت مختلف و قابلیت تنظیم دقیق میزان نور، رنگ و غیره امکان خلق تصاویر هنری زیبا و با کیفیت را به شما می دهد. همچنین این برنامه قدرتمند امکان ثبت تصویر با فرمت HDR را نیز برای شما فراهم می کند. دوربین 360 این امکان را برای شما فراهم می کند تا به صورت زنده بر روی لنز دوربین افکت هایی را اعمال کرده و سپس اقدام به عکس گرفتن کنید. از نکته های برجسته این برنامه وجود بیش از 100 استیکر جالب و جذاب بوده که به صورت انیمیشن استیکر و موسیقی استیکر و غیره در آن گنجانده شده است تا شما بتوانید در عکس هایتان استفاده کنید. علاوه بر آنچه گفته شده کمرا 360 دارای ابزار آرایش حرفه ای بوده و با استفاده از ابزار زیباسازی حرفه ای هنگام سلفی باعث می شود که شما تصاویر خود را طبیعی تر و زیباتر از گذشته ثبت کنید. این تمام ماجرا نبوده علاوه بر وجود ویژگی های ویرایش تصاویر در این اپلیکیشن شما یک کلاژ ساز حرفه ای را نیز همراه خودتان دارید! به راحتی چندین عکس از زوایای مختلف گرفته و آنها را در کادر های زیبا و منحصر به فرد ترکیب کرده و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. لازم به ذکر است که این برنامه یکی از بهترین برنامه های عرضه شده برای اندروید در زمینه عکاسی می باشد که طرفداران زیادی بدست اورده است. اگر شما از آن اشخاص علاقه مند به عکاسی هستید، نرم افزار دوربین 360 را به شما پیشنهاد کرده و توصیه میکنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید.

سجاد بازدید : 894 1397/05/03 نظرات (0)

Critical Strike CS: Counter Terrorist Online FPS عنوان یک بازی جذاب و پرطرفدار از استودیوی VERTIGO GAMES OÜ میباشد که در دسته بازی های اکشن قرار دارد و مشابه بازی نوستالژی و محبوب کانتر میباشد. این بازی به صورت رایگان در مارکت اندروید منتشر شده و توانسته امتیاز 4.3 را از سوی کاربران سراسر جهان کسب کند. اگر شما از طرفداران بازی کانتر باشید میدانید که گیم پلی این بازی بسیار هیجان انگیز و اعتیاد آور میباشد. در بازی Critical Strike CS: Counter Terrorist Online FPS شما باید به عنوان یک سرباز به محیط های مختلف بروید و با دشمنان خود مبارزه کنید. بیش از 30 سلاح در بازی وجود دارد که میتوانید آن ها را خریداری کرده و با آنها به سوی رقیبان شلیک کنید. اسلحه هایی مانند: تپانچه، تک تیر انداز، تفنگ های اتوماتیک، تفنگ ساچمه ای، نارنجک و...

سجاد بازدید : 347 1397/05/03 نظرات (0)

MAPS.ME سبب ایجاد اعتماد به نفس در افراد در مسافرت ها می شود. ایا شما می دانید که نزدیک ترین دستگاه خود پرداز، رستوران، مغازه، ایستگاه اتوبوس به شما کجا است؟ شاید بگویید که می توانید با استفاده از اینترنت تمامی اطلاعات مورد نظر خود را به دست بیاورید، اما اگر اینترنت در دسترس نباشد چه خواهید کرد؟ می توانید با استفاده از نرم افزار معرفی شده به آسانی و به صورت افلاین تمامی مسیرهای مورد نظر خود را ردیابی کنید تا مکان های دلخواه خود را بیابید. برنامه برای جستجوی مسیر می توانید از ماهواره های مکانیابی جی پی اس استفاده کند و در مواردی هم از سنسور قطب نما بهره می برد.

سجاد بازدید : 963 1397/05/03 نظرات (0)

پیشنهاد مدیریت همه چی دانلود

بازی مشابه وارکرافت برای اندروید

 

 

 

بازی "خود ستایی Vainglory" یکی عنوان بسیار پرطرفدار در گوگل پلی می باشد که تا کنون موفق به کسب امتیاز قابل قبول 4.2 از 5 شده است. این بازی اکشن که در سبک RPG توسط کمپانی بازی سازی Super Evil Megacorp روانه گوگل پلی شده تا کنون بیش از یک میلیون بار دانلود شده است. همچنین بهتر است بدانید که این عنوان با توجه به گیم پلی سرگرم کننده و سبک RPG که با صحنه های اکشن همراه شده، طرفداران خاصی را به خود اختصاص داده است.

 

به سرزمین Halcyon Fold خوش آمدید! به دنیایی وارد شوید که در آن تکنولوژی و جادو برخورد سختی با هم دارند. نبرد هایی که در این جهان رخ می دهد با اتحاد نیرو های جنگی صورت می گیرد و پیروز شدن در هر یک از آن ها تنها با به کار گیری حیله های زیرکانه در استراتژی ها امکان پذیر است. هیچکس در این بازی به تنهایی مبارزه نخواهد کرد و تمامی نبرد ها به جدال تیمی خلاصه می شوند. شما قادر هستید همراه با دوستان خود در نبرد های سه به سه به صورت آنلاین شرکت کنید و مهارت خود را در جنگ پر برخورد و سراسر اکشن به دیگر بازیکنان نشان دهید. بازه متنوعی از قهرمانان شگفت انگیز که همیشه در حال بیشتر شدن هستند در دسترس شماست تا جدال سخت را با دشمن شروع کنید و ساعت ها در قالب یک بازی مهیج و اکشن در گوشی ها و تبلت های اندروید خویش سرگرم شوید.

 

قهرمان خود را برگزینید و برای نابودی کریستال دشمن وارد میدان نبرد شوید. در این بازی دستاورد هایی که به بازیکنان اختصاص داده می شود فقط و فقط برای مهارت های مبارزه ای و کار تیمی است! همراه با متحدین خود به صورت زنده به مبارزات نفسگیر ملحق شوید، قهرمان خود را تقویت کرده و لول هر یک را به بالا ترین سطح ممکن برسانید و حملات ویرانگر از خود به نمایش بگذارید. دشمنان خود را با هجوم بیرحمانه به خاک و خون بکشید و از اکشن خالص و بیوقفه بازی لذت ببرید. می توانید با دیگر بازیکنان سراسر کره خاکی در ارتباط باشید و با آن ها تبادل نظر کنید. بخش ها و حالت های مختلفی برای گیم پلی بازی تدارک دیده شده است که می توانید جذاب ترین حالت باب سلیقه خود را پیدا کرده و از آن لذت ببرید. همین حالا به جهان Vaingloryقدم گذاشته و تجربه بی نظیری از بازی های استراتژی در دیوایس خود به ارمغان آورید.

سجاد بازدید : 448 1397/05/03 نظرات (0)

Sleep as Android نرم افزار کاربردی خواب راحت برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. آیا شما هم دوست دارید خوابی منظم و راحت داشته باشید؟ اسلیپ اندروید یک برنامه فوق العاده می باشد که تاکنون نظیر آن را مشاهده نکرده اید. این برنامه علاوه بر داشتن ساعت با زنگ هشدار می تواند چرخه کامل خواب شما را ضبط کند! هنگام صبح نیز شما را به آرامی از خواب بیدار می کند. از ویژگی های برنامه می توان به: ضبط کامل خواب به همراه نمودار، گزارش کمبود خواب یا خواب عمیق، آلارم های طبیعی از جمله صدای پرندگان و دریا پخش لالایی برای خواب بهتر و ضبط حرکات و صداهای شما در هنگام خواب مانند خروپف اشاره نمود. پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید!

 

 

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 343
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 1,032
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,721
  • بازدید ماه : 83,291
  • بازدید سال : 548,613
  • بازدید کلی : 11,939,225
  • کدهای اختصاصی