loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 1260 1397/05/15 نظرات (0)

دانلود فصل سوم Battlebots Season 3 2018 – مسابقات جنگ ربات ها با کیفیت WEB

|قسمت یازدهم اضافه شد|

پیشنهاد مدیر همه چی دانلود

 

 

نام برنامه: BattleBots Season 3 – فصل سوم مسابقات جنگ ربات ها

 

سال انتشار: ۲۰۱۷

 

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۴۲ دقیقه

 

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۵۰۰/۹۵۰/۳۵۰ مگابایت

کیفیت: WEB 720p / WEB 1080p / WEB 558p

 

 

خلاصه داستان: مستند نبرد ربات ها قول می دهد که تعجب بینندگان را با نسل بعدی ربات ها برانگیزد! بزرگتر، سریع تر و قوی تر از همیشه! این برنامه بر روی طراحی و ساخت هر یک از ربات ها، داستان های پشت پرده سازنده این ربات ها، پیگیری شدید آن ها برای شرکت در مسابقه نبرد ربات ها و نمایش خود برنامه تمرکز دارد. فصل سوم BattleBotsهمانند فصل های پیشین و با شرکت کنندگانی جدید پس از اتمام فصل دوم BattleBotsساخته شده است. شیوه ی برگزاری مسابقات در برنامه ی نبرد ربات ها به صورت تورنمنت حذفی می باشد.

 

طراحان ربات ها به نبرد با یکدیگر می پردازند تا در آخر سر، یک قهرمان در این تورنمنت معلوم شود. درواقع برنامه ی BattleBotsرا می توان تصویرسازی مجدد مسابقات ورزشی قدیمی ربات های کشنده دانست که برای اولین بار توسط صنعت Whalerock و سازندگان اصلی فرنچایز BattleBotsیعنی Ed Roski و Greg Munson دانست. تنها محدودیتی که در مسابقات قرار دارد، محدودیت وزن ربات ها می باشد. اما گستره ی عظیمی از اسلحه مورد استفاده برای نبرد قرار داده شده که عملا محدودیتی را شامل نمی شود. در هر دوره از مسابقات، ۴۸ربات وارد می شوند اما تنها یک ربات است که جایزه ی قهرمانی را می برد و …

 

 

سجاد بازدید : 937 1397/05/14 نظرات (1)

Football Strike

امتیاز 4.5 در گوگل پلی!

بیش از هزاران بار دانلود در گوگل پلی!

 

Football strike یک بازی فوتبال فوق العاده با حجم مناسب می باشد که برای اندروید منتشر شده است و دارای امتیاز بالای 4.5 ستاره در گوگل پلی می باشد که از میان هزاران کاربر به دست آورده است و توانسته به یکی از بهترین و اعتیاد آور ترین بازی های فوتبال در اندروید تبدیل شود. در این بازی شما باید تیم رویایی خود را مدیریت کنید و در بزرگ ترین باشگاه های دنیا با ستارگان دلخواه خود به بازی بپردازید و پیروز بازی شوید، شما قهرمان هستید و در این بازی می توانید برنده واقعی باشید! با کنترل های بصری بازی می توانید به راحتی به بازی بپردازید و تجربه یکی از بهترین بازی های فوتبال را در گوشی هوشمند خود داشته باشید، اکنون زمان آن رسیده است تا تمامی تلاش خود را به کار ببرید و به یک قهرمان واقعی تبدیل شوید! در این بازی شما می توانید تمامی جنبه های مختلف یک بازی را برنامه ریزی نمایید و همه چیز را با نقشه خود مدیریت نمایید تا سرانجام پیروز شوید!

 

 

سجاد بازدید : 1592 1397/05/14 نظرات (0)

Google Translate  "گوگل ترنسلیت" نرم افزار رسمی شرکت گوگل برای ترجمه متن، لغت، گفتار، نوشتار و حتی دستخط می باشد که با دارا بودن قابلیت های بسیار کاربردی و البته با عملکرد صحیح توانسته است به نرم افزاری مرجع برای دیوایس های هوشمند تبدیل شود. در عصر امروزی دیگر استفاده از کتاب های قطور و سنگین دیکشنری چیزی جز اتلاف وقت و اتلاف انرژی بیهوده نیست. هیچ نیازی به پیدا کردن لغات و اصطلاحات در کتاب های دیکشنری وجود ندارد و با تکنولوژی های روز و البته با تکیه بر شبکه جهانی اینترنت می توان متن های طولانی را از هر زبانی به زبان دیگر فقط در چند ثانیه ترجمه کرد. ابزار های بسیاری در این زمینه وجود دارند که شرکت گوگل با ارائه نرم افزار Google Translate توانسته است ترجمه را به ساده ترین و کم هزینه ترین شکل ممکن در آورد. با استفاده از این برنامه می توانید متون و لغات مختلف را به آسانی هرچه تمام به بیش از 103 زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین پارسی ترجمه کرده و از قابلیت شنیداری آن و تلفظ لغات نیز بهره مند شوید در این نسخه از برنامه قابلیت تشخیص دست خط زبان فارسی گنجانده شده است که یک قابلیت بسیار مهم به شمار می رود. امکاناتی همچون ترجمه تصویری به صورت لحظه ای و پیشرفته، دانلود دیتا بیس زبان های مختلف برای استفاده آفلاین در شرایط اضطراری و همچنین امکان ترجمه اکثر زبان های دنیا به هر زبان دیگری بی تردید می توانند تجربه بهترین نرم افزار مترجم همراه را برای کاربران به ارمغان آورند. این نرم افزار به تمامی کاربران اندرویدی اعم از دانشجویان، مهندسین، پزشکان و ... توصیه می شود.

سجاد بازدید : 1053 1397/05/14 نظرات (0)

گپ همیشه و همه‌جا در دسترس شماست!

با پیام‌رسان گپ می‌توانید لذت یک ارتباط سریع و مدرن را بر روی تلفن همراه، تبلت و رایانه‌ی خود تجربه نمایید. در هر شرایطی تنها با دسترسی به اینترنت می‌توانید به حساب کاربری خود در گپ متصل شوید؛ با دوستان خود در ارتباط باشید و از دنیای اطلاعات، خدمات و سرگرمی‌های گپ بهره‌مند شوید.

 

سجاد بازدید : 1096 1397/05/14 نظرات (0)

YoWindow Weather یک برنامه منحصر به فرد در زمینه پیش بینی وضعیت آب و هوا برای گوشی و تبلت های اندرویدی است. این برنامه مانند یک جادوگر شرایط هر منطقه را با تصاویر و صحنه های واقع گرایانه شبیه سازی می کند. به عنوان مثال اگر در جایی باران یا برف ببارد، برنامه با نشان دادن تصاویر برفی یا بارانی به شما وضعیت را اطلاع می دهد یا این که در هنگام طلوع خورشید یا غروب خورشید در یک منطقه باشد، با ارائه تصاویر واقع گرایانه آن ها را هم نشان می دهد. اطلاعات هواشناسی موجود از بزرگترین سازمان های هواشناسی جمع آوری می شوند. رابط کاربری این برنامه بسیار زیبا بوده و هنگام ارائه اطلاعات تصویری متناسب با منطقه فعلی شما را نمایش می دهد.

سجاد بازدید : 926 1397/05/13 نظرات (0)

برترین نرم افزار سال 2015 گوگل پلی در 75 کشور

 

Z Camera" VIP" سریعترین نرم افزار دوربین موبایل برای گرفتن عکس و ضبط ویدئو است . شما با این برنامه میتوانید فیلتر های زنده ای را بر روی تصاویر خودتان اعمال کنید و قبل از ذخیره آن پیش نمایش آن را در حالت های مختلف تماشا کنید . این برنامه از حرکات انگشت پشتیبانی کرده و شما به راحتی میتوانید بین حالت عکسبرداری و فیلم برداری swip کنید . پس از پیدا کردن سوژه ای مناسب و یا منظره ای جالب اقدام به عکس گرفتن کرده و سپس عملیات زیبا سازی تصویر گرفته شده را به آسانی آغاز کنید تا تصویر شما حرفه ای تر شود . برای اینکار شما میتوانید تصویر را بچرخانید و فیلتر های گوناگونی را به آن اضافه کنید . پارامترهای تصویر را بنا به سلیقه خود تنظیم کرده و محصول نهایی ایجاد شده را به راحتی در شبکه های اجتماعی فیس بوک، توییتر و غیره با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید.

سجاد بازدید : 1293 1397/05/13 نظرات (0)

Idle Car Factory یک بازی خاص و سرگرم کننده از دسته بازی های شبیه ساز است که توسط تیم LudosProject در گوگل پلی برای دستگاه های اندرویدی منتشر شده است. با نصب بازی Idle Car Factory شما مدیریت یک کارخانه خودروسازی را برعهده خواهید داشت. میتوانید نیرو ها را استخدام کنید و یک برند مشهور برای خودرو را ایجاد کنید. خودرو ها را طراحی و تولید کنید و به بازار بفرستید. با کارخانه های تولید خودرو رقابت و برند خود را جهانی کنید. کارخانه خود را با ساخت و ارتقاء ایستگاه های کاری، استخدام کارمندان و کاهش هزینه های تولید قطعات خودرو، توسعه دهید.

سجاد بازدید : 967 1397/05/13 نظرات (0)

 

Pillars of Eternity II Deadfire Beast of Winter PC-CODEX

نسخه کاملا جدید به همراه بسته الحاقی Beast of Winter جایگزین شد

 

 

همانطور که سازندگان پیش‌تر اشاره داشته‌اند، بسته الحاقی جدید Best of Winter محیط‌های جدیدی را در قالب جزیره‌های دورافتاده به بازی اضافه می‌کند. بازیکنان با محتوای Beast of Winter می‌توانند از طریق سواحل جنوبی به جزیره Deadfire Archipelago‌ راه پیدا کنند؛ جزیره‌ای که فرقه Doomsday در آن متولد شده است. استودیو آبسیدین در مورد جدیدترین بسته الحاقی این بازی نوشت: از Watcher به عنوان پیشگام نابودی تمامی چیز‌ها یاد می‌شود و عبادت‌کنندگان خدایان سرما یعنی گروه Rymrgand به تازگی واچر را احضار کرده‌اند تا سرنوشت آنها را رقم بزند.

 

آپدیت ۲٫۰ دانلود بازی Pillars of Eternity II Deadfire شامل بهبودهایی هم می‌شود که برای رفع ایرادات بازی در نظر گرفته شده است. چالش‌هایی جدیدی در بازی تعبیه می‌شود که به گفته سازندگان قرار است «مهارت‌های بازیکنان را به طور جالبی به آزمایش قرار دهد.» در‌ آن سو Deck of Many Things کشتی‌های تجاری را به بازی اضافه می‌کند.

 

برای دانلود نسخه ps4 اینجا را کلیک کنید

 

سجاد بازدید : 917 1397/05/11 نظرات (1)

۱۴۸ صفحه | فرمت : PDF | زبان : فارسی | نویسنده : یونس ابراهیمی

 

سی شارپ (به انگلیسی : #C) یک زبان برنامه نویسی همگردان، سطح بالا، شی گرا، ساخت یافته، رویداد محور، تابعی، دستوری و جنریک است که توسط شرکت مایکروسافت در سال ۲۰۰۰ میلادی از خانواده زبان‌های چارچوب دات‌ نت معرفی شد. زبان سی شارپ همچنین از خانواده زبان‌های برنامه‌نویسی سی نیز است. زبان سی شارپ، یک زبان برنامه‌نویسی چند الگویی و منظم شده مدل‌های تابعی، اَمری، عمومی، شی گرا و جز گرا و در بستر چارچوب دات نت می‌باشد. این زبان توسط شرکت مایکروسافت و جزئی از دات نت به وجود آمد و بعداً استانداردهای ECMA و ISO را نیز دربر گرفت.

 

سی شارپ یکی از ۴۴ زبان برنامه‌نویسی است که توسط زمان اجرای زبان مشترک از چارچوب دات‌ نت پشتیبانی می‌شوند و در همه جا به وسیله مایکروسافت ویژوال استودیو شناخته می‌شود. این زبان برپایه سادگی، مدرن بودن، همه منظوره و شی گرا بودن ساخته شد. آندرس هجلزبرگ، طراح زبان برنامه‌نویسی دلفی، سرپرستی تیم طراحان زبان سی شارپ را بر عهده داشت. این زبان دارای دستوری شی گرا مشابه ++C است و به شدت از زبان‌های جاوا و دلفینیازمندمدرک تاثیر پذیرفته‌ است. شاید یکی از بهترین زبان های برنامه نویسی برنامه سی شارپ باشد. در کتاب آموزش سی شارپ به زبان ساده ما به شما نحوه برنامه نویسی به زبان سی شارپ را به صورت تصویری آموزش می دهیم.

 

 

سجاد بازدید : 1201 1397/05/11 نظرات (0)

| فصل دوم تا قسمت هفتم اضافه شد |

 

 

موضوع دانلود مستند The Planets در مورد سیاره های موجود در کهکشان راه شیری و تمامی اطلاعات موردنیاز در مورد آنها می باشد. علاقه مندان به سیارات و کهکشان می توانند این مستند جالب هشت قسمتی را دریافت کرده و با اطلاعات جامع و تخصصی در رابطه با سیاره ها آشنا شوند. مستند با کیفیت بسیار بالایی آماده شده است و هر علاقه مندی را در رابطه با سیاره های جدید و علم کشف شده در قرن جدید آشنا می سازد.

 

این مستند به صورت کامل به سیارات شناخته شده کهکشان می پردازد و در یک قسمت ویژه نیز سیاره هایی را بررسی می کند که به طور رسمی هنوز اسم ندارند و یا به تازگی کشف شده اند، که قطعا جذابیت خاصی را برای کابران خواهد داشت. شما کاربران هم اکنون می توانید برای دانلود مستند The Planets از لینک مستقیم و رایگان سرورهای قدرتمند سایت همه چی دانلود استفاده نمایید.

 

عنوان مستند: The Planets 2017 – سیاره ها

 

فرمت تصویری: ۱۰۸۰p WEB-DL / 720p WEB-DL

 

زبان: انگلیسی

 

زیرنویس انگلیسی: ندارد

سجاد بازدید : 1438 1397/05/11 نظرات (0)

انیمیشن سریالی Captain Tsubasa 2018 – فوتبالیست ها ۲۰۱۸ با کیفیت WEB-DL

|قسمت هفدهم با کیفیت WEB-DL 1080p اضافه شد|

زیرنویس فارسی قسمت هجدهم اضافه شد

 

دوبله فارسی قسمت سوم الی دهم اضافه شد

 

 

نام انیمیشن: Captain Tsubasa 2018 – فوتبالیست ها ۲۰۱۸

سال انتشار: ۲۰۱۸

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۴ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۲۶۰/۱۹۰ مگابایت

کیفیت: WEB-DL 1080p/WEB-DL x265 1080p/WEB-DL 720p/WEB-DL x265 720p

 

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: دانلود فوتبالیست ها ۲۰۱۸ از تاریخ دوم آپریل ۲۰۱۸ شروع شده است. وبسایت همه چی دانلود تصمیم گرفته تا تمامی قسمت های این انیمه سریالی بسیار محبوب را به صورت کامل، با بهترین کیفیت و با زیرنویس فارسی برای شما عزیزان منتشر کند.

 

داستان سوباسا اوزارا، پسر ۱۱ ساله‌ای را روایت می‌کند که در کودکی، به لطف داشتن یک توپ فوتبال در دستانش از تصادف با یک ماشین جان سالم به در برده و همواره، علاقه خاصی به فوتبال داشته است. پدر سوباسا یک کاپیتان کشتی و معمولا در سفر است و همین هم باعث شده تا سوباسا، معمولا با مادرش زندگی کند. این دو زمانی که سوباسا ۱۱ سال دارد، به شهر نانکاتسو که برای داشتن مدارس فوتبال عالی مشهور است، سفر می‌کنند و در آن‌جا، سوباسا با کاراکتر‌های دیگری مثل ریو ایشیزاکی و گنزو واکابایاشی آشنا شده و رقابت فوتبالی سختی هم بین سوباسا و واکابایاشی شکل می‌گیرد که در این مقطع، در دو تیم متفاوت بازی می‌کنند.

سجاد بازدید : 1013 1397/05/09 نظرات (1)

Royal Revolt 2 بار دیگر با جنگ های بیشتر، لذت بیشتر و محیط وسیع تر بازگشته است! در این بازی باید تا می توانید با استفاده از نیروهای خود در مقابل دشمنان دفاع کنید و از قلعه و سرزمین خود دفاع کنید. ارتش خود را بسازید و دشمنان خود را نابود کنید. گرافیک 3 بعدی و محیط جذاب بازی بدون شک شما را شگفت زده خواهد کرد.

 

 

سجاد بازدید : 1056 1397/05/09 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش بنام ای وای با بالاترین کیفیت

Download New Music Babak Jahanbakhsh – Ey Vaay

 

ترانه: محسن شیرالی , موزیک: بابک جهانبخش , تنظیم:معین راهبر

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

سجاد بازدید : 1274 1397/05/09 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید مازیار فلاحی بنام بگو برو با بالاترین کیفیت

Download New Music Mazyar Fallahi – Begoo Boro

 

ترانه: علی ثابت قدم و مازیار فلاحی , آهنگ: مازیار فلاحی , تنظیم: امیر جمال فرد

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

سجاد بازدید : 1085 1397/05/09 نظرات (0)

"Monster Legends" عنوانی زیبا و جذاب در سبک شبیه ساز میباشد و به تازگی توسط استودیو Social Point ساخته و پرداخته شده و به صورت رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود 2 میلیون نفر امتیاز فوق العاده 4.5 از 5.0 و بیش از 50 میلیون بار دانلود را تجربه نموده است.

 

در بازی Monster Legends شما باید هیولاها را رام کنید و با اصلاح نژاد آنها گونه های جدیدی را به وجود آورید. با باز کردن مهارت های جدید و قدرت های شگفت انگیز گروه ها هیولای وحشی خود را بسازید و آن ها را آماده ماجراجویی و نبرد با دشمنان و شکست دادن آنان نمایید. ماجراجویی هیولا های شما از همین حالا آغاز شده است پس شما هم به آنان ملحق شوید و از تجربه این بازی کامل بر روی گوشی و تبلت اندرویدی خود لذت ببرید.

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 386
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 1,278
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,967
  • بازدید ماه : 83,537
  • بازدید سال : 548,859
  • بازدید کلی : 11,939,471
  • کدهای اختصاصی