loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

نیما بازدید : 473 1393/01/17 نظرات (0)

بازی اندروید جدید

 

 آیا می خواهید با دانلود بازی بیلیار سه بعدی و زیبا این ورزش دوست داشتنی را به اندروید خودتون بیاورید؟پیشنهاد ما دانلود این بازی است.در این مطلب از سایت ، می خواهیم شما دوست داران بازی محبوب بیلیارد را با یک بازی هیجان انگیز و بسیار زیبا آشنا کنیم. بیلیارد تمام سه بعدی برای اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی ! از این پس می توانید هیجان این بازی دوست داشتنی را همیشه همراه خود داشته باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

Pool Break Pro 3D مجموعه ای از محبوب ترین بازی های بیلیارد از قبیل Pool, Snooker, Billiards, Crokinole و Carrom را در خود جای داده است ، می توانید متناسب با علاقه خود به کمک هر یک از آنان اوقات فراغت خود را بگذرانید. با بهره گیری از سیستم سه بعدی این بازی ، محیط آن کاملاً با واقعیت مطابقت داشته و شما را در فضایی طبیعی از یک رقابت سرسخت قرار می دهد ، یکی از جذاب ترین قابلیت های گنجانده شده در این بازی سیستم بازی آنلاین آن است ، بنابراین می توانید هر زمان که بخواهید با کاربران انواع دستگاه های قابل حمل این بازی را به صورت جهانی انجام داده و رکورد های خود را به ثبت برسانید. Pool Break Pro 3D ده ها نوع از محبوب ترین بازی های میز بیلیارد را در دستگاه قابل حمل شما جای می دهد ؛ در حین بازی برای دقت و تمرکز بیشتر ، خطوط حرکت توپ ها نیز برایتان نمایش داده می شود. امیدواریم لذت ببرید.


نیما بازدید : 344 1393/01/17 نظرات (0)

بازی های برتر اندروید

 آیا می خواهید با بازی ورزشی جدید و زیبا اسکیت برد را به اندروید خود بیاورید؟در این مطلب از سایت  ، با شبیه سازی یک اسکیت برد حرفه ای خدمت شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی رسیده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

برترین بازی اسکیت برد در آندروید مارکت ! یک بازی ورزشی و بسیار سرگرم کننده برای علاقمندان به اسکیت برد بدون زخمی شدن زانوها ! لمس و تجربه فضایی ورزشی در یک پیست خاص برای انجام بازی اسکیت برد ؛ در ابتدای بازی مجموعه ای از حرکات و آموزش ها در اختیارتان قرار می گیرد که باید آنان را مطابق با آموزش های داخلی پشت سر بگذارید ، از جمله این حرکات می توان به نحوه حرکت ، کنترل جهت ها ، پرش ، کسب امتیاز و تعدادی از تکنیک های حرفه ای اشاره کرد ؛ با گذر از مراحل تمرینی وظایف اصلی شما آغاز می شود. اکنون بایست مأموریت های پیش رویتان را مطابق با خواستهی داخلی بازی پشت سر بگذارید ، شما می توانید یک مأموریت را چندین مرتبه پشت سر بگذارید و هر بار امتیاز بیشتری را به ثبت برسانید. فضای بازی در یک پارک شبیه سازی شده و یک گرافیک صاف و دوست داشتنی ، شما را برای انجام مراحل ترغیب می کند. امیدواریم لذت ببرید.

نیما بازدید : 406 1393/01/17 نظرات (0)

 دانلود بازی کم حجم اندروید

Pyro Jump1

 آیا برای یک بازی کم حجم جذاب و سرگرم کننده آمادگی دارید؟ این بازی زیبا را برای اندروید خود دانلود کنید و لذت ببرید.یک بازی بسیار جالب با محیطی رنگارنگ و اعتیادآور ! در این مطلب از سایت قصد داریم بازی جدید و بسیار زیبای Pyro Jump را به شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی معرفی کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

پرش Pyro یک بازی جذاب و بسیار زیبا است که در طی ۱۰۰ مرحله بسیار سرگرم کننده آن ، بایست از چرخ های موجود در محیط بازی به چرخ های دیگر پرش کنید و برای به دست آوردن Princess Paper تمام دقت و تلاش خود را به کار گیرید.

Pyro نام یک شعله کوچک از آتش است که با عشق به شاهزاده خانم می سوزد و هر روشی برای دست یابی به آرزوی خود امتحان می کند ، Pyro تمامی این تلاش ها را برای اثبات علاقه بسیار فراوان خود به شاهزاده خانم به کار می گیرد ، در هر مرحله لازم است شعله های کوچک آتش را جمع آوری کرده و امتیاز خود را تا سطح بالایی افزایش دهید ، Pyro Jump یک پلت فرم آتشین است که برای گذر از مراحل نیازمند دقت فراوان است ، برای دریافت جوایز و امتیازات بیشتر هر مرحله را بدون انجام خطا پشت سر بگذارید و در کوتاه ترین زمان حالت طلائی گذر از سطوح را به خود اختصاص دهید. امیدواریم لذت ببرید.

نیما بازدید : 711 1393/01/16 نظرات (0)

بازی های اندروید

 آیا شما هم به کارت بازی های سنتی علاقمند هستید و می خواهید این بازی های را برای اندروید خودتان دانلود کنید؟ ممکن است در اوقات فراغت خود ، کمبود یک بازی فکری و در عین حال جذاب را احساس کرده باشید ؛ بسیاری از کاربران حداقل برای یک بار هم که شده کارت بازی های سیستم عامل ویندوز را انجام داده اند ، نظر شما در مورد این بازی در سیستم عامل آندروید چیست؟ با ما همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

اگر شما عاشق بازی های کارتی موجود در ویندوز هستید ، مطمئناً عاشق FreeCell Solitaire که توسط برنامه نویسی با نام Brainium توسعه داده شده هم خواهید شد. یکی از معروف ترین بازی های کارتی سیستم عامل های iOS و آندروید در فروشگاه های اپ استور و آندروید مارکت هم اکنون به صورت کاملاً رایگان برای شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی آماده شده است. حالا می توانید روح بازی های گذشته و کلاسیک را در دیوایس آندرویدی خود زنده کنید ! نگران مشکل چند نفره نباشید ! هوش مصنوعی در نظر گرفته شده برای این بازی در چندین سطوح مختلف آماده شده و شما در هر سری بازی ، قدرتی خاص از حریف را تجربه می کنید ، این بازی زیبا متناسب با هر نوع سایز نمایشگر از دیوایس های آندروید طراحی شده و می تواند انتخابی مناسب برای اوغات فراغت شما باشد. تقریباً مجموعه ای کامل از بازی های کارتی معروف در FreeCell Solitaire جای گرفته که می توانند شما را تا ساعت ها سرگرم کنند ! امیدواریم لذت ببرید.

نیما بازدید : 459 1393/01/16 نظرات (0)

Farming Simulator1

 یا دانلود بازی های ساده و سرگرم کننده چه طورید؟بازی کشاورزی را تجربه کنید.اگر از گیمرهای بازی های رایانه ای باشید ، حتما با سری بازی های Simulator یا همان شبیه سازی آشنایی دارید. بازی معروف و دوست داشتنی Farming Simulator که تا چندی پیش تنها بر روی رایانه های شخصی و سیستم عامل ویندوز قابل اجرا بود ، این بار برای سیستم عامل آندروید و متناسب با انواع اسمارت فون ها و تبلت ها منتشر شده است.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

کشاوری خود را در گوشی همراه و یا تبلت آندرویدی خود با Farming Simulator 14 آغاز کنید ! مزرعه ی خود را مدیریت و تحت نظارت خود قرار دهید و به اهداف و روش های آبادسازی آن پی برده و آن را توسعه دهید ؛ همانطور که از عنوان این بازی پیداست ، با یک شبیه ساز بسیار طبیعی در زمینه مزرعه داری رو به رو هستیم ، این بازی مجموعه ای از ابزار مورد نیاز و مهم را در گسترش مزرعه از قبیل Case IH, Deutz-Fahr, Lamborghini, Kuhn, Amazone و Krone در اختیار شما قرار می دهد. گیم پلی ۳ بعدی این بازی با نماهایی بسیار طبیعی ، شما را به طور ساده و جذاب با محیط کشاوری آشنا می نماید و مهارت های شما را در این زمینه محک می زند. با بهره گیری از ارتباط های بلوتوث و وای فای ، می توانید رقابت های خود را در فضایی رایگان با دوستان خود به اجرا دراورید ، با بهره گیری از ابزارهایی که در اختیارتان قرار می گیرد به گسترش زمین کشاوری خود بپردازید و با تولید ذرت ، آرد و… آنان را در بازار به فروش برسانید و با کسب درآمد روز افزون ، مزرعه را گسترش دهید. امیدواریم از این بازی زیبا لذت ببرید.

نیما بازدید : 430 1393/01/16 نظرات (0)

 حتما تا به حال بازی های پرندگان خشمگین را دانلودکرده اید.کنون با معرفی یکی دیگر از سری بازی های جذاب و پرطرفدار پرندگان عصبانی خدمت شما کاربران دستگاه های آندرویدی هستیم ! پرندگان عصبانی نسخه فصل ها ، این بار با قابلیت هایی جدید ، محیطی رنگارنگ و دوست داشتنی و مراحلی جدید و بسیار هیجان انگیز قصد دارد شما را تا ساعت ها با اسمارت فون و یا تبلت خود سرگرم کند !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

نسخه فصل ها از بازی محبوب پرندگان عصبانی ، گیم پلیر نسخه اصلی سری بازی های Angry Birds را در کنار مراحلی جدید و بسیار متفاوت به دستگاه های شما می آورد. از هالووین گرفته تا جشن سال نو در کشور چین ! پرندگان عصبانی در حال جشن گرفتن تمامی روزهای مهم در کشورهای مختلف دنیا هستند ؛ با مجموعه ای بیش از ۳۰۰ مرحله اعتیاد آور و بسیار جذاب با آپدیت ها و جوایز رایگان ! لذت یک بازی متفاوت با اشیائی جالب نظیر تخم مرغ های طلائی و کدوهای تنبل مخصوص جشن هالووین ! مراحلی سرگرم کننده و در عین حال فکری که مهارت شما را در پشت سر گذاشتن پازل ها به چالش می کشد ؛ با بیش از ۱ میلیارد دانلود سری بازی های پرندگان عصبانی ، بازی های Angry Birds پرطرفدارترین سری بازی ها در فروشگاه های اپ استور و آندروید مارکت به شمار می روند. امیدواریم لذت ببرید.


نیما بازدید : 2182 1393/01/16 نظرات (0)

دانلود سه آهنگ جدید و فوق العاده زیبای علی زارعی

(رمیکس چطور بفهمونم که-لیلی قصه هامی-نمیرم)

(ترانه : حنان کمالی و مجید ذاکری – آهنگ : علی زارعی و حنان کمالی)
(تنظیم : ایوب بزم – کلارینت : بابک یوسفی – گیتار : فرشید ادهمی)


Ali Zarei   دانلود سه آهنگ جدید علی زارعی(رمیکس چطور بفهمونم که و لیلی قصه هامی و نمیرم)

نیما بازدید : 418 1393/01/16 نظرات (1)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای مهدی امیری به نام با تو خوشحالم

با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( ترانه : هادی زینتی / آهنگ و تنظیم : پازل باند ( علی رهبری و آرین بهاری ) )

khoshhalam دانلود آهنگ جدید مهدی امیری به نام با تو خوشحالم

سجاد بازدید : 740 1393/01/16 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محسن چاوشی به نام چشمه ی طوسی با بالا ترین کیفیت
ترانه : حسین صفا ، آهنگ و تنظیم : محسن چاوشی

برای دیدن متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


MP3 – 320

Mohsen Chavoshi – Cheshmeye Toosi

MP3 – 128

Mohsen Chavoshi – Cheshmeye Toosi

نیما بازدید : 516 1393/01/16 نظرات (1)

 

 حتما تا به حال نام کارتون موش و گربه را شنیده اید؟این بازی را برای اندروید خود دانلودکنید و لذت ببرید.در این مطلب از سایت  دانلودهمه چی، یک بازی اعتیادآور و فکری را برای اوغات فراغت شما کاربران دستگاه های آندرویدی در نظر گرفته ایم. با ما در معرفی بازی جدید Trip Trap ساخته ی سازندگان بازی محبوب iSlash همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

یک بازی بسیار دوست داشتنی و در عین حال فکری و سرگرم کننده ! مراحل این بازی را به سادگی فرا می گیرید و همچنین علاقه بسیاری به کامل کردن آنان پیدا خواهید کرد ؛ دوست کوچک ما با نام Ched و نام مستعار Cheddar بسیار گرسنه است و برای رسیدن به پنیرهای مورد علاقه اش ، نیازمند کمک شماست ! اشتباه نکنید ، هدایت این کاراکتر دوست داشتنی کار آسانی نیست ! شما باید با دوری از تله های موجود در مسیر ، او را تا هدف مورد نظر هدایت کنید ، این مسیرها بسیار خطرناک هستند و گذر از آنان نیازمند دقت بالایی است ؛ ۴ اتاق مختلف و بیش از ۸۰ مرحله مختلف از مهم ترین نقاط جذاب این بازی است. امیدواریم لذت ببرید.

سجاد بازدید : 3993 1393/01/16 نظرات (0)

 

نرم افزار YouWave for Android Home 3.17 به شما این امکان را می دهد تا برنامه ها و بازی های اندروید و نرم افزارهای فروشگاه آن را بدون نیاز به موبایل، بر روی کامپیوتر خود اجرا کنید. دانلود هزاران نرم افزار آنلاین از فروشگاه های نرم افزار توسط این برنامه امکان پذیر است. YouWave Android سریع ترین راه برای اجرای آندروید بر روی کامپیوتر شما می باشد. استفاده آسان، نصب و وارد کردن و اجرای آسان نرم افزارها از دیگر امکانات این نرم افزار کاربردی می باشد. با این نرم افزار به راحتی و بدون داشتن هیچ گونه هزینه ی اضافی می توانید نحوه ی کارکردن با یک گوشی هوشمند (Smart Phone) را تجربه کنید.

سجاد بازدید : 3587 1393/01/16 نظرات (407)

 

Efficient Notes Free 3.62.358 بسته نرم افزاری قدرتمند با استفاده آسان برای ثبت و مدیریت یادداشت ها و قرارها می باشد. توسط این نرم افزار شما تنها نیاز به مدیریت یادداشت ها و یاداداشت های چسبنده دسکتاپ خود در یک رابط و فایل دارید. با تکنیک قدرتمند جستجوی تمام متن این نرم افزار می توانید به سرعت کلمات مورد نظر خود را پیدا کنید. این محصول دارای عملکرد قوی ویرایش، مانند نرم افزار مایکروسافت ورد است. شما می توانید آیتم های مختلف از قبیل جداول، تصاویر، شکلک ها، لیست ها، آدرس ها و یا حتی فایل پیوست را در یادداشت های خود قرار دهید و برای یادداشت های خود به صورت جداگانه رنگ یا تصویر پس زمینه انتخاب کنید. همچنین می توانید یادداشت های خود را بر روی صفحه دسکتاپ خود بچسبانید تا همیشه در جلوی چشم هایتان باشد. با گروه بندی و ردیابی زمانی یادداشت ها در زمان ایجاد شدن یا آخرین تغییر، می توانید مدیریت سریعتر و ساده تری بر روی آن ها داشته باشید. این نرم افزار از اطلاعات شخصی شما توسط الگوریتم محافظت رمز SHA حفاظت می کند که رمز عبور محتویات فایل های رمزگذاری شده توسط شما را غیر قابل برگشت می کند که به این صورت امنیت اطلاعات شما افزایش خواهد یافت. توسط این نرم افزار و مدیریت یادداشت های خود، هرگز اتفاقات و وقایع مهم زندگی خود را فراموش نخواهید کرد. این نرم افزار دارای زبان های مختلفی از جمله زبان شیرین فارسی می باشد.

نیما بازدید : 627 1393/01/16 نظرات (0)

 دانلود بازی پازل جواهرات رنگی 

 

 نظرتان با دانلود بازی مفرح و سرگرم کننده چیست؟ در این مطلب از سایت دانلود همه چی ، قصد داریم یک بازی جدید و رنگارنگ را با نام Bejeweled خدمت شما کاربران دیوایس های آندرویدی معرفی کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

روندی آشنا در بازی های سرگرم کننده به صورت حذف الماس های رنگین از محیط بازی ! یک بازی سرگرم کننده که ضمن دارا بودن محیطی جذاب و شادی بخش ، گاهاً مراحلی سخت و دشوار را در پیش رویتان قرار می دهد. بازی های حذف اشیاء در سراسر دنیا طرفدارانی خاص و گاهاً سرسخت را به خود اختصاص داده است ، Bejeweled Blitz نام یکی از معروف ترین این بازی هاست که طرفداران بسیاری را در مارکت آندروید و اپ استور به خود اختصاص داده است. برای کسب امتیاز در این بازی لازم است الماس های هم رنگ را در کنار یکدیگر قرار داده و با حذف آنان هر لحظه امتیازات خود را افزایش دهید. از مهم ترین امکانات این بازی می توان به محیط رنگارنگ با وضوح HD ، صداهای جذاب و همچنین ابزارهایی اضافی جهت افزایش قدرت پلیر اشاره کرد. امیدواریم لذت ببرید.

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 343
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 1,029
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,718
  • بازدید ماه : 83,288
  • بازدید سال : 548,610
  • بازدید کلی : 11,939,222
  • کدهای اختصاصی