loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

alone-dl بازدید : 5493 1393/02/10 نظرات (0)

دانلود قسمت هفدهم سریال جدید و زیبای شاهگوش با کیفیت عالی DVDRip

با لینک مستقیم و فرمت MKV به همراه پشت صحنه

نسخه کم حجم اضافه شد

http://up.alone-dl.ir/up/alone-dl/Pictures/Shahgoosh-17.jpg

 

کارگردان: داوود میر باقری | ژانر: طنز اجتماعی
سال تولید: 1392 | مدت زمان: 61 دقیقه
فرمت: MKV + MP4 | حجم: 209 + 514 مگابایت

 

خلاصه داستان:

فصل عوض شده و سرگرد خفته برای پی گیری پرونده رحمان شجاعت از مافوق خود وقت می گیرد . پژوهای توقیف شده نیز روز به روز بیشتر شده و تقریبا نیمی از محوطه کلانتری را پرکرده است تا اینکه گندم در دانشگاه متوجه می شود که ماشین استادش (نوسان) با پلاک و ماشین قاتل مطابقت دارد و…

 

بازیگران:
فرهاد اصلانی، مرجانه گلچین، احمد مهرانفر، شهرام حقیقت دوست، طناز طباطبایی، حامد میرباقری، هادی کاظمی، محسن تنابنده، اکبر عبدی، سیروس گرجستانی، رسول نجفیان و…

 

 

سجاد بازدید : 422 1393/02/09 نظرات (0)

نرم افزار BurnAware FREE 7.0 محصول کمپانی BurnAware Technologies، برنامه ای فوق العاده زیبا و ساده با ابزارهایی که نیاز کاربران را شناخته و در آن گنجانده است ، در نسخه ی پیشرفته ی خود قابلیت رایت CD / DVD / Blu-Ray را نیز دارد. برای هر یک از این موارد ابزارهای متفاوتی را در اختیار می گذارد. امکان رایت به طور همزمان در چندین درایور را دارد و می تواند به آسانی دیسک شما را Bootable رایت نماید. قابلیت Erase ، رایت Image ، قابلیت ساخت Audio & Jukebox Disk و امکانات متعدد دیگری را نیز در بر دارد.

 

سجاد بازدید : 589 1393/02/09 نظرات (0)

Zoom Player MAX 9.0.1 پلیری قدرتمند در زمینه پخش فایل های مالتی مدیا که شامل فایل های صوتی و تصویری می شود ، می باشد . این پلیر قدرتمند توانایی پخش انواع فرمت های ویدیویی از نوع دی وی دی را نیز دارد . توانایی دیگر این نرم افزار اتصال به دستگاه های چند رسانه ای مانند پلیرهای قابل حمل و موبایل ها و… است . طراحی فوق العاده زیبای این نرم افزار باعث می شود که هر کاربری با یک بار استفاده دیگر آن را به راحتی فراموش نکند . همچنین قابلیت های زیاد این نرم افزار نیز اجازه نمی دهد که کاربری بدون دل خوش از نرم افزار آن را ترک کند ! شرکت InMatrix این نرم افزار را در سه نسخه Pro و Premium و Max وارد بازار می کند که نسخه Max بیشترین قابلیت ها را دارد .

 

سجاد بازدید : 1154 1393/02/09 نظرات (0)

چند وقت پیش نرم افزار کوچک و کاربردی رو تحت اکسل منتشر کردیم که کاربران میتونستند توسط اون به راحتی مخارج روزانه خودشون رو مدیریت کنن و به دلیل استقبال زیاد از اون نرم افزار تصمیم گرفتیم نرم افزار را با کمی توسعه تحت اکسس انتشار بدیم که حاصل کار رو در ادامه مطلب مشاهده خواهید کرد

سجاد بازدید : 1245 1393/02/09 نظرات (0)

داستان بازی زیبا و فکری Home Sheep Home 2 در مورد سه گوسفند به نام های شان، شرلی و تیمی می باشد که در جستجوی راهی هستند تا خود را به خانه برسانند. در ۶۰ مرحله ی گوناگون، از کشتی دزدان دریایی گرفته تا خیابان های شلوغ لندن، به جست و جوی چمن های سبز خانه بپردازید و در این راه از توانایی های متفاوت گوسفندان نیز استفاده کنید. تیمی که کوچک ترین عضو گروه است میتواند از باریکترین راهها عبور کرده و حتی بر روی آب شناور مانده و به شما برای گذر از مراحل کمک کند. شرلی که اصلی ترین شخصیت بازی می باشد دارای جثه متوسط است و میتواند پرش های بلندی انجام دهد و در اخر شان با بهره گیری از جثه بزرگش میتواند اجسام سنگین را جابجا کند و نقش ویژه ای در موفقیت شما در بازی ایفا خواهد کرد .

سجاد بازدید : 552 1393/02/09 نظرات (0)

آیا به عکاسی از طبیعت علاقه دارید ؟ پس با Matt Kloskowski همراه شوید تا به صورت مقدماتی مراحل عکاسی از طبیعت را یاد بگیرید .عکاسی در لغت به معنای روش عکاسی و عکسبرداری است و همچنین به عمل و شغل عکاس نیز گفته می‌شود.این هنر در اکثر زبان‌های جهان فتوگرافی خوانده می‌شود که ترکیبی از دو کلمهٔ یونانی فتو به معنی نور و گرافی به معنی ثبت یا نگارش است.بنابراین، فتوگرافی به معنای نقش کردن با نور است.عکاسی یعنی ثبت و ایجاد یک تصویر؛ که در دو مرحله انجام می‌شود: نخست، بدست‌آوردن تصویر به وسیلهٔ دوربین و ثبت آن روی نگاتیو (فیلم) یا گیرنده تصویر الکترونیکی و دوم، ظاهر کردن تصویر مخفی حاصل از دوربین عکاسی و پایدارکردن آن.در این فرآیند، دریافت و ثبت نور بر روی یک سطح حساس به نور، مانند نگاتیو یا گیرنده تصویر، باعث می‌شود الگوهای نوری بازتابیده شده یا ساطع شده از اشیا بر روی سطح حساس به نور (نقره کلرید یا گیرنده) تأثیر گذارد و باعث ثبت تصاویر گردد.

سجاد بازدید : 1471 1393/02/09 نظرات (0)

Android Collection Pack 03 – بدون شک آندروید یکی از محبوب ترین سیستم عامل های گوشی های هوشمند می باشد که روزانه ۱۰۰ ها نرم افزار و بازی و … برای گوشی های آندرویدی عرضه می شود . سایت همه چی دانلود برای شما دارندگان گوشی های آندروید مجموعه ای از جدیدترین اپلیکیشن ها ، بازی ها و تم های آندروید را به صورت رایگان آماده کرده است. این پک سومین مجموعه عرضه شده در سال ۲۰۱۴ از سایت می باشد که هر هفته عرضه خواهد شد . با فستیوال پک های آندرویدی همه چی دانلود همراه شوید تا با صرف کمترین وقت ، بهترین و جدیدترین برنامه ها و بازی ها را در اختیار داشته باشید .

سجاد بازدید : 869 1393/02/09 نظرات (0)

Witch's Pranks: Frog's Fortune – در زمان های دور یک جادوگر بدجنس تصمیم به ازدواج با یک پرنس واقعی را می کند . برای انجام این کار او نیاز به پیدا کردن شاهزاده ای داشت که به زیبایی بانوی خود اهمیت زیادی ندهد ! که این پیدا کردن چنین پرنسی واقعا نادر است . هر شاهزاده ای که درخواست ازدواج او را رد می کرد ، جادوگر او را به قورباغه تبدیل می کرد . ترس تبدیل شدن به قورباغه باعث شده بود بعضی از پرنس ها برای ازدواج با جادوگر متقاعد شوند . به شاهزادگان کمک کنید تا از دست طلسم ها و جادوهای این جادوگر فرار کنند و به عروس رویاهای خود برسند . این طلسم با بوسه ی یک عشق واقعی از بین می رود . سبک این بازی Hidden Object می باشد که این نسخه از بازی Premium Edition است ، اگر به طرفدار بازی های شی مخفی هستید این بازی را از دست ندهید!

سجاد بازدید : 535 1393/02/09 نظرات (0)

Sony Vegas Pro – مونتاژ ویدویی، میکس صدا و خلق منو برای DVD ها اعمالی هستند که در یک محصول قدرتمند و منحصر به فرد گردهم آمده اند. SONY Vegas Pro نرم افزاری است که تمام نیازهای شما را برای تولید فیلم های با کیفیت بالا، کلیپ ها و دی وی دی های جشن های مختلف و … فراهم می سازد. شما در کنار تدوین راحت ویدئو های خود قادرید تا حاصل کار خود را در هر فرمتی حتی High-definition HDV و Sony AVCHD تولید کنید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا با ترکیب کلیپ ها، تصحیح رنگ ها و ترکیب صداها به فیلم مورد نظر خود در این استودیو دست یابید و همچنین با مجتمع کردن تکنیک های ویژه برای DVD ها و در اختیار قرار دادن خروجی های چندگانه حتی برای ارسال به صورت آنلاین، پروژه خود را همانطور که متقاضی می خواهد تحویل دهید.نرم افزار Vegas Movie Studio در عین سادگی ویدئوهای شما را ویرایش می کند. و بهتر از همه، این نرم افزار یک ادیتور کاملاً real-time است. در این نرم افزار اصلاً مهم نیست که شما چه تغییراتی روی فیلم ها و عکس های خود ایجاد کرده اید چرا که اصل مدیای شما بدون هیچ تغییر و افزودن افکتی باقی می ماند. SONY Vegas Pro این آزادی را به شما می دهد تا بدون داشتن دلهره نسبت به رخ دادن اشتباهات، تجربه لذت یک مونتاژ ویدئویی را داشته باشید.

 

سجاد بازدید : 1258 1393/02/09 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۰۰ والپیپر زیبا با موضوع خودرو آماده کرده ایم.این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۲۰۰ آماده شده اند. امیدواریم از این مجموعه لذت ببرید.

نیما بازدید : 538 1393/02/09 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید امیر بیات آرامش
آهنگ جدید امیر بیات آرامش با لینک مستقیم
Download New music Amir Bayat Aramesh
گیتار : فیروز ویسانلو | آهنگ : محمد احمدی | ترانه : محمدرضا ساکی | میکس و مسترینگ : محمد احمدی

 

نیما بازدید : 398 1393/02/09 نظرات (0)

Nuclear Coffee Recover Keys 8.0.3.109 Enterprise آیا تا به حال اتفاق افتاده که سریال فعال سازی نرم افزار ها را گم کنید؟و دیگر نتوانید سریالی مناسب ورژن موجود پیدا کنید.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نرم افزاری کاربردی جهت بازیابی و ذخیره سازی شماره سریال نرم افزار های نصب شده را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. Nuclear Coffee Recover Keys محصولی از کمپانی Nuclear Coffee می باشد و توانایی کشف و ذخیره ی شماره سریال نرم افزار های نصب شده را دارد.این نرم افزار از ورودی قدرتمندی بهره می برد و قابلیت شناسایی شماره سریال بیش از 855 نرم افزار را در حالت پیش فرض دارد.شاید برای کاربرانی که از نسخه های کپی نرم افزارها استفاده می کنند گم کردن سریال فعال سازی نرم افزار ها مهم نباشد.اما کاربران و مدیران شرکت هایی که مجبورند از نرم افزار های اورجینال استفاده نمایند،گم کردن سریال فعال سازی به منرله ی از دست دادن هزینه ی گزاف آن نرم افزار است.این نرم افزار قابلیت شناسایی و تهیه ی نسخه پشتیبان از تمامی شماره سریال ها و فایل های Licence نرم افزار ها مانند سیستم عامل ویندوز،آنتی ویروس ها،آفیس ها و… را دارد.همچنین نرم افزار قادر است تا اطلاعات Licence موجود در هارد های خراب را نیز بازگردانی کند.این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملا رایگان از وبسایت دریافت نمایید.

نیما بازدید : 348 1393/02/09 نظرات (0)

JAlbum 12.1 Final شما تنها با چند کلیک می توانید عکس های دیجیتال خود را به صورت صفحات منظم وب در آورده و به مانند یک وبسایت برای نمایش قرار دهید . آلبوم عمس آماده شده توسط JAlbum را می توان به فرمت HTML ذخیره کرده و سپس بر روی وبسایت خودتان قرار دهید  همچنین نتیجه به دست آمده از این نرم افزار به خاطر پشتیبانی از جاوا قابل اجرا در تمام ویندوزها , مکینتاش و لینوکس می باشد . از دیگر نکات جالب این نرم افزار فضایی است که در اینترنت به صورت رایگان در اختیارتان قرار می دهد که به راحتی می توانید آلبوم عکس های خود را در آنجا قرار داده و منتشر کنید و کافی است که بعد از باز کردن نرم افزار به سایت سازنده رفته و اکانتی را در آنجا ایجاد کنید .این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملا رایگان از وبسایت دریافت نمایید.

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 386
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 1,275
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,964
  • بازدید ماه : 83,534
  • بازدید سال : 548,856
  • بازدید کلی : 11,939,468
  • کدهای اختصاصی