loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 885 1394/01/11 نظرات (0)

با استفاده از Deep Freeze Server کامپیوتر خود را در مقابل هر نوع خرابکاری ضد گلوله کنید.قابل استفاده در آموزشگاه ها ، مدارس ، کافی نت ها ، دانشگاه ها ، استفاده شخصی و … مهم نیست که تغییرات و تنظیمات توسط کاربر انجام شده است یا برنامه ها و ویروسها ویندوز را آلوده کرده اند فقط کافیست رایانه خود را ریستارت کنید تا همه تغییرات به حالت اولیه خود باز گردد. برای این کار شما احتیاج به هیچ نوع تخصص و اطلاعاتی ندارید تنها کاری که باید انجام دهید نصب کردن برنامه است.حتی اگر ویندوز پاک شود این برنامه قادر است آن را باز گرداند و برای این کار نیازی به اشغال هارد دیسک و هر چیز دیگری ندارد و جالب اینجاست که بعد از نصب این برنامه و تا زمانی که از آن استفاده می کنید سرعت کامپیوتر شما کم نمی شود و حتی دربعضی موارد دیده شده است که مقداری به سرعت آن اضافه می کند.

 

سجاد بازدید : 894 1394/01/11 نظرات (0)

phpMyAdmin یک ابزار نرم افزاری رایگان نوشته شده به زبان پی اچ پی در نظر گرفته شده که مسئولیت رسیدگی به دولت از خروجی زیر بر شبکه جهانی وب است. توسط این برنامه قدرتمند که امروزه تمامی سرورهای لینوکسی این برنامه را به کاربران خود ارائه می دهند به راحتی می توانید به تولید و ساخت جداول داده و بانک اطلاعاتی بپردازید. پشتیبانی از اکثر ویژگی های خروجی مانند CSV, SQL, XML, PDF, ISO/IEC 26300 – OpenDocument Text and Spreadsheet, Word, Excel, LATEX ، تعمیر و نگهداری سرور و پایگاه داده ، جستجو در یک دیتابیس به طور کلی یا در قسمتی از آن ، مدیریت ذخیره می شود  از ویژگی های این نرم افزار است .

 

سجاد بازدید : 974 1394/01/11 نظرات (0)

اگر اطلاعات مهمی روی کامپیوتر خود داشته باشید و به طور ناگهانی با مشکل خرابی ویندوز مواجه شوید، هیچ چیز مثل یک دیسک بوت نجات نمیتواند به شما کمک کند! SystemRescueCd یک نرم افزار بازیابی اطلاعات بر پایه لینوکس می باشد که به صورت CD ، DVD یا USB های قابل بوت کاربرد دارد . این نرم افزار با ارایه ابزار هایی جهت ساخت و ویرایش پارتیشن ها ، امکان رفع عیب از کامپیوتر شما را امکان پذیر میکند . این دیسک بوت دارای مجموعه ای کامل از ابزارهای سیستم و ابزارهای پایه می باشد که در ادامه آنها را نام می بریم.دیسک بوت نهایی، علاوه بر اینکه امکان راه اندازی (Boot) سیستم را دارد، امکاناتی برای بازیابی پارتیشن های پاک شده، رفع مشکلات دیسک سخت، پارتیشن بندی، بکاپ گیری و … را در اختیار شما قرار میدهد.

 

سجاد بازدید : 844 1394/01/11 نظرات (0)

نرم افزار BitComet یکی از عمومی ترین و علی ترین نرم افزارهای اشتراک فایل می باشد که با سرعتی بالا امکان انتقال فایل حتی از ۱۰۰MBتا چند GB را برای شما فراهم میکند. از جمله مزایای این نرم افزار : قدرت ، عاری بودن از آلودگی ، سرعت و راحتی در کاربرد آن است. این نرم افزار از : دانلودهای همزمان ، دانلودهای پشت سرهم ، انتخاب فایل دانلود مورد نظر از مجموعه فایل های قابل دانلود، شروع مجدد سریع ، چت ، کچ دیسک ، محدوده های سرعت ، نگاشت پورت ، پروکسی ، فیلتر نمودن IP و بسیاری دیگر پشتیبانی میکند.

 

سجاد بازدید : 877 1394/01/11 نظرات (0)

iMazing یک ابزار مدیریتی آیفون است . با این نرم افزار میتوانید نرم افزار ها و بازی های گوشی های با سیستم عامل iOS را مدیریت و مشاهده کنید و همچنین میتوانید از گوشی خود بکاپ تهیه و ریستور کنید . دیگر ویژگی iMazing امکان به اشتراک گذاری گوشی خود با ایفون ، ایپد و … است . از ویژگی های این نرم افزار میتوان به انتقال و مشاهده تصاویر گرفته شده ، بازیابی فایلهای گم شده ،اضافه کردن مخاطب به دفترچه تلفن ، سرعت بالای انتقال ، دسترسی به پوشه های اصلی ، ساختن آلبوم عکس جدید و … است . نرم افزار iMazing از تمامی دستگاه های اپل مانند iPhone 5 , iPhone 5s , iPhone 6 , iPhone 6 Plus و … پشتیبانی میکند .

 

سجاد بازدید : 857 1394/01/11 نظرات (0)

iMazing یک ابزار مدیریتی آیفون است . با این نرم افزار میتوانید نرم افزار ها و بازی های گوشی های با سیستم عامل iOS را مدیریت و مشاهده کنید و همچنین میتوانید از گوشی خود بکاپ تهیه و ریستور کنید . دیگر ویژگی iMazing امکان به اشتراک گذاری گوشی خود با ایفون ، ایپد و … است . از ویژگی های این نرم افزار میتوان به انتقال و مشاهده تصاویر گرفته شده ، بازیابی فایلهای گم شده ،اضافه کردن مخاطب به دفترچه تلفن ، سرعت بالای انتقال ، دسترسی به پوشه های اصلی ، ساختن آلبوم عکس جدید و … است . نرم افزار iMazing از تمامی دستگاه های اپل مانند iPhone 5 , iPhone 5s , iPhone 6 , iPhone 6 Plus و … پشتیبانی میکند .

 

سجاد بازدید : 783 1394/01/10 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۲۳ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف  را آماده کرده ایم . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۹۲۰×۱۰۸۰ آماده شده اند .

 

سجاد بازدید : 1065 1394/01/10 نظرات (0)

The Incredible Journey of the Butterflies (2009) BrRip 720p Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

 

 

نام مستند : The Incredible Journey of the Butterflies

سال انتشار: ۲۰۰۹

مدت زمان:  54 دقیقه

حجم: ۷۷۰ مگابایت

کیفیت: BrRip 720p

زبان: انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه داستان : در مستند «The Incredible Journey of the Butterflies» یا همان «سفر اعجاب انگیز پروانه ها» که توسط یکی از شرکت های متخصص  مستند سازی یعنی PBS تهیه و ارائه گردیده است.ما به همراه برخی از کارشناسان و متخصصان برجسته عازم این منطقه ی زیبا خواهیم شد تا علت این مهاجرت بزرگ را کشف کنیم. مستند «سفر اعجاب انگیز پروانه ها» که با کیفیت بسیار بالای Bluray تهیه و ارائه گردیده نشان دهنده ی اطاعات جمع آوری شده  توسط دانشمندان جهان در این سفر اعجاب انگیز است. هم اکنون میتوانید این مستند را از همه چی دانلود دریافت نمایید .

سجاد بازدید : 1034 1394/01/09 نظرات (0)

ProgeCAD نام نرم افزاری است که به کاربر اجازه خواندن فایل های برنامه AutoCad وحتی ساخت فایل های DWG که مربوط به این برنامه می باشد را به کاربر می دهد. این برنامه از تمامی فایل های این برنامه مربوط به تمامی نسخه ها ( ۲.۵ تا نسخه ۲۰۱۰ ) را پشتیبانی می کند.این نرم افزار همچنین قابلیت تبدیل فرمت DWG به فرمت های دیگر را نیز دارا می باشد. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که برای استفاده از آن به نصب برنامه AutoCad نیازی نمی باشد. قابلیت های این نرم افزار ساخت گروه های مستقل با یک کلیک ، پشتیبانی از زبان های برنامه نویسی AutoLISP, VBA, ADS (SDS) C++, COM ، گرفتن گزارش از اطلاعات پروژه ، مدیریت لایه های موجود به صورت حرفه ای ، وارد کردن و ذخیره پروژه های DWG ، دارای ابزارهایی برای چسباندن موارد مشابه به یکدیگر و … است . این برنامه محصولی از شرکت progeSOFT می باشد.

سجاد بازدید : 991 1394/01/09 نظرات (0)

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا برای سایت‌ها و وبلاگ هاست برای محتوای آموزشی، تجاری، علمی و… همچنین قابلیت ایجاد سایت‌های اجتماعی (با افزونه‌های قدرتمند همچون buddypress)، ایجاد انجمن با افزونه bbpress، و… را داراست که با زبان برنامه نویسی پی اچ پی نوشته شده و توسط مای‌اس‌کیوال پشتیبانی می‌شود. این سیستم کاملاً رایگان و متن باز است.در دوره آموزشی Udemy Build Your Own Website with WordPress: A Step-by-Step Guide شما با مراحل ساخت یک وب سایت با استفاده از وردپرس آشنا می شوید.

 

 

 

عناوین آموزشی:
– دنیای شگفت انگیز وردپرس
– کار با اصول اولیه
– آموزش نصب وردپرس
– آشنایی با وردپرس سایت

– نحوه استفاده از وردپرس مانند یک حرفه ای
– ابزارها و منابع جدید برای کار با وردپرس
– وردپرس برای وبلاگ نویسان
– نتیجه گیری


سجاد بازدید : 630 1394/01/09 نظرات (0)

Chronology عنوان بازی ترکیبی از پازل ها و معماهای چالش برانگیز می باشد که برای اندروید منتشر شده است. شما در این بازی در نقش مخترع پیر ولی باهوش بازی خواهید کرد که به شدت به حلزون خود وابسته است ، شما با اختراع و داشتن یک ماشین زمان می توانید زمان را متوقف کنید و با آن به گذشته و آینده سفر کنید . با استفاده از این توانایی های خود در زمان سفر کنید و با دستکاری اشیا ، پازل های بازی را حل نمایید . همچنین می توانید با استفاده از دکمه سوئیچ ، شخصیت خود را با توجه به نقطه ی قوتشان در امر حل پازل های بازی تغییر دهید و حلزون یا دانشمند را انتخاب کنید . محیط های بازی سرشار از رنگ های شاد و زیبا هستند که در مکان های مختلف ، مخلوطی از فرهنگ های متنوع را مشاهده خواهید کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 1139 1394/01/09 نظرات (0)

Bloons TD یکی از هیجان برانگیز ترین بازی های دفاعی برای اندروید است . در این بازی برج بسازید، امکانات را انتخاب کنید و هر کاری که برای دفاع از برج های خود نیاز است انجام دهید . همچنین می توانید با به دست آوردن پول سلاح ها را ارتقا دهید . امکانات بازی Bloons TD بیش از ۱۹ برج قدرتمند ، ۱۰ ماموریت ، گرافیک اچ دی ، ۳ حالت مختلف بازی ، قابلیت دو نفره ، انجام بازی آزادانه ، موسیقی عالی و … است .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 975 1394/01/09 نظرات (0)

اگر با خواندن کتاب های تعبیرخواب چیزی از خواب خودتان سردرنیاورده اید و یا اصلاً موضوع مورد نظر خودتان را پیدا نکرده اید، نرم افزار تعبیرخواب تعبیرستان توصیه می شود. نرم‌افزار “تعبیرستان” برنامه‌ یا به نوعی کتاب الکترونیکی است که در زمینۀ تعبیر خواب بوده و محتوای آن از کتاب “کامل‌التعبیر” معروف به نام‌هایی چون تعبیر خواب ابن سیرین و… اقتباس شده است، که در آن به جای تکرار مطالب نسخۀ اصلی، تغییرات و اصلاحاتی را انجام داده تا فهم تعبیر خواب بهتر و راحت‌ تر شود، تغییرات و اصلاحاتی مثل:

  • ترجمۀ متن اصلی به زبان ساده.
  • مرتب کردن تعبیرها بر اساس معنای مطالب و نه تعبیرگر!
  • ارائه توضیحات لازم در مورد تعبیرها جهت فهم بهتر خواننده.

همچنین این نرم‌افزار دارای امکانات مختلفی نظیر جستجوگر، فهرست کلیۀ تعبیرها و فهرست جداگانه برای هر تعبیر می‌باشد که شما را در جستجوی راحت‌تر و بهتر در مطالب کمک می‌کند.

 

 

سجاد بازدید : 918 1394/01/09 نظرات (0)

Light Alloy نرم افزار قدرتمند با ظاهری بسیار شکیل و محیط کاربری خوش دست خود توانسته در بین نرم افزارهای پخش فایلهای ویدئویی به یکی از پرطرفدارترین نرم افزارها تبدیل شود. این میدیاپلیر کوچک و قدرتمند که توسط شرکت Softella تهیه شده است. با وجود حجم بسیار کم و ظاهری بسیار جمع و جور و رابط کاربری خوش دست خود توانسته است به یکی از نرم افزارهای پرطرفدار پخش فایلهای ویدئویی تبدیل شود. این برنامه توانایی های بسیار در زمینه پخش فایلهای مالتی مدیا و مخصوصا فایلهای تصویری دارد. به گفته شرکت سازنده، این نسخه از نرم افزار بیش از ۳۰ فرمت مالتی مدیا را پخش می کند که می توان به فرمتهای DVD,Avi,Asf,3gp,rm,ogg و… اشاره کرد. دیگر قابلیتهای جالب این برنامه Screen Shot یا همان عکس برداری از تصویر با فشردن کلید F12، دقیقا با کیفیت خود فیلم و در My Documents شما ذخیره میکند. از قابلیت های این برنامه میتوان به پشتیبانی از ۱۰ زبان زنده دنیا، پوسته های زیبا، Plug in های متعدد، کنترل صدا و تصویر و رنگها و از همه جالبتر قابلیت تعریف کردن عملکرد کلید های موس در هنگام کار با این برنامه میباشد. این برنامه از فورمتهای AVI, MPEG, DIVX, MP3, WAV پشتیبانی نموده و قابلییت پخش آنها را با کیفیت بسیار بالا دارا میباشد، از جمله کارایی های این برنامه میتوان به پخش DVD ها (MKV/OGM/MP4) با کیفیت قابل توجهی اشاره کرد.

 

سجاد بازدید : 612 1394/01/09 نظرات (0)

امروزه با توجه به ازدیاد دستگاه های DVD و افزایش این دیسک ها در میان کاربران، آن ها را وادار داشته تا فایل ها و اطلاعات خود را بر روی این نوع دیسک ها قرار دهند. نرم افزارهای مختلفی را می توان نام برد که قابلیت کپی فایل ها و فرمت های دی وی دی را داشته که در این میان نرم افزار DVD-Cloner پیشرفته ترین برنامه کاربردی است که به آسانی DVD را بر روی DVD-R/RW کپی می کند. این نرم افزار با کاربرد ساده به شما امکان رایت DVD، فیلم و کپی های سفارشی را می دهد. شما می توانید DVD تان را در ۲-۳ دقیقه با همان کیفیت نسخه اصلی کپی کنید. DVD کپی شده می تواند در هر DVD Player اجرا شود. DVD-Cloner از معدود نرم افزارهای backup است که ریپر CSS/DVD دارد. و شما نیازی به دانلود برنامه های دیگر مانند DVD43 یا AnyDVD ندارید. موتور رایت جدید می تواند کپی ۱:۱ انجام دهد، هوشمندانه نوع دیسک را شناسایی کند و مدل های کپی را برای انتخاب شما نمایش دهد. از Blu-ray ،HD DVDs پشتیبانی می کند و مرحله به مرحله شما را برای رایت آسان راهنمائی می کند.

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 261
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 597
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,286
  • بازدید ماه : 82,856
  • بازدید سال : 548,178
  • بازدید کلی : 11,938,790
  • کدهای اختصاصی