loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 471 1393/01/16 نظرات (0)

 

Media Player Classic Home Cinema 1.7.3.185 نرم افزاری بسیار کم حجم و در عین حال قدرتمند برای پخش تقریبا تمامی فرمت های ویدئویی و صوتی می باشد. این نرم افزار بر اساس Media Player Classic و یکی از بهترین مجموعه های کدک های چند رسانه ای می باشد. به این ترتیب می توانید فرمت های بسیاری از فایل های صوتی و تصویری را بدون نیاز به نصب کدکهای خارجی اجرا کنید. این نرم افزار از امکانات مختلفی همچون پخش دیسک های دی وی دی، امکان کار با مانیتور دوم، سازگار با جدیدترین نسل های کارت گرافیک دنیا، توانایی رمزگشایی فرمت های محبوب H.264، پشتیبانی از انواع فرمت های زیرنویس، پشتیبانی از چندین زبان، محیط کاربری ساده و زیبا و … برخوردار است. همچنین می توان از این نرم افزار به عنوان یک پخش کننده DVB استفاده کرد.

 

MPC-HC as DVB Player

                  

 

سجاد بازدید : 503 1393/01/16 نظرات (0)

Total Uninstall Pro 6.6.0 یک نرم افزار حذف کننده قدرتمند و جایگزینی مناسب برای بخش حذف نرم افزارها در ویندوز است. آنالیز برنامه های نصب شده یا نظارت بر نصب های جدید برای حذف کامل برنامه ها توسط این نرم افزار انجام می شود. این نرم افزار شامل دو حالت کاری می باشد. این دو حالت شامل ماژول برنامه های نصب شده برای تجزیه و تحلیل تاسیسات و برنامه های نصب شده و ایجاد یک log با تغییرات نصب می باشد. این نرم افزار قادر به حذف نرم افزار ها حتی بدون کمک گرفتن از قسمت Add/Remove program ویندوز است. برای این کار کافیست برنامه ای که قصد حذف کردن آن را دارید را از لیست انتخاب کنید تا Total Uninstall آن را تجزیه و تحلیل کرده و در چند ثانیه لیست درختی فایل های یافت شده، پوشه ها، کلیدهای رجیستری و سایر موارد از آن برنامه را نشان دهد. همچنین شما می توانید به دلخواه جزئیات برخی از موارد تشخیص داده شده را مشاهده کرده و به بررسی آن ها بپردازید. پس از این مرحله، نرم افزار آماده ی حذف برنامه ی تجزیه و تحلیل شده می باشد. این نرم افزار تمامی فایل های مربوط به برنامه ها را به طور کامل از کامپیوتر شما حذف می کند.

سجاد بازدید : 438 1393/01/16 نظرات (1)

 

Listary Pro 4.20.1553 + Portable ابزاری سریع برای جستجو در ویندوز برای پیدا کردن فایل ها و فولدر ها می باشد. این نرم افزار در اقلام مختلف ویندوز اعم از رجیستری، اکپلورر، مدیریت وظیفه، فایل های باز کار می کند. شما می توانید برای جستجوی سریع آیتم هایی را مانند پوشه های مورد علاقه و فایل های اخیر اشاره نمایید. پوشه ها و فایل ها را با تاریخ و زمان آخرین فایل باز بصورت حودکار برای دسترسی سریع اشاره می شود. این نرم افزار قابلیت کنترل با لیست می باشد و با جستجوی لیست بزرگی را می توانید پیدا نمایید. این نرم افزار می تواند از نرم افزار های دیگر پشتیبانی بگیرد تا فایل جستجو شده را پیدا نماید. فایل هایی مانند اکسل و دیگر فایل های اسنادی در این نرم افزار قابل جستجوی سریع می باشند.

سجاد بازدید : 657 1393/01/16 نظرات (1)

 

Stereoscopic Player 2.14 یک نرم افزار همه کاره پخش کننده فیلم های 3D می باشد که به شما امکان تماشای فیلم های سه بعدی و DVD و همچنین مشاهده زنده ویدئو از یک دستگاه ضبط مانند دوربین و … را می دهد. این نرم افزار قادر است هر نوع فرمت چند رسانه ای مانند AVI, MPEG, WMV, ASF و MOV را پخش کند. ویدیوها می توانند در چندین فرمت مختلف رمزگذاری شوند. این نرم افزار از ویژگی هایی نظیر پخش تمامی فرمت های چند رسانه ای رایج، قابلیت مجزا نمودن چپ و راست فایل ها، پشتیبانی از ویدیو های مخصوص ویندوز نظیر AVI ، MPG و WMV و … ، پخش زنده از سیستم های صوتی و تصویری نظیر کارت تلویزیون، بازیابی داده از سرورهای اطلاعاتی برنامه، کنترل از راه دور Windows Media Center IR، پخش DVD سه بعدی، ساخت کتابخانه ویدیویی برای دسته بندی فیلم ها، استفاده آسان و کاربرپسند و … برخوردار است.

سجاد بازدید : 1213 1393/01/15 نظرات (1)

نرم‌افزار Tango به‌شما اجازه می‌دهد به‌راحتی با دوستانتان در هرکجای دنیا ارتباط صوتی، تصویری و متنی برقرار کنید. این اپلیکیشن بیش از ۱۶۰ میلیون کاربر دارد. این برنامه با کمک اطلاعات دفترچه تلفن موبایل شما به‌صورت خودکار دوستانتان که از این برنامه استفاده می‌کنند را به لیست دوستانتان اضافه می‌کند و می‌توانید با کمک اینترنت با یکدیگر ارتباط داشته باشید. همچنین امکان چت گروهی با ظرفیت ۵۰ نفر نیز به همراه امکانات فراوان دیگر در این برنامه وجود دارد.

سجاد بازدید : 1860 1393/01/15 نظرات (0)

The Nut Job Bluray (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه کم حجم BDRip 720p به پست اضافه شد|

|نسخه کم حجم BDRip 1080p-YIFY به پست اضافه شد|

 

 

 

نام انیمیشن: The Nut Job

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۸۵ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: BDRip 720p/Bluray 720p/BDRip 1080p/Bluray 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: به زودی...

خلاصه داستان: عملیات آجیل نام پویانمایی محصول مشترک سه کشور کانادا، کره جنوبی و آمریکا می‌باشد که به کارگردانی پیتر لپنیوتیس ساخته شده است. داستان پویانمایی درباره یک سنجاب شیطون به نام سارلی است که از پارک محل زندگی خود رانده شده و حالا مجبور است در میان شلوغی‌های شهر زنده بماند. دست بر قضا او غنیمتی گران‌بها می‌یابد و …

سجاد بازدید : 974 1393/01/15 نظرات (0)

KMPlayer 3.8.0.122 بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer 3.8.0.122 که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

 

بهترین و پرسرعت‌ترین پخش کننده فیلم KMPlayer 3.8.0.117

سجاد بازدید : 371 1393/01/14 نظرات (1)

با استفاده از نرم افزار Passmark PerformanceTest 8.0 می توانید اطلاعات سخت افزار و نرم افزار خود را ببینید . با این نرم افزار میتوانید مشخصات سخت افزار ها را ببینید و یکی از ویژگی های این نرم افزار نوع علمکرد سخت افزار هاست می توانید ببینید که ببینید میزان مصرف Cpu و میزبان مصرف Ram  ،و می توانید اطلاعات و میزان دمای سخت  ها را به صورت کامل ببینید . این نرم افزار بسیار قدرتمند در ضمینه تست و بررسی قطعات سخت افزاری کامپیوتر شما می باشد.

 

سجاد بازدید : 994 1393/01/14 نظرات (1)

Real Temp نرم افزاری برای نظارت و مشاهده دمای پردازنده سیستم شما می باشد. هر هسته در این پردازش، سنسور مجزای دیجیتالی دارد که به تنهایی گزارش حرارتی خود را به TJmax ارائه می کند. هرچقدر حرارت بالاتر برود، فاصله با TjMax کمتر می شود و هرچقدر سرعت پایین تر و در نتیجه حرارت پایین تر بیاید.
این نرم افزار برای CPU های تک هسته ای، دو هسته ای و چهار هسته ای اینتل طراحی شده است و از پردازنده های Core و Core i7 نیز پشتیبانی می کند که هر هسته برای خود یک سنسور حرارتی دیجیتال دارد و حرارت را گزارش می دهد. هرچقدر سیستم شما از TJmax دورتر باشد، سرعت کارکرد آن بهتر و سریعتر است.

سجاد بازدید : 480 1393/01/14 نظرات (0)

 

PC Tools Spyware Doctor نرم افزاری برای از بین بردن هزاران نوع Adware و پاک کردن تمامی Spyware ها و تروجان ها و Keylogger ها و Spybots ها و Tracker های موجود بر روی سیستم شما می باشد. اگر کامپیوتر شما به اینترنت متصل میشود، پس در معرض تمامی برنامه های جاسوسی و ویروس های خطرناک می باشد و شما حتما باید از یک Spyware Removal قدرتمند استفاده کنید و ما به شما Spyware Doctor رو پیشنهاد می کنیم.
به این نکته هم توجه کنید که Firewall ها نمی توانند از ورود Spyware ها و Adware ها جلوگیری کنند و Antivirus ها هم نمی توانند همه آنها را شناسایی و از روی سیستم پاک کنند. پس شما حتما به چنین برنامه ای نیاز دارین. آیا شما می دانید وقتی به اینترنت متصل هستید سایتها یا هکرها می توانند بدون اطلاع شما برنامه های جاسوسی را کامپیوتر شما نصب کنند و تمامی اطلاعات شما از قبیل وب سایت های دیده شده یا کلیدهای فشرده شده یا صحبت های شما با دیگران را مطلع شوند؟ فعالیت هایی که این برنامه روی کامپیوتر شما انجام میدهد شامل شناسایی و از بین بردن تمامی Spyware ها، Adware ها، Malware ها، Trojan ها، Keylogger ها و Trackware ها، به طور دائم تمامی حملات را بر روی کامپیوتر شما به تصویر در آورده و کوکی ها را از بین می برد، کامپیوتر شما را در مقابل حمله دوباره برنامه های جاسوسی در امان نگه میدارد. قابلیت آپدیت شدن از طریق اینترنت، اسکن گسترده و دقیق سیستم، قابلیت قرنطینه کردن برنامه های جاسوسی از دیگر امکانات این برنامه به شمار می روند.

سجاد بازدید : 605 1393/01/14 نظرات (1)

نرم افزار Net Monitor for Employees Pro امکان مشاهده صفحات نمایش کامپیوترهای متصل به شبکه را به شما می دهد. به این ترتیب شما می توانید آنچه که کارمندان شما انجام را مشاهده کنید! علاوه بر این، شما توانایی به دست گرفتن کنترل یک کامپیوتر از راه دور با کنترل موس و صفحه کلید را خواهید داشت. همچنین می توانید صفحات نمایش کامپیوترها را از راه دور و حتی زمانی که شما در حال نظارت آن ها نیستید، ضبط کنید. اگر کارمندان شما نیاز به مشاهده ساختاری توسط شما را دارند شما می توانید با نشان دادن صفحه مانیتور خود برای آن ها به صورت از راه دور به آن ها کمک کنید. از این برنامه همچنین می توان برای کنترل دانش آموزان در کلاس یا دادن آموزش به گروهی از دانش آموزان یا کارمندان با نمایش محتویات صفحه نمایش خود به آن ها استفاده کرد. نصب، راه اندازی و استفاده از نرم افزار بسیار آسان است و همه توابع با چند کلیک ماوس قابل دسترسی هستند. این نرم افزار یک تصویر زنده از صفحه نمایش کامپیوترهای از راه دور را برای شما فراهم می کند. در صورتی که سرعت اینترنت شما پایین است نیز می توان سرعت بارگذاری نمایش را با یک کلیک کندتر کرد.

سجاد بازدید : 1317 1393/01/14 نظرات (0)

 

Epic Browser یک نرم افزار مرورگر وب است که توسط موزیلا طراحی شده است. این مرورگر شامل 1500 نرم افزار نوار کناری است و دارای آنتی ویروس که به طور خودکار اسکن می کند و اجازه می دهد تا سیستم خود را به صورت دستی اسکن کنید. مرورگر Epic هر گونه ویروس را شناسایی و آن را از بین می برد. Epic شما را به بازدید از یک وب سایت شناخته شده به ویروس که دارای میزبان یا تروجان هستند هشدار می دهد. این سرویس همچنین حفاظت از ضد فیشینگ است. دکمه دانلود ویدئوهای آنلاین، مشاهده و گوشی دادن تلویزیون و رادیو آنلاین، اطلاع از آخرین تغییرات و پست ها در شبکه های اجتماعی، اطلاع از دریافت ایمیل جدید، بیش از 2500 پوسته و پس زمینه، امکان استفاده از افزونه های فایرفاکس و … از دیگر امکانات این مرورگر می باشد.

سجاد بازدید : 508 1393/01/14 نظرات (0)

Super Flexible File Synchronizer Pro نرم افزاری قدرتمند برای پشتیبان گیری از اطلاعات و هماهنگ سازی کامپیوترهای شخصی، سرورها، نوت بوک ها و فضای ذخیره سازی آنلاین می باشد. شما می توانید طبق نیاز خود، کارهای مختلف خود را به صورت دستی و یا به صورت زمانبندی اجرا کنید. این نرم افزار از FTP، SSH، HTTP، WebDAV، Amazon S3 و Google Docs پشتیبانی می کند. همچنین می توانید از این برنامه برای فشرده سازی ZIP و رمزگذاری اطلاعات استفاده کنید. این نرم افزار می تواند به عنوان یک سرویس در ویندوزهای NT/2000 یا بالاتر به صورت زمانبندی شده و بدون نیاز به ورود کاربر اجرا شود. امکاناتی نظیر حالت های هماهنگ سازی قدرتمند، از جمله کپی کردن استاندارد، Mirror دقیق و پیگیری های هوشمند در این نرم افزار وجود دارد. این نرم افزار دارای رابط کاربری گرافیکی با پیشرفت های متعدد برای رسیدن به کارایی فوق العاده جهت هماهنگ سازی و پشتیبان گیری می باشد. استفاده از این برنامه تمامی کاربران آسان است.

سجاد بازدید : 500 1393/01/14 نظرات (0)

نرم افزار App 2 SD به شما کمک می کند تا برنامه های نصب شده بر روی گوشی موبایل خود را از حافظه گوشی به کارت حافظه منتقل کنید. توسط این برنامه می توانید فضای خالی بیشتری بر روی حافظه داخلی گوشی موبایل خود داشته باشید. از ویژگی های این نرم افزار می توان به انتقال تک تک یا کلی برنامه ها از حافظه گوشی به کارت حافظه و برعکس، ایجاد لیستی از برنامه های قابل انتقال و غیر قابل انتقال، پنهان کردن نرم افزار هایی که تمایل ندارید دیگران ببینند، نمایش حافظه در دسترس و … اشاره کرد.

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 275
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 647
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,336
  • بازدید ماه : 82,906
  • بازدید سال : 548,228
  • بازدید کلی : 11,938,840
  • کدهای اختصاصی