loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 415 1393/03/15 نظرات (0)

نرم افزار WhatsApp Messenger یکی از قدیمی‌ترین ابزارهای گفتگوی متنی برای موبایل است. این ابزار که به مرور زمان دستخوش تغییرات زیادی شده است اکنون به‌یکی از قدرتمندترین ابزارها برای ارتباط آنلاین با دوستان است. از مزیت‌های این نرم‌افزار قابلیت نصب آن بر روی اکثر گوشی‌ها صرف نظر از سیستم عامل شماست و همین امر باعث خواهد شد که بتوانید با تعداد بیشتری از دوستانتان در ارتباط باشید. در WhatsApp Messenger به‌غیر از چت متنی می‌توانید تصویر، صدا و فیلم هم برای دوستانتان ارسال کنید. یکی از قابلیت‌های بی‌نظیر این برنامه این است که نیازی به ثبت‌نام کردن یک یوزرنیم جدید برای خودتان ندارید و با دوستانتان توسط شماره تلفن خودتان ارتباط برقرار می‌کنید،‌ همین امر موجب شده تا پیدا کردن کسانی که از این ابزار استفاده می‌کنند خیلی راحت باشد، به این روش که خود برنامه از بین دفترچه تلفن موبایل شما لیست شماره تلفن‌هایی که در سرورهای WhatsApp ثبت شده‌اند را دریافت می‌کند و اتوماتیک آن‌ها را به‌شما نشان می‌دهد. این نرم‌افزار بر روی اندروید ۲.۱ و بالاتر قابل اجراست.

سجاد بازدید : 355 1393/03/14 نظرات (0)

امروزه بیش از میلیون ها کاربر از این نرم افزار برای ارتباط با دوستان خود در سراسر جهان استفاده می کنند، بوسیله نرم افزار توییتر می توانید دوستان خود را برروی توئیتر دنبال کنید و از امکانات تویئتر به راحتی استفاده کنید و به نوعی توئیتر را با تمام قابلیت هایش در دستان خود بگیرید! از ویژگی های این برنامه می توان به دارا بودن پوسته های مختلف برای زیباسازی، داشتن ویجت اختصاصی، قابلیت بریدن عکسها اشاره کرد . برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 1000 1393/03/14 نظرات (0)

 

Avengers Assemble WebRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|قسمت ۲۶ در ادامه مطلب قرار گرفت|

|زیرنویس فارسی قسمت ۲۴ در ادامه مطلب قرار گرفت|

|اتمام فصل اول|

 

 

 

 

نام انیمیشن: Avengers Assemble – گردآوری انتقام جویان

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۹۰ مگابایت

کیفیت: WebRip 720p

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: انیمیشن سریالی Avengers Assemble نام سری جدید از انیمیشن معروف با همین نام می باشد که بر اساس کمیک های کمپانی Marvel ساخته شده است. این انیمیشن به دنباله ی سری Earth's Mightiest Heroes می باشد. در این سری، Falcon (جدیدترین عضو اونجرز) به عنوان شخص اول در می باشد که به نبرد با شیاطین می پردازد و جهان را با هم تیمی هایش (که شامل مرد آهنی، کاپیتان امریکا، هالک و… می باشد) نجات می دهد و …

 

سجاد بازدید : 426 1393/03/14 نظرات (0)

 

| آپدیت June 2014 |

ویندوز ۷ یکی از کاملترین ویندوزهای ارائه شده توسط شرکت عظیم مایکروسافت است که برخی از کاربران آن را نسخه ی کامل شده ی ویندوز ویستا می دانند .یکی از بهترین نگارشهای این ویندوز نسخه Ultimate می باشد که کاربران زیادی از این نسخه استفاده می کنند . سایت همه چی دانلود این ویندوز را به همران آخرین آپدیت آماده دانلود کرده است. آخرین نسخه ۶۴ بیتی ویندوز ۷ در تاریخ ۱۳ خرداد منتشر شده است. در این نسخه آخرین آپدیت های امنیتی اضافه گردید و همینطور مشکلات نسخه های قبل برطرف گردیده است.

 

سجاد بازدید : 336 1393/03/14 نظرات (0)

مجموعه بازی های دکتر پاندا ، همگی در راستای آموزش به کودکان و فراهم کردن تجربه ی مشاغل و کارهای روزمره برای آنها عرضه میشوند . در بازی Dr. Panda’s Supermarket محصولاتی را با کمک حیوانات جنگل برداشت کنید و این محصولات را به سوپر ماکت پاندا مهربان ببرید و بفروشید و پولی بگیرید تا با آن پول فروشگاه های مختلف را سازماندهی کنید . از قابلیت های این بازی میتوان به گرافیک رتینا و فضای شاد و فانتزی ، دارای بیش از ۱۰ مینی گیم مختلف و … اشاره کرد . برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 414 1393/03/14 نظرات (0)

اگر از طرفداران بازی های استراتژیک هستید به شما پیشنهاد می کنیم که این بازی هیجان انگیز Kingdom Chronicles را از دست ندهید . داستان بازی Kingdom Chronicles در قرون وسطی رخ می دهد که در آن باید یک سرزمین را از تمامی جهات تجاری، فرهنگی، جنگی و … مدیریت کنید. سربازهایی قدرتمند و وطن پرست ترتیب کنید تا آن ها در جنگ ها با تمام قوا دشمنان را از بین ببرند و شما قلمرو پادشاهی خود را افزایش دهید. نیروها و سربازانی شجاع و نیرومند استخدام کنید تا از سرزمین خود در برابر دشمنان دفاع کنید به کمک شاهزاده که دشمنان او را دزدیده اند بروید تمام تلاش خود را بکنید تا شاهزاده را نجات دهید. برای اجرای این بازی به iOS 6.6 و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 362 1393/03/14 نظرات (0)

آنتی ویروس CM Security – FREE Antivirus که محصول شرکت Clean Master است کم حجم ترین و مورد اعتمادترین برنامه امنیتی و آنتی ویروس برای سیستم عامل اندروید در سراسر جهان است که برنده آزمون های جهانی بهترین آنتی ویروس در موبایل است که با دانلود بیش از ۱۰۰ میلیون و رتبه ۴.۷ از ۵ در صدر پرطرفدارترین و برترین نرم افزار آنتی ویروس گوگل پلی قرار دارد! برنامه می تواند ویروس ها، بد افزارها، تروجان ها، افزارهای جاسوسی، آگهی های تبلیغاتی و … را شناسایی کند و به صورت حرفه ای آن ها را ازبین ببرد. اگر احساس می کنید سرعت موبایلتان کم شده است و ویروس هایی در آن نفوذ کرده و باعث کندی سرعت شده اند و به یک بهینه ساز و پاک کننده نیاز دارید CM Security به کمک شما خواهد آمد و با موتورهای قدرتمند حالت دوگانه محلی و ۱۶ سال سابقه در زمینه ی آنتی ویروس های کامپیوتر گوشی شما را تنها با یک کلیک پاک سازی می نماید! برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 379 1393/03/14 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار Weather Live اجازه ندهید آب و هوای بد شما را شگفت زده کند. با نرم افزار Weather Live به آسانی به وضعیت آب و هوایی شهرها و کشورهای مختلف دسترسی داشته باشید و پیش بینی روزهای آینده ی آب و هوایی را مشاهده کنید . برنامه با جمع آوری اطلاعات دمایی از منابع معتبر می تواند بهترین منبع اطلاع رسانی باشد. برنامه دارای ویجت اختصاصی برای دسترسی سریع تر به اطلاعات دمایی است. برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 395 1393/03/14 نظرات (0)

اپلیکیشن You Doodle Pro ابزاری است برای ویرایش عکس‌های شما. با کمک این برنامه می‌توانید بر روی عکس‌هایتان تغییرات متعددی بدهید. امکان اضافه کردن نوشته با فرمت‌های متنوع و اندازه‌های گوناگون، امکان نقاشی کردن بر روی تصاویر با کمک ماژیک،‌ قلم،‌ اسپری و…، امکان اضافه کردن اشیاء کارتونی بر روی عکس و… از جمله امکانات این برنامه هستند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 892 1393/03/14 نظرات (1)

دانلود قسمت بیستم سریال جدید و زیبای شاهگوش با کیفیت عالی DVDRip

با لینک مستقیم و فرمت MKV به همراه پشت صحنه

نسخه کم حجم MP4 اضافه شد

 

کارگردان: داوود میر باقری | ژانر: طنز اجتماعی
سال تولید: 1392 | مدت زمان: 58 دقیقه
فرمت: MKV + MP4 | حجم: 370 + — مگابایت

خلاصه داستان:

دکتر نوسان و همسرش در خانه به شدت با هم درگیرند و هر کدام دیگری را مقصر و مظنون می داند تنها مدرکی که می تواند آنها را نجات دهد دفتر خاطرات بهجت است. در نهایت با ارائه همین دفتر به اسد خفته تبرئه می شود و حالا دردسرهای گندم با استادش نوید نوسان که از او کینه به دل گرفته است دیدنی است…

بازیگران:
فرهاد اصلانی، مرجانه گلچین، احمد مهرانفر، شهرام حقیقت دوست، طناز طباطبایی، حامد میرباقری، هادی کاظمی، محسن تنابنده، اکبر عبدی، سیروس گرجستانی، رسول نجفیان و…

سجاد بازدید : 435 1393/03/14 نظرات (0)

 

Legends of Aethereus – PLAZA

Aethereus یک سیاره قدیمی و پر از اسرار می باشد که در آن جنگل های باشکوه، مرداب های مه دار، غار های عمیق و ویرانی های قدیمی وجود دارد، این سیاره توسط ۳ حوادث بزرگ نجومی ویران شده است. شما به عنوان عضوی از Nexus City-State وارد ماجراهای این بازی خواهید شد و باید با دشمنان خود مقابله کرده و آنان را شکست دهید، شایان ذکر است با گذشت مراحل بازی با مشکلات بزرگی روبرو خواهید شد. قابل توجه کاربران این بازی با توجه به حجم کمی که دارد از گرافیک بالایی برخوردار است.

 


سجاد بازدید : 429 1393/03/13 نظرات (0)

مرورگر محبوب Opera که کاربران خاص خودش را دارد. این مرورگر محبوب و قدیمی زمانی به عنوان رقیب اصلی فایرفاکس و IE رقابت داشت که با روی کار آمدن گوگل کروم با ریزش قابل توجه کاربر مواجه شد و نتوانست مثل گذشته به پیشرفت خود ادامه دهد. با این حال این مرورگر هنوز هم از نظر امکانات چیزی نسبت به رقیبانش کم ندارد و میتواند به عنوان یک انتخاب خوب برای وبگردی سریع و مطمئن مورد استفاده قرار گیرد. شاخصه اصلی مرورگر Opera سرعت بالای آن در کنار سادگی و استفاده کم از منابع سرور می باشد. از نظر زیبایی محیط نرم افزار اپرا یکی از پیشگامان محیط زیبا و کاربر پسند در میان دیگر مرورگرها بوده است. قابلیت ویژه و اختصاصی دیگر این مرورگر Opera Turbo نام دارد که برای افرادی است که از سرعت اینترنت پایین رنج می برند. این قابلیت با فشرده سازی صفحات وب و همچنین دانلود عکس ها به صورت کم حجم باعث سرعت بیشتر در بارگزاری صفحات خواهد شد. قابلیت پایه ای دیگری مانند tabbed browsing و مدیریت پسورد ها نیز در این مرورگر محبوب و قدیمی جای گرفته اند.

سجاد بازدید : 377 1393/03/13 نظرات (0)

نیماز که احتمالا با اسم آن آشنایی داشته باشید یکی از پرطرفدارترین مسنجر های اندروید و دیگر پلتفرم ها از جمله PC می باشد . Nimbuzz به شما این امکان را می دهد که به راحتی با دوستان خود در یاهو ، G talk ، فیس بوک و لایو مسنجر به گفتگو بپردازید و فایل ها و عکس های خود را به اشتراک بگذارید و از داشتن یک مسنجر کامل لذت ببرید ! این برنامه امکاناتی نظیر چت روم را نیز دارد که می توانید به آنها کانکت شوید و اتصال آن نیز بسیار سریع و سبک می باشد که می توانید حتی با اینترنت GPRS نیز به آن ها وصل شوید .برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 471 1393/03/13 نظرات (0)

همه‌ی ما با Adobe Photoshop آشنایی داریم. این ابزار که یکی از بهترین نرم‌افزارهای موجود در کامپیوترها برای ویرایش تصاویر است اکنون برای صفحات لمسی موبایل ارائه شده است تا بتوانید با کمک آن بخش قابل توجهی از قابلیت‌های Photoshop را به اندروید خود بیاورید. از جمله‌ قابلیت‌های فتوشاپ که به نسخه‌ی Touch آن اضافه شده‌اند می‌تواند به layerها، selection tools، adjustments، filters و… اشاره کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۳.۱ و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 773 1393/03/13 نظرات (0)

داستان بازی Samurai Defender به این صورت است که مدت ها پیش یک روح شیطانی برای تسخیر قلعه ای که بیش از چندین ده ها غیر قابل تسخیر بود را اقدام کرده و قصد فتح قلعه و از بین بردن مردم را دارد, از شما به عنوان یک سامورایی خواسته میشود که برای شهر خود افتخار آفرینی کنید و به دفاع از مرز بوم خود در برابر این شیاطین و نابودی آنها بپردازید.شما فرمانده این جنگ هستید و باید زمانی که دشمنان به قلعه نزدیک می شوند سربازانتان را برای مقابله با آنها بفرستید. این بازی گرافیک ساده ای دارد. این بازی بر روی اندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر قابل اجراست.

 

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 285
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 690
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,379
  • بازدید ماه : 82,949
  • بازدید سال : 548,271
  • بازدید کلی : 11,938,883
  • کدهای اختصاصی