loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 310 1397/04/19 نظرات (0)

Bale 3.40.751 Apk 

پیام رسانی ایرانی بله 


امکانات پیام‌رسانی

«بله » یک پیام‌رسان جامع و پایدار است. این پیام‌رسان به صورت مقیاس‌پذیر و برای پذیرش ده‌ها میلیون‌نفر در فضای ابری برنامه‌نویسی شده است. سرورهای این پیام‌رسان در دیتاسنترهای داخلی واقع شده‌اند و به همین دلیل مصرف اینرنت برای استفاده از آن نصف قیمت محاسه می‌شود.

+ ارسال پیام‌های متنی، صوتی، عکس، فیلم و فایل

+ ساخت گروه تا ظرفیت ۲۰۴۸ نفر

+ ساخت کانال خصوصی و عمومی برای اطلاع‌رسانی، خیریه یا فروشگاه

+ ساخت بات با امکان پرداخت مالی


امکانات مالی و پرداخت

خدمات مالی «بله » در شبکه‌ی بانکی کشور و با نظارت بانک مرکزی انجام می‌شود. هر کاربر می‌تواند چندین کارت عضو شبکه‌ی شتاب را به پروفایل کاربری خود اضافه کند؛ به‌این‌ترتیب خدمات مالی را به طور مستقیم از طریق حساب بانکی و بدون خواب پول در کیف پول نرم‌افزار انجام دهد. «بله» خود به عنوان یک درگاه بانکی عمل می‌کند و خدمات بانکی و پولی بدون خروج از نرم‌افزار تنها با وارد کردن رمز دوم امکان‌پذیر است.

+ جابجایی پول بین اعضای شبکه، بر بستر شبکه‌ي شتاب / بدون نیاز به دانستن شماره کارت مخاطب

+ درخواست پول ، متصل به شماره کارت بانکی / مناسب برای صدور فاکتور، جمع‌آوری پول خیریه، دریافت دونگ

+ درگاه پرداخت ، به مثابه درگاه بانکی / بدون کسر کارمز انتقال پول از کاربر، مناسب برای فروشگاه‌ها، خیریه‌ها و پیشخوان‌های خدمات

+ ابزار بازو (بات) به اضافه‌ی خدمات پرداخت / مناسب برای سرویس‌های سفارش‌گیری و پیشخوان‌های خدمات


بستر خدمات

با استفاده از زیرساختِ باتِ «بله » خدمات متعددی فرصت اجرا شدن در قالب پیام‌رسانی را پیدا می‌کنند؛ تا به امروز خدمات مختلف بانکی، پرداخت، ارتباط با مشتری، خرید و ... روی این شبکه اجرا شده و شما هم می‌توانید از این فرصت برای ارتباط بهتر با مشتریان خود استفاده کنید:

+ خدمات بانکی : کارت به کارت (شبکه‌ی شتاب)، استعلام موجودی، آفیسر بانک، پیام‌های تراکنش بانک ملی و ...

+ خدمات پرداخت : پرداخت قبوض، خرید شارژ، کمک به کمیته‌ی امداد و دیگر خیریه‌ها و ...

+ خدمات دولتی : دریافت قبض موبایل، عوارض خروج از کشور، خلافی خودرو و ...

+ خدمات خرید : بات پرداخت فاکتور فروشگاه‌های واقعی

سجاد بازدید : 340 1397/04/19 نظرات (1)

Soroush Messenger 2.1.0 Apk + Desktop 0.16.1

پیام رسانی ایرانی سروش برای اندروید و دسکتاپ

پیام رسان سروش (به انگلیسی: Soroush Messenger) از همان ابتدای اعمال محدودیت روی تلگرام، توانست امکانات زیادی را در اختیار کاربران خود قرار دهد و در نسخه های بعدی خودش نیز مرتبا امکانات زیادی را برای استفاده آسان تر ارائه نمود. سروش با داشتن جامعه آماری بالا سعی دارد که بتواند کیفیت خدمات خود را بالاتر ببرد و ایده های جالبی همچون پخش زنده و کانال های پویا را برای جذب مخاطبین پیاده سازی کنید. پیام رسان سروش را می توان سردمدار پیام رسان های ایرانی معرفی کرد که هنوز راه زیادی برای موفقیت دارند و باید در جلب رضایت مخاطبین تلاش بیشتری داشته باشند.

پیام رسان سروش اولین مسنجری است که امکان انجام کارهای بانکی و پرداخت های مختلف را فراهم کرده است و در یک رابط کاربری جامع، سعی کرده است که اطلاعات بروز حساب ها را در اختیار داشته باشد و عملیات بانکی را تسریع کند. این پیام رسان رفته رفته سرعت خود را بهبود داده است و سعی در ارائه رابط کاربری بهتر برای اپلیکیشن خود دارد. این برنامه روی سیستم عامل اندروید ۴٫۰ و بالاتر اندروید + ویندوز + مک +ای او اس + لینوکس نصب و اجرا می شود.

 

سجاد بازدید : 518 1397/04/19 نظرات (0)

 

دانلود آیتونز (به انگلیسی: iTunes) یک پخش کننده چند رسانه‌ای، کتابخانه رسانه‌ای و نرم‌افزار کاربردی‌ای جهت مدیریت تلفن‌های همراه است و توسط اپل توسعه داده شده است. نرم افزار آیتونز برای بازی و دانلود و سازماندهی فایل‌های صوتی و دیجیتالی در کامپیوترهای شخصی با سیستم عامل اواس ایکس و مایکروسافت ویندوز می‌باشد. آیتیونز استور همچنین در آیپاد تاچ، آیفون و آی‌پد هم قرار دارد. از طریق دانلود آیتونز کاربران می‌توانند به خرید و دانلود موزیک، موزیک ویدئو، نمایش‌های تلویزیون، کتاب‌های صوتی، پادکست‌ها، ویدئوها (اجاره ویدئو در برخی کشورها)، و زنگ‌های موجود در آیفون، آی‌پد و آیپاد تاچ (نسل چهارم به بعد). نرم‌افزار کاربردی آیفون، آی‌پد و آیپاد تاچ را می‌توانید از اپ استور دریافت کنید.

نرم افزار iTunes برای کاربرانی که هر روزه از آن برای گوش دادن به موزیک، خرید موزیک به صورت آنلاین، مدیریت دستگاهای اپل و … استفاده می کنند ساخته شده است. دانلود آیتونز جهت پخش موزیک و هم چنین خرید آنلاین موزیک، انتقال بازی، عکس، فیلم و موزیک به دستگاهای iPhone , iPad , iPod مورد استفاده قرار می گیرد. ویژگی های نرم افزار iTunes ویرایش اطلاعات فایل، کپی و انتقال فایل های مختلف به iPod یا دیگر دستگاه های پخش صوتی دیجیتال، کدگذاری موسیقی به برخی از فرمت های مختلف صوتی و .. است.

سجاد بازدید : 728 1397/04/19 نظرات (0)

 

دانلود HomeGuard Professional نرم افزاری بسیار عالی برای والدین و کسانی است که می خواهند دسترسی به کامپیوتر شان را به طور کامل تحت نظر داشته باشند. این نرم افزار کامپیوتر را به طور کامل در دنیای آنلاین و آفلاین تحت نظر خواهد داشت. توسط این نرم افزار تمامی سایت های پورنوگرافیک و غیر اخلاقی بلاک خواهند شد و نوعی فیلتر خانگی توسط نرم افزار صورت خواهد گرفت. تمامی سایت های مشاهده شده توسط کاربر با جزئیات کامل نظیر زمان سپری شدن وقت در آن وبسایت ضبط و ذخیره خواهند شد.

بلاک شدن وب سایت ها از طریق بلاک کردن کلمات کلیدی و حتی تشخیص هوشمند محتوا توسط نرم افزار و همچنین از طریق بلاک کردن مستقیم آدرس سایت امکان پذیر می باشد. تهیه اسکرین شات به صورت پیش فرض توسط نرم افزار هر ۱۰ دقیقه یکبار صورت میگیرد ولی کاربر می تواند تعیین کند که حتی هر ۲ ثانیه اسکرین شات تهیه شود. ضبط تمامی کلمات وارد شده کاربر و همچنین ضبط و ذخیره تمامی کلمات رد و بدل شده در چت با پشتیبانی از مسنجرهای Yahoo and MSN/Windows Live messengers و ایمیل های pop3/smtp با قابلیت اینکه در زمان رد و بدل شده کلمات غیرمجاز و لیست سیاه قابلیت چت بلاک شود.

سجاد بازدید : 390 1397/04/19 نظرات (0)

Simulation Lab Software SimLab Composer یک نرم افزار حرفه ای برای طراحی های سه بعدی می باشد که به کمک آن میتوانید کارهایی مانند ساخت صحنه های سه بعدی و رندرینگ، به اشتراک گذاری و ساخت انیمیشن را انجام دهید. این نرم افزار دارای محیط گرافیکی برای طراحی صحنه ها و اشیا فیزیکی می باشد که با استفاده از ابزار هایی که این نرم افزار دارا می باشد میتوانید صحنه های ساده تا پیچیده را طراحی کنید.

Simulation Lab Software SimLab Composer  از انواع فرمت ها از جمله SketchUp، Rhino، STEP، IGES، ACIS، Collada، ۳D PDF، ۳D XML، FBX، Obj، ۳DS، U3D، STL، SolidEdge، Inventor و SolidWorks پشتیبانی میکند.  یکی از قابلیتهای جالب این نرم افزار میتوان به ساخت و به اشتراک گذاری فایلهای پی دی اف سه بعدی اشاره کرد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار باید به ایجاد صنحه های سه بعدی ، رندر کردن با سرعت بالا ، اشتراک گذاشتن صحنه های سه بعدی ، نورپردازی حرفه‌ ای محیط ، نورپردازی حرفه‌ای محیط و …. اشاره نمود.

سجاد بازدید : 269 1397/04/19 نظرات (0)

 

مستند BBC Frankie Goes to Russia در مورد سفری است که فرانکی به روسیه ۲۰۱۸ در خلال جام جهانی دارد و در نظر دارد که فرهنگ مردم روسیه را به بهانه برگزار شدن جام جهانی در آن به تصویر بکشد. چه اتفاقاتی در روسیه افتاده است ک پس از سقوط اتحاد جماهیر شوروی، حال بعد از مدت ها شاهد برگزار شدن جام جهانی در این کشور هستیم. آیا جام جهانی می تواند فرصتی عالی برای نشان دادن فرهنگ ورزش این کشور به جهانیان باشد و روس ها را دوباره بر سر زبان ها بیاندازد. در واقع طرفدارانی که به شدت خشونت و نژاد پرستی مشهور هستند، آیا می توانند تاثیرات بدی روی جام جهانی داشته باشند یا خیر.

با دانلود این مستند می توانید در دو قسمت به کشور جام جهانی سری بزنید و بتوانید ریشه های شهرهایی که جام جهانی در آن برگزار می شود را مشاهده کنید. ثروتی که در حال کاهش است و روسیه بنا به میهمان نوازی خود باید بتواند ناامیدی را از مردمانش ربوده و از اسپارتاک مسکو تا شهر لوژنیکی، تب جام جهانی را زنده نگه دارد.

عنوان مستند: BBC Frankie Goes to Russia Series 1 2018

کیفیت: ۷۲۰p HDTV

زبان: انگلیسی

زیرنویس انگلیسی: دارد

زیرنویس فارسی: ندارد

 

سجاد بازدید : 335 1397/04/19 نظرات (0)

 

مستند BBC Can Science Make Me Perfect شما را در کنار شگفتی های علمی قرار می دهد که ممکن زندگی انسان ها را به طور کلی تحت تاثیر قرار دهد. در واقع باید دید که علم می تواند بدن انسان را مورد بازسازی قرار دهد و خطاهای پشت سر گذاشته شده در زمان های قدیم را جبران کند یا خیر. برای ایجاد یک بدن کامل، آلیس با کمک یکی از بهترین مجسمه سازان، سعی می کند که مدل جالبی را برای اندازه گیری ارائه کند و نمونه ای از بدن انسان را به طور طبیعی ایجاد کند. در این راستا موزه علمی لندن نیز مطالب جالبی برای نشان دادن داشته است.

با دانلود این مستند طرح های بیولوژیکی حیوانات بررسی می شوند و نتایج باورنکردنی از آنها اثبات می شود. نتایجی که می توانند اندام فوق العاده قدرتمند آنها را قابل بازسازی کنند و آلیس در تلاش برای رفع نقوص در آناتومی انسان بوده است. با پیروی از متخصصان در خواهیم یافت که مشکلات بزرگترین مشکلات بازسازی بدن انسان چیستند و چگونه می توان آنها را بازسازی کرد و رفع کرد. در این راستا علم می تواند نسخه جالبی از بدن انسان را ارائه کند و برای همین هم با ظرافت کامل عمل می کند و به چالش این عرضه پاسخ می دهد.

عنوان مستند: BBC Can Science Make Me Perfect  2018

کیفیت: ۷۲۰p HDTV

زبان: انگلیسی

زیرنویس انگلیسی: دارد

سجاد بازدید : 398 1397/04/18 نظرات (0)

دانلود دوبله فارسی انیمیشن مری و گل جادوگر با کیفیت BluRay 

 

نام انیمیشن: Mary and the Witch’s Flower 2017 – مری و گل جادوگر

سال انتشار: ۲۰۱۷

ژانر: انیمیشن، ماجرایی، خانوادگی

مدت زمان: ۱۰۲ دقیقه

کیفیت: BluRay 720p / BluRay 1080p

زیرنویس فارسی: دارد

زیرنویس انگلیسی: دارد

دوبله فارسی: دارد

IMDB

خلاصه داستان: انیمه مری و گل جادوگر بر اساس کتاب برومستیک کوچولو که توسط مری استوارت به نگارش درآمده است، ساخته شده است و روایتی دارد از یک گل عجیب و غریب که به یک دختر قدرت جادویی می دهد تا کارهای خاصی را انجام دهد. مری یک دختر جوان معمولی است که در خانواده ای روستایی به دنیای آمده است و با خاله شارلوت زندگی می کند. ظاهرا هیچ گونه همراه و یا دوستی برای وی دیده نمی شود. او توسط یک گربه مرموز به جنگل کشیده می شود و در جایی که بسیار باریک است، یک گل عجیب و غریب تحت عنوان با شب پرواز کن را می بیند. این یک گیاه نادر است که فقط هر هفت سال یک بار و فقط در آن جنگل شکوفا می دهد. در کنار گل، مری بالای ابرها و به کالج اندور می رود، جایی که یک مدرسه سحر و جادو است و توسط خانم مامبوچوک اداره می شود و در آن بچه های جادوگر را تعلیم می دهند.

سجاد بازدید : 272 1397/04/18 نظرات (0)

 

Wreckfest PC-CODEX

آپدیت بازی Update v20180706-CODEX اضافه شد

دانلود بازی Wreckfest که پیش از آن با عنوان Next Car Game شناخته می شد و حال تغییر نام داده است، برای پلتفرم PC توسط گروه CODEX کرک و منتشر شد. بازی Wreckfest دارای مدهای مولتی‌پلیر مختلفی خواهد بود، شامل: Racing ،Demolition Derby ،Deathmatch و Team Deathmatch. علاوه بر این، سازنده‌ها گفته‌اند که سخت در تلاش هستند تا تعداد بازیکنانی که همزمان می‌توانند در بخش‌ مولتی‌پلیر حضور داشته باشند را از ۱۸ به ۲۴ نفر افزایش دهند.

بازی Wreckfest بر پایه موتور گرافیکی داخلی خود Bugbear با نام ROMU طراحی شده است؛ موتوری که فیزیک، تخریب‌پذیری و صدمات وارده به خودروها را پردازش می‌کند تا تصادفات بازی بسیار باشکوه‌تر به نظر برسند. Bugbear در توضیح نام Wreckfest و معنای آن می گوید: “این نام بیشتر در مسابقات NASCAR و Formula 1 رایج است. Wreckfest در بعضی پیست‌ها و زمانی اتفاق می‌افتد که رانندگان بسیار نزدیک به یکدیگر بوده و در مورد فاصله‌شان با یکدیگر دچار اشتباه می‌شوند که متعاقباً تصادف و خرابی‌های پشت سر هم اتفاق می‌افتد.” عنوان Wreckfest  از نوع بازی های ریسینگ مبارزه ای می‌باشد که از سال ۲۰۱۴ ساخت و توسعه آن آغاز شده بود.

سجاد بازدید : 371 1397/04/17 نظرات (0)

 

سرانجام نرم افزار ارتباطی بسیار معروف واتس اپ (به انگلیسی: WhatsApp) نسخه رومیزی خود را برای سیستم عامل های ویندوز و مک عرضه کرد! نرم افزار واتس اپ برای کامپیوتر WhatsApp for Windows از جمله یکی از بهترین برنامه های برقراری ارتباط رایگان اینترنتی به صورت متنی و صوتی و تصویری می باشد که در سراسر جهان کاربران زیادی از آن بهره مند می شوند. مسنجر واتس آپ به واسطه داشتن امنیت فراوان و امکان استفاده از سرعت بالای ارتباط آنلاین دارای طرفداران بسیاری می باشد و برخلاف سایر ابزارهای مشابه که ارائه شده است فراز و نشیب چندانی نداشته است و همچنان به عنوان یکی از برترین ابزارهای ارتباطی به شمار می رود.

سجاد بازدید : 274 1397/04/17 نظرات (0)

کدک مالتی مدیا کی لایت K-Lite Mega Codec Pack به شما تمامی امکانات یک پلیر برای پخش را خواهد داد.K-Lite Mega Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت چند سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد. Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد. در کنار نسخه Mega نسخه Full نیز تعبیه شده است.

کدک مالتی مدیا کی لایت دارای تنظیمات پیشرفته ای می باشد که می توانید تنظیمات را برای خود سفارشی سازی کنید.

کدک مالتی مدیا کی لایت K-Lite Mega Codec Pack دارای تنظیمات پیشرفته ای می باشد. اگر شما از افراد مبتدی هستید در هنگام نصب به تنظیمات سفارشی کاری نداشته باشید که بعدا به مشکل بر بخورید. ولی اگر از افراد حرفه ای در این زمینه می باشید کدک مالتی مدیا کی لایت دارای تنظیمات پیشرفته ای می باشد که می توانید تنظیمات را برای خود سفارشی سازی کنید. این نرم افزار قادر است هر فایل چند رسانه ای ذخیره شده در رایانه های شما را بدون هیچ گونه افت کیفیت برای شما به نمایش بگذارد. کدک مالتی مدیا کی لایت K-Lite Mega Codec Pack  شامل همه چیزهایی است که شما نیاز دارید که فیلم ها و موسیقی خود را با آن پخش نمایید.

سجاد بازدید : 342 1397/04/17 نظرات (0)

موسیقی متن بازی Shadow of the Colossus اثری از Kow Otani

Shadow of the Colossus Orginal Soundtrack 320-128Kbps

موسیقی متن بازی Shadow of the Colossus – سایه کلوسوس اثری از Kow Otani، با دو کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ و ۴۳ قطعه در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. زمانی که Shadow of the Colossus روی پلی‌استیشن ۲ منتشر شد، از هر نظر اثری عالی و حتی انقلابی به شمار می‌رفت. از یک طرف بازی از روایت داستانی بهره می‌برد که شباهت چندانی به سبک روایت بازی‌های رایج آن دوران یا حتی بازی‌های پس از خودش نداشت و این یکی از ویژگی‌های منحصر‌به‌ فرد این بازی بود.

داستان بازی درباره شخصیتی به نام واندا است که توسط اسب باوفایش آگرو، وارد سرزمین ممنوعه می‌شود. برای نجات جان یک دختر از خوابی ابدی، باید شانزده غول کلوسوس کشته شوند. سلحشوری جوان، عزم سفر و جنگ کرده تا غول‌ها را یکی پس از دیگری از میان برداشته و دختر را به زندگی بازگرداند. ساندترک زیبای این بازی در زمان عرضه خود موفق شد تا برخی جوایز  مانند “ساندترک سال” را نیز از برخی منابع و مجلات به خود اختصاص دهد. چیزی که این بازی را تبدیل یک اثر فاخر کرده است باز سازی این بازی نیست بلکه پایبندی آن به اصول اولیه اش است.

سجاد بازدید : 306 1397/04/17 نظرات (0)

Skype Lite - Chat & Video Call نرم افزار رسمی اسکایپ لایت برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. نرم افزار اسکایپ نرم افزار نام اشنایی برای تماس های صوتی و تصویری می باشد. اسکایپ از سال های گذشته قبل از به دنیا آمدن اندروید یکی از محبوب ترین نرم افزارهای تماس اینترنتی بوده است و همواره کیفیت بالایی را  برای کاربران فراهم کرده است. از سال 2011 که این نرم افزار توسط شرکت بزرگ مایکروسافت خریداری شد تغییرات و بهبود چشمگیری در نرم افزار ایجاد شد و روز به روز شاهد پیشرفت و بهبود کیفیت تماس های آن هستیم. نسخه اندرویدی مسنجر اسکایپ هم از این قاعده پیروی کرده و به کاربران اجازه برقراری تماس ها صوتی و تصویری با کیفیت فوق العاده بالا از هر نقطه دنیا را می دهد که یکی از انتخاب های عالی برای ارتباط با اقوام و خانواده خود در خارج از کشور می باشد. در اسکایپ با استفاده از اینترنت با سرعت مناسب کوچکترین تاخیری در صدا را حس نخواهید کرد. برای مکالمه با اسکایپ هر دو طرف  باید یکی از نسخه های موبایل یا کامپیوتر آن را نصب کرده باشند. در نرم افزار اسکایپ امکان تماس با تلفن ها بدون نیاز به نصب بودن نرم افزار در طرف مقابل نیز وجود دارد که البته شامل هزینه بوده و متاسفانه در ایران امکان استفاده از این ویژگی وجود ندارد. حال نسخه لایت این سرویس محبوب با حجمی پایینتر برای استفاده در گوشی های با سخت افزار ضعیف تر و افرادی که نیاز به برخی از امکانات نسخه اصلی ندارن آماده و در اختیار کاربران قرار گرفته است.

سجاد بازدید : 299 1397/04/17 نظرات (0)

WordPress برنامه رسمی وردپرس به منظور مدیریت محتوا و ایجاد پست روی وبسایت و وبلاگ می باشد. شما می توانید تا توسط این برنامه به بررسی و دریافت آمار از سایت خود پرداخته و به انتشار پست های خود بپردازید. برنامه دارای امکان مدیریت محتوا و امکان مدیریت کدهای نوشته شده به صورت منبع باز نیز می باشد که مدیران سایت ها می توانند از برنامه برای این منظور بهره ببرند. وردپرس را می توان قدرتمندترین سیستم مدیریت محتوای وب دانست که سایت های بزرگ بسیاری از این سرویس استفاده می کنند و سایت های خود را بر پایه وردپرس پیاده سازی می کنند. شما با داشتن اپ این برنامه می توانید محتوای ایجاد شده توسط سایت های مختلف را مشاهه کرده و به بررسی آماری و ارسال پست در سایت های خود مشغول شوید. کاربران با دانلود وردپرس می توانند قدرت انتشار در سیستم وردپرس را درک کرده و از بهترین ابزارها برای بهبود وضعیت سایت خودشان استفاده نمایند. برای همین منظور نیز این سیستم بسیار محبوب گشته است و بسیاری از مدیران سایت ها از این سرویس ها بهره مند می شوند. از ارسال پست های بزرگ و محتوای گرفته تا قابلیت منبع باز این سرویس تنها بخشی از بهترین ویژگی های این برنامه می باشد.

شما با دانلود وردپرس می توانید وردپرس را در گوشی همراه خودتان داشته باشید و با سیستم وردپرس کار نماید. این برنامه برای اندروید بهینه سازی شده است تا شما بتوانید مشکلات نسخه دسکتاپ را نداشته باشید و با نسخه مخصوص اندروید مدیریت بهتری روی پست های سایت خودتان داشته باشید. برای همین منظور نیز در نسخه جدید شاهد بهبود های زیادی از جمله اضافه شدن میانبر های مختلف مخصوص اندروید هستیم تا کاربر سرعت کار خودش را بسیار بالاتر برده و بتواند ارسال پست ها را بسیار سریع تر از قبل انجام دهد. این نسخه مخصوص اندروید ارائه شده است و کاربران بدون هیچ مشکلی می توانند به مدیریت سایت خود بپردازند. این برنامه روی سیستم عامل اندروید ۲٫۲ و بالاتر نصب و اجرا می شود.

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 315
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 837
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,526
  • بازدید ماه : 83,096
  • بازدید سال : 548,418
  • بازدید کلی : 11,939,030
  • کدهای اختصاصی