loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 754 1393/02/07 نظرات (0)

 

Broken Sword 5 The Serpents Curse Episode 2 PC-FLT

Update: Broken Sword 5 The Serpents Curse Episode 2 PC-RELOADED added!

قسمت دوم سری بازی Broken Sword 5 عرضه شده است. این بازی که قرار است در ۵ اپیزود منتشر شود داستان یک نقاشی گران قیمت و تاریخی را روایت می کند که شخصی به نام جورج و یک روزنامه نگار به نام نیکو مسئولیت رسیدگی به آن را بر عهده گرفته اند ، بازی دارای سبکی کلاسیک و تم راز آلود است که برای گیمرهای ماجراجو بسیار جذاب خواهد بود ، داستان و ماجراهای بازی در سراسر اروپا اتفاق می افتد و گرافیک ۲ بعدی که برای ساخت آن به کار رفته است بر جذابیت بازی افزوده است . یکی از ویژگی های بازی این است که با شخصیت ها همراه می شوید و نوعی تعامل با شخصیت ها دارید به طوری که تا مدت ها نمی توانید این بازی را فراموش کنید . برای رسیدن به اهداف خود , در مقابل شما پازل ها و معماهای جنایی و پلیسی وجود دارد که در بعضی مواقع شما را به چالش می کشد و باید با تکیه بر توانایی های خود آنها را حل کنید.

سجاد بازدید : 1062 1393/02/07 نظرات (1)

 

Wargame Red Dragon PC-CODEX

Wargame Red Dragon سومین نسخه از سری بازی های Wargame در سبک استراتژی درلحظه می باشد که توسط کمپانی Eugen Systems تولید شده است. در این نسخه، برای اولین بار بازی از فضای نبردهای اروپایی خارج شده و به اختلافات موجود در آسیا در سال های ۱۹۷۵ تا ۱۹۹۱ می پردازد. پنج دولت جدید که از جمله ی آن ها می توان به کره شمالی و چین اشاره نمود، به نیروهای سری بازی های Wargame اضافه شده اند و بیش از ۴۵۰ ابزار جدید در بازی تعبیه شده است. زمین های جدید برای مبارزه و سبک بازی های دریایی، فرصت هایی را برای گیمرها بوجود آورده تا بتوانند طعم جدیدی از بازی های استراتژیک را بچشند! هر یک از گروه های جنگی با بیش از ۱۳۰۰ وسیله ی جنگی و تفکر منحصر به فرد خود مجهز شده اند و این کار با ریزبینانه ترین توضیحات واز مدل واقعی آن ها ساخته شده است.

سجاد بازدید : 1551 1393/02/07 نظرات (455)
"نرم افزار منتخب بخش وبگردی خبر ساعت 19 شبکه
 یک سیما"معرفی شده توسط روزنامه ایران  شماره 5483 18/7/92 صفحه 19 (فن آوري) 

"مورد استفاده ی بیش از 500 صندوق در سراسر کشور"

آپدیت شده به نسخه (26)

 

دانلود رایگان نرم افزار قرض الحسنه فامیلی بایوتک خانوادگی

 

نرم افزار حسابداری قرض الحسنه فامیلی بایوتک  بی نظیرترین و بهترین نرم افزار مدیریت قرض الحسنه های خانوادگی است. از طریق این نرم افزار می توانید حساب های اعضای صندوق قرض الحسنه خانوادگی خود را مدیریت نموده، به اعضا وام بدهید و برای آنها دفترچه اقساط تهیه نمایید ، قرعه کشی کنید و مانده صندوق را نیز مدیریت نمایید. نرم افزار حسابداری قرض الحسنه فامیلی بایوتک نتیجه یک سال و نیم کار برنامه نویسی گروه نرم افزاری بایوتک و همچنین تکامل یافته توسط تجربیات و دانش کاربران این نرم افزار و همچنین فعالان و دانشجویان رشته ی حسابداری می باشد که پس از تست های متعدد  آماده استفاده کاربران شده است ، شما میتوانید این نرم افزار را از طریق همین وبلاگ دانلود کرده و  آپدیت های برنامه را دریافت نمایید و نظرات خود را در خصوص تکامل و بهینه سازی این مجموعه ارزشمند برای ما ارسال کنید.

نیما بازدید : 561 1393/02/07 نظرات (0)

Drupal 7 Advanced Training – این ویدئوهای آموزشی شما را با مراحل تکنیکی و پیشرفته تری از ایجاد و مدیریت سایت با CMS متن باز دروپال ۷ آشنا می کنند . مربی Tom Geller به شما نشان می دهد تا چگونه محبوب ترین ماژول های دروپال را پیکر بندی کنید . ادغام سایت با رسانه های اجتماعی ، آموزش اتصال FTP به سایت ، مدیریت داده های phpMyAdmin و یونیکس ، ایجاد یک فروشگاه آنلاین ، تهیه نسخه پشتیبان از سایت و … از جمله آموزش های این درس های آموزشی خواهند بود که آموزشی دیگر از کمپانی بزرگ Lynda هستند .

نیما بازدید : 844 1393/02/07 نظرات (0)

nVIDIA GeForce Driver با این درایور قدرت بیشتری در کارت های گرافیک شرکت انویدیا در اختیار کاربر قرار خواهد گرفت. مسلما جهت اجرای بازی های جدید به این درایور احتیاج خواهید داشت و کارهای روزانه نظیر مدیریت دسکتاپ ، نمایش فایل های مالتی مدیا و امور کاری و… نیز با این درایور بهتر و با کیفیت بالاتری مهیا خواهد بود. این درایور برروی نسخه های ۳۲ بیت و ۶۴ بیت ویندوزهای xp , 7 , 8 , vista نصب خواهد شد. با این درایور سازگاری ، اطمینان و مقاوت در اجرای جدیدترین بازی ها افزایش خواهد یافت. برای مثال این درایور اجرای بازی call of duty : black ops 2 را ۱۸ درصد بهبود خواهد بخشید و برای بازی Assassin’s Creed III رقم قابل توجه ۲۶ درصد خواهد بود. در نمایش فیلم های ۳بعدی نیز تاثیر این درایور چشمگیر خواهد بود. در ادامه لیست کارت های گرافیک پشتیبانی شده آمده است.

نیما بازدید : 437 1393/02/07 نظرات (0)

دانلود آلبوم جدید و بسیار زیبای بهنام علمشاهی به نام یه مدل تازه با بالا ترین کیفیت

ترانه : علی بحرینی ، مسعود امامی ، حمید فریزند ، علی عزتی و امیر مسعود میردامادی

آهنگساز : ساناز کریمی ، فریبرز خاتمی ، پیام هوشمند ، علی عزتی ، صادق نورانی و حمید رهنورد

تنظیم کنندگان : پیام هوشمند ، فریبرز خاتمی ، محمد مروی

برای دانلود آلبوم به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

جهت حمایت از صاحب اثر ، آلبوم را به صورت اورجینال از فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی در سراسر کشور خریداری کنید.

برای حمایت از صاحب اثر فقط ۳ آهنگ جهت معرفی برای دانلود قرار گرفت.

نیما بازدید : 645 1393/02/07 نظرات (0)

دانلود آلبوم جدید و بسیار زیبای پرویز پرستویی به نام من یک بازیگرم با بالا ترین کیفیت

برای دانلود آلبوم به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

جهت حمایت از صاحب اثر ، آلبوم را به صورت اورجینال از فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی در سراسر کشور خریداری کنید.

برای حمایت از صاحب اثر آلبوم فقط با کیفیت ۱۲۸ جهت معرفی و ارائه به هم وطنان خارج از کشور برای دانلود قرار گرفت.

این آلبوم زندگی نامه پرویز پرستویی می باشد که به صورتی فایل صوتی منتشر شده است پیش تر درباره این آلبوم توضیحات کاملی داده شده است که می توانید از لینک زیر توضیحات را مطالعه فرمایید:

نیما بازدید : 325 1393/02/07 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید ، فوق العاده زیبا و شنیدنی مهدی مدرس به نام تسلیم سرنوشت با بالا ترین کیفیت
ترانه : سایه سبکبار ، آهنگ ، تنظیم ، میکس و مسترینگ : انوشیروان تقوی
این اثر آهنگ تیتراژ فیلم سینمایی تسلیم سرنوشت میباشد.

برای دانلود تیتراژ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

نیما بازدید : 450 1393/02/07 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای مجید یحیایی با نام کابوس با بالا ترین کیفیت
ترانه : فرامرز مقدمی ، تنظیم و آهنگ : مجید یحیایی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

نیما بازدید : 631 1393/02/07 نظرات (0)

 با بازی هایی که با حرکت گوشی انجام می گیرند آشنا هستید؟بازی  حفظ تعادل توپ را برای اندروید خود دانلود کنید و از سبک جدید لذت ببرید.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، با معرفی یک بازی جذاب و دوست داشتنی در خدمت شما گیمرهای آندرویدی هستیم. Ball Voyage نام یک بازی جدید است که در سبک یکی از بازی های قدیمی کامپیوتر با نام Ballance است ، در این بازی شما بایست ضمن حفظ تعادل توپ ، آن را به سمت مراحل و اهداف تعیین شده هدایت کنید ، با معرفی تکمیلی این بازی همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

آیا شما هم از دوست داران بازی های در سبک واقعیت هستید؟ Ball Voyage با این هدف به آندروید مارکت آمده است ! حرکات فیزیکی شما با اسمارت فون و یا تبلت آندروید جهت هدایت و حفظ تعادل توپ قرمز رنگ با گرافیک و گیم پلی سه بعدی این بازی ، هیجان خاصی را ایجاد کرده اند ! در این بازی شما بایست توپ قرمز رنگی را با حرکات دستگاهتان هدایت کنید و با این عمل ، به صورت آنلاین به رقابت با تعداد فراوانی از پلیرهای Ball Voyage در سراسر جهان به رقابت مشغول باشید. تعداد مراحل این بازی بسیار زیاد و وست داشتنی هستند ؛ البته برای کاربران حرفه ای و پر ادعا تعداد ۸ مرحله سخت و جذاب طراحی شده است که به انتخاب خودشان می توانند مهارت خود را امتحان کنند. گیم پلی این بازی تا حد دیوانه واری جذاب است ؛ به گونه ای تنها کافیست یک بار یکی از مراحل آن را پشت سر بگذارید ، از این پس شما معتاد آن شده اید ! این بازی دارای یک گرافیک ایده آل و گیم پلی دوست داشتنی با ترکیب حرکات فیزیکی است و در مجموع دارای ۳۲ مرحله در مناطق مختلف می باشد. شما همچنین می توانید رنگ توپ را از حالت پیش فرض به رنگ مورد علاقه تان تغییر بدهید ؛ لازم به ذکر است که Ball Voyage برای دستگاه ها با نمایشگرهای مختلف نیز بهینه سازی شده است. امیدواریم لذت ببرید.


نیما بازدید : 427 1393/02/07 نظرات (0)

آیا شما هم اکثر اوقات در هنگام پخش فایل های موسیقی ، با مشکل جستوجو و پیدا کردن فایل های خود مواجه هستید؟مشکل شما با دانلود این نرم افزار موزیک پلیر حل است! همانطور که می دانید ، پلیر پیش فرض دستگاه های آندرویدی ، موزیک ها را به حالت آرایش هنرمندان ، پلی لیست ها و… دسته بندی می کنند ، این نوع دسته بندی کاملاً مخالف با فولدر بندی های شماست ؛ اکنون قصد داریم با معرفی یک پلیر جدید ، این مشکل را برای همیشه برطرف کنیم !

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

Music Folder Player آرایش دوست داشتنی و مرتب فولدر بندی شده در مموری کارت را پیش رویتان قرار می دهد ، به گونه ای که شما تصور کنید که در حال انتخاب و پخش آهنگ ها از طریق نرم افزار فایل منیجر هستید ! قابلیت های گسترده پلیر قدرتمند Music Folder Player تنها در این ویژگی خلاصه نمی شود ! این پلیر دارای ۳ ویدجت مختلف برای هوم اسکرین شماست تا از این طریق بتوانید کنترل مناسب تری را بر روی قطعات در حال پخش داشته باشید ، ممکن است گاهی در حین پخش یک فایل موسیقی در یک فولدر خاص ، ناگهان از اپلیکیشن به طور کامل خارج شوید ؛ پس از آن در صورتی که مجددا وارد Music Folder Player شوید ، دقیقاً در همان فولدر قرار خواهید گرفت ، لازم به ذکر است که فایلی که در آن زمان در حال پخش بوده نیز در همان زمان به حالت Pause درآمده و از ادامه آن Resume می شود. این نرم افزار فولدر بندی ها و محتوای درون فولدرها را در حالت پیش نمایشی مناسبی برایتان به نمایش می گذارد و در حین پخش ، دکمه های کنترل موسیقی را نیز در محلی مناسب و کاربردی تعبیه کرده است. این نرم افزار دارای تعداد فروانای از تنظیمات شخصی سازی است ؛ به گونه ای که اگر در حین رانندگی و یا ورزش باشید ، دکمه های کنترل درشت تر خواهند شد تا به سادگی قابل دسترسی باشند ، همچنین اکولایزر حرفه ای آن دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی گذارد. پیشنهاد می کنیم از دست ندهید. امیدواریم لذت ببرید.

نیما بازدید : 326 1393/02/05 نظرات (1)

دانلود آهنگ جدید امیر رفیعی برزخ
آهنگ جدید امیر رفیعی برزخ با لینک مستقیم
Download New Music Amir Rafiei Barzakh
آهنگساز، تنظیم ، میکس و مستر : امیر رفیعی | ترانه : تارخ صمدی
رکورد : استودیو معین حبیبی | پخش : رضا فلک سیر

نیما بازدید : 605 1393/02/05 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید علی زیبایی غریبه شو
آهنگ جدید علی زیبایی غریبه شو با لینک مستقیم
Download New Music Ali Zibaee Gharibe Sho
ترانه سرا : علی ایلیا | تنظیم : علی ضیاء | آهنگساز : علی زیبایی | تهیه شده درکمپانی مزو

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 275
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 643
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,332
  • بازدید ماه : 82,902
  • بازدید سال : 548,224
  • بازدید کلی : 11,938,836
  • کدهای اختصاصی