loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 776 1393/01/27 نظرات (0)

PAW Patrol Season 1 WEBRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|فصل اول به صورت کامل، دارای ۲۰ قسمت می باشد|

 

 

 

نام انیمیشن: PAW Patrol

ژانر: انیمیشن، کودکانه، آموزشی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: ۴۴۶۶ مگابایت

کیفیت: WEBRip 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: Paw Patrol یک انیمیشن کودکانه آمریکایی/ کانادایی بسیار بسیار جذاب برای رده ی پیش از دبستان و سالهای اول دبستان و داستان سراسر ماجراجویی ۶ سگ بامزه به همراه رهبر آنها که یک پسر بچه ی ۱۰ ساله است میباشد. جریان داستان توسط یک روند جالب و منحصر به فرد حل مسئله جلو میرود. یکی از ویژگی های جالب این مجموعه ابزارها و وسایل حمل و نقل جالب و با تکنولوژی پیشرفته است. در هر داستان یک اتفاق باعث شکل گیری ماموریت جدیدی برای این گروه می شود. این اتفاق میتواند نجات دادن یک بچه گربه و یا نجات دادن یک قطار باشد و …

 

سجاد بازدید : 1356 1393/01/27 نظرات (0)

 

Transformers: Rescue Bots WEBRip (2011-2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|فصل اول به صورت کامل، دارای ۲۶ قسمت می باشد|

 

 

 

نام انیمیشن: Transformers: Rescue Bots – ترانسفورمرز: ربات های نجات

ژانر: انیمیشن، اکشن، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۱-۲۰۱۳

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

حجم: ۵۵۱۳ مگابایت

کیفیت: WEBRip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: گروه ربات های نجات و ترانسفورمرها، یک تیم قوی از قهرمانان می باشند که وظیفه ی نجات زندگی انسان ها از مشکلات را بر عهده دارند. داستان هایی که در این انیمیشن قرار دارد برای گروه سنی پیش دبستانی می باشد و رده ی سنی زیر ۷سال بیننده ی آن خواهند بود و …

سجاد بازدید : 1154 1393/01/27 نظرات (0)

نرم  افزار AutoCAD Raster Design یک نرم افزار جانبی  برای نرم افزار AutoCAD می باشد . در این نرم افزار شما می توانید تصاویر را به بردار تبدیل کرده تا در محیط AutoCAD راحت تر بتوانید با آن ها کار کنید. در این نرم افزار شما می توانید عکس های هوایی و ماهواره ای را به راحتی به عکس های برداری تبدیل کنید. Autodesk AutoCAD Raster Design قدرتمندترین نرم افزار ویرایش رستر و ابزار تبدیل رستر به بردار است. این نرم افزار به شما کمک میکند تا کیفیت نقشه های اسکن شده را بالا ببرید و ویرایش کنید.بهترین استفاده برای عکس های رستر، نقشه ها، عکس های هوایی، تصاویر ماهواره ای، و مدل ارتفاع دیجیتال می باشد. این نرم افزار یکی از نرم افزارهای قابل اعتماد و محبوبی است که امکان کار بر روی نقشه های اسکن شده، عکس هایی هوایی، تصاویر ماهواره ای و عکس های دیجیتالی که از نوع تصاویر رستر (Raster) می باشند را برای شما فراهم نموده است تا به راحتی قادر باشید این تصاویر را با حفظ طرح و نقشه اسکن شده، به تصاویر وکتور (برداری) تبدیل نموده و به ویرایش و اصلاح آن ها بپردازید و بدون هیچ گونه دغدغه ای از آن ها در محیط برنامه های اتوکد مانند AutoCAD Architecture, AutoCAD Civil 3D, AutoCAD Electrical, AutoCAD Map 3D, AutoCAD Mechanical, AutoCAD MEP, AutoCAD و P&ID به عنوان فایل ورودی استفاده کنید.

 

سجاد بازدید : 1282 1393/01/27 نظرات (433)

نرم افزار Navisworks به مهندسان ، معماران ، کارخانه داران امکان می دهد پروژه های خود را مدیریت کرده و بتوانند طرح یک فعالیت ساختمانی و یا صنعتی را به راحتی ایجاد نمایند . این نرم افزار به عنوان ابزاری در دست مهندسان معمار می باشد تا از آن در روند Building Information Modeling)  BIM) و Plant Workflow استفاده نمایند . نرم افزار Navisworks در دست کارخانه داران و یا افرادی حرفه ای که در زمینه طراحی سیستم های سنگین صنعتی فعالیت دارند به عنوان ابزار نمونه سازی دیجیتال استفاده می گردد . به عنوان مثال به این افراد قادرند طرح و روند اجرای فعالیت ها را در یک خط تولید از ابتدا تا انتها به راحتی در آن طراحی کرده ( به صورت انیمیشنی کامل از روند کار خط تولید از ابتدا تا انتها ) و بهینه سازی آن بپردازند. برخی از امکانات این نرم افزار برای معماران و مهندسان به شرح زیر است : امکان گرد آوری اسناد، ابزارهای بسیار مناسب راهبری، قابلیت برنامه ریزی، کتابخانه آبجکت های معماری آماده، و …

سجاد بازدید : 547 1393/01/27 نظرات (0)

 این نرم افزار با ارائه ابزارهای پیشرفته برای کنترل عکس ها به کاربر عکاسان کمک میکند عکس های بهتری را آماده کنند. این نرم افزار محیطی بسیار عالی را برای ویرایش تصاویر آماده میکند. هرلحظه امکان برگشت به عقب و undo های طولانی وجود دارد. نرم افزار دارای براش های زیادی می باشد که میتواند در زیبا کردن هرچه بهتر عکس های تصویر برداری شده کمک کند. یکی از قدرت های نرم افزار در تنظیم رنگ است. مسلما یکی از مهمترین فاکتورها در عکاسی تنظیم بودن رنگ ها است. اگر عکسی از تنظیم رنگ نامناسب برخوردار باشد میتواند الهام بخشی خود را از دست دهد ، توسط  Adobe Photoshop Lightroom 5.4 به صورت حرفه ای امکان پذیر است. تبدیل عکس ها به عکس های سیاه سفید نیز فراهم می باشد. سایه و سایه روشن ها نیز در عکاسی بسیار اهمیت دارد که توسط این نرم افزار میتوان سایه و سایه روشن ها را نیز تنظیم کرد.این نرم افزار برای کاربران گرامی همه چی دانلود امکان دانلود است .

سجاد بازدید : 1431 1393/01/27 نظرات (0)

 

LEGO: The Hobbit PC-RELOADED

Update: LEGO The Hobbit Cheats and Bonus Unlocker-BAT added!

داستان Lego The Hobbit بر اساس دو قسمت نخست فیلم The Hobbit خواهد بود. به عبارتی هسته ی داستان بازی از The Hobbit: An Unexpected Journey و Hobbit: Desolation Of Smaug الهام گرفته و بهره مند شده است. مبتنی بر داستان این دو فیلم شما در این بازی کنترل شخصیت های Bilbo Baggins و Gandalf the Grey و Thorin Oakenshield را عهده دار خواهید شد و ماموریت های بازی هم مبنی بر مبارزات شما در راه رسیدن به دارون، پادشاهی Erebor است. شخصیت هایی هم که تا کنون حضور شان در این بازی تایید شده است عبارتند از Bilbo, Gandalf and all of the dwarves: Thorin, Fíli, Kíli, Óin, Glóin, Dwalin, Balin Bifur, Bofur, Bombur, Dori, Nori and Ori. همچنین در این بازی هر کارکتر قابلیت و توانایی ها منحصر به خودش را دارا خواهد بود. همچنین چندی از نام چندی از محیط های بازی هم رونمایی شده که متشکل از  Bag End، Bilbo’s Hobbit-hole in Hobbiton، the High Pass over the Misty Mountains، Goblin-town و Mirkwood و Rivendell  هستند.

سجاد بازدید : 356 1393/01/27 نظرات (0)

Lizard Kings HDTV 720p (2009) Mp4

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

 

 

نام مستند : To The Arctic

سال انتشار : ۲۰۰۹

مدت زمان : ۵۳ دقیقه

حجم : ۱۱۶۰ مگابایت

کیفیت : HDTV 720p

زیرنویس فارسی : ندارد

IMDB

خلاصه داستان : در این مستند با یک متخصص شکار بزمجه به نام دکتر Eric Pianka در تعقیب این حیوانات انسان گریز در منطقه ی مرکزی استرالیا همراه می شویم و از نزدیک به تماشای زندگی این اژدها های زنده می نشینیم.

 

سجاد بازدید : 836 1393/01/27 نظرات (0)

 

The Wolf Among Us Episode 3 PC-CODEX

Update: Episode-3 Standalone version added!

پیش از شروع بازی باید یادآوری شود که خواندن کمیک این سری به بهتر درک کردن شخصیت‌ها کمک زیادی می‌کند، اما از الزامات نیست. خوشبختانه بازیکنانی که با Fables آشنایی ندارند (نوسنده‌ی این نقد از زمان معرفی بازی در سال ۲۰۱۱ به خاطر علاقه‌ی شدید این کمیک را دنبال کرده) مشکلی در ارتباط برقرار کردن با شخصیت‌ها نخواهند داشت. چرا که "Faith" (نام اپیزود اول) به خوبی دنیای Fables را به مخاطب معرفی می‌کند. جدا از این‌ها داستان بازی قبل از جریان کمیک به وقوع می‌پیوندد. اما Fables درباره‌ی چیست؟ شخصیت‌های داستان‌های فولکلور و دیگر افسانه‌ها (که خود را fables می‌نامند) توسط "دشمن" از خانه‌های خود رانده شده‌اند، به دنیای انسان‌ها آمدند و به منهتن مهاجرت کرده‌اند. جامعه‌ی کوچکی که توسط آن‌ها تشکیل شده "Fabletown" نام دارد و از دید انسان‌ ها مخفیست. اکثر شخصیت‌ها به شکل انسان در آمده‌اند تا به راحتی قابل رویت نباشند (هرچند برخی از آن‌ها مانند Mr. Toad با همان شکل اصلی خود زندگی می‌کنند). در TWAU بازیکن کنترل Bigby (و یا همان Big Bad Wolf یا گرگ بد گنده) را در دست می‌گیرد که از گرگ بودن و حمله کردن به شخصیت‌های داستان‌های فولکلور، کلانتر جامعه‌ی کوچک Fabletown شده است. البته ساکنین شهر نگاه خوبی به او ندارند. چرا که به نقل از بازی، خاطرات مردم از ذهنشان پاک نمی‌شود و رفتارهای Bigby در زمان گرگ بودنش تاثیر بدی روی آن‌ها گذاشته است.

نیما بازدید : 533 1393/01/26 نظرات (0)

آیا می خواهید با دانلود بازی زیبا و کم حجم مدت ها در گوشی اندرویدی خودتون سرگرم شوید و لذت ببرید؟

پیش نیاز : آندروید ۴,۰ و بالاتر
Fruit Ninja vs Skittles میوه نینجا  بازی که رویاها را به حقیقت می پیوندند و افسانه ها ساخته می شوند . واژه ها نمی توانند توصیف این بازی هیرت آور را برای شما بازگو کنند.
استفاده از فن شمشیر در بازی استادانه میوه نینجا برای بریدن میوه ها میباشد، افزایش دقت خود را چند برابر و صفحه نمایش پر از شادی و سرخوشی.از اهداف شما یعنی میوه های خوشمزه و از تمام زاویه ها و بمب های مزاحم مطمئن شوید که بر روی صفحه ظاهر نشوند. در واقع میوه ها را میتوانید با لمس بر روی مانیتور بریده و از آن ها امتیاز بدست آورید و در مقابل اگر در میان میوه ها بمب ها را با انگشت خود لمس کنید از شما کسر امتیاز خواهد شد. در این بازی در هر زمان کمتری که بتوانید بیشترین امتیازات را به دست آورید میتوانید رکورد دار شوید. پس دقت و سرعت را سرلوحه کار خود در بازی قرار دهید.

نیما بازدید : 564 1393/01/26 نظرات (0)

آیا برای یک بازی مسابقات اتومبیل رانی با هیجان بسیار بالا آمادگی دارید؟ در این مطلب از سایت  قصد داریم جدیدترین نسخه از بازی Real Racing 3 را به شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی معرفی کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

Real Racing 3 مجموعه ای جدید و استاندارد در سری بازی های اتومبیل رانی با هیجان بسیار بالا است ، انجام مسابقات مختلف در این بازی بسیار باور نکردنی است ، تجربه ای جدید و حرفه ای در بازی های معروف اتومبیل رانی در مسابقات واقعی ۳ ! بازی مسابقات واقعی ۳ یکی از بازی های فوق العاده با کیفیت با جزئیات دقیق در طول تمامی مسابقات است ، دقت کنید که برای اجرای این بازی ، حداقل ۱٫۲ گیگابایت فضای خالی در نظر گرفته باشید. این بازی دارای مجموعه ای از موزیک های دارای مجوز رسمی بوده که هیجان خاصی را در حین بازی به پلیر می دهند ، شبکه ای از اتومبیل های روز دنیا که به ۲۲ عدد گسترش یافته اند که تعداد دقیق آنان به ۵۵ عدد می رسند که از جمله آنان می توانیم به Porsche, Lamborghini, Dodge, Bugatti و Audi اشاره کنیم. از دیگر امکانات این بازی ، می توان به قابلیت بازی چند نفره اشاره کرد ، حال می توانید به سادگی با دوستان خود به صورت چند نفره بازی کنید و این هیجان را با آنان به اشتراک بگذارید. بنابراین با تکنولوژی TSM شما قادر هستید در هر زمان و مکانی ، با تمامی افراد در تمامی نقاط دنیا به بازی های چند نفره بپردازید. امیدواریم لذت ببرید.

سجاد بازدید : 797 1393/01/26 نظرات (0)

Internet Cyclone 2.20 یک نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت می باشد . این نرم افزار کسانی که از Dial-up استفاده میکنند می تواند خیلی مفید باشد . این نرم افزار یکی از نرم افزار های کمپانی jordysoft می باشد . ابزار های برنامه Internet Speed Booster و Internet Accelerator می باشد . این نرم افزار تقویت کننده سرعت اینترنت شما می باشد . این نرم افزار در ویندوز های ۹۵ , ۹۸ , windows me , xp , vista ,2003, 7 ,8 تست شده و اجرا می شود . این نرم افزار یکی سری از تغییرات CONFIG و تنظیمات ویندوز اعمال میکند که باعث بهینه سازی اینترنت شما خواهد شد . شما می توانید این نرم افزار را در ADSL , Dialup و lanserver و Local و ویندوز سرور خود را به راحتی افزایش دهید . گفته می شود که به طور خوکار ویندوز شما ۲۰ درصد از پهنای باند اینترنت شما استفاده میکند قابلیت این نرم افزار به این صورت هست ۲۰% را به ۱۰۰ درصد تبدیل خواهد کرد . این نرم افزار برای کاربران گرامی همه چی دانلود امکان دانلود است .

سجاد بازدید : 618 1393/01/26 نظرات (1)

 

Formula 1 2013 Season Highlights (2013) HD 720p Mp4

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

 

نام کلیپ : Formula 1 2013 Season Highlights

ژانر : ورزشی

سال انتشار : ۲۰۱۳

مدت زمان : ۱۰ دقیقه

حجم : ۱۶۰ مگابایت

کیفیت : HD 720p

توضیحات : فرمول یک (در زبان انگلیسی: Formula One) که به اختصار «F1» نوشته می‌شود، همچنین به «مسابقات اتومبیل‌رانی جایزه بزرگ» نیز مشهور است. فدراسیون بین‌المللی اتومبیل‌رانی (FIA)، سازمان‌دهی ورزش‌های اتومبیل‌رانی و مسابقات اتومبیل‌رانی را برعهده دارد. در این کلیپ لحظاتی زیبا از این مسابقات را در فصل ۲۰۱۳ میبینیم …

نیما بازدید : 525 1393/01/26 نظرات (0)

آیا دوست دارید اوغات فراغت خود را با انجام یک بازی ورزشی و هیجان انگیز سپری کنید؟ پیشنهاد می کنیم بازی بسیار زیبای Ancient Surfer را از دست ندهید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

فصل تابستان است ، وقت آن است که در سواحل به گشت و گذار بپردازید. در این بازی می توانید در هفت نقطه مختلف جهان ، به موج سواری مشغول باشید ! بر موج های پیش رویتان تمرکز کرده و در مقابل نور خورشید پرش کنید. با سایر افراد در این زمینه به صورت آنلاین به رقابت بپردازید و لذت گشت و گذاری جالب بر روی امواج دریاها را در دستان خود تجربه کنید. با انجام مراحل این بازی ، می توانید به جمع آوری سکه ها پرداخته و از آنان برای باز کردن محدودیت های بازی استفاده کنید. با پیشرفت های تدریجی ، شما می توانید کاراکتر بازی را سفارشی کنید ، از جمله قادر خواهید بود تا چوب مربوط به موج سواری ، شلوارک ، گردنبند و… را مطابق با سلیقه خود تغییر دهید و شخصیتی کاملا سفارشی را ایجاد کنید. از کوسه ها دوری کرده و از موانع با احتیاط و مهارت گذر کنید تا به رتبه های بالا دست پیدا کنید.

سجاد بازدید : 1303 1393/01/26 نظرات (0)

این بار برای شما علاقه مندان به موسیقی بی کلام ، آلبومی با عنوان Nothing But Relax را آماده کرده ایم . موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. در این نوع موسیقی فقط از صدای ساز استفاده می‌شود، در گذشته نیز (ماقبل تاریخ) صدا ی هماهنگ و موسیقی وجود داشته است که امروز اطلاعات کمی درباره آن دوران در دست است. تمامی این تراک ها با کیفیت ۳۲۰ آماده شده اند که امیدواریم از شنیدن آن ها لذت ببرید .

سجاد بازدید : 1806 1393/01/26 نظرات (1)

Best Android Pack 2014 – شاید جستجو و دانلود برنامه های موردعلاقه به صورت تک تک برای شما سخت باشد ، از این رو برای شما علاقه مندان مجموعه ای از جدیدترین برنامه های ضروری برای گوشی های آندروید را آماده کرده ایم که با دانلود این پک به صورت یک جا ، می توانید در زمان و هزینه ی خود صرفه جویی کنید . این App ها در دسته های مختلفی هستند و سعی شده است تا تمام نیازهای شما را برطرف کند . تمامی این فایل ها با فرمت APK می باشند و توصیه می شود برای کارکردن همه ی آن ها ، از جدیدترین نسخه ی سیستم عامل آندروید استفاده کنید . برای مشاهده ی لیست این برنامه ها به ادامه‌ی مطلب مراجعه کنید .

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 305
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 772
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,461
  • بازدید ماه : 83,031
  • بازدید سال : 548,353
  • بازدید کلی : 11,938,965
  • کدهای اختصاصی