loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 896 1397/05/06 نظرات (0)

Gmail یک برنامه ساده اما کاربردی می باشد که در تمامی گوشی ها و تبلت های اندروید به صورت پیش فرض نصب شده می باشد. با استفاده از این برنامه قادر خواهید بود به حساب کاربری گوگل خود دسترسی پیدا کنید و به آسانی پیام های شخصی و دوستان خود را مدیریت نمایید. قابلیت چت انلاین نیز یکی از امکانات این برنامه می باشد. همچنین برای برخی بازی های HD نیاز به اکانت Gmail  می باشد. به کمک این برنامه شما می توانید به صورت رایگان از یک حساب 15 گیگابایتی بهره مند شوید و بدون نگرانی بابت کمبود حافظه به صورت نامحدود ایمیل ارسال و دریافت کنید. صندوق ورودی Gmail کاملا سازماندهی شده است و شما را هرگز سردرگم نخواهد کرد. ایمیل های دریافتی، ارسالی، اسپم، حذف شده ها و... هر کدام در یک بخش مستقل، طبقه بندی شده اند تا تجربه کاری بهتری را برای شما به ارمغان بیاورند. بسیاری از بازی های آنلاین که از معروف ترین آن می توان به Clash of clansاشاره کرد برای ذخیره شدن به حساب جیمیل احتیاج دارند و بدون داشتن این برنامه این امکان هرگز میسر نخواهد شد. لازم به ذکر هست که با کمک این برنامه می توانید چند حساب جیمیل داشته باشید و هر کدام را به کاری اختصاص دهید.

سجاد بازدید : 761 1397/05/06 نظرات (1)

VivaVideo Pro: HD Video Editor نرم افزار قدرتمند ویرایش و ساخت ویدیو برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. لحظه های مورد علاقه خود را ضبط کنید و سپس با استفاده از این نرم افزار به صورت هنرمندانه ای آن ها را ویرایش کنید! برنامه ابزارهای مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد تا به راحتی اقدام به ویرایش فایل های تصویری از تمامی بخش ها کنید. با استفاده از برنامه معرفی شده می توانید پس از ویرایش ویدئوها آن ها را با دوستانتان از طریق ایمیل یا شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. در ضمن می توانید بر روی ویدئوهای مد نظرتان متن قرار دهید و آن ها را با کیفیت و فرمت مورد نظرتان ذخیره کنید.


سجاد بازدید : 345 1397/05/06 نظرات (0)

 

در این پست مجموعه ای از ۲۵ والپیپر با کیفیت بالا، فرمت jpg و رزولوشن ۱۰۸۰*۱۹۲۰ منتشر شده است. موضوع این مجموعه فیلم، سریال و انیمیشن های جدید می باشد. این مجموعه مناسب برای پس زمینه دسکتاپ یا میز کار ویندوز یا همچنین قابل استفاده در طرح های گرافیکی می باشد. برخی از تصاویر این مجموعه به عنوان پیش نمایش در کاور پست قرار گرفته است.

سجاد بازدید : 1133 1397/05/06 نظرات (0)

در بازی فوق العاده زیبای Beach Buggy Racing با ماشین باگی خود را رانندگی کنید و تا آنجا که می توانید دور شوید و و به اعماق ناشناخته این جزیره گرمسیری مرموز دست یابید. با منحرف کردن ماشین خود در پیچ ها و منهدم کردن خودرو دیگر رقیبان سعی کنید تا در جهان زیبا و پر جزییات بازی برنده شوید. در طول مسابقه خود با مجسمه های زیبا ، پوشش چمنی ، خرچنگ های غول پیکر ، هیولا ها و حتی با غول برفی نیز برخورد خواهید کرد. سواحل خورشیدی ، غار های مخفی ، مرداب ها ، معابد و آتش فشان ها را کاوش نمایید . مجموعه قدرت های ویژه خود را بسازید و با باز کردن وسایل نقلیه جدید و ماشین های خود را به بهترین شکل ارتقا دهید تا در مسابقات پیروز شوید. شخصیت های جدید را جمع آوری کنید و با باز کردن و ارتقای قدرت های ویژه از جمله تقویت آتش و سپر ، تبدیل به یک نیروی غیر قابل توقف شوید و همه چیز را نابود کنید.

سجاد بازدید : 290 1397/05/05 نظرات (0)

 

موسیقی متن بازی Aven Colony اثری از Alexander Brandon

Aven Colony Orginal Soundtrack 320-128Kbps

 

موسیقی متن بازی Aven Colony اثری از Alexander Brandon، با دو کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ و ۲۱ قطعه در سال ۲۰۱۸ منتشر شد. بازی Aven Colony در سبک استراتژیک است که توسط استودیو mothership طراحی و ساخته شده است. داستان بازی در سیاره‌ای به نام Aven روایت می‌شود که انسان‌ها به‌ تازگی از زمین به آن نقل‌مکان کرده‌اند و قصد شروع حیاتی تازه رادارند، شما باید بتوانید با شهرسازی و توسعه‌ی شهر خود، جامعه‌ای جدید و نوین را برای پیشرفت و نسل جدید انسان‌ها ایجاد کنید.

 

وظیفه کاربران در بازی Aven Colony، تشکیل جامعه و شهر در سیاره Aven Prime است. کره‌ی بیگانه‌ای که شامل مناطق صحرایی و جنگلی است که هزاران سال نوری از زمین فاصله دارد. در بازی ویروس‌های فضایی که با نام The Creep شناخته می‌شوند، بر روی ساختمان‌های شما می‌چسبند و آنها را ویران می‌کنند. شما می‌توانید با استفاده از درون‌های نظافت‌چی مخصوص ساختمان‌‌های خود را از این ویروس‌ها پاکسازی کنید تا به جامعه شما آسیب نرساند.

 

سجاد بازدید : 325 1397/05/05 نظرات (0)

 

آلبوم موسیقی Fellowship of Solitude اثری از Lynn Tredeau

Fellowship of Solitude Instrumental 320-128Kbps

 

آلبوم موسیقی Fellowship of Solitude اثری از Lynn Tredeau، مجموعه ای است با ژانر Trailer Music که در سال ۲۰۱۸ میلادی عرضه شده است. این مجموعه شامل ۱۲ قطعه می باشد که با دو کیفیت مختلف ۳۲۰ و ۱۲۸ آماده شده است. موسیقی بی کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. موسیقی بی کلام یا اینسترومنتال (به انگلیسی instrumental ) هم که از آن ترجمه های مختلفی چون موسیقی سودمند، موسیقی بی کلام و … شده به هر نوع نوای بی کلام و آرامش بخش اطلاق می شود و در اصطلاح بسیاری نیز بر موسیقی های کلاسیک ( دوره های باروک ، رمانتیک و … ) اطلاق می شود که تلقی غلطی است.

 

موسیقی بی کلام یک حس، موضوع و مفهوم را به صورت مستقیم و کاملا مشخص به شما منتقل میکند و تقریبا مجال آن را به شما نمیدهد تا چیزی بجز کلام را دریافت کنید. اجازه ی تصویر سازی به مغز نمیدهد و در نتیجه خلاقیت و آزادی مغز را از بین میبرد. این مجموعه برای کاربرانی که به دنبال آثار صوتی، موسیقی بی کلام در سبک های مختلف از جملمه کلاسیک، اپیک، تریلر موزیک و … هستند کاملا مناسب است.

 

سجاد بازدید : 664 1397/05/05 نظرات (0)

۲۲ صفحه | فرمت : PDF | زبان : فارسی | نویسنده : محمدرضا رضایی

 

کتاب وبلاگ نویسی مثل آب خوردن به شما کمک می‌کند که اگر ذوق نوشتن دارید و تاکنون وبلاگ‌نویسی نکردید، بتوانید این کار را به صورتی حرفه‌ای یاد بگیرید. وبلاگ واژه ای است که توسط یک وبلاگ نویس آمریکایی به نام Jorn Barger ابداع شد. وبلاگ یا بلاگ که در ابتدا به معنی دفترچه خاطرات آنلاین معرفی شد، از دو واژه Web که شبکه جهانی اطلاعات معنی می شود و Log که به فایل هایی گفته می شود که تمام اتفاقاتی که در یک کامپیوتر می افتد را ثبت می کند.

 

اگر صاحب وبلاگ هستید، بدون‌شک با خواندن این کتاب مهارت‌های وبلاگ‌نویسی شما ارتقا می‌یابد. وبلاگ یک یا چندین صفحه اینترنتی شخصی یا گروهی است که در آن شخص یا گروه به نوشتن مطالب متوالی در موضوعات متنوع و دلخواه می پردازند. افکار، عقاید، اشعار و یا خاطرات خود را برای مطالعه عموم در آن قرار می دهند. از آنجایی که وبلاگ در اینترنت نشر می یابد می توان آنرا یک نشریه اینترنتی شخصی هم اطلاق کرد.و حتی گاهی بعضی ها پا را از این هم فراتر می گذارند و وبلاگ را یک رسانه اینترنتی می نامند.

 

 

سجاد بازدید : 536 1397/05/05 نظرات (0)

 

SHAREit یک اپ کاربردی برای انتقال فایل بین گوشی های اندرویدی و کامپیوتر می باشد. شما با این برنامه می توانید فایل های خود را اعم از اپلیکیشن، صوت و فیلم و عکس را بین گوشی و کامپیوتر انتقال دهید. این برنامه در نسخه های جدید بسیار پیشرفت کرده و امکان انتقال راحت تر و بهتر فایل ها را فراهم کرده است. همانند نرم افزار زاپیا با اسکن کد QR کاربران می توانند براحتی و در عرض چند ثانیه انتقال سریعی را انجام دهند. شیرایت را می توان یکی از قدرتمندترین برنامه های ارسال فایل دانست که در دو نسخه برای اندروید و پی سی منتشر شده است. کاربران با داشتن این برنامه می توانند دیگر از شر دردسرهای کابل و انتقال فایل به شیوه های قدیمی راحت شده و براحتی و در سریع ترین زمان ممکن این انتقال را انجام دهند.

این نرم افزار می تواند از عکس های با حجم بزرگ پشتیبانی کرده و با استفاده از ماژولی که در اختیار کاربران داده می شود براحتی این انتقال را انجام دهند. سرعت انتقال در این برنامه بهینه سازی شده است و کاربران توانسته اند تا براحتی هرچه تمام تر عملیات ارسال و دریافت را انجام دهند. شیرایت برای انتقال از پروتوکل های قدرتمندی استفاده می کند که باعث می شود هر کاربر بتواند تنها با وصل شدن به اپ با دیگر کاربران ارتباط برقرار کرده و عملیات انتقال فایل ها را انجام دهد. امکان چت نیز در هنگام انتقال فایل ها فراهم شده و کاربران می توانند ارتباط نزدیکی را داشته باشند. از قابلیت زیبای این برنامه می توان به ارسال اپ های نصب شده نیز اشاره کرد. این نرم افزار روی سیستم عامل اندروید 2.2 و بالاتر اجرا می شود که هم اکنون می توانید این اپ را به طور مستقیم از سایت همه چی دانلود دریافت نمایید.

سجاد بازدید : 1203 1397/05/05 نظرات (0)

Magic Tiles 3 این بازی اندروید را به صورت رایگان بر روی گوشی خود بازی کنید. این بازی پیانو ترکیبی از آلات موسیقی مختلفی مانند گیتار،درام و به خصوص پیانو را دارد. علاوه بر این،این بازی آهنگ های پیانو بسیار با کیفیت است و گیم پلی زیبایی دارد. قوانین بازی: به منظور بازی کردن این بازی پیانو شما کافی است فقط بر روی کاشی های مشکی بزنید و از کلیک بر روی کاشی های سفید اجتناب کنید. بنابراین،آماده بازی شوید و این بازی را به صورت رایگان امتحان کنید.این بازی پیانو جذاب بسیار چالش برانگیزتر از آن است که شما فکر کنید. علاوه براین،برای بهتر شدن عملکرد بازی و ارائه تجربه یک کاربری عالی بر اساس موقعیت شما اجازه کسب می کنیم تا به حافظه گوشی و نیز موقعیت شما دسترسی داشته باشیم

سجاد بازدید : 295 1397/05/05 نظرات (0)

Updatedنسخه Pro اضافه شد!

برنامه ای بسیار مفید و کاربردی برای گوشی های اندرویدی که روت شده هستند! با استفاده از این برنامه میتوانید فایل های سیستمی گوشی (دایرکتوری) که بعد از روت کردن در دسترس میباشد را مخفی کنید زیرا این فایل ها اگر صدمه بینند گوشی شما هم دچار از کار افتادگی میشود! این برنامه فایل های دایرکتوری موجود در sd card را محدود میکند که به اشتباه ان هارا حذف نکنید!   

سجاد بازدید : 1139 1397/05/05 نظرات (0)

بازی "DC Legends" عنوانی جذاب در سبک نقش آفرینی میباشد که به تازگی توسط کمپانی مشهور و محبوب Warner Bros ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود 2 هزار نفر امتیاز بالا 4.5 از 5.0 و بیش از 50 هزار بار دانلود را تجربه نموده است.

 

سایه ای شوم و خطرناک بر روی تمامی مناطق جهان چیره شده است و تنها امید مردم زمین, قهرمانان افسانه ای DC میباشند. تیمی قدرتمند از افسانه های خوب و بد DC را جمع کرده و به نبرد با دشمنان مردم بپردازید و با استفاده از استراتژی موثر در هنگام نبرد, پیروز از میدان خارج شوید. شخصیت هایی نظیر بتمن , سوپرمن , جوکر و بسیاری دیگر آماده ملاقات با شما هستند و انتخاب های شما در طول بازی سرنوشت مردم جهان را تعیین خواهد کرد.

 

اگر از طرفداران عناوین نقش آفرینی هستید DC Legends با اضافه کردن قهرمانانی افسانه ای به نیازهای شما در این زمینه پاسخگو خواهد بود.

سجاد بازدید : 565 1397/05/05 نظرات (0)

مسنجر LINE، یک ابزار مفید برای ارتباط متنی، صوتی و تصویری با دوستان از طریق اینترنت و به‌صورت رایگان است. با کمک LINE می‌توانید با دوستانتان به‌طور نامحدود و فقط با داشتن اینترنت چت کنید. LINE همچنین دارای مجموعه‌ای گسترده از شکلک‌ها است. یکی از مزیت‌های LINE نسبت به برخی برنامه‌های دیگر، استفاده‌ی بسیار کم آن از اینترنت است به‌طوری که با اینترنت‌های نه‌چندان قوی نیز می‌توانید به‌راحتی در LINE با دوستانتان گفتگو کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید 2.3.3 و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 973 1397/05/05 نظرات (0)

"City Mania: Town Building Game" عنوانی زیبا و جذاب در سبک شبیه ساز میباشد و به تازگی توسط استودیو مشهور و محبوب Gameloft ساخته و پرداخته شده و به صورت رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا حدود 12 هزار نفر امتیاز فوق العاده 4.6 از 5.0 و بیش از 50 هزار بار دانلود را تجربه نموده است.

 

در بازی City Mania: Town Building Game منطقه ای وسیع به شما اهدا خواهد شد و این شما هستید که باید با ساخت و ساز های هوشمندانه و استفاده از استراتژی های مناسب منطقه خود را تبدیل به شهری بزرگ و زیبا کنید. افراد مختلف را استخدام کرده و از مهارت های آنها در کارهای متنوع شهرتان استفاده نمایید.

 

اگر از طرفداران بازی های شهرسازی هستید عنوان City Mania: Town Building Game میتواند تا مدتی طولانی شما را سرگرم نماید.

سجاد بازدید : 1817 1397/05/04 نظرات (1)

Google Drive نرم افزار رسمی گوگل برای فضای ذخیره سازی ابری اختصاصی خود برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. شما به کمک این برنامه می توانید به صورت مستقیم به فضای مجازی گوگل دسترسی پیدا کرده و فایل های خود را آپلود کنید و یا فایل های خود را مشاهده و ویرایش کنید. با استفاده از این برنامه می توانید اسناد، فیلم ها، عکس ها و فایل های خود را ذخیره و همچنین به اشتراک بگذارید. در این برنامه یک فضای ابری رایگان و کاملا امن در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید فایل های خود را در آن آپلود کنید و در هر جای دنیا با در دست داشتن یوزر و پسورد اکانت خود، به اطلاعات روی آن دسترسی داشته باشید. با توجه به گسترش عالی فضای دسترسی به اینترنت استفاده از فضا های ذخیره سازی ابری یک راه مناسب برای قرار دادن فایل های مختلف بوده و امکان دسترسی به آنها نیز بسیار ساده خواهد بود و همچنین در برابر خطر های احتمالی نیز محافظت می شوند.

سجاد بازدید : 1446 1397/05/04 نظرات (0)

No Mans Sky Next PC-CODEX

 

 

آپدیت جدید و بسیار سنگین Next برای دانلود بازی No Mans Sky منتشر شد. بخش چندنفره، دوربین سوم شخص، ابزارآلات جدید در ساخت و ساز پایگاه و موارد بیشتر، با دریافت آپدیت Next به بازی No Mans Sky اضافه می‌شوند. به واسطه‌ی این به‌روزرسانی، حالت‌هایی همچون زاویه‌ی دوربین سوم شخص و بخش چندنفره به بازی اضافه شده‌اند و در مواردی همچون جلوه‌های گرافیکی، ساخت پایگاه و بیشتر، پیشرفت‌های چشمگیری دیده می‌شود.

 

قطعا مهم‌ترین ویژگی به‌روزرسانی Next، اضافه کردن حالت چندنفره (Multiplayer) به بازی است. بازیکنان حالا می‌توانند در کنار یکدیگر، کهکشان‌ها و سیاره‌های مختلف را کاوش کنند یا با یکدیگر بجنگند و به قول سازندگان، «جنگ‌های حماسیِ فضایی» راه بیندازند. بازیکنان همچنین می‌توانند در سطح سیاره‌های مختلف با یکدیگر مسابقه بدهند. ساخت پایگاه هم در این آپدیت پیشرفت کرده و حالا می‌توانید در یک سیاره، صاحب چند پایگاه مختلف باشید.

 

این پایگاه‌ها را می‌توانید در هر قسمتی از سیاره که دوست داشتید بسازید. همچنین به لطف معرفی ادوات جدید ساخت و ساز پایگاه، محدودیت در ساخت و ساز به شدت کاهش پیدا کرده و دست کاربران در ساخت پایگاه‌های دلخواه‌شان، بازتر از قبل شده است.

 

 

 

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 1,118
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,807
  • بازدید ماه : 83,377
  • بازدید سال : 548,699
  • بازدید کلی : 11,939,311
  • کدهای اختصاصی