loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 400 1393/03/16 نظرات (0)

معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

سجاد بازدید : 872 1393/03/16 نظرات (0)

 

Life : All Episodes HDTV 720p (2009) Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور داخلی سایت |

| مستند به صورت دوبله فارسی و با کیفیت عالی HD 720p می باشد |

 

 

نام مستند : Life – زندگی

سال انتشار: ۲۰۰۹

مدت زمان: هر قسمت ۵۸ دقیقه

حجم : میانگین ۴۵۰ مگابایت

کیفیت : HDTV 720p

دوبله فارسی

خلاصه : این مجموعه ی با شکوه، نگاهی کلی به استراتژی‌ها و تلاش‌های جانداران در تنازع برای بقا دارد. تلاش برای شکار کردن و شکار نشدن، تصاویری بسیار مهیج و زیبا از صحنه های شکار جانداران، جنگیدن برای زنده ماندن در شرایطی طاقت فرسا، تلاشی که چارلز داروین از آن به عنوان مبارزه برای وجود نام می برد. در این مجموعه نیز از تکنولوژی بسیار پیشرفته فیلمبرداری استفاده شده است که برای اولین بار در Planet Earth به کارگیری شده بود، علاوه بر این در این مجموعه از تکنیک های منحصر به فردی استفاده شد تا تصاویری متفاوت و بسیار واقعی را به مخاطب خود نشان دهند . تکنیک هایی مثل فیلمبرداری ثابت با هلیکوپتر، حس پرواز در کنار پروانه ها و کارهایی که اجازه می داد تا در کنار جانورانی از جمله گوزن شمالی به فیلمبرداری از آنها بپردازند و به نوعی جزئی از محیط جانوران شوند. در این مجموعه از دوربین های پر قدرتی که امکان تصویر برداری تا ۸۰۰۰ فریم در ثانیه را دارند، استفاده شده است که این قابلیت نیز در شکار صحنه های جذاب شکار که تا کنون دیده نشده اند خیلی مفید و موثر بود….

 

سجاد بازدید : 582 1393/03/16 نظرات (0)

Mr. Peabody & Sherman (2014) WEB-DL x264 Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

 

 

نام انیمیشن : Mr. Peabody & Sherman – آقای پیبادی و شرمن

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۹۳ دقیقه

حجم : – مگابایت

کیفیت : WEB-DL 720p/Web-DL 1080p

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : دارد

IMDB : امتیاز ۷.۱ از ۱۰

خلاصه : آقای پیبادی ، کامل ترین سگ دنیا ، به همراه دوست بازیگوشش شرمن ، با استفاده از ماشین زمان شرمن که WABAC نام دارد می خواهند به ظالمانه ترین ماموریت بشر که توسط یک سگ و انسان انجام شده اند بروند ، ولی آنها به صورت تصادفی به یک جای دیگر سفر می کنند و مشکلاتی برایشان به وجود می آید …

سجاد بازدید : 394 1393/03/16 نظرات (0)

آفیس یکی از پر کاربرد ترین نرم افزارهای شرکت میکروسافت میباشد که هر کاربری که با کامپیوتر کار میکند حتما با آن سر و کار داشته اید. این بار افیس برای گوشیهای اندروید ارائه شده ! با استفاده از نرم افزار کاربردی OfficeSuite Pro به ایجاد ، مشاهده ، چاپ ، ویرایش و به اشتراک گذاری فایل های ورد ، اکسل و پاورپوینت پرداخته و یا فایل های با فرمت PDF را بارگزاری کنید. قابل ذکر است که نرم افزارOfficeSuite Pro کاملا از زبان شیرین پارسی پشتیبانی می کند. برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 375 1393/03/16 نظرات (0)

Photo Cut Out نام یک نرم افزار زیبا و جذاب و البته کاربردی برای سیستم عامل های آیفون و آیپد است که با آن میتوانید از هر تصویری که استیکر بسازید و آنها را در تصاویر دیگر استفاده کنید . در این نرم افزار در واقع با میکس بخش ها و تصاویر مختلف ، میتوانید آثار خلاقانه ای بسازید . ویژگی های این نرم افزار دارای انواع بک گراندها و افکت های هنری ، قابلیت ذخیره و به اشتراک گذاری استیکرها و … است . برای اجرای این بازی به iOS 6.1 و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 363 1393/03/16 نظرات (0)

Carmageddon نام یک بازی بسیار سرگرم کننده می باشد که بوسیله آن، شما می توانید مسابقاتی خطرناک و متفاوت را تجربه کنید که با دارا بودن امتیاز ۴٫۸ از ۵٫۰ علی رغم پولی بودنش استقبال کم نظیری از آن صورت گرفته است و در پلی استوری از برترین بازی ها به شمار می رود. این بازی قبلا برای کامپیوتر نیز عرضه شده بودف باید بدانید که اکنون نسخه اندروید آن نیز عرضه شده است و هیچ تقاوتی با نسخه کامپیوتر ان ندارد. شما در این بازی می توانید به صورت دیوانه وار حرکت کنید، عابرین پیاده را زیر بگیرید، با اسلحه ها٬تیغ ها و غیره رقیبانتان را از بین ببرید و مسابقاتی پر از وحشت و متفاوت را تجربه کنید.این بازی دارای ۳۶ مرحله چالش انگیز در ۱۱ محیط متفاوت و زیبا، امکان مشاهده نقشه مسیر مسابقات، ۲۸ حریف خطرناک و منحصر به فرد گوناگون است.برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 376 1393/03/16 نظرات (0)

در بازی Hay Day شما بایستی در نقش یک کشاورز به پرورش انواع محصولات کشاورزی همچون سبزیجات، میوه ها و انواع توت ها پرداخته و برای پیشرفت مزرعه ی تان و متعاقبا کسب در آمد بیشتر باید آن را به ابزار آلات مورد نیاز تجهیز کنید. شما همچنین می توانید محصولاتتان را به انواع کارخانه های تولید قند ، لبنیات، نانوایی و غیره بفروشید و برای فروش بیشتر، محصولاتتان را در فروشگاه های مختلف بگذارید و یا در روزنامه تبلیغ کنید. تغییراتی که در نسخه آخر این بازی اعمال شد میتوان به وجود درخت زیتون در بازی ، وجود ماشین های جدید اشاره کرد . برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 397 1393/03/16 نظرات (0)

اگر شما در دانشگاه آزاد دانشجو هستید شاید دانستن قوانینی مانند: تغییر رشته, انصراف از تحصیل, معادل سازی درس ها و قوانین حذف و اضافه و موارد متعدد دیگر که بی شک باید برای دانستن آن در دانشگاه جستجو کنید, با نرم افزار Azad University Education می توانید به آیین نامه آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی دسترسی داشته باشید . برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 1530 1393/03/16 نظرات (0)

 

Warriors Legends of Troy – DUPLEX

مسلماً با سری بازی های Dynasty Warriors آشنا هستید. این سری که در ژاپن طرفدارهای زیادی دارد، به سبک Hack "n" Slash است که در آن مبارزات خیلی بزرگ با نفرات زیادی را مشاهده می کنیم. پس از تعداد زیاد Dynasty Warriors ها اینبار ما با بازی ای در همان سبک و سیاق، اما با نامی دیگر روبرو هستیم، Warriors Legends of Troy که به جای شرق در افسانه های غرب اتفاق می افتد. هم اکنون این بازی برای کنسول PS3 آماده دانلود می باشد.

 

سجاد بازدید : 3823 1393/03/15 نظرات (1)

انیمیشن لگو مووی (The Lego Movie) یکی از بهترین انیمیشن های سال ۲۰۱۴ می باشد که روایتگر داستانی در مورد یک کارگر ساده است که به صورت اشتباه به عنوان یک فرد استثنایی انتخاب می شود ولی در حقیقت او بسیار با یک فرد مخصوص که دنیا را نجات می دهد فرق دارد ! برای شما علاقه مندان به این انیمیشن ، مجموعه موسیقی های متن آن را به صورت جداگانه و با کیفیت ۲۷۰ Kbps آماده کرده ایم که در ادامه می توانید لیست تراک های موجود در این مجموعه را مشاهده نمایید .

سجاد بازدید : 1294 1393/03/15 نظرات (1)

آهنگ زیبای سامی بوسف به نام سرزمین خشک را برای شما آماده کرده ایم که به همراه پدرش یعنی بابک رادمنش خوانده است . سامی یوسف با نام اصلی سیامک رادمنش تهیه‌کننده، آهنگساز، ترانه‌سرا و خواننده ساکن در بریتانیا است که در ترانه‌هایش به مضامین اسلامی می‌پردازد. وی یکی از دو فرزند بابک رادمنش ترانه سرا و موزیسین است. سامی یوسف معتقد به اینترناسیونالیسم اسلامی است و اصراری به بر اصلیت ایرانی خود ندارد. او از سوی مجله تایم به عنوان «بزرگترین ستارهٔ راک اسلام» و از سوی مجله گاردین «ستاره راک مقدس» معرفی شده‌است.

سجاد بازدید : 440 1393/03/15 نظرات (0)

Java Runtime Environment یا به طور اختصار JRE فایل های لازم جهت اجرا برنامه هایی است که با زبان محبوب Java نوشته می شوند را در سیستم کاربر تعبیه میکند و به این ترتیب برنامه هایی که با این زبان نوشته می شوند در کامپیوتر قابل اجرا خواهند بود. زبان جاوا به دلیل گستردگی در دنیای وب نیز حضور فعالی دارد و بازی ها و صفحات هستند که با این زبان نوشته شده اند و برای اجرا و مشاهده انها نیز به نصب بودن فایل های لازم یا Java Runtime Environment روی کامپیورتان خواهید داشت. همچنین همانطور که گفتیم برخی از نرم افزارهای تحت ویندوز نیز نیاز  به نصب بودن Java Runtime Environment دارند. نسخه پیشرو جدیدترین آپدیت فایل های مورد نیاز اجرای زبان جاوا است که با نصب به راحتی تمامی برنامه های نوشته شده قدیمی و جدید تحت جاوا را اجرا خواهید نمود.

 

سجاد بازدید : 372 1393/03/15 نظرات (0)

داستان بازی MacGyver Deadly Descent از این قرار می باشد که یک ویروس خطرناک و آزمایشگاهی مک گیور دانشمند باهوش و توانا را در آزمایشگاهی زندانی کرده است. و او باید با عبور از مراحل پیچیده و سخت از آزمایشگاه خارج شود و جان خود را نجات دهد. در بازی MacGyver Deadly Descent اکشن و ماجراجویی شما باید به دانشمند و شخصیت برجسته کمک کنید تا از دست مرگ رهایی پیدا کند. دشمن مرگبار در تاریکی منتظر کشتن شما است! گرافیک سه بعدی، ارائه رمز و راز های مختلف برای حل پازل، وجود شرایط مختلف از ویژگی های این بازی زیبا می باشد.این بازی بر روی اندروید ۲٫۳ و بالاتر قابل اجراست.

 

سجاد بازدید : 504 1393/03/15 نظرات (0)

اپلیکیشن Instagram امروزه به محبوب‌ترین ابزار تخصصی اشتراک‌گذاری عکس در بین کاربران موبایل تبدیل شده است. این نرم‌افزار به‌کاربر اجازه می‌دهد عکس‌های گرفته‌شده توسط موبایل خود را با دوستان خود و کاربرانِ دیگر در این شبکه به‌اشتراک بگذارد. فیلتر‌های موجود در این برنامه، باعث می‌شود بتوانید ظاهر عکس‌های خود را قبل از آپلود، به‌طور قابل توجهی بهبود دهید. همچنین قابلیت‌هایی نظیر برش عکس یا مات کردن قسمت مشخصی از آن، قابلیت‌های دیگری هستند که باعث می‌شوند عکس شما زیباتر به‌نظر برسد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 350 1393/03/15 نظرات (0)

Parmis Hamrah یک برنامه حسابداری جامع رایگان برای گوشیهای آندرویدی میباشد. شما با این برنامه میتوانید بر روی تمام هزینه ها و در آمدهای خود مدیریت داشته باشید. این نرم افزار میتوانید به بهترین وجه موارد حسابداری شما را مدیریت کند. قابلیت های گسترده ای در این نرم افزار وجود دارد که بی شک تمام آنها به شما کمک میکند تا حساب و کتاب شما به بهترین وجه مدیریت شود.شما به وسیله این نرم افزار به راحتی می توانید حساب کتاب خود را بدون هیچ دردسری انجام دهید. برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 285
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 692
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,381
  • بازدید ماه : 82,951
  • بازدید سال : 548,273
  • بازدید کلی : 11,938,885
  • کدهای اختصاصی