loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 953 1393/02/19 نظرات (0)

سومین نسخه بازی ماجرایی و جذاب The Secret Order منتشر شد. در این نسخه پدر شما در دام چند تبهکار افتاده و شما باید به دفتر مرکزی شهر گریفین مراجعه کرده و با همکاری پلیس و با پیدا کردن وسایل مورد نیاز، برای نجات پدر خود بشتابید. برای اینکار باید به یک کشتی سلطنتی در شهر گریفین رفته و از پادشاه مرموز این شهر، کمک بخواهید. اما اینکار به همین سادگی نیست و باید با حل پازل های بازی، مراحل را به سرانجام برسانید.

سجاد بازدید : 324 1393/02/19 نظرات (0)

FDM برنامه ای رایگان و کم حجم برای افزایش سرعت دانلود و همچنین مدیریت فایل های دانلود می باشد . این برنامه ی متن باز به شما امکان دانلود فایل و یا وب سایت کامل را از طریق HTTP, HTTPS و FTP می دهد . با قابلیت Stop و ادامه دانلود ، دیگر نگران قطع شدن دانلود خود نباشید و به راحتی در زمانی دیگر عملیات دانلود را از سر بگیرید . از سایر قابلیت های این دانلود منیجر می توان به هماهنگی کامل با مرورگرهای وب ، افزایش ۶۰۰ درصدی سرعت دانلود ، زمان بندی دانلود ، یکپارچه سازی با آنتی ویروس ، کنترل ترافیک مصرفی ، دانلود یکجای وب سایت و … اشاره کرد .

 

 

password مدیریت آسان دانلود با Free Download Manager 3.9.4.1468منبع و پسورد فایل: www.downloadha.com

download مدیریت آسان دانلود با Free Download Manager 3.9.4.1468 لینک دانلود – 7.5 مگابایت | لینک کمکی

 

سجاد بازدید : 605 1393/02/19 نظرات (0)

Viking Saga 3: Epic Adventure – در این قسمت از داستان وایکینگ ها شما در نقش پادشاهی شمالی به نام Ingolf بازی خواهید کرد . او قصد ازدواج با زن رویاهای خود را دارد ولی برای رسیدن به این او ، ابتدا می بایست درخواست پدر دختر را برآورده کند . پدر دختر از او بزرگترین الماس دنیا را می خواهد ! این گوهر گرانبها در زمین های دوردست موجود می باشد ، پس با سوار با کشتی دریاها و زمین ها را برای یافتن این الماس زیر و رو کنید. از ۴۴ مرحله ی جذاب بازی که برای تست مهارت های مدیریتی شما طراحی شده اند ، لذت ببرید!

 

سجاد بازدید : 831 1393/02/19 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۷۱ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

 

سجاد بازدید : 423 1393/02/19 نظرات (0)

تغییر چهره و تغییر شکل یکی از تکنیک های ساخت انیمیشن است که در آن یک عکس تبدیل به عکس دیگر می شود. برنامه رایگان FotoMorph به شما امکان ساخت این انیمیشن های تغییر شکل را در چند دقیقه فراهم می کند. بدین ترتیب می توانید به عنوان مثال یک انیمیشن از تبدیل کودک به یک فرد بزرگسال را به سادگی تهیه کنید. موتور رندر این نرم افزار بسیار قدرتمند است و به سادگی چندین فریم را در ثانیه رندر می کند. این سرعت به شما امکان مشاهده نتیحه نهایی به صورت آنی را می دهد. استفاده از FotoMorph برای ساخت فلش، Gif های انیمیشن، AVI، Jpeg و دیگر فرمت ها کاربرد دارد.

سجاد بازدید : 501 1393/02/19 نظرات (0)

 

Child of Light PC-RELOADED

بازی، داستان دختری به نام “اورورا” را روایت می کند که از خانه اش دزدیده شده و به سرزمین دوری برده می شود.در راه شخصیت های فرعی نیز وجود دارند که به شما کمک شایانی می کنند.سازندگان بازی تاکید کرده اند که شخصیت های فرعی نیز در بازی تاثیر بسزایی  در روند بازی دارند و همچنین قابل بازی می باشند.در بازی میتوانید از دوستان خود برای هدایت دیگر شخصیت ها نیز کمک بگیرید و به کمک دوستان خود سناریوی این بازی را پیش ببرید و این ماجراجویی زیبا را به پایان برسانید. در بازی تصمیمات زیادی پیش رویتان قرار میگیرد که باید به نحو احسنت از آن ها استفاده کنید ، زیرا در طول بازی تصمیم هایتان نتایجی خواهند داشت که ممکن است پیامد های خوبی را به همراه نداشته باشد.پس در تصمیم گیری دقت کنید. روایت بازی همانند شعری میباشد که باید آن را تا بیت آخر خوانده و آن را معنی کنید.این موضوع را حتی سازندگان بازی روی آن تاکید کرده و بارها و بارها خصوصا در مراسم Ubi Digi Days آن را اذعان داشته اند. اورورا یک دختر کوچیک می باشد که مشخصات ظاهری آن همانند شخصیت اصلی انیمیشن Brave است.او دارای موهای قرمز (جیغ) می باشد . او یک تاج طلا بر روی سر خود دارد که به نوعی سمبل این بازی میباشد.او یک لباس سر تا سر سفید پوشیده است و چهره ی او بسیار زیبا است.

سجاد بازدید : 1616 1393/02/19 نظرات (0)

 

The Amazing Spider-man 2 PC-Proper.RELOADED

داستان بازی اینبار بیشتر به "پیتر پارکر" پرداخته است و دارای چلنج های بیشتری نسبت به قسمت گذشته است به گفته ی سازندگان بازی در این شماره سیستم تار زدن و سیستم مبارزه بهبود یافته و عمیق تر شده است ، بازی در منهتن (نیویورک) اتفاق می افتد و به شما اجازه آپگرید کردن کارکتر را میدهد همچنین شما میتوانید با سیستم "Hero or Menace" حِس یک قهرمان واقعی را داشته باشید.در این شماره شما شاهد رویارویی با دشمنان قدیمی و جدید اسپایدرمن خواهید بود. Sam Riegel به نقش خودش به عنوان Spider-Man باز خواهد گشت، و گیم پلی این نسخه نیز بسیار به گیم پلی نسخه اول در این سری شباهت پیدا کرده است. برای باز کردن لباس های متفاوت در بازی، بازیکنان نیاز دارند تا ماموریت های فرعی را به اتمام برسانند و حتی پس از به اتمام رسیدن مراحل اصلی بازی، جرایم در شهر اتفاق خواهد افتاد. در این نسخه از بازی سیستم شب و روز و تفاوت در زمان های بازی وجود نداشته اما گیمرها می توانند در زمان های مختلف در شهر گشت بزنند.

 

 

dvd دانلود بازی The Amazing Spider man 2 برای PC شما می توانید این بازی زیبا را در سه DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه میهن استور با قیمت ۹۸۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید. برای سفارش اینجا را کلیک کنید.

read دانلود بازی The Amazing Spider man 2 برای PC بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه میهن استور زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.

 

 

سجاد بازدید : 1588 1393/02/19 نظرات (0)

برای علاقه مندان به موزیک های بی کلام و آرام بخش، مجموعه ای دیگر با عنوان Pure Ambient Music را قرار داده ایم که در سال ۲۰۱۴ میلادی عرضه شده اند. این مجموعه دارای ۳۵ آهنگ آرام در سبک های مختلف است که تمامی آن ها با کیفیت ۳۲۰kbps آماده شده اند. موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. در این نوع موسیقی فقط از صدای ساز استفاده می‌شود، در گذشته نیز (ماقبل تاریخ) صدا ی هماهنگ و موسیقی وجود داشته است که امروز اطلاعات کمی درباره آن دوران در دست است.

سجاد بازدید : 392 1393/02/19 نظرات (0)

Oggy and the Cockroaches: The Movie Bluray/BDRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه کم حجم با کیفیت BDRip 720p-Ganool جایگزین شد|

 

 

 

نام انیمیشن: Oggy and the Cockroaches: The Movie – فیلم سینمایی انیمیشن اوگی و سوسک ها

ژانر: انیمیشن، خانوادگی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۸۰ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Bluray 720p/BDRip 720p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: از زمانی که دنیا بوجود آمد، دو نیروی جنگنده همواره در نبرد با یکدیگر بوده اند. این نبرد بسیار ترسناک، هرکولی و اسرارآمیز بوده که همواره بین نیروهای خوب و نیروهای شرور اتفاق افتاده است. این دوئل بسیار قدیمی و بی رحم بوده و تنها می تواند توسط اوگی و سوسک های بازیگوش برپا شود! و …

سجاد بازدید : 433 1393/02/19 نظرات (1)

 

RESCUE EVERYDAY HEROES US EDITION PC-POSTMORTEM

Rescue – Everyday Heroes (U.S Edition) نام بازی بسیار جذابی میباشد که توسط کمپانی Rondomedia برای کامپیوتر روانه بازار شده است. این بازی در سبک استراتژیک و نقش آفرینی یکی از جدیدترین بازی های شبیه ساز آتش نشانی میباشد.در این بازی شما نقش سرباز آتش نشانی را دارید ، که به ماموریت های مختلفی ارسال می شوید و باید سعی شما بر آن باشد که با تصمیمات و عملیات های درست جان آسیب دیدگان را نجاتن دهید و پس از موفقیت در هر مرحله مبلغی به شما پرداخت می شود که توسط ان شما می توانید گروه خود را ارتقا دهید.این بازی با گیم پلی جذاب و در سبک نقش آفرینی و استراتژیکی میتواند توجه علاقمندان به این نوع از سبک را به خود جلب کند.

سجاد بازدید : 586 1393/02/19 نظرات (0)

 

Blood Bowl: Chaos Edition PC-PROPHET

Blood Bowl Chaos Edition همانگونه که از نام آن پیداست ، بازی اکشن مهیج ورزشی خشن و خون باری است که به گونه یک بازی راگبی با دسته ای از اهریمنان و غول ها که هرکدام ویژگی های خود را دارند طراحی و ساخته شده است . این بازی مهیج که ترکیبی از بازی شبیه سازی ورزشی و اکشن – نقش آفرینی است با قابلیت بازی چند نفره امکان مسابقاتی سراسر هیجان را به شما می دهد. قابلیت بازی در لیگ های مختلف با اهریمنان و کاراکترهای مختلف بازی و همچنین بازی آنلاین از جام های مختلف در کنار خشونت بسیاروهیجان بالای بازی های اکشن و ورزشی این بازی از ویژگی های آن است . این بازی برگرفته شده از یک بازی معروف تخته ای در دنیا به نام Warhammer Fantasy می باشد. تنها کافی است یک تیم برای خودساخته ، آنها را آموزش دهید و برای آنها بهترین تجهیزات را خریداری نمایید تا پیروزی ها را یکی پس از دیگری به دست آورید، وحتی می توانید در این سری مسابقات خونین به داور مسابقه رشوه داده و از طلسم های نابودکننده استفاده نموده ویا از سلاح های غیرقانونی برای شکست تیم حریف استفاده نمایید.

alone-dl بازدید : 1790 1393/02/18 نظرات (0)

 

دانلود قسمت 11 و 12 سریال گنج مظفر

دانلود مجموعه سوم سریال گنج مظفر قسمت نهم و دهم و یازدهم . دوازدهم با کیفیت عالی DVDRip

با لینک مستقیم و با فرمت MKV محصول سال 1386

این مجموعه در 12 قسمت منتشر میشود


کارگردان: مهران مدیری | ژانر: طنز

مدت زمان: هر قسمت 30 دقیقه | سال تولید: 1386

فرمت: عالی MP4 | حجم: 280 + 150 مگابایت | همه مجموعه ها

خلاصه داستان:
جویندگان میراث خانوادگی خاندان مظفر زرگنده سومین نقشه را نزد قل مراد خان می یابند و محل مورد نظر را که قبر خان قلی خان است جستجو میکنند اما قبر خالی است و با نشانه ای دیگر همه به سوی تهران روانه می شوند…

 

بازیگران:
مهران مدیری، سیامک انصاری، محمد رضا هدایتی، رضا شفیعی جم، نادر سلیمانی، نصر الله رادش، شقایق دهقان، سحر جعفری جوزانی، بهنوش بختیاری، الیکا عبدالرزاقی، هادی کاظمی، ساعد هدایتی، جواد عزتی، شایان احدی فر …

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 325
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 886
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,575
  • بازدید ماه : 83,145
  • بازدید سال : 548,467
  • بازدید کلی : 11,939,079
  • کدهای اختصاصی