loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 1156 1393/01/06 نظرات (105)

 

 

 

Castlevania: Lords of Shadow 2 PC-RELOADED 

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵.۲ گیگابایت به پست اضافه شد|

Update: Castlevania.Lords.of.Shadow.2.Update1.incl.DLC-CODEX added!

در دنیای Castlevania شخصیت های مختلفی وجود دارند که از شخصیت پردازی عمیق برخوردار هستند، یکی از آنها Gabriel Belmont است که در دو نسخه با دو محوریت متفاوت نقش آفرینی می کند. در اولین نسخه، Lords Of Shadow ، شاهد رشادت ها و شاید حماقت های وی هستیم که او را همانند قهرمانی که تنها به فکر رسیدن به آرامش است، برایمان معرفی می کند. شاید حس انتقامی که گابریل در وجودش احساس می کند او را بیشتر به سیاهی می کشاند تا به روشنایی و آرامش، چه دانید؟! بعد از اتفاقات مختلف و حوادثی که گابریل با آنها رو به رو می شود، شاهد سیاه تر شدن داستان و گرایش آن به تخریب قهرمان هستیم که کم کم به درون او رخنه می کند. در نهایت و با مبارزاتی که شاهد آنها هستیم، تاریکی قطرات آلوده خود را که سر منشاء تاریکی هستند درون گابریل که تا پایان بازی به قهرمانی به یاد ماندنی تبدیل شده بود، منتقل می کند. این فرآیند او را به موجودی غیر قابل پیش بینی تبدیل می کند که در نهایت باعث انزوا و گوشه گیری وی می شود که زمینه حکمرانی تاریکی و سیاهی را فراهم می کند. در جایی که شیطان دوباره بازگشته تا فرمان روا شود، تنها یک شجاع دل که گزند زیادی از او دیده، توان مقابله با وی را می تواند داشته باشد، کسی که دیگر از Lords Of Shadow گذشته و به Prince Of Darkness رسیده است.

سجاد بازدید : 801 1393/01/06 نظرات (0)

 

 

Lionel Messi All 371 Goals 2004-2014 (2014) HD 720p Mp4

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

 

 

نام کلیپ : Lionel Messi All 371 Goals 2004-2014

ژانر : ورزشی

سال انتشار : ۲۰۱۴

مدت زمان : ۴۰ دقیقه

حجم : ۶۰۰ مگابایت

کیفیت: HD 720p

توضیحات : لیونل آندرس مسی (به اسپانیایی: Lionel Andrés Messi) فوتبالیست عضو بارسلونای اسپانیا و تیم ملی آرژانتین است که در پست‌های مهاجم و بال بازی می‌کند. از او می‌توان به‌عنوان بهترین بازیکن نسل خود نام برد. همچنین وی از دیدگاه کارشناسان بزرگ فوتبال و تحقیقاته کالج هلند باهوش ترین بازیکن دنیا به حساب می‌آید. بازیکنی که در یک صدم ثانیه توانایی تصمیم گیری با توپ را دارد. مسی چهار بار برنده توپ طلای اروپا و جهان و یک‌بار هم به عنوان بهترین بازیکن زیر ۲۱ سال جهان برگزیده شده است. او هم‌چنین بهترین بازیکن سال فوتبال جهان در سال‌های ۲۰۰۹ ، ۲۰۱۰ ، ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ بوده‌است و از این حیث رکورددار است. در این کلیپ تمامی ۳۷۱ گل زده مسی در رده باشگاهی و ملی را مشاهده میکنید …

سجاد بازدید : 1641 1393/01/06 نظرات (0)

  

Cristiano Ronaldo All 400 Goals 2002-2014 (2014) HD 720p Mp4

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

نام کلیپ : Cristiano Ronaldo All 400 Goals 2002-2014

ژانر : ورزشی

سال انتشار : ۲۰۱۴

مدت زمان : ۶۰ دقیقه

حجم : ۱۲۴۰ مگابایت

کیفیت : HD 720p

توضیحات : کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو (به پرتغالی: Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro) (زادهٔ ۵ فوریه ۱۹۸۵)، که عموماً با نام کریستیانو رونالدو شناخته می‌شود، بازیکن فوتبال اهل کشور پرتغال است که در پست مهاجم برای باشگاه فوتبال رئال مادرید بازی می‌کند. او در سال ۲۰۰۹ با انتقال ۸۰ میلیون پوندی‌اش (۹۴ میلیون یورو، ۱۳۱٫۶ میلیون دلار) از منچستر یونایتد به رئال مادرید، به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان تبدیل شد. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال جهان است که ۲ بار موفق به دریافت توپ طلا شده است . در این کلیپ تمامی ۴۰۰ گل زده شده توسط رونالدو در رده باشگاهی و ملی را مشاهده میکنید …

 

سجاد بازدید : 600 1393/01/06 نظرات (0)

نرم افزار ZiggyTV کامپیوتر شما را به دنیایی از سرگرمی و ویدئو تبدیل می کند. این برنامه می تواند بیش از 3200 تلویزیون آنلاین و ایستگاه های رادیویی را از جمله برنامه های ورزشی، فیلم های تلویزیونی، فیلم های جدید، شبکه های موسیقی، شبکه های بزرگ از طریق اینترنت دریافت کند.

سجاد بازدید : 506 1393/01/06 نظرات (0)

نرم افزار Boost Windows یک تقویت کننده سیستم قدرتمند می باشد که بر خلاف نرم افزارهای مشابه دیگر، که ممکن است لازم به داشتن مهارت های کامپیوتری مانند ویرایش رجیستری، تنظیمات سیستم و … داشته باشید و امکان صدمه زدن به کامپیوتر وجود داشته باشد، این نرم افزار قادر است سیستم شما را با زدن چند کلیک توسط شما به وضعیت ایده آل باز گرداند. این نرم افزار طوری سیستم شما را تقویت می کند مانند اینکه ویندوز را دوباره نصب کرده اید. Boost Windows یک نرم افزار سریع، قابل اعتماد و امن می باشد. این نرم افزار دارای طیف وسیعی از ابزارهای حرفه ای برای بهینه سازی عملکرد سیستم، افزایش حریم خصوصی و پاکسازی هارد دیسک می باشد.
اسکن، پاکسازی و بهینه سازی تنظیمات سیستم، استفاده از اینترنت، رم و UPU و … برای بهترین عملکرد سیستم توسط این نرم افزار امکان پذیر است. این نرم افزار دارای امکانات دیگری مانند یکپارچه سازی هارد دیسک، تعمیر و فشرده سازی رجیستری، آزادسازی پهنای باند، افزایش سرعت راه اندازی و خاموش شدن سیستم، افزایش سرعت هارد دیسک، پاکسازی فایل های موقت و بسیاری از ویژگی های دیگر از سایر امکانات این نرم افزار می باشد.

سجاد بازدید : 455 1393/01/06 نظرات (0)

Maxprog FTP Disk یک نرم افزار قدرتمند مدیریت FTP است که به شما امکان اتصال به سرورهای FTP، حرکت در دایرکتوری ها، ایجاد فایل ها و پوشه ها، دانلود و آپلود فایل ها، تغییر فایل های متنی با ویرایشگر قدرتمند، پیش نمایش عکس ها، تغییر دسترسی ها و … را می دهد. توسط این نرم افزار می توانید هر نوع فایلی را با نهایت سرعت به سرور خود انتقال دهید. این نرم افزار دارای قابلیت های فراوانی است و تمام نیازها را برای آپلود و مدیریت فایل بر روی سرورهای FTP برطرف می سازد.
از قابلیت های این نرم افزار می توان به امکان مشاهده پیش نمایش تصاویر و فایل های متنی، کشیدن و رها کردن فایل ها به درون برنامه، ایجاد فایل و پوشه، دانلود و آپلود فایل ها با نهایت سرعت، تعیین میزان دسترسی فایل ها، دارا بودن محیط ساده، انتقال فایل ها و پوشه ها به آسانی و بسیاری قابلیت های دیگر اشاره نمود.

سجاد بازدید : 625 1393/01/05 نظرات (1)

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای روزبه نعمت اللهی با نام روزهای بد به در با بالا ترین کیفیت

این آهنگ تیتراژ پایانی سریال روزهای بد به در می باشد.

برای دیدن متن تیتراژ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


MP3 – 128

Roozbeh Nematollahi – Roozhaye Bad Bedar

سجاد بازدید : 564 1393/01/05 نظرات (2)

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای حامد زمانی با نام کرکره با بالا ترین کیفیت
شاعر و آهنگساز : حامد زمانی ، تنظیم : امید رهبران
میکس و مستر : رضا پوررضوی

این آهنگ تیتراژ مجموعه ی تلوزیونی کرکره است که شب های نوروز از شبکه سه سیما پخش میشود.

برای دیدن متن به ادامه مطلب مراجعه کنید …


MP3 – 320

Hamed Zamani – Kerkereh

MP3- 128

Hamed Zamani – Kerkereh

سجاد بازدید : 650 1393/01/05 نظرات (0)

 

Betrayer PC-RELOADED

عنوان Betrayer یک عنوان بسیار ترسناک و ارواح روبه رو هستیم و انان را در کنار سواحلی قابل مشاهده هستند اگر بخواهیم از روی تصاویر مثالی را برای شما به ارمغان بیاوریم در بازی با یک سوارهود قرمز روبه رو خواهید بود و ان را به مشاهده خواهید پرداخت شما در این عنوان به سفرهای مختلفی سفر خواهید کرد و سلاحاتی نظیر تیرکمان و … را در بر خواهید داشت. شایان به ذکر است که این سلاح ها متعلق به قرن ۱۷ خواهد بود. بازی در سبک اول شخص است و در سال ۱۶۰۴ رخ می دهد.در بازی دشمنان شما سربازانی هستند که با نیرویی عجیب به نام British encampment آمیخته شده اند و حالتی زامبی مانند دارند.بازیکنان می توانند در دنیای سیاه و سفید بازی قدم بگذارند و اکتشاف کنند و وسایلی را که پیدا می کنند در کنار هم بگذارند و از آنها استفاده کنند. گیم پلی بازی به شدت خشن کار شده است.زمانی که شما میمیرید تمامی وسایلتان بر روی جنازه تان باقی مانده است و هنگامی که به جنازه خود دوباره می رسید می توانید وسایلتان را بردارید.همچنینی تایید شده است که مدت زمان اتمام بازی فقط ۵ ساعت است.

سجاد بازدید : 453 1393/01/05 نظرات (0)

 

Cabelas Big Game Hunter Pro Hunts XBOX360-COMPLEX

Cabela’s Big Game Hunter: Pro Hunts بازیکنان را در نقش چهار شکارچی حرفه ای قرار می دهد، که عبارتند از: Wade Middleton، Jim Shockey، Ralph و Vicki Cianciarulo. مکان هایی که شما در آن به ماجراجویی می پردازید، در چهار مکان مختلف آمریکای شمالی رخ خواهد داد؛ هر کدام از این مناطق دارای آب و هوای متفاوت و گونه های مختلف جانوران می باشد. عنوان Cabela’s Big Game Hunter: Pro Hunts  پلیرها را به صورت یک چکارچی حرفه ای در خواهد آورد.  شکارچیان و شخصیت های اصلی این بازی Wade Middleton, Jim Shockey, Ralph و Vicki Cianciarulo هستند. حادثه و اکثر شکارهای مد نظر در آمریکای شمالی انجام می شود. هر یک از نقاط مربوطه در آمریکایی شمالی شامل حیوانات خاص خود می شود. از نقاط مدر نظر در آمریکای شمالی می توان جنوب غربی، مناطق جنگلی شرقی و شمال غربی اقیانوس آرام نام برد. بازیCabela’s Big Game Hunter: Pro Hunts  در ۲۶ مارس امسال در استیم و PlayStation Network منتشر خواهد شد. از بازی انتظار می رود که یکی از بهترین های سبک بازی های شکارچی قرار گیرد.

سجاد بازدید : 607 1393/01/05 نظرات (0)

 

Cabelas Big Game Hunter Pro Hunts PS3-DUPLEX

Cabela’s Big Game Hunter: Pro Hunts بازیکنان را در نقش چهار شکارچی حرفه ای قرار می دهد، که عبارتند از: Wade Middleton، Jim Shockey، Ralph و Vicki Cianciarulo. مکان هایی که شما در آن به ماجراجویی می پردازید، در چهار مکان مختلف آمریکای شمالی رخ خواهد داد؛ هر کدام از این مناطق دارای آب و هوای متفاوت و گونه های مختلف جانوران می باشد. عنوان Cabela’s Big Game Hunter: Pro Hunts پلیرها را به صورت یک چکارچی حرفه ای در خواهد آورد.  شکارچیان و شخصیت های اصلی این بازی Wade Middleton, Jim Shockey, Ralph و Vicki Cianciarulo هستند. حادثه و اکثر شکارهای مد نظر در آمریکای شمالی انجام می شود. هر یک از نقاط مربوطه در آمریکایی شمالی شامل حیوانات خاص خود می شود. از نقاط مدر نظر در آمریکای شمالی می توان جنوب غربی، مناطق جنگلی شرقی و شمال غربی اقیانوس آرام نام برد. بازی Cabela’s Big Game Hunter: Pro Hunts در ۲۶ مارس امسال در استیم و PlayStation Network منتشر خواهد شد. از بازی انتظار می رود که یکی از بهترین های سبک بازی های شکارچی قرار گیرد.

 

سجاد بازدید : 840 1393/01/05 نظرات (0)

 

Deception IV Blood Ties PS3-ACCiDENT

Deception یک بازی نقش آفرینی زیبا و خلاقانه است که توسط استودیو تکمو برای اولین بار در سال ۱۹۹۶ عرضه شد. این بازی در انحصاری سونی بود و توانست موفقیت زیادی را به دست بیاورد ولی در سال ۲۰۰۸ به دلیل مشکلات مالی نتوانست خوب ظاهر شود و برای مدتی عرضه نشد تا اینکه نسخه چهارم بازی نیز برای PS3 و Vita عرضه شد. در این بازی شما می توانید در نقش های ۴ شخصیت  قرار گرفته و تجربه متفواتی را رقم بزنید. همچنین انیمه ای از روی همین بازی ساخته شده و در مراحل اکران خود قرار دارد. این بازی کمبو های بسیاری داشته و مکان اپگریت کردن آن به صورت آنلاین وجود دارد و تنوع باس فایت ها در این بازی مثال زدنی است. همچنین تهیه کننده این بازی Keisuke Kikuchi می باشد. کسی که با خلق بازی Fatal Frame ترسی نو در صنعت گیم تزریق کرد. این بازی نیز درست مانند Devil’s Deception، یک عنوان استراتژی را برای گیمرها به ارمغان خواهد آورد و همچنین استفاده از تله ها و تمرکز برای شکست دادن دشمنان نقش مهمی در بازی دارد.

 

 

سجاد بازدید : 395 1393/01/05 نظرات (0)

 

BlazBlue Chrono Phantasma PS3-iMARS

این نسخه از بازی مربوط به وقایع بعد از BlazBlue: Continuum Shift می باشد. بخش داستانی بازی دارای ۳ سناریو با نام های Chronophantasma, Sector Secen و Six Heroes می باشد. شخصیت ها در این نسخه از بازی دوباره طراحی شده اند و چندین موسیقی جدید مخصوص بازی تولید شده است. تمامی موسیقی های نسخه های قبلی در این نسخه از بازی دوباره تنظیم شده اند. ساختار بازی نیز دچار تغییراتی شده است از جمله اینکه Guard Primers و روایت های داستانی مستقل از بازی حذف شده اند و ویژگی هایی از قبیل Overdrive، Crush Trigger و … به بازی اضافه شده اند.

 

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 1,120
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,809
  • بازدید ماه : 83,379
  • بازدید سال : 548,701
  • بازدید کلی : 11,939,313
  • کدهای اختصاصی