loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 645 1393/03/19 نظرات (0)

بازی Towers of Lumnia یکی از هیجان ترین بازی های دفاعی و استراتژیک می باشد که شما در این بازی باید از قلمروی سلطنتی دفاع کنید ! شما باید جلوی سربازان برد سامور را قبل از اینکه آن ها به درهای پناهگاه شما برسند را بگیرید.هر کدام از بخش های بازی از ۵ مرحله متفاوت تشکیل شده است که در آن شما با شیوه های مختلف مبارزه می کنید و یک قسمتی داستانی هم در بازی وجود دارد که شما در آن باید سعی کنید با پیش بردن بازی لرد سامور را شکست دهید. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 444 1393/03/19 نظرات (0)

گوگل پلاس سرویس کمپانی گوگل برای حضور در عرصه ی شبکه های اجتماعی است که همانند دیگر سرویس ها سعی کرده فناوری را به خدمت بگیرد تا بتواند رقبای خود یعنی فیسبوک، توییتر و غیره را کنار بزند و در صدر شبکه های اجتماعی قرار بگیرد! به وسیله نرم افزار Google+ می توانید تمامی کارهایی که در شبکه اجتماعی گوگل (گوگل پلاس) با کامپیوتر انجام می دهید را در دستگاه اندروید خود انجام دهید. توسط این برنامه توانایی چت کردن، ارسال مستقیم عکس از گوشی، پیدا کردن نزدیک ترین دوستانتان با توجه به مسافت و … است . برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 461 1393/03/19 نظرات (0)

شاید شما نیز با عکس های اچ دی آر آشنایی داشته باشید؛ عکس هایی که بسیار زنده دیده می شوند و بیشتر به نقاشی ها شبیه هستند.اگر به دنبال برنامه ای حرفه ای در زمینه ویرایش تصاویر خود در گوشی خود می باشید این برنامه می تواند کمک زیادی به شما بکند. نرم افزار HDR FX Photo Editor Pro توسط کمپانی Lyrebird Studio منتشر شده میتوانید بت در اختیار گرفتن انواع افکت های حرفه ای و خارق العاده بتوانید عکس هایی با رنگ و رویی بسیار زنده را تهیه نمایید و با استفاده از ویژگی هایی همچون قاب های متنوع عکس هایی کم نظیر را خلق کنید! برنامه تحسین بسیاری از عکاسان حرفه ای را نیز بر انگیخته است . اگر دوست دارید که عکس های خود را به HDR تبدیل کنید ما به شما این نرم افزار را پیشنهاد می کنیم. برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 387 1393/03/19 نظرات (0)

بازی Sky Force یکی از قدیمی‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های موبایل و کنسول به‌شما می‌رود. حالا در دهمین سالگرد انتشار این بازی، نسخه‌ی ۲۰۱۴ آن برای موبایل عرضه شده است تا همان حال و هوای قدیمی را با گرافیکی ۳بعدی و هیجانی بیشتر به کاربران ارائه کند. یکی از امکانات جالبی که در این نسخه به بازی اضافه شده است، امکان ارتقاء قسمت‌های مختلف جت جنگی شما است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 801 1393/03/19 نظرات (0)

The Fox and the Hound (1981) BDRip 720p Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با کیفیت BDRip 720p می باشد.

 

نام انیمیشن : The Fox and the Hound – روباه و سگ شکاری

سال انتشار: ۱۹۸۱

مدت زمان: ۸۳ دقیقه

حجم : ۶۰۰ مگابایت

کیفیت : BDRip 720p

دوبله فارسی

خلاصه : یک روباه جوان ویک سگ شکاری در فصل تابستان و در فصل شکار با هم آشنا می شوند و با هم دوست می شوند . اما با پایان یافتن فصل تابستان و اتمام فصل شکار از هم جدا می شوند و سگ شکاری با صاحب خود به منزل خود می روند . در بهار سال آینده، این دو باز هم همدیگر را می بینند اما این بار این سگ، تبدیل به یک سگ آموزش دیده شده است و ناخود آگاه با روباه و حیوانات دیگر، دشمن شده است …

سجاد بازدید : 243 1393/03/19 نظرات (0)

احتمالا شما هم در درس شیمی با پیوندهای یونی آشنا شده اید و برخی از خواص آنها را میدانید ؛ حال در بازی iON Bond وقت آن رسیده است که دانش خود را بکار بگیرید و از مراحل عبور کنید . این پازل متفاوت ، برپایه ی رابطه ی بین یون های مختلف ساخته شده است و شما میتوانید مراحل مختلف آنرا تجربه کنید . از ویژگی های این بازی میتوان به دارای انواع بخش های مختلف بر پایه ی مسائل علمی ، دارای ۷۰ مرحله ی مختلف و… اشاره کرد . برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 321 1393/03/19 نظرات (0)

نرم افزار Device Framer ساخته شرکت Fornax Techies است که با استفاده از آن میتوانید یک فریم عالی برای عکس های خود داشته و آنها را سریع تر آنچه فکر میکنید باب سلیقه خود در قاب بگذارید. دیگر ویژگی های این برنامه میتوان به داشتن فریم های متنوع و زیبا ، اشتراک گذاری عکس های خود در شبکه های اجتماعی و همچنین ذخیره سازی در گوگل درایو نام برد. برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 362 1393/03/19 نظرات (0)

داستان بازی Heroes of Steel RPG Elite به این صورت است که در دنیایی عجیب خدایگان در خلق به چالش کشیده شده اند، پدر جهان باعث ایجاد یک فاجعه شد. و موجود جهان با موجودات وحشتناکی روبرو شدند. بازماندگان در کانالها زیرزمینی مخفی شدند. شما به عنوان یک قهرمان باید به بهبود دنیا و مبارزه با شیاطین کمک کنید. از قابلیت اصلی این بازی می توان به سفارشی سازی شخصیت ها ، ، وجود سلاح های ویرانگر ،گرافیک خیلی خوب اشاره داشت . برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 452 1393/03/19 نظرات (0)

بازی Clash of Clans یک بازی فوق‌العاده جذاب و سرگرم‌کننده است. در این بازی استراتژیک شما باید روستایی که در اختیار دارید را با کمک منابعی که به‌دست می‌آورید پیشرفت دهید و با ساخت نیروهای نظامی، با دیگران بجنگید تا بتوانید پیشرفت کنید. یک ویژگی این بازی که آن را منحصر به‌فرد کرده است، آنلاین بودن آن است. شما برای انجام این بازی نیاز به اینترنت دارید و همه‌ی افراد دیگر که این بازی را انجام می‌دهند نیز می‌توانند روستای شما را مشاهده کنند، با شما وارد یک Clan شوند (با شما وارد یک اتحاد شوند) و یا با شما بجنگند. برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 354 1393/03/19 نظرات (1)

اتفاقی خواهد افتاد وقتی که پرندگان مورد علاقه همه به قفس می افتند و به ریو برده می شوند؟ آن ها بسیار عصبانی هستند! در سری جدید پرندگان عصبانی نسخه ریو، پرندگان عصبانی اصلی ربوده شده اند و به شهر جادویی ریودوژانیرو فرستاده شده اند، جایی که آن ها تمام تلاش خود را می کنند که نه تنها از دست شکارچیان پرندگان فرار کنند بلکه اقدام به نجات دوستان پرنده خود و همچنین جواهرات دزدیده شده – دو طوطی دم بلند آمریکای جنوبی نادر نیز می کنند. این بازی دارای ۲۴۰ مرحله ی سرگرم کننده می باشد و در هر مرحله دستاوردی متنوع برای پشت سر گذاشتن وجود دارد که لحظاتی شاد و سرگرم کننده را در اسمارت فون شما به ارمغان می آورد. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 440 1393/03/19 نظرات (0)

Google Translate خدماتی از کمپانی گوگل می باشد که با آن می توانید به ترجمه ی متن های خود و یا وب سایت ها بپردازید و متن دلخواه خود را زبان موردنظر مشاهده کنید. اگر اطلاع چندانی از زبان های مختلف ندارند و روزانه مدت زمان بسیار زیادی را صرف مشاهده وب سایت های خارجی می کنند که با کمک این نرم افزار تمامی آن ها را می توانند به زبان فارسی مشاهده کنند. با استفاده از Google Translate می توانید متون و لغات مختلف را به آسانی هرچه تمام به بیش از ۸۰ زبان زنده دنیا از جمله زبان شیرین پارسی ترجمه کرده و از قابلیت شنیداری آن و تلفظ لغات نیز بهره مند شوید! برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 629 1393/03/19 نظرات (0)

 

The Simpsons Season 5 DVDRip Mkv

| قسمت های ۱ الی ۲۲ آماده دانلود |

| زیرنویس فارسی قسمت های ۱ الی ۲۲ آماده دانلود |

 

 

نام انیمیشن: The Simpsons – سیمپسون‌ها

ژانر: انیمیشن، کمدی، خانوادگی

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۳ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۰۶ مگابایت

کیفیت: DVDRip

رزولوشن: ۵۷۶×۴۳۲

زیرنویس فارسی: دارد

امتیاز: ۹ از ۱۰

IMDB

سیمپسونز (انگلیسی: The Simpsons) یا سیمپسون‌ها، کارتون پویانمای آمریکایی است که نخستین‌بار در دسامبر ۱۹۸۹ از شبکه تلویزیونی فاکس به صورت مجموعه‌ای تلویزیونی نشان داده شده‌است و از آن به بعد هر هفته پخش می‌شود. خالق سیمپسون‌ها، مت گرونینگ است. این مجموعه با بیش از ۵۰۰ قسمت، رکورددار پرقسمت‌ترین مجموعهٔ تلویزیونی جهان است. ماجراهای این مجموعه، در شهری به نام اسپرینگ‌فیلد اتفاق می‌افتد. بیشتر شهروندان اسپرینگ‌فیلد زردرنگ هستند و همگی آنها (به غیر از چند استثنا) تنها ۴ انگشت در هر دستشان دارند. فصل پنجم از ۲۵ فصل هم اکنون آماده دانلود می باشد.

سجاد بازدید : 489 1393/03/19 نظرات (0)

BBC – FIFA World Cup 1966 (2014) PDTV Mp4

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

 

نام مستند : FIFA World Cup 1966 – جام جهانی ۱۹۶۶

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۱ ساعت و ۴۰ دقیقه

حجم : ۱۰۰۰ مگابایت

کیفیت : PDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : این مستند فوتبالی شبکه BBC نگاهی عمیق به هشتمین دوره ی مسابقات جهانی فوتبال می اندازد که به میزبانی انگلیس برگزار شد . در این دوره تیم انگلیس در فینال با نتیجه ی ۴ بر ۲ در وقت های اضافه ، تیم آلمان غربی را شکست داد که یکی از هیجان انگیز ترین و بحث برانگیزترین جام جهانی های تاریخ می باشد که در این مستند بیشتر با آن آشنا می شویم …

سجاد بازدید : 534 1393/03/19 نظرات (2)

 

Just For Laugh Part 2 (2014) HDRip 720p Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

 

 

نام کلیپ : Just For Laugh – فقط برای خنده

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۷ دقیقه

حجم : ۵۰ مگابایت

کیفیت : ۷۲۰p HDRip

خلاصه : این کلیپ شامل دوربین مخفی های خنده دار می باشد که مردم را در شرایطی خنده دار قرار می دهند و از آن ها فیلم برداری می کنند ، با توجه به گستردگی سوژه ها ، این ویدئوها بسیار متعدد هستند که سایت همه چی دانلود قصد دارد بهترین آن ها را به صورت رایگان برای شما مهیا کند …

 

سجاد بازدید : 522 1393/03/19 نظرات (0)

 

Extreme Roads USA – CODEX

یک بازی شبیه سازی حمل و نقل تریلر جدید منتظر شماست، بازی Extreme Roads USA که به تازگی منتشر شده می تواند شما را ساعت ها مشغول کند. خود برای چالش های حمل و نقل که در طول جاده های طولانی و بی رحم از یک نقشه ی گسترده و عظیم آماده کنید . قرارداد خود را تنظیم کنید ، کامیون خود را انتخاب کنید، و حمل و نقل انواع کالا ها را در طول سخت ترین مسیرها تجربه کنید و  با پولی که از این راه به دست آورده اید را می توانید تریلر های بهتری خریداری کنید و یا می توانید اجزا تریلیرتان را تقویت کنید. شما همچنین قادر خواهید بود با کسب مجوز تغییراتی در پنجره ها ایجاد کنید یا عکس دلخواه خود را روی درب وسیله درج کنید در کنار اینها هم از رادیوی بازی و موزیک کانتری که در طول مسیر پخش میشود لذت ببرید. شایان ذکر است در این بازی توجه زیادی به جزئیات و گرافیک شده است بدون شک مورد پسند طرفداران بازی های حمل و نقل بار با تریلر قرار خواهد گرفت.

 

 

 

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 261
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 591
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,280
  • بازدید ماه : 82,850
  • بازدید سال : 548,172
  • بازدید کلی : 11,938,784
  • کدهای اختصاصی