loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 862 1393/02/02 نظرات (0)

Channel 5 – The Disappearance of Flight MH370 (2014) 720p HDTV MKV

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

 

 

نام مستند : The Disappearance of Flight MH370

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۴۵ دقیقه

حجم : ۷۲۰ مگابایت

کیفیت : ۷۲۰p HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه :پرواز ۳۷۰ هواپیمایی مالزی (ام‌اچ ۳۷۰) پرواز یک هواپیمای بوئینگ ۷۷۷ متعلق به شرکت هواپیمایی مالزی است که در ۸ مارس ۲۰۱۴ از کوالالامپور، پایتخت مالزی، با ۲۳۹ مسافر تبعهٔ ۱۴ کشور گوناگون عازم پکن بود اما به دلیل نامعلومی پس از تغییر مسیر تماس آن با رادار با آن قطع و ناپدید شد.عملیاتی بین‌المللی برای پیدا کردن این هواپیما توسط بیش از ۲۶ کشور در جریان است و گفته می‌شود بزرگ‌ترین عملیات جستجو در تاریخ است. این عملیات در ابتدا در خلیج تایلند و دریای جنوبی چین آغاز شد و پس از آن به تنگه مالاکا و دریای آندامان و بعد به اقیانوس هند گسترش یافت. در ۱۵ مارس بازرس‌ها متوجه شدند که هواپیما پس از ناپدید شدن به سمت غرب و شبه‌جزیره مالایا حرکت کرده و سپس در یک مسیر به سمت شمال یا جنوب به مدت هفت ساعت پرواز کرده‌است… واقعاً چه اتفاقی برای این پرواز پیش آمده است ؟ این سوال موضوع این مستند خواهد بود …

سجاد بازدید : 518 1393/02/02 نظرات (0)

والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۱۱۵ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

سجاد بازدید : 735 1393/02/02 نظرات (0)

Cadenza: Music, Betrayal and Death – شما بعد از بازگشت از مدرسه برای دیدار با پدر خود به کلوپ معروف موسیقی او می روید ولی ناگهان همه ی آن ها را در حالت هیپنوتیزم می بینید . آیا آنها موسیقی اشتباهی گوش داده اند ؟ در کلوپ به دنیال یافتن راز این اتفاقات باشید . سبک این بازی Hidden Object است و این نسخه از بازی Collectors Edition می باشد که امدواریم از آن لذت ببرید .

 

 

سجاد بازدید : 357 1393/02/02 نظرات (0)

 

 

کدام یک از موارد زیر را در اولویت همه چی دانلود قرار دهیم؟
(18.91%) 7
ایجاد چت روم برای کاربران سایت
 
(27.02%) 10
حذف تبلیغ گوشه ی سمت چپ بالا
 
(8.108%) 3
ایجاد بنر و قالب اختصاصی برا سایت
 
(16.21%) 6
انتقال به یک دامنه اختصاصی
 
(10.81%) 4
ایجاد فروشگاه برای سایت
 
(18.91%) 7
تبیلغ همه چی دانلود در سایت های دیگر به صورت پولی
 


تعداد شرکت کنندگان : 37

کدام یک از موارد زیر را در اولویت همه چی دانلود قرار دهیم؟

خب بعد از نظر سنجی انجام شده از کاربران و بازیدکنندگان سایت چهارشنبه چت روم سایت همه چی دانلود افتتاح می شود و تبلیغ گوشه ی سمت چپ از بین می رود و به زودی تبلیغات در سایت های دیگر آغاز می شود امیدواریم با وجود این رنک عالی در الکسا باز هم سایت پیشرفت کند و بتواند نیاز های شما بازدیدکنندگان را برآورده کند.

Global Rank 

Global rank icon293,094  

Rank in Iran 

Iran Flag2,536  

 

با تشکر

مدیریت همه چی دانلود

alone-dl بازدید : 6847 1393/02/01 نظرات (0)

دانلود قسمت شانزدهم سریال جدید و زیبای شاهگوش با کیفیت عالی DVDRip

به همراه نسخه کم حجم و پشت صحنه

http://up.alone-dl.ir/up/alone-dl/Pictures/Shahgoosh16.jpg

کارگردان: داوود میر باقری | ژانر: طنز اجتماعی
سال تولید: 1392 | مدت زمان: 60 دقیقه
فرمت: MKV + MP4 | حجم: 215 + 529 مگابایت

خلاصه داستان:

با ورود همایون سه تقه ، تعمیرکار ماشین حاجی طلایی و رو در رو شدنش با عطا واعظی پرده از رازی هولناک برداشته می شود ، ماشین حاجی طلایی در شب حادثه طبق شواهد و قرائن دست عطا واعظی بوده و او عزمش را جزم کرده تا به کمک صفا مواج که مدیر شبکه تلوزیونی است و استفاده از نفوذ حاجی طلایی خود را در برابر قانون و اسد خفته تبرئه کند.

 

بازیگران:
فرهاد اصلانی، مرجانه گلچین، احمد مهرانفر، شهرام حقیقت دوست، طناز طباطبایی، حامد میرباقری، هادی کاظمی، محسن تنابنده، اکبر عبدی، سیروس گرجستانی، رسول نجفیان و…

نیما بازدید : 617 1393/02/01 نظرات (1)

 .آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار کابردی اندروید خود را پاک سازی کنید و از افزایش سرعت و فضای خود لذت ببرید؟در این مطلب  ، قصد داریم شما کاربران عزیز دیوایس های آندرویدی را با یک نرم افزار پاک سازی سیستم عامل آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

تنها یک انتخاب تا پاک سازی کامل کش ها ، تاریخچه جستوجوها و گزارشات تماس فاصله دارید ! آیا برای نصب اپلیکیشن ها فضای کافی ندارید؟ اکنون می توانید با حذف فایل های بیهوده ی اپلیکیشن های نصب شده ، حذف کش ها و… فضای بسیار بیشتری را در اختیار بگیرید و در کنار این ها ، به افزایش سرعت دستگاهتان کمک کنید. ۱Tap Cleaner Pro با بیش از ۴ میلیون دانلود در فروشگاه گوگل پلی استور ، یکی از پر طرفدارترین اپلیکیشن های این زمینه به حساب می آید. ۴ حالت مختلف پاک سازی برای شما در این نرم افزار گنجانه شده است از قبیل : Cache Cleaner, History Cleaner و Call/Text Log Cleaner. بنابراین می توانید با استفاده از هر یک از این آپشن ها ، فضای داخلی بیشتری را برای اپلیکیشن های خود اختصاص دهید. اگر شما اپلیکیشنی خاص را برای انجام برخی وظایف انتخاب کرده اید و قصد دارید آنان را به حالت پیش فرض بازگردانید ، گزینه Defaults Cleaner می تواند به شما کمک شایانی نماید. مهم ترین نکته در مورد این نرم افزار عدم نیاز به روت بودن دستگاه است. امیدواریم لذت ببرید.


نیما بازدید : 1554 1393/02/01 نظرات (2)

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای بنیامین بهادری به نام عشق احساسه با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( ترانه : فرید احمدی / آهنگ : بنیامین بهادری / تنظیم : نوید وارسته )

نیما بازدید : 431 1393/01/31 نظرات (0)

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار مفید و البته ضروری از فایل ها,عکس ها,موزیک ها و … بک اپ تهیه کنید و دیگر نگران اطلاعات خود نباشید؟پشتیبان گیری از اطلاعات ، امری مهم در تمامی دستگاه ها به شمار می آید. مهم نیست شما کاربر کدام دستگاه یا کدام سیستم عامل هستید ، بهتر است برای روز مبادا ، همیشه از اطلاعات مه و حیاتی خود نسخه هایی پشتیبان تهیه کرده باشید تا بتوانید در مواقع لزوم از آنان بهرمند شوید. در این مطلب، قصد داریم شما کاربران سیستم عامل آندروید را با یکی از قدرتمندترین نرم افزارها در این زمینه آشنا سازیم !

پیش نیاز : آندروید ۱٫۵ و بالاتر

MyBackup Pro اسان ترین روش برای بک آپ گیری از اطلاعات شما در دستگاه های آندرویدی است. به کمک این نرم افزار قادر هستید تا از تمامی اطلاعات موجود در دستگاه های خود ، نسخه هایی پشتیبان تهیه کنید. به کمک این نرم افزار میتوانید از انواع اطلاعات خود نظیر Applications, Photos, Music, Videos, Contacts, Call log, Browser Bookmarks, SMS, MMS, Calendar, System Settings, Home Screens, Alarms, Dictionary, Music Playlists, APNs در مموری کارت و یا فضاهای ابری ، نسخه های پشتیبان خود را نگهداری کنید. در صورتی که شما دستگاه آندرویدی خود را تعویض هم بکنید ، به سادگی می توانید با نصب این نرم افزار در دستگاه جدید ، به راحتی بک آپ دستگاه قبلی را بازگردانید. My Backup Pro در حال حاضر بیش از ۳ میلیون کاربر دارد و یکی از آسان ترین و سریع ترین و امن ترین روش ها برای تهیه نسخه های بک آپ و بازگردانی آنان به حساب می آید. این نرم افزار می تواند از APK ها و دیتاهای آنان نیز برایتان نسخه هایی پشتیبان را تهیه کند. امیدواریم مفید واقع گردد.

نیما بازدید : 665 1393/01/31 نظرات (0)

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار مرورگر پرسرعت و پر قدرت گوگل کروم پر سرعت تر از همیشه در نت جست و جو کنید؟استفاده از مرورگرهای پیش فرض دستگاه ها کافیست ! وقت تغییر فرا رسید است ، جدیدترین نسخه از مرورگر گوگل کروم با قابلیت هایی جدید ، با امنیتی و سرعتی بی سابقه ! با ما در معرفی این مرورگر بی نظیر همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰ و بالاتر

جستوجو و گشت و گذار سریع با امنیتی مثال زدنی در اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی ، با ورود به حساب کاربری می توانید محتوای مرورگر گوگل کروم کامپیوتر خود را به دستگاه های خود سینک کنید ، جستوجو و درج آدرس های اینترنتی در یک باکس مشترک با سرعتی بی نظیر ! تعدادی بی نهایت از تب ها را باز کرده و به سادگی با حرکاتی آسان با لمس انگشتان میان آنان سوئیچ کنید ، اضافه کردن یک شرتکات جدید از یک صفحه اینترنتی در هوم اسکرین ، بسیار بهتر از شرتکات آن در منوی دستگاه است ، در نسخه ۳۲ این مرورگر شاهد کاهش مقدار مصرف اینترنت هستیم ! با ورود به بخش Settings > Bandwidth Management ، می توانید نتیجه فعلی را با حالت قبل مقایسه کنید ، مصرف پهنای باند شما تقریبا نصف شده است ! به همراه رفع برخی مشکلات و باگ ها… امیدواریم لذت ببرید.

نیما بازدید : 486 1393/01/31 نظرات (0)

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار کاربردی و مفید فایل های Zip  را در اندروید خود مدیریت کنید؟اگر از کاربران حرفه ای دستگاه های آندروید باشید ، حتما می دانید پس از روت کردن سیستم عامل ، جهت نصب رام های کاستوم ، لازم است منویی با نام ریکاوری را در دستگاه خود نصب کنید. پس از نصب شدن این منو ، لازم است فایل مربوط به رام مورد نظر خود را از طریق ریکاوری منو نصب کنید ، اما در این مطلب قصد داریم این سنت دیرینه را با تغییراتی جدید رو به رو کنیم ! پیشنهاد می کنیم از دست ندهید !

پیش نیاز : آندروید ۳٫۰ و بالاتر

ZipInstaller نام نرم افزاری جدید و سازگار با ریکاوری های CWM + TWRP + 4EXT است و روشی جدید و مناسب برای نصب پکیج های Zip به شمار می رود. این نرم افزار یک لیست کامل از زیپ های موجود در مموری کارت برای شما آماده می کند و دستگاه شما را برای نصب از منوی ریکاوری ریبوت می کند. در واقع می توان گفت ZipInstaller راهی جدید و آسان برای انتخاب و نصب پکیج های زیپ بدون نیاز به استفاده از دکمه های Voloume بالا و پایین است. شما می توانید فرآیند نصب رام را به سادگی در این نرم افزار دنبال کنید ، برای مثال می توانید پکیج های زیپ را علامت گذاری و عملیات Wipe را نیز در آن انتخاب کنید. امیدواریم لذت ببرید.

نیما بازدید : 470 1393/01/31 نظرات (0)

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار مفید و جذاب آلبوم های زیبا در اندروید بسازید؟مکانی امن برای نگهداری آلبوم های تصاویر به یاد ماندنی ! در این مطلب  ، قصد داریم شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی را با اپلیکیشنی جدید با نام Cloud Ablum اشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

Cloud Ablum نام اپلیکیشنی جدید در زمینه سرویس های ابری است ، به کمک این نرم افزار و حجم ۵ گیگابایتی که پس از نصب در اختیارتان قرار داده می شود ، می توانید در هر مکانی تنها به کمک اسمارت فون خود ، به مجموعه ای وسیع از تصاویر خود دسترسی پیدا کنید. هم اکنون بیش از ۵ میلیون کاربر از این سرویس جهت نگهداری عکس های خود استفاده می کنند ، این نرم افزار مجموعه ای از آلبوم های تصاویر شما را در سرورهای ابری خود نگهداری می کند ، بنابراین در هر زمان و مکانی به تمامی آنان دسترسی خواهید داشت ، سیستم نمایش هوشمند ، آپلود تصاویر در سایزهای اورجینال ، جستوجوی تصویری تصاویر ، جستوجوی تصاویر به صورت آنلاین (کش تصاویر) ، آپلود و بک آپ گیری خودکار تصاویر دستگاه به سرویس های ابری و… از مهم ترین قابلیت های Cloud Ablum به شمار می رود. امیدواریم مفید واقع گردد.

نیما بازدید : 1085 1393/01/31 نظرات (0)

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار مفید و کاربردی برای اندروید خود اس ام اس های خود را سریع تر ارسال کنید و از امکانات بیشتر بهره ببرید؟آیا از قابلیت های محدود اپلیکیشن پیام رسان دیوایس آندرویدی خود خسته شده اید؟ در این مطلب، قصد داریم شما کاربران عزیز را با نرم افزار جدید GO SMS Pro به عنوان یک جایگزین قدرتمند برای اپلیکیشن پیام رسان اورجینال دستگاه های آندروید آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۱٫۶ و بالاتر

به عنوان توضیحات این اپلیکیشن ، قصد دارد تفاسیر منابع معتبر را در این باره ارائه کنیم. به گفته ی Techaron ، بدون شک اپلیکیشن Go SMS بهترین و پیشرفته ترین خدمات را در زمینه ارسال پیامک در میان دستگاه های آندرویدی ارائه می کند ، بهتر است عنوان بهترین اپلیکیشن مدیریتی پیامک ها را به آن اختصاص دهیم. منبع Lifehacker می گوید : برای داشتن تجربه ای جدید در ارسال پیام کوتاه و پیام های چند رسانه ای زیباترین و قدرتمندترین نرم افزار Go SMS می باشد ، این نرم افزار با امکان سفارشی سازی عناصر رابط کاربری ، برنامه ریزی ارسال پیام ها ، مدیریت و سازماندهی پوشه ها ، ارسال پرسرعت از طریق اینترنت WiFi و اشغال حافظه ای بسیار اندک از رم و … از حرفه ای ترین ابزارهای جایگزین اپلیکیشن پیش فرض پیام رسان دستگاه های شما به حساب می آید. به گفته ی Androidmeter ، نرم افزار Go SMS تنها یک جایگزین ساده برای پیام رسان دستگاه نیست ، بلکه به شما امکان تجربه قدم بعدی سرویس های پیام رسان را می دهد. امیدواریم لذت ببرید.

نیما بازدید : 345 1393/01/31 نظرات (0)

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار فایرفاکس پرسرعت تر و امن تر از سابق در اندروید خودتون وبگردی کنید و لذت ببرید؟جایگزینی مناسب برای مرورگرهای پیش فرض دستگاه های آندرویدی ! در این مطلب قصد داریم ضمن معرفی یکی از قدرتمندترین مرورگرهای آندرویدی ، آن را جایگزین مرورگر پیش فرض دستگاه های آندرویدی شما کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

لذت وبگردی را با مرورگر فایرفاکس تجربه کنید ! نسخه رسمی مرورگر موزیلا فایرفاکس برای آندروید یک مرورگر ساده ، با قابلیت های شخصی سازی و امینیتی بسیار بالا به دستگاه های شما می آید ، Firefox با بهره گیری از جدیدترین تکنیک ها ، امینیت شما را در زمان وبگردی و انجام فعالیت های اینترنتی تضمین می کند. از جمله ویژگی های مرورگر فایرفاکس می توان به قابلیت جستوجو ، وبگردی و دسترسی سریع به آدرس های اینترنتی اشاره کرد ؛ فایرفاکس یکی از هوشمندترین مرورگرهای دستگاه های آندروید به حساب می آید ، از این رو که شما می توانید با انگشتان خود آدرس های اینترنتی را به سادگی و در نهایت سرعت به لیست علاق مندی های خود اضافه کنید و برای دسترسی به آنان زمان بسیار بسیار کمتری را صرف کنید. یکی از ویژگی های پرطرفدار این مرورگر ، قابلیت سینک اطلاعات مرورگر از کامپیوترهای دسکتاپ به دستگاه شماست. هم اکنون می توانید نسخه بیست و هفتم این مرورگر قدرتمند را از ادامه مطلب سایت نیو فور آندروید دانلود کنید.


نیما بازدید : 523 1393/01/31 نظرات (0)

 آیا می خواهید با دانلود نرم افزار بسیار مفید و کاربردی بارکدها و کد های QR  را به آسانی اسکن کنید؟یکی از روش های مرسوم جهت دانلود اپلیکیشن های آندرویدی ، استفاده از QR Code است ، بدین طریق که شما توسط یک نرم افزار واسطه ، با دوربین دستگاه خود اقدام به خواندن محتویات کد می کنید و دانلود اپلیکیشن مورد نظر بدون هیچ دردسری و در سریع ترین زمان ممکن در دستگاهتان آغاز می شود. در این مطلب از سایت  ، یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای بارکدخوان و اسکنرهای QR را برای شما کاربران دیوایس های آندرویدی آماده کرده ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳٫۳ و بالاتر

آخرین آپدیت از این نرم افزار که با قیمت ۴٫۹۹ دلار عرضه میشد ، به قیمت ۱٫۹۹ دلار تخفیف خورده است ، اما هم اکنون می توانید آن را به صورت کاملاً رایگان از وب سایت نیو فور آندروید دانلود کنید ! سریع ترین و کاربرپسند ترین اسکنر بارکدها و کدهای QR هم اکنون در دسترس است ، اگر مدت هاست به دنبال قدرتمندترین اسکنر داخلی برای دستگاه آندرویدی خود می گردید ، Scan – QR and Barcode Reader بهترین گزینه است ! این نرم افزار سریع و کاملا قابل اعتماد است ، حتی می توان ۶ ستاره امتیاز را به طور کامل به آن داد ! نسخه حرفه ای (بدون تبلیغات) ، طراحی بسیار زیبا و حتی اسکن کدهای تار که انتظار اسکن موفقیت آمیز آنان را نخواهید داشت ! طرز استفاده از این ابزار بسیار ساده است ، پس از نصب آن را اجرا کنید و شروع به اسکن کدهای مورد نظر کنید ، نیازی به فشردن هیچ دکمه ای نیست ! اسکن به صورت خودکار اطلاعات بارکد یا کد QR را استخراج می کند. امیدواریم لذت ببرید.

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 305
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 776
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,465
  • بازدید ماه : 83,035
  • بازدید سال : 548,357
  • بازدید کلی : 11,938,969
  • کدهای اختصاصی