loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 302 1397/04/25 نظرات (0)

Wartide Heroes of Atlantis  عنوان یک بازی نقش محور و اکشن میباشد که توسط استودیوی Kongregate در گوگل پلی برای دستگاه های اندرویدی منتشر شده است و توانسته امتیاز 4.6 از 5 را در این مارکت کسب کند و تا به امروز 500000 بار توسط کاربران سراسر جهان دانلود و نصب شده است. در بازی جذاب Wartide Heroes of Atlantis شما کنترل و هدایت قهرمانانی را برعهده خواهید داشت که با هدف بازپس گیری آتلانتیس مبارزه میکنند. ارتش خود را از قهرمانان تشکیل دهید و آن ها را برای مبارزه همه جانبه آماده کنید.

سجاد بازدید : 317 1397/04/25 نظرات (0)

Crazy for Speed یا دیوانه سرعت یک بازی مسابقه ای و ریسینگ برای دستگاه های اندرویدی شماست که توسط استودیوی MAGIC SEVEN طراحی و در گوگل پلی منتشر شده است این بازی توانسته امتیاز 4.5 را در این مارکت از سوی کاربران سراسر جهان کسب کند. Crazy for Speed به شما یک تجربه مسابقه بی نظیر ارائه می دهد. اتومبیل رانی دیوانه وار در جاده های خطرناکی نظیر جاده کوه آلپ، جاده ساحلی ونیز، جاده کویر نوادا، جاده ی آمازون، جاده آسفالت از موناکو، جاده شهر توکیو، جاده یخ زده هیمالیا، جاده شبانه لندن و غیره.

سجاد بازدید : 254 1397/04/25 نظرات (0)

 

دانلود uTorrent نرم افزار حرفه ای و باثبات می باشد که به شما اجازه دریافت تمامی لینک های توررنت و مگ نت را با بهترین سرعت و با امکانات بالا می دهد. چنان چه در انجام امور دانلود خبره باشید بدون شک با استاندارد تورنت که یکی از ابزارهای اصلی شبکه های Peer 2 Peer می باشد آشنایی دارید. تورنت در واقع یک شبکه اشتراک گذاری فایل میان چندین رایانه توسط نرم افزاری خاص می باشد که با استفاده موتورهای جستجویی که اسامی این فایل ها برروی رایانه های مقصد را دارا می باشند می توانید فایل مورد نظر خود رایافته و با استفاده از نرم افزارهایی همچون بیت تورنت و غیره آنها را دریافت نمایید. نرم افزار uTorrent بدون شک معروفترین و محبوترین نرم افزار برای دانلود تورنت می باشد. دانلود uTorrent براحتی امکان بارگذاری و بارگیری از شبکه تورنت را برای کاربران خود فراهم می نماید.

 

نرم افزار uTorrent را هم چنین می توان یک کلاینت غنی بیت تورنت قدرتمند و کارآمد برای سیستم عامل ویندوز تعریف نمود که ردپای بسیار کمی برروی سیستم عامل برجای می گذارد. این نرم افزار بگونه ای طراحی شده است تا از پردازنده، فضا و حافظه بسیار کمی در عین ارائه تمامی قابلیت هایی که از یک کلاینت انتظار می رود، استفاده می کند.

سجاد بازدید : 311 1397/04/25 نظرات (0)

دانلود SmartFTP یک پروتکل انتقال داده قدرتمند می باشد که به کاربران خود این امکان را می دهد که فایل های خود را به سرور های SFTP, FTPS و همچنین سیستم های ذخیره سازی ابری آپلود کرده و از برنامه اسفاده نمایند. از ویژگی های برنامه می تواند به انتقال ایمن و قابل اعتماد برنامه اشاره کرد که آن را تبدیل به یک ابزار قدرتمند کرده است. هم اکنون می توانید این برنامه را به طور مستقیم از سایت همه چی دانلود دریافت نمایید.

سجاد بازدید : 1403 1397/04/24 نظرات (0)

دانلود انیمیشن شگفت انگیزان ۲ – Incredibles 2 2018 – با کیفیت پرده ای HDTC

کیفیت پرده ای جدید HDTC اضافه شد

 

 

 

نام انیمیشن: Incredibles 2 – شگفت انگیزان ۲

 

سال انتشار: ۲۰۱۸

 

مدت زمان: ۱۱۸ دقیقه

 

ژانر: انیمیشن، اکشن، ماجرایی

 

کیفیت: پرده ای

 

زیرنویس انگلیسی: ندارد

 

زیرنویس فارسی: دارد

 

 

خلاصه داستان: انیمیشن سینمایی شگفت انگیزان ۲ (به انگلیسی: Incredibles 2) اثر سال ۲۰۱۸ کمپانی پیکسار می باشد و در ادامه ی قسمت اول ساخته شده است. آقای شگفت انگیز برای مراقبت از جک جک خانه را ترک کرده است و این در حالی است که هلن در حال نجات دادن دنیا می باشد. روند داستان در ادامه قسمت اول می باشد که حال با اضافه شدن عضو جدید خانواده یعنی جک جک به جمع شگفت انگیزان، شاهد ماجراجویی های بسیار هیجان انگیز در این خانواده ابرقهرمان هستیم. آقای شگفت انگیز در راس ماجرا قرار دارد و مشکلات زیادی با خانواده خودش پیدا می کند. حال باید دید این پنج عضو خانواده، چگونه می توانند به مادر خودشان برای نجات دادن دنیا کمک کنند.

 

لحظات خنده دار و بسیار سرگرم کننده، در این انیمیشن نیز به خوبی دیده می شود و به مانند قسمت اول معرکه خودش، نشان داده است که هنوز هم سرگرم کننده و بی نظیر است. اثر جدید پیکسار توالی داستانی بسیار جالبی را در پی گرفته است و یک شاهکار دیگر را برای انیمیشن دوستان ارائه کرده است. اکران این انیمیشن رکورد فروش پنجشنبه تاریخ باکس آفیس را برای انیمیشن ها شکست و نشان داد که این فرانچاینز از چه محبوبیت بزرگی در بین دوستداران خودش برخوردار است.

سجاد بازدید : 257 1397/04/24 نظرات (0)

Railway Empire MULTi10 PC-PLAZA

نسخه فشرده جدید FitGirl با حجم ۵٫۶GB اضافه شد

 

دانلود بازی Railway Empire سرانجام به صورت نسخه نهایی در تاریخ ۲۶ژانویه ۲۰۱۸ توسط Kalypso Media Digital در شبکه استیم منتشر شد. وظیفه توسعه این بازی به دست استودیو Gaming Minds Studios بوده است. بازی Railway Empire در سبک استراتژیک، شبیه سازی و مدیریتی است. شما در بازی Railway Empire به توسعه ی یک شبکه ی پیچیده و بسیار عظیم ریلی مشغول می شوید.

 

بیش از ۴۰مدل مختلف قطار را سفارش داده، ایستگاه های راه آهن، ساختمان های نگهداری تعمیرات، کارخانه ها و جاذبه های توریستی را خریده یا ایجاد می کنید و شبکه ی ترابری خود را برای رقابت با سایرین توسعه می دهید. داستان بازی در حوالی سال ۱۸۳۰ میلادی رخ می دهد. صنعت در حال رشد بسیار چشمگیر است و رقابت بر سر داشتن تاثیرپذیرترین راه ریلی در شمال امریکا بیداد می کند.

 

سجاد بازدید : 363 1397/04/24 نظرات (0)

The Tribez یکی از بهترین و محبوب ترین بازی های استراتژی سیستم عامل Ios می باشد که اکنون نسخه جدید آن برای اندروید منتشر شده است . در این بازی زیبا شما باید کنترل یک منطقه را در دست بگیرید و با انجام کارهای مختلف آن منطقه را آباد کنید . شما می توانید با ساخت مغازه و ساختمان برای افراد کار ایجاد کنید و اقتصاد را رونق دهید ، همچنین می توانید با دولت های همسایه نیز تجارت کنید . با گذشت زمان شاهد پیشرفت منطقه خود خواهید بود . برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

سجاد بازدید : 270 1397/04/24 نظرات (0)

"Star Chef" یک بازی جدید و پرطرفدار با عنوان ستاره آشپزی برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. کمپانی بازی ساز 99Games تا به حال بازی های مختلفی در زمینه آشپزی را در پلی استور منتشر کرده است که میتوان گفت ستاره آشپزی یکی از محبوب ترین بازی های این استودیوی بازی ساز می باشد. خود را آماده کنید برای تبدیل شدن به یک آشپز حرفه ای. ماجرای بازی از این قرار می باشد که شما باید نقش یک آشپز مبتدی را در بازی ایفا کنید حالا با تلاش و کوشش باید خود را به ستاره آشپزی تبدیل کنید حالا چگونه این عنوان را باید به دست آورید در ادامه با ما همراه باشید. سازنده بازی تا حدودی از مواد غذایی زیادی در بازی استفاده کرده است که شما باید با استفاده از آنها یک غذای خوشمزه را درست کنید و آن را به مشتریان رستوران خود بدهید. در نظر داشته باشید که در سطح شهر رستوران های مختلفی وجود دارد که باید با تک تک آنها به رقابت بپردازید و به گونه‌ای غذا های خوشمزه درست کنید که مشتریان ثابت داشته باشید و هر روز تعداد آنها زیاد تر شود، با انجام این کار شما به یکی از بهترین های بازی تبدیل می شوید و میتوانید در آمد خوبی را از آن خود کنید.

سجاد بازدید : 325 1397/04/24 نظرات (0)

داستان بازی "Stickman Legends" از حمله ارتش شیاطین به زمین آغاز میشود. شیطان ها یکی پس از دیگری شهر ها را نابود کرده و دنیا را به سمت تاریکی مطلق هدایت میکنند اما در شمال شرق امپراطوری Maika روستایی به نام Arvila وجود دارد که به روستا قهرمانان شهرت یافته است. یکی از مردان این روستا به نام Shido این ماموریت را بر عهده میگیرد که تک تک شیاطین و ارتش عظیم آنها را نابود نماید.

 

در بازی Stickman Legends در نقش Shido قرار خواهید گرفت و باید با استفاده از توانایی های خارق العاده او شیاطین را از بین ببرید. بازی در سبک عناوین اکشن بوده و گیم پلی آن تلفیقی از بازی های هک اند اسلش و نقش آفرینی میباشد و قطعا تجربه ای شگفت انگیز و ماندگار را برای شما رقم خواهد زد.

سجاد بازدید : 278 1397/04/24 نظرات (0)

Pocket Mine 3 این بازی یک ماجراجویی عالی در معدن است.شما باید در این بازی اعتیاد آور بر روی بلوکه ها ضربه بزنید تا بتوانید حفاری های عمیقی داشته باشید و تمام نقاط این دنیای هیجان انگیز و جذاب را کشف کنید. واکنش های زنجیره ای خیره کننده ای را انجام دهید،وسایل قدرتمندی بسازید و خودر را با آنها تجهیز کنید،کارت های مهیجی را دریافت کنید،صندوقچه های گنج را باز کنید،اشیا کمیاب و نادر را جمع آوری کنید و آنها را بفروشید. 

سجاد بازدید : 333 1397/04/24 نظرات (0)

Hex Commander: Fantasy Heroes در بازی" فرمانده هگز:قهرمانان قدرتمند" استراتژی منحصر به فرد خود را داشته باشید و با دشمنان مختلف بجنگید. یک ارتش قدرتمند بسازید و نیرو های خود را رهبری کنید, از مهارت های خاص خود استفاده کنید و پیروز شوید. با استراتژی منحصر به فرد خود دشمن را شکست دهید. در مبارزات انسانی، شما در نقش Percival Kent، بازی می کنید که توسط امپراتور برای بررسی گزارشات فرستاده شده است.جنگ نزدیک است...چه کسی می خواهد پیروز جنگ باشد؟ در جنگ ها شرکت کنید و از مردم خود دفاع کنید.

سجاد بازدید : 273 1397/04/24 نظرات (0)

The Free Ones PC-PLAZA

نسخه فشرده FitGirl با حجم ۱٫۲GB اضافه شد 

 

در دانلود بازی The Free Ones سبکی نوین از اول شخص پلتفورمر را تجربه می کنید که باید ماجراجویی های گیج کننده تئو را دنبال کنید و با پرواز کردن از هوا و نفود در سازه های مختلف، یک داستان فوق العاده هیجان انگیز را پیش بگیرید. بازی داستان پر پیچ و خمی دارد و گیم پلی بازی در همه حال دارای صحنه های زیبا و هیجان انگیزی است. در ابتدای داستان ما می بینیم که تئو یک زندانی در یک یک جزیره است و در تلاش است تا با استفاده از سیستم مرموزی، بتواند از جزیره فرار کند و مدیریت ساکنین را نیز برعهده داشته باشد. همه این کارها قبل از ملاقات با لارا و گروهی از پناهندگان صورت می گیرد و همه آنها در تلاشند که از بردگی در معدن فرار کنند.

 

آنها نمی دانند که در طول راه چه چیزی در انتظارشان است و با چه سختی هایی مواجه خواهند بود؛ اما هیچ چیز نمی تواند تئو را از راه خودش ناامید کند و او همچنان تلاش می کند که گروه را به جای امنی برساند و در خودش را برای همه اتفاقات آماده کرده است. سیستم گیم پلی حرکت در هوا و پرتاب قلاب، شاکله اصلی بازی را تشکیل می دهد و همه سطوح بازی روی آن استوار شده است. این سیستم واقعا منحصربفرد است و به بازیکن اجازه می دهد تا راه خود را به آسمان پیدا کند و از طریق محیط حرکت خود را به هدف پیش گیرد. شما باید از هر حرکتی استفاده کنید و به ارتفاعات سرگیجه آور صعود کنید. فاصله ها به طرز قابل توجهی زیاد هستند و هیجان بالایی دارند.

 

 

سجاد بازدید : 321 1397/04/24 نظرات (0)

Warhammer 40000 Gladius Relics of War PC-CODEX

آپدیت بازی Update v1.0.3-CODEX اضافه شد

 

 

بازی Warhammer 40000 Gladius Relics of War روایتی از سرزمین گلادیوس را ارائه می کند که در ابتدا در صلح کامل بوده است، اما حال وارد نبردی عظیمی شده است و تنها یک تعریف کننده این سرزمین است. بازی شما را به جهانی پر از ترور و خشونت می برد که چهار جناح در سرزمین های مختلف، با یکدیگر نبرد دارند و جنگ وحشیانه ای را علیه هم شروع کرده اند. این جنگ تنها برای یک هدف است و آن هم تسلط بر منابع کل سیاره است. گلادیوس سرزمینی است که از نظر محققان امپریالیستی، به عنوان سیاره ای از باستان شناسی شناخته می شود.

 

این سیاره در طول استعمار خود، گذشته بسیار تیره و تاری داشته است و همواره یک وحشت نامرئی در آن جریان داشته است. شهروندان گلادیوس خود را به ناچار در جنگی دیدند که باید برای بقا تلاش کنند و در یکی از این چهار جناح قرار بگیرند. بازی Warhammer 40000 Gladius Relics of Warدر سبک استراتژیک مبتنی بر نوبت ارائه شده است و گیم پلی منحصربفردی را در زمینه کنترل نیروها و حرکت در محیط ارائه می کند. شخصیت های مختلفی در بازی حضور دارند و از ارک های فضایی گرفته تا مارینزها و نکرونز ها در بازی حضور دارند. تنها کاری که شما باید بکنید، حضور در چالش های AI بازی است و در این زمینه رقابت با دوستان و دیگر افراد به صورت آنلاین، مهمترین بخش را تشکیل می دهد.

 

 

 

سجاد بازدید : 254 1397/04/24 نظرات (0)

دانلود فصل دوم انیمیشن شیر شاه - The Lion Guard Season 2 2017 با کیفیت WEB-DL

|قسمت هفدهم الی بیستم اضافه شد|

|زیرنویس فارسی قسمت هفدهم الی بیستم اضافه شد|

 

 

 

نام انیمیشن: The Lion Guard Season 2 – فصل دوم انیمیشن سریالی نگهبان شیرشاه

 

سال انتشار: ۲۰۱۷

 

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۲ دقیقه

 

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۱۹۰/۱۳۰ مگابایت

 

کیفیت: WEBRip 720p / WEBRip x265 720p

 

زیرنویس فارسی: دارد

 

IMDB

 

خلاصه داستان: داستان انیمیشن بر روی کیون که پسر سیمبا و نالا و برادر جوان تر کیارا می باشد تمرکز دارد. او به عنوان محافظ سرزمین فرمانروایی جدش انتخاب می شود و باید از “سرزمین افتخار” در برابر حیواناتی که می خواهند چرخه حیات را به هم بزنند مراقبت کند. کیون به همراه دوستانش گروهی با نام نگهبان شیرشاه را تشکیل می دهند که کیون به عنوان رهبر آن ها می باشد. آن ها سعی می کنند تا “سرزمین افتخار” را محافظت کنند. با صحبت های صورت گرفته توسط کمپانی سازنده و اقبال کاربران، دانلود فصل دوم انیمیشن The Lion Guard  در تاریخ مارس ۲۰۱۶ تایید شد و هم اکنون به صورت کاملا نامنظم قسمت های این انیمیشن در حال پخش می باشد که به محض انتشار قرار می گیرند و …

سجاد بازدید : 244 1397/04/24 نظرات (0)

 

در این ویدیو آموزشی Udemy Pixel Art In Adobe Photoshop For Beginners با یادگیری سرفصل های تکنیک های ساخت گرافیک های پیکسلی، شما می توایند طرح های پیکسلی با ایده های خود ایجاد کنید. مدرس این دوره آموزشی، آقای Masuk Sarker Batista می باشد که در این دوره به شما نشان خواهد داد که شما در این دوره با شکل ها، سایه زنی، لبه ها، ساخت پالت های ساده، و انیمیشن ها آشنا شوید و نحوه ی کار با ابزارهای مختلف فتوشاپ را یاد میگیرید.

 

 شما در این دوره می توانید با روش های حرفه ای و مختلف ساخت طرح های  هنری پیکسلی آشنا می شوید و یا اطلاعات موجود در این آموزش، خود را در این زمینه به روز کنید. این دوره مباحث فتوشاپ را از سطح ابتدایی شروع می کند تا کاربران تازه وارد نیز بتوانند به خوبی مسایل را یاد بگیرند. در ادامه سطح مباحث دوره به صورت صعودی افزایش پیدا می کند و انتظارات کاربران حرفه ای را نیز برآورده می نماید. شما با تماشای این دوره می توانید با نحوه ی پیکربندی فتوشاپ برای ساخت گرافیک پیکسلی آشنا شوید، نحوه ی رسم ایزومتریک را یاد بگیرید، روش ساخت درخت و گیاه را بیاموزید، و با شیوه ی تبدیل تصاویر و انیمیت کردن آنها آشنایی پیدا کنید. در این ویدیو آموزشی شما در برنامه فتوشاپ تکنیک های لازم را یاد خواهید گرفت.

 

عنوان دوره آموزشی : Udemy Pixel Art In Adobe Photoshop For Beginners

 

مدرس: Masuk Sarker Batista

 

مدت زمان آموزش : ۱ ساعت و ۱۷ دقیقه

 

فرمت تصویری : h264, 720p

 

فرمت صوتی : AAC, 48kHz, 2ch

 

زبان : انگیسی

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 15
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 343
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 1,016
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,705
  • بازدید ماه : 83,275
  • بازدید سال : 548,597
  • بازدید کلی : 11,939,209
  • کدهای اختصاصی