loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 379 1393/01/08 نظرات (0)

Free Studio 6.2.16.327 در عین رایگان بودن نرم افزاری کاملا قدرتمند، حرفه ای و همه کاره محصول کمپانی DVDVideoSoft است. هدف اصلی این برنامه متحد کردن همه ی برنامه های چند رسانه و توسعه دهندگان این برنامه ها است. این برنامه که خود شامل هشت قسمت YouTube, MP3 & Audio, CD-DVD-BD, DVD and Videos, Photos, CellPhones, Gadgets Apple, 3D است و با ظاهر فوق العاده زیبا و رابط کاربری بسیار آسان به راحتی به کاربر اجازه دسترسی به هر بخش را برای انجام فعالیت مورد نظر می دهد. این برنامه در نوع خود بی نظیر است که شامل ابزارهای دانلود، پلیر، تبدیل فرمت و رایت سی دی می باشد. با استفاده از این برنامه رایگان قادر خواهید بود فایل های صوتی و تصویری خود را در فرمت های مختلف از اینترنت دریافت کنید، تبدیل کنید، به دستگاه های چند رسانه ای منتقل کنید و حتی در سایت های نظیر یوتوب و فیسبوک به اشتراک بگذارید

 

سجاد بازدید : 4315 1393/01/08 نظرات (2)

 

Stephen Hawking's Grand Design : All Episodes BluRay 720p (2012) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|هر ۳ قسمت کامل به همراه زیرنویس فارسی|

 

 

نام مستند: Stephen Hawking's Grand Design – طرح بزرگ استفان هاوکینگ

سال انتشار : ۲۰۱۲

مدت زمان : هر قسمت ۶۰ دقیقه

حجم : هر قسمت ۳۰۰ مگابایت

کیفیت : BluRay 720p

زیرنویس فارسی : دارد

IMDB

خلاصه داستان : پروفسور استفان هاوکینگ بار دیگر دست به تحقیقات گسترده ای زده است. تحقیقات کیهانی که تقریبا بی حد و حصر است. در این تحقیقات که ( طرح بزرگ ) نام دارد او به دنبال کشف رازهایی از سه موضوع مهم ترک زمین ، بیگانگان و سفر زمان است. او قصد دارد تحقیقات کیهانی خود را با این سه موضوع دنبال کند و ارتباط بین آنها را بیابد. تحقیقات پروفسور شاید تغییراتی شگفتی را در آینده بشیرت ایجاد کند .

سجاد بازدید : 2124 1393/01/08 نظرات (0)

 

CORELDRAW GRAPHICS SUITE X7 x86/x64 یک نرم افزار قدرتمند و حرفه ای برای طراحی گرافیکی می باشد. بسیاری از طراحان حرفه ای و با تجربه از نرم افزار کورل دراو برای طراحی خود استفاده می کنند. با محیط محتوای غنی و طراحی گرافیک ، ویرایش عکس و طراحی وب سایت حرفه ای این نرم افزار، شما به تمام چیزهایی که برای پیاده سازی سبک و خلاقیت خود نیاز دارید، دسترسی خواهید داشت. با استفاده از راهنمای ساخته شده و ویدئوهای آموزشی این نرم افزار می توانید قالب های حرفه ای خود را به سرعت در خانه ایجاد کنید. شما می توانید توسط این نرم افزار به طراحی و ساخت انواع کارهای گرافیکی تخصصی و پیشرفته خود نظیر طراحی وب سایت های سفارشی، گرافیک وب، بیلبورد، car wrapها، آگهی ها و … بپردازید. سبک طراحی واقعی خود را با کرل دراو نمایش دهید.

سجاد بازدید : 508 1393/01/08 نظرات (0)

Abrosoft FantaMorph Deluxe 5.4.5 نرم افزاری قدرتمند و کاربر پسند برای ایجاد تصاویر و ویدئوهای تغییر پذیر می باشد. منظور از تغییر پذیری تبدیل شدن آرام یک تصویر به تصویری دیگر است. احتمالا چنین جلوه ای را در فیلم های سینمایی و … دیده اید. این برنامه با موتور پردازشگر با ظاهر کاربری بسیار دوست داشتنی خود به شما امکان ساختن چنین تصاویر باور نکردنی را می دهد. طرز کار این نرم افزار به این صورت است که شما دو تصویر موردنظرتان را در برنامه بارگذاری می کنید. سپس نقاطی از تصاویر که قصد دارید در انیمیشن نهایی به مرور به یکدیگر تبدیل شوند را تعیین می کنید. این نرم افزار از اکثر فرمت های تصویر مانند BMP, JPEG, TIFF, PNG, GIF, TGA, PCX و فرمت های حرفه ای آلفا 32 بیتی پشتیبانی می کند. در این بین امکان قرار دادن جلوه های تصویری متنوع و قدرتمندی همچون ترکیب چهره، نوع تغییر آن، انحنای خطوط، دوربین و … نیز وجود دارد. در نهایت انیمیشی حیرت انگیز از این برنامه دریافت خواهید کرد. امکان استخراج فریم های انیمیشن نهایی، نیز وجود دارد. خروجی این نرم افزار به شکل های دنباله ای از تصاویر، AVI، فلش، GIF، فایل اجرایی (EXE)، محافظ صفحه نمایش و … قابل دریافت است.

سجاد بازدید : 264 1393/01/08 نظرات (0)

با سلام خدمت تمام ایرانیان و طرفداران سایت ما از تمامی شما دعوت می شود با عضویت در سایت ما در راه اندازی انجمن ما را یاری کنید.

برای عضویت می توانید از فرم سمت چپ ایا این لینک استفاده نمایید

امید است با یاری شما انجمن این سایت راه بیفتد و در دل شما جا پیدا کند.

مدیر سایت

سجاد بازدید : 579 1393/01/08 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای علیرضا طلیسچی بنام این زمستونم تموم شد با بالا ترین کیفیت

آهنگ و تنظیم : علیرضا طلیسچی ، میکس و مستر : آرش پاکزاد

برای دیدن متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


MP3 – 320

Alireza Talischi – In Zemestounam Tamum Shod

MP3 – 128

Alireza Talischi – In Zemestounam Tamum Shod

سجاد بازدید : 445 1393/01/08 نظرات (0)

PotPlayer 1.6.46397 نام نرم افزار پخش کننده انواع فایل های مالتی مدیا می باشد که از طرف شرکت سازنده نرم افزار معروف KMPlayer عرضه شده است. این نرم افزار دارای پخش با کیفیت فوق العاده بالا می باشد و از تمامی فرمت های صوتی و تصویری مدرن ، پشتیبانی می کند. این نرم افزار دارای طراحی مدرنی می باشد و به سادگی قابل تنظیم بوده و به راحتی می توان به ضبط صداهای در حال پخش پرداخت. از جمله دیگر ویژگی ها می توان به پلاگین DSP اشاره کرد که برای نشان دادن زیرنویس فیلم ها به کار گرفته می شود.این نرم افزار از گستره عظیمی از تنظیمات پشتیبانی می کند که می توانید کیفیت ویدیوهای خود را تا حد بسیار زیادی بهبود ببخشید.

 

سجاد بازدید : 328 1393/01/07 نظرات (1)

نرم‌افزار Tango به‌شما اجازه می‌دهد به‌راحتی با دوستانتان در هرکجای دنیا ارتباط صوتی، تصویری و متنی برقرار کنید. این اپلیکیشن بیش از ۱۶۰ میلیون کاربر دارد. این برنامه با کمک اطلاعات دفترچه تلفن موبایل شما به‌صورت خودکار دوستانتان که از این برنامه استفاده می‌کنند را به لیست دوستانتان اضافه می‌کند و می‌توانید با کمک اینترنت با یکدیگر ارتباط داشته باشید. همچنین امکان چت گروهی با ظرفیت ۵۰ نفر نیز به همراه امکانات فراوان دیگر در این برنامه وجود دارد.

سجاد بازدید : 780 1393/01/07 نظرات (0)

 

Free 3D Photo Maker نرم افزاری برای ایجاد تصاویر 3 بعدی می باشد. برای ایجاد تصاویر 3D توسط این برنامه شما نیاز به دو عکس از یک جسم و یک تغییر افقی کوچک دارید. برای این کار لازم است که ابتدا دو عکس را وارد نرم افزار کنید و با اعمال تنظیماتی ساده، تصویر 3 بعدی را از خروجی برنامه دریافت کنید. این نرم افزار امکان ایجاد تصاویر 3D با استفاده از یک تصویر منبع و همچنین دو تصویر منبع را می دهد. لطفا توجه داشته باشید که به منظور تماشای تصاویر 3D ساخته شده، استفاد از عینک های سه بعدی ساز آناگلیف استریو لازم می باشد.

سجاد بازدید : 868 1393/01/07 نظرات (0)

 

ChordPulse یک گروه پشتیبانی مجازی دستی برای تمرین موسیقی، الهام گیری، ابتکار و یک سرگرمی ناب با موسیقی می باشد. با ChordPulse می توانید اجرا کرده یا همراه با آن آواز بخوانید. شما می توانید از این برنامه به عنوان یک ساز همراه، یک ماشین درام همراه با باس، مترونوم (تعیین زمان دقیق در موسیقی) با آکورد و … استفاده کنید. این برنامه با امکان بهبود پخش ساز یا خواننده، تصاعد تار و کلیک روی یک سبک موسیقی و اجرای آن، یک تمرین لذت بخش برای شما خواهد بود و انگیزه هر کسی را برای تمرین موسیقی بیشتر می کند. آزمایش سریع و آسان با ایده های موسیقی همراه با قابلیت تغییر آکورد، سرعت و … موسیقی توسط این نرم افزار امکان پذیر است.

سجاد بازدید : 1518 1393/01/07 نظرات (0)

 

با کمک نرم افزار فوق العاده Flip PDF Pro شما قادر خواهید بود تا از فایل های پی دی اف خود کتاب های پویای قابل ورق زدن بسازید!
این نرم افزار ویژگی های انعطاف پذیر و قدرتمندی را مانند قرار دادن ابر لینک و بوکمارک، قرار دادن آلبوم عکس، ویدئو، فایل صوتی، فلش، ویدئوهای یوتیوب و … را برای کاربران فراهم نموده است. علاوه بر این از دیگر امکانات مفیدی که Flip PDF Pro در اختیار شما قرار می دهد می توان به امکان گرفتن خروجی در فرمت های مختلف مانند HTML ،EXE ،Zip، تهیه نسخه موبایل یک کتاب PDF، رایت روی سی دی، افزودن متن و … اشاره نمود.

سجاد بازدید : 771 1393/01/07 نظرات (0)

 

X-Ways WinHex 17.6 یک نرم افزار ویرایشگر هگزادسیمال جهانی است که در زمینه بازیابی اطلاعات، پردازش داده ها در سطح پایین و امنیت IT مفید می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های روی هارد دیسک، فلاپی دیسک، سی دی و حتی فایل های موجود در حافظه موقت Ram را بخوانید و آنها را ویرایش کنید. این نرم افزار قدرتمند امکان تغییرات سطح پایین بر روی اطلاعات را دارد و در صورتی که شما دانش کافی داشته باشید قادر خواهید بود توسط این برنامه اطلاعات پاک شده را بازیابی کنید.
این نرم افزار یک برنامه فوق العاده حرفه ای است و بیشتر برنامه نویسان و کراکر ها از آن استفاده می کنند. این نرم افزار با تمام فایل سیستم ها سازگار می باشد و توانایی بازیابی اطلاعات از روی هارد دیسک هایی که فایل سیستم آنها آسیب دیده است را نیز دارد. این نرم افزار یک ابزار پیشرفته برای استفاده روزمره و اضطراری در زمینه رسیدگی و ویرایش انواع فایل، بازیابی فایل های پاک شده و یا اطلاعات از دست رفته از دیسک های سخت با سیستم فایل های خراب و یا از کارت های دوربین های دیجیتال می باشد. روش های مختلف بازیابی اطلاعات، امکان ویرایش رم، شبیه سازی دیسک، ایمیج گیری و پشتیبان گیری درایو، پاک کردن ایمن فایل های محرمانه و … بخشی از ویژگی های این نرم افزار قدرتمند به شمار می آیند.

سجاد بازدید : 2796 1393/01/07 نظرات (376)

یکی از نکاتی که شاید برای بسیاری از کاربران اینترنتی مهم باشد، امنیت آن ها در فضای آنلاین است. شاید شما بخواهید در طول روز به سایت هایی مراجعه کنید و یا اطلاعاتی را منتقل کنید که نیاز دارید شناسایی نشوید. با استفاده از نرم افزار Mask My IP 2.4.4.6 قادر خواهید بود تا به راحتی آی پی خود را مخفی کرده و با یک ای پی تقلبی در فضای اینترنت به گشت و گذار بپردازید. این نرم افزار تمامی مشخصات شما را به طور کل مخفی کرده و به هیچ شکل قابل بازیابی نخواهد بود. شما می توانید از آی پی های مختلف و کشور های مختلف برای اتصال استفاده کنید تا در مرور زمان هم امکان شناسایی شما وجود نداشته باشد.

سجاد بازدید : 928 1393/01/07 نظرات (0)

نرم افزار Dup Scout 6.2.24 + Portable ابزاری ایده ال برای شناسایی و از بین بردن فایل های تکراری می باشد. با استفاده از این نرم افزار کاربردی قادر خواهید بود تا فایل های تکراری را شناسایی کرده و از آنها گزارشی تهیه کنید، فایل های تکراری را جایگزین سایر فایل های کنید، آنها را به مکانی دیگر منتقل کنید،آنها را فشرده کنید و یا اینکه پاک کرده و از بین ببرید. این نرم افزار قابلیت ایجاد گزارش در فرمت های HTML، text، Excel،PDF و XML را دارا بوده و همچنین می تواند اطلاعات تکراری را در بانک های اطلاعاتی نیز تشخیص و پاک سازی کند.

سجاد بازدید : 511 1393/01/07 نظرات (0)

 

WebCopier Pro یک مرورگر آفلاین است که قادر به دانلود تمامی اطلاعات یک وب سایت و مرور آن بصورت آفلاین و بدون اتصال به اینترنت می باشد. این برنامه با ادغام ویژگی های قدرتمند و جدید برای یافتن، مدیریت، تجزیه و تحلیل و پیگیری اطلاعات بر روی اینترنت، فراتر از یک مرورگر وب سنتی می باشد. شرکت ها می توانند برای انتقال محتویات اینترانت خود با کامپیوتر کارکنان خود، ایجاد کپی از کاتالوگ ها و بروشورهای آنلاین شرکت ها، پشتیبان گیری از سایت های شرکت ها، پرینت فایل های دانلود شده و … استفاده کنند. توسعه دهندگان استفاده از این ابزار نیز می توانند برای تجزیه و تحلیل ساختار وب سایت ها، پیدا کردن لینک های مرده در یک وب سایت از این برنامه استفاده کنند. مدیریت پروژه و پنجره های یک وب سایت، قابلیت دانلود چندین وب سایت به صورت همزمان و ایجاد پروژه های چندگانه، دارای یک مرورگر قدرتمند برای مشاهده و بازدید صفحات وب به صورت Offline و Online، دارای ابزار مجزا کننده کد های DHTML و JavaScript، قابلیت دانلود و ذخیره سازی وب سایت های حجیم، قابلیت ذخیره سازی پروژه در فرمت های مختلف و … از دیگر امکانات این نرم افزار می باشد.

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 261
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 600
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,289
  • بازدید ماه : 82,859
  • بازدید سال : 548,181
  • بازدید کلی : 11,938,793
  • کدهای اختصاصی