loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 719 1393/02/31 نظرات (4)

 

 

دانلود سریال شاهگوش قسمت نوزدهم 

دانلود با لینک مستقیم قدرت گرفته از سرور های سانگ کده

کیفیت عالی - کیفیت متوسط - پشت صحنه

 

 

موضوع : طنز

سال انتشار : 1393

مدت زمان : 69 دقیقه

فرمت : Mkv

حجم : 519 Mb

کارگردان : داوود میرباقری

بازیگران : فرهاد اصلانی، محسن تنابنده، اکبر عبدی، مرجانه گلچین، طناز طباطبایی، حمیدرضا آذرنگ، احمد مهران‌فر، شهرام حقیقت دوست، هادی کاظمی، رسول نجفیان حامد میرباقری، الهام پاوه نژاد، مصطفی طاری و ….

خلاصه داستان قسمت 19 : در قسمت 19 ، گندم به کلانتری آمده تا از سرنوشت استادش نوید نوسان با خبر شود اما در کمال ناباوری متوجه می شود ماشین متعلق به همسر استادش خانم بهجت شعاعی است و حالا اوست که مظنون پرونده قتل پدرش است از سوی دیگر ورود زرگنده به کله پزی عدالت برای یافتن کیفش فاجعه وحشتناکی را رقم می زند…

سجاد بازدید : 541 1393/02/31 نظرات (0)

 

The Last Tinker City of Colors-RELOADED

The Last Tinker City of Colors بازی سبک پلتفرمر شرکت بازی سازی Mimimi Productions است که در یک محیط شاد و دوست داشتنی شبیه به بازی های مشهوری مانند Zelda, Jak and Daxter و Banjo Kazooie جریان خواهد داشت ، یک ماجراجویی رنگارنگ و متنوع در یک شهر زیبا و رنگارنگ که بر مبنای خلاقیت، احساسات و همکاری ساخته شده است.نیروی تاریکی به نام نومیدی پدید آمده است و به دنبال از هم پاشیدن و از هم جدا رنگ ها است ، و از بین بردن تمام شادی ها و زندگی از چهان. Koru، یک پسر جوان از محله های فقیرنشین Colortown، مجبور به عکس العمل می شود. او در ماجراجویی حماسی خود را برای مبارزه با نومیدی و بازگرداندن شادی و رنگ به شهر آغاز کرده.بازی The Last Tinker City of Colors شامل ۸ ساعت گیم پلی اکشن و معمایی در یک محیط گرافیکی و زیبای Hd و شخصیت های طراحی شده زیبا و کارتونی است که از یک داستان جامع و مربوط به مشکلات جوامع امروزی بهره میبرد.

 

 

سجاد بازدید : 1471 1393/02/31 نظرات (515)

The Walking Dead Season 2 Episode 3-RELOADED

قسمت ۳ به صورت جداگانه به پست اضافه شد

The Walking Dead Season 2 – این بازی در ژانر ماجراجویی قرار داد ولی درگیری های مختلف در بازی میتواند آن را به سبک اکشن بودن هم نسبت بدهد. شخصیت اصلی این بازی کلمانتین نام دارد که در طی ۵ فصل بزرگ میشود, وی یک دختر جوان یتیم است که در دنیای آخرالزمان ارواح گیر افتاده است, او باید یاد بگیرد که چجوری خود را از مخمصه ها خلاص کند و برای زنده ماندن خود تلاش کند. در طول بازی کلمانتین در شرایطی قرار میگیرد که اصول اخلاقی خود و غریزه خود را برای بقا زیر پا میگذارد, وی همواره به دنبال یک جای امن است. تصمیمات و اقدامات داستان در اطراف شما تغییر خواهد کرد و بازی در طی ۵ قسمت جذاب تر میشود. کلمانتین در بازی با چالش های مختلفی روبرو میشود که گیمر باید وی را همراهی کند. The Walking Dead Season 2 در مقایسه با فصل اول گرافیکی و هیجان انگیز تر شده است.

سجاد بازدید : 889 1393/02/31 نظرات (1)

 

کرک جدید اضافه شد

در بازی The Wall: Medieval Heroes شما می بایست از روستای خود در مقابل مهاجمانی که شما را محاصره کرده اند ، دفاع نمایید . این بازی ترکیبی از بازی های مدیریتی دفاع و مدیریت منابع می باشد . می توانید با استخدام کمانداران ، خرابکاران ، کارگرها و … منابع جنگی و زیستی خود را افزایش دهید و با حملات حساب شده به دشمن ، آن ها را وادار به عقب نشینی کنید . داشتن ۸ روستای مختلف ، ۱۴ بخش و واحد مختلف ، ۷ حالت بازی و … از سایر ویژگی های این بازی کم حجم می باشند .


سجاد بازدید : 428 1393/02/31 نظرات (0)

 

PBS – NOVA: Why Sharks Attack (2014) 480p HDTV Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت | 

 

 

نام مستند : NOVA: Why Sharks Attack

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۵۳ دقیقه

حجم : ۳۸۰ مگابایت

کیفیت : ۴۸۰p HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : در سال های اخیر حملات غیرطبیعی از کوسه های سفید استرالیا موجب مرگ انسان ها شده است به طوری که در ۱۰ ماه ، ۵ نفر جان خود را از دست داده اند . برای جدا کردن واقعیت از ترس ، تیم تحقیقاتی NOVA ، عازم این منطقه شده اند تا با بررسی حملات این کوسه ها ، دلیل آن ها را دریابند ، زیرا این رخدادها برای ۱۰۰ سال اخیر غیر طبیعی است و کوسه ها تا این حد به سواحل نزدیک نشده بودند …

 

سجاد بازدید : 362 1393/02/31 نظرات (0)

نرم افزار Classroom Spy Pro محصول شرکت EduIQ این اجازه را به شما میدهد تا هر کاری که افراد متصل به شبکه در پشت رایانه ها انجام میدهند را بدون اینکه از پشت میز کارتان بلند شوید مشاهده نمایید و رایانه ها را نظارت کنید. بیشترین کاربرد این نرم افزار در کلاس های درس و کافی نت ها میباشد و به کمک مدیر سیستم میتوانید تمام فعالیت هایی را که افراد انجام میدهند مشاهده نمایید. همچنین میتوان تصاویر را با رایانه دانشجویان و دانش آموزان در کلاس به اشتراک گذاشت و سخنرانی خود و نمایش کارها را به راحتی انجام داد.

 

سجاد بازدید : 502 1393/02/31 نظرات (0)

بازی Leo's Fortune یک بازی فکری و ماجرایی است که در آن شما در نقش Leo باید به‌دنبال کسی که طلاهای شما را دزدیده است بگردید. کسی که طلای Leo را دزدیده از خود ردی به‌جا گذاشته که به او کمک می‌کند به دنبال طلاهای خود برود… در این مسیر تله‌ها و پازلهایی وجود دارد که باید بتوانید آن‌ها را حل کنید. این بازی دارای ۲۴ مرحله است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 2632 1393/02/31 نظرات (0)

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

سجاد بازدید : 583 1393/02/31 نظرات (0)

 

Transistor PC-CODEX

Transistor نام یک بازی در سبک ماجراجویی اکشن RPG می باشد که گیمرها را در حالی که مشغول به جنگیدن در یک شهر رویایی چشمگیر هستند به ساختن یک اسلحه ی فوق العاده که دارای منشاء ناشناخته می باشد دعوت می کند.ربازی به صورت فوق العاده ای برنامه ریزی های استراتژیک شما را همراه با فرایند سریع بازی در هم می آمیزد و گیم پلی بازی بسیار پاسخگو نسبت به حرکات شما خواهد بود که باعث می شود یک روایت داستانی بسیار غنی را برای شما به ارمغان بیاورد. دشمنان در جدیدترین بازی سازندگان Bastion یعنی Transistor همراه با بازیکن متحول می شوند. استدیو Supergiant Games دشمنان موجود در بازی Transistor را با نام “Process” معرفی کرده است که در طول گیم پلی بازیکن را به چالش خواهند کشید. هر کدام از آنها نقاط ضعف خود را دارند اما بسته به طرز مبارزه بازیکن، آنها نقاط ضعف گذشته خود را پوشش خواهند داد. حتی ممکن است به جای اینکه فقط میزان سلامتی و قدرت آنها بیشتر شود، قابلیت های جدید کسب کنند. کارگردان این بازی آقای Greg Kasavin گفته اند: "در نبردهای آینده شما بایستی با اولویت هایی که از سوی گروهی خطرناک به نام Process می آید، دست و پنجه نرم کنید. Process قابلیت های متنوعی دارد به عنوان مثال آنها به مرور زمان با کسب تجربه و قابلیت های جدید، نقاط ضعف قبلی خود را پوشش می دهند. "


سجاد بازدید : 604 1393/02/31 نظرات (0)

JLA Adventures Trapped in Time Web-DL (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

 

 

نام انیمیشن: JLA Adventures Trapped in Time

ژانر: انیمیشن، اکشن، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۵۲ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: Web-DL 720p/Web-DL 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: سران گروه Doom می خواهند با استفاده از ماهواره های فضایی به یخ زدن اقیانوس های سیاره ی زمین بپردازند تا مساحت بیشتری از زمین را برای حکم رانی خود بتوانند ایجاد کنند. گروه JLA به زودی وارد عمل می شوند و …

 

سجاد بازدید : 465 1393/02/31 نظرات (0)

 

Space Hulk Harbinger of Torment PC-SKIDROW

بازی Space Hulk یک بازی بسیار زیبا در سبک اکشن استراتژیک می باشد که به تازگی توسط Full Control Studios برای کامپیوتر تولید و منتشر شده است.این بازی را به نوعی می توان زیر مجموعه ای از داستان Warhammer 40000 که اکثر گیمرها با آن آشنایی دارند. بازی Space Hulk بیش از ۱۵ سال در سیستک ها و کنسول های مختلف حضور داشت و این بار سازندگان بار دیگر این عنوان را با کمک بازی Warhammer دوباره به سیستم های خانگی آورده است.بازی از نظر گرافیکی هم پیشرفت فوق العاده ای داشته است. Space Hulk یک بازی استراتژیک خوش ساخت با محوریت جنگ های ربوتیک در کهکشان هاست. ماجرای بازی در مورد یک تیم بی باک، قدرتمند و مجهز به انواع تسلیحات فوق مدرن فضایی است که در تلاش برای باز پس گیری شرافت خود با انبوهی از دشمنان شرور و وحشی صفت در اعماق کهکشان ها مبارزه می کنند. لوکیشین مبارزه ها اغلب کشتی فضایی عظیمی است که دخمه های پرپیچ و خم و مرموزی دارد و بطور کلی ۳ مأموریت سنگین و پر فراز و نشیب با استفاده از تسلیحات فوق مدرن و برخوردار از قدرت جنگاوری بسیار بالا را شامل می شود.

سجاد بازدید : 555 1393/02/31 نظرات (0)

 

Slip PC-HI2U

Slip نام یک بازی با حرکات سریع می باشد که با گذر بین ۲رنگ متفاوت شما می توانید زنده بمانید و به ادامه ی بازی بپردازید. این بازی دارای مراحلی اعتیادآور می باشد که کنترل های ساده و خلاقانه را همراه با ساده سازی زیبایی از رنگ های گذرا تولید کرده است. نتیجه ی این ترکیب یک بازی با درک بسیار ساده را به همراه دارد که مدیریت آن بسیار پیچیده می باشد و شاید بتوان گفت این بازی یک مبنای جدید برای بازی هایی خواهد بود که در آینده در این سبک عرضه خواهند شد. این بازی سبکی شبیه به بازی های کلاسیک را داشته و همانند بازی های کلاسیک شما در بازی Check Point های مختلفی را خواهید داشت و باعث می شوند تا شما در صورت تمام نکردن ماموریت خود، بتوانید بازی را از نقطه ی Check Point خود ادامه دهید. در این بازی بخشی قرار داده شده که شما در آن هیچ گاه نخواهید مرد و فقط می توانید از فضای بازی لذت برده و ساعت ها با آن سرگرم شوید.

سجاد بازدید : 439 1393/02/31 نظرات (0)

 

Speed Kills PC-HI2U

Speed Kills یک بازی سبک Racing و رالی مرگ است، که در آن اتومبیل ها در رقابت با هم با سلاح های مرگباری همدیگر مورد هدف قرار میدهند، تا از هم پیشی بگیرند. بازی با موتور گرافیکی Unreal طراحی شده است و سبک دوربین آن سه بعدی و از فضای بالای سر ماشین ها است. بازی در حومه کهکشان از کلان شهر cityscapes پیگیری میشود. شما در رقابت های مرگ شرکت کنید و با بدست آورد امتیاز ماشین و سلاح های که بروی آن می بندید ارتقا دهید. بازی سرعت مرگ دارای ۵ محیط مسابقه ای ، ۸ نوع اتومبیل قابل ارتقا ، انواع سلاح های مخرب  برای از راه به در کردن رقیبان را دارا می باشد.

 

 

سجاد بازدید : 561 1393/02/30 نظرات (0)

 

Best Amazing Sport Moments (2014) HDRip 720p Mkv

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

 

 

نام کلیپ : Best Amazing Sport Moments

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۱۵ دقیقه

حجم : ۱۱۰ مگابایت

کیفیت : HDRip 720p

خلاصه : این کلیپ دوم از حرکات و لحظه های دیدنی و زیبای ورزش می باشد که شامل صحنه های مختلفی از کارهای جالب و دیدنی می باشد . از حرکات نمایشی با موتور سیکلت و ماشین گرفته تا پریدن از ارتفاعات بلند و … که مشاهده ی آن ها لحظات خوشی را برای شما به ارمغان خواهد آورد که امیدواریم از تماشای آن نهایت لذت را ببرید …

سجاد بازدید : 1019 1393/02/30 نظرات (0)

دانلود فیلم سینمایی یادآوری کامل TOTL RECALL

در دو نسخه کیفیت خیلی خوب (mkv) و نسخه کم حجم (wmv)

کارگردان: لیز وایزمن  ا  موضوع: اکشن
حجم نسخه با کیفیت: 544 مگابایات  ا  حجم نسخه کم حجم: 273 مگابایت
مدت زمان: 108 دقیقه  ا  محصول: 2012
کارگری به نام “داگلاس” پس از مراجعه به شرکت « ریکال » احساس می کند که جاسوس است و به خودش مشکوک می شود. شرکت “ریکال” خاطرات افراد را با خاطرات جدید عوض می کند و برای آنها گذشته ای می آفریند که دوست داشتند داشته باشند. اما تعویض خاطرات “داگلاس” درست پیش نمی رود و پای او به ماجرا های عجیب و غریبی باز می شود.

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 330
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 922
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,611
  • بازدید ماه : 83,181
  • بازدید سال : 548,503
  • بازدید کلی : 11,939,115
  • کدهای اختصاصی