loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 748 1393/01/10 نظرات (0)

 

VSO DVD Converter Ultimate 3.2.0.6 یک نرم افزار حرفه ای برای ریپ دی وی دی ها به فرمت های مختلف می باشد. با استفاده از موتور رایت VSO که در این نرم افزار گنجانده شده است می توانید فایل ها و پروژه خود را به صورت خودکار بر روی DVD رایت کنید. این نرم افزار مبدل، فوق العاده سریع است و از کارت های ویدئویی جدید نیز پشتیبانی می کند.
شما همچنین می توانید یک نسخه ی پشتیبان از دی وی دی خود ایجاد کرده و آن را بر روی یک دی وی دی دیگر کپی کنید. این نرم افزار از ایمیج های ISO به عنوان فایل ورودی و همچنین کدک های ویدئویی مختلف نظیر H264, Mpeg4, Xvid, AC3, AAC, DTS پشتیبانی می کند. درخواست خاموش کردن سیستم بعد از تبدیل از دیگر ویژگی های این نرم افزار به شمار می آید. این مبدل یک ابزار ایده آل برای کاربران مبتدی و دارای گزینه های پیشرفته برای کاربران حرفه ای می باشد.

سجاد بازدید : 621 1393/01/10 نظرات (0)

در این شماره تلاش کردیم تا به یک جامعیت در مطالب برسیم و یک ویژه نامه بزرگ برای عید آماده کنیم که نمونه اش در فضای مجازی دیده نشود. نقدهای مهمی از فیلم های بزرگ در این شماره وجود دارد. به اضافه چندین مطلب مهم نظیر سریال های پیشنهادی، بررسی آثار تارکوفسکی و بهترین فیلم های سال ۲۰۱۳ لازم می دانم درباره نکته ای اشاره کنم و آن هم سیستم امتیاز دهی به فیلم هاست .هر فیلم توسط منتقدی که مطلب را یادداشت کرده،مورد ارزیابی قرار می گیرد و نظرات منتقدان نیز ممکن است با هم متفاوت باشد. بنابراین قیاس آن ها امر درستی نیست. امیدوارم از ایام تعطیلات لذت ببرید و ما هم سهم کوچکی در اوقات فراغتتان داشته باشیم.

با آرزوی بهترین ها

سجاد بازدید : 370 1393/01/10 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبا مهدی مدرس به نام واسه برگشت دیره با بالا ترین کیفیت

برای دیدن متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


MP3 – 320

Mehdi Modarres – Vase Bargashtanet Dire

MP3 – 128

Mehdi Modarres – Vase Bargashtanet Dire

سجاد بازدید : 1369 1393/01/10 نظرات (0)

دانلود آلبوم جدید میلاد عمرانلو با نام وکاپلا با بالا ترین کیفیت

گروه آوازی تهران ، خواننده میهمان : همایون شجریان

برای دانلود آلبوم به ادامه مطلب مراجعه کنید …


در این گروه هیچ سازی نواخته نمی شود و اعضای آن همه صداها را با دهان خود در می آورندو همین خلاقیت هاست که باعث شده آثار آنها مورد توجه قرار بگیرد ، این گروه اجراهای زیادی را در داخل و خارج از کشور روی صحنه برده وتوانسته جایزه های فراوانی را نیز در سالهای گذشته از آن خود کند.

جهت حمایت از صاحب اثر ، آلبوم را به صورت اورجینال از فروشگاههای عرضه محصولات فرهنگی در سراسر کشور خریداری کنید.

برای حمایت از صاحب اثر آلبوم فقط با کیفیت ۱۲۸ جهت معرفی برای دانلود قرار گرفت.

سجاد بازدید : 381 1393/01/09 نظرات (0)

با عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام فاطمیه. وبسایت ما در همین راستا مجموعه ای شامل 10 عدد از پوسترهای مرتبط با شهادت حضرت زهرا(س) و فاطمیه را جمع آوری کرده و برای دانلود در اختیار شما دوستان گرامی قرار داده است. این مجموعه شامل پوسترهای ایام فاطمیّه با زیباترین و منحصربه فردترین طراحی ممکن بوده که توسط گروه فرهنگی عمار طراحی شده است.

 

سجاد بازدید : 821 1393/01/09 نظرات (0)

 

نرم افزار ALLConverter Pro امکان تغییر پارامترهای فایل های صوتی و تصویری را به شما می دهد. بعد از نصب این نرم افزار، یک پانل ساده برای مدیریت فیلم ها ظاهر خواهد شد که می توانید زیرنویس های خارجی را به فیلم های خود اضافه کنید. بعد از تبدیل، فایل خروجی برای پخش در آی فون، MP4، DVD و گیرنده GPS آماده خواهد بود. این تبدیل کننده ویدئو تقریبا از تمامی فرمت ها از جمله DivX، XviD، MOV، RM، RMVB، VOB، DVD، ASF، SWF، mp3، VCD، SVCD، MKV، OGG، M1V، M2V، AAC، AC3، MP2، WAV، WMA و فرمت های ذکر شده در بالا پشتیبانی می کند.
شما می توانید ویدئو های تبدیل شده را در دستگاه های iPhone، iPad، iPod، MP4، DVD، GPS، KIN One & Two، Apple TV، Zune، PSP، Walkman، Archos، Creative Zen، iRiver PMP، Sandisk Sansa و سایر دستگاه های پخش کننده ویدئو قابل حمل و گوشی های موبایل، MP4/MP3 players، PS3، Wii، Xbox360 و … اجرا کنید.

سجاد بازدید : 489 1393/01/09 نظرات (0)

 چنانچه در انجام امور دانلود خبره باشید بدون شک با استاندارد تورنت که یکی از ابزارهای اصلی شبکه های Peer 2 Peer  می باشد آشنایی دارید، تورنت در واقع یک شبکه اشتراک گذاری فایل میان چندین رایانه توسط نرم افزاری خاص می باشد که با استفاده موتورهای جستجویی که اسامی این فایل ها برروی رایانه های مقصد را دارا می باشند می توانید فایل مورد نظر خود رایافته و با استفاده از نرم افزارهایی همچون بیت تورنت و غیره آنها را دریافت نمایید. نرم افزار µTorrent بدون شک معروفترین و محبوترین نرم افزار برای دانلود تورنت می باشد، این نرم افزار براحتی امکان بارگذاری  و بارگیری از شبکه تورنت را برای کاربران خود فراهم می نماید. µTorrent را همچنین می توان یک کلاینت غنی بیت تورنت قدرتمند و کارآمد برای سیستم عامل ویندوز تعریف نمود که ردپای بسیار کمی برروی سیستم عامل برجای می گذارد. این نرم افزار بگونه ای طراحی شده است تا از پردازنده، فضا و حافظه بسیار کمی در عین ارائه تمامی قابلیت هایی که از یک کلاینت انتظار می رود، استفاده می کند.

سجاد بازدید : 529 1393/01/09 نظرات (0)

بازی Block Fortress: War یکی از زیرمجموعه‌های بازی Block Fortress است که چندی پیش توانست به یکی از بازی‌های موفق موبایل تبدیل شود. این بازی که در سبک بازی پرطرفدار Minecraft (ماینکرافت) است به‌شما اجازه می‌دهد با ساخت 'بلوک'های مکعبی شکل، دنیای خود را بسازید. اما نکته‌ای که این سری بازی‌ها را جذاب می‌کند امکان بازی چندنفره است. شما باید با یک استراتژی مناسب بتوانید در برابر حملاتی که به‌شما می‌شود مقاومت کنید. همچنین  ۵ نژاد گوناگون در این بازی وجود دارد که هرکدام نیروها و بلوکها مختص به‌خود را دارند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 464 1393/01/09 نظرات (0)

با نرم افزار Any DVD Cloner Platinum 1.3.1 شما می توانید DVD تان را در ۲-۳ دقیقه با همان کیفیت نسخه اصلی کپی کنید. DVD کپی شده می تواند در هر DVD Player اجرا شود. DVD-Cloner از معدود نرم افزار backup است که ریپر CSS/DVD دارد. و شما نیازی به دانلود برنامه های دیگر مانند DVD43 یا AnyDVdD ندارید. موتور رایت جدید می تواند ۱:۱ کپی کند. آن می تواند هوشمندانه نوع دیسک را شناسائی کند و مدل های کپی را برای انتخاب شما نمایش دهد. از Blu-ray  ،HD DVDs پشتیبانی می کند و مرحله به مرحله شما را برای رایت آسان راهنمائی می کند و قابل استفاده در نسخه های ویندوز ۲۰۰۰، XP،Vista می باشد.

سجاد بازدید : 542 1393/01/09 نظرات (0)

 

Xilisoft Blu-ray Creator نرم افزاری برای تبدیل و رایت انواع دیسک های بلو ری و دی وی دی های AVCHD و ایجاد BDMV ISO و AVCHD ISO از فیلم های شما می باشد. همچنین می توانید ویدئوهای گرفته شده توسط دوربین های HD یا DVS را در دیسک های بلو ری رایت کنید. شما می توانید با دوربین های فیلم برداری خاطرات زنگی خود را ثبت کنید و با انتقال به دیسک های بلو ری و تماشای خاطرات خود با تلویزیون های HD، در کنار خانواده خود لذت ببرید.
تقریبا همه فرمت های ویدیویی معروف مانند AVI، MP4، MKV، DV، MPEG، QuickTime Video (MOV، QT)، Real Video (RM، RMVB)، WMV، DivX، XviD، H.264/AVC، ASF، DAT، FLV، VOB، و 3GP بخصوص ویدئوهای دوربین های اچ دی (M2TS، MTS، TS)، ویدئوهای آیفون (MOV) و … توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند. این نرم افزار قدرتمند ایجاد بلو ری، قادر به رایت ویدئوها به دیسک های بلو ری (BD-R، BD-RE، BD-25، BD-50) و دی وی دی های AVCHD نظیر DVD-5 و DVD-9 ویژگی های دیگر این نرم افزار شامل ایجاد منوی DVD از قالب های غنی در سبک های مختلف، اتصال زیرنویس و واترمارک، اضافه کردن آهنگ های صوتی و جلوه های هنری، ویرایش فیلم ها و برداشت فریم های ویدئویی می باشند.

سجاد بازدید : 501 1393/01/09 نظرات (0)

 

MumSMS نرم افزاری هوشمند و قدرتمند و راه حلی آسان برای محافظت از اس ام اس های گوشی موبایل با رمزگذاری می باشد. توسط این برنامه می توانید بر روی تمامی SMS و MMS های ارسالی، دریافتی و پیش نویس خود رمز گذاشته و آن ها را مخفی کنید. برای مشاهده پیامک ها نیز باید وارد محیط این برنامه شوید که می توانید بر روی این برنامه نیز رمز بگذارید. از امکانات دیگر این نرم افزار قابلیت مخفی کردن به صورت خودکار می باشد. برای فعال سازی نرم افزار از کد 00000 یا 12345 استفاده کنید و بعد از نصب، یکبار گوشی را خاموش و روشن کنید. این نرم افزار بر روی گوشی های سیمبیان سری 60 ورژن 3 و 5، سیمبیان 3، سیمبیان Anna Belle قابل اجرا می باشد.

سجاد بازدید : 743 1393/01/09 نظرات (0)

 

My Internet TV یک تلویزیون رایگان بر روی کامپیوتر شما می باشد که مشاهده صدها کانال تلویزیون از سراسر جهان، بدون کارت تیونر تلویزیون و یا هیچ سخت افزار دیگر را تنها با اتصال به اینترنت امکان پذیر می سازد. این نرم افزار به شما امکان اتصال به دنیای شگفت انگیزی از اخبار، ورزش، ویدئو و موسیقی را می دهد. این برنامه دارای رابط سازمان یافته و جذاب و ویژگی های مختلفی است که به طور معمول در این نوع از نرم افزارها نمی بینید. شما می توانید در زمان مشاهده یک کانال تلویزیونی، به طور همزمان پیش نمایش کانال دیگر را مشاهده نمائید. این نرم افزار دارای لیست شبکه های مورد علاقه می باشد که به کاربر امکان پیگیری کانال های مورد علاقه خود را می دهد.

سجاد بازدید : 638 1393/01/09 نظرات (0)

 

Predator نرم افزاری برای قفل کردن کامپیوتر با فلش یو اس بی می باشد. این برنامه در زمانی که شما حضور ندارید و حتی در صورت باز بودن پنجره ها و برنامه هایی که در حال کار با آن ها بودید، کامپیوتر شما را قفل می کند. در واقع این نرم افزار از فلش USB به عنوان یک دستگاه کنترل دسترسی استفاده می کند. این نرم افزار کامپیوتر شما را به صورتی قفل می کند که تنها با اتصال USB امکان بالا آمدن ویندوز وجود خواهد داشت. همچنین پس از بالا آمدن ویندوز، تنها در صورتی ویندوز کار می کند که فلش مموری به کامپیوتر متصل باشد و در صورت جدا کردن آن، کامپیوتر قفل شده و کیبورد و ماوس کاری نخواهند کرد و صفحه نمایش تاریک خواهد شد. برای بازگشتن به حالت عادی و کار کردن و ترمیم ماوس، صفحه کلید و صفحه نمایش نیز باید فلش مموری را به کامپیوتر متصل کنید. این ساده ترین و سریع ترین راه برای بستن جلسات خود در ویندوز می باشد و نیازی به وارد کردن مجدد رمز عبور پس از بازگشتن نخواهید داشت.

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 304
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 768
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,457
  • بازدید ماه : 83,027
  • بازدید سال : 548,349
  • بازدید کلی : 11,938,961
  • کدهای اختصاصی