loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 680 1393/01/12 نظرات (0)

 

نرم افزار Xilisoft YouTube Video Converter بدون شک یک انتخاب مناسب و ایده آل برای علاقه مندان ویدئوهای یوتیوب جهت دانلود و تبدیل ویدئوهای این سایت به فرمت های مختلف نظیر AVI، MPEG، H.264/AVC، MOV، RM و بسیاری دیگر می باشد. توسط این برنامه به راحتی می توانید فیلم های یوتیوب را دانلود کرده و آن ها به فرمت مناسب برای پخش در آی پاد، آی فون، آی پد، اپل تی وی، PSP، ZUNE، گوشی های موبایل 3GP، ایکس باکس و دیگر دستگاه های چند رسانه ای تبدیل کنید.
شما می توانید با کشیدن و رها کردن و یا از منوی کلیک رایت اینترنت اکسپلورر، به صورت مستقیم به دانلود ویدئوهای یوتیوب بپردازید. همچنین با سرعت بالای دانلود و تبدیل این نرم افزار می توانید ویدئوهای YouTube را به فرمت های مختلف سازگار با هر دستگاه چند رسانه ای تبدیل کنید.

سجاد بازدید : 537 1393/01/12 نظرات (0)

GOM Player 2.2.57 Build 5189 نرم افزار پخش فایل های تصویری گم پلیر یکی از قوی ترین و محبوبترین برنامه های شناخته شده در بین کاربران می باشد. برنامه های بسیار ی برای پخش موسیقی و ویدئو بر روی PC وجود دارد که هرکس بر اساس توقعی که از یک برنامه پخش کننده دارد، یک برنامه را بنا به سلیقه خود انتخاب کرده و استفاده می کند. معمولا اکثر برنامه های از این دست امکاناتی را ارائه می دهند که نیاز اکثر کاربران مبتدی و بعضا متوسط را برآورده می سازد، اما وقتی صحبت از امکانات پیشرفته در کنار سهل الوصول بودن آن ها و همچنین حفظ سادگی رابط کاربری به میان می آید، برنامه های کمی در عرصه رقابت باقی می مانند.
نرم افزار GOM Player یکی از این برنامه هاست که قصد دارد طیف وسیعی از کاربران از مبتدی تا حرفه ای را پوشش دهد. این پخش کننده سبک وزن تقریبا اکثر فرمت های رایج فایل های صوتی و ویدئویی را تحت پوشش قرار می دهد، بدون اینکه کاربر نگران نصب چندین برنامه برای پخش هر یک از فرمت ها باشند.

سجاد بازدید : 547 1393/01/12 نظرات (0)

در این قسمت مجموعه ای از مناجات ، غزل مصیبت و روضه ویژه ایام فاطمیه با مداحی حاج سید مهدی میرداماد را مشاهده میکنید که برای دانلود این مداحی زیبا و دلنشین از سایت ما باید به ادامه مطلب بروید.

التماس دعا


alone-dl بازدید : 391 1393/01/12 نظرات (0)

 

GO Launcher EX 3.20.1 یکی از محبوب ترین نرم افزارهای خانه آندروید می باشد. اگر محیط آندروید خود خسته شده اید و دنبال تنوع هستید از این برنامه استفاده کنید. وقتی شما دکمه ی Home‌ خود را فشار دهید، وارد خانه جدید خود می شوید. از ویژگی های این برنامه می توان به: صدها تم اختصاصی (باید با سلیقه خود دانلود کنید)، کار کردن روان و سریع، نوار وظیفه قوی، پشتیبانی کامل از widgets و … اشاره کرد. در این بسته چندین تم نیز بصورت پیش فرض قرار گرفته است که می توانید تم های بیشتری را دانلود کنید و به آن اضافه کنید.

سجاد بازدید : 661 1393/01/12 نظرات (0)

در این قسمت گلچینی از مداحی های حاج حسین سیب سرخی در فاطمیه 91 را مشاهده میکنید که برای دانلود این مداحی زیبا و دلنشین از سایت ما باید به ادامه مطلب بروید.

التماس دعا

سجاد بازدید : 376 1393/01/12 نظرات (0)

در این قسمت پلچین مداحی فاطمیه با مداحی حاج محمدرضا طاهری در هیات مکتب الزهرا (س) قرار داردکه برای دانلود این مداحی زیبا و دلنشین از سایت ما باید به ادامه مطلب بروید.

التماس دعا

سجاد بازدید : 597 1393/01/12 نظرات (0)

 

Safari سریع ترین مرورگر اینترنت در جهان است که توسط شرکت Apple منتشر شده است. این مرورگر صفحات را 2 برابر سریع تر از اینترنت اکسپلورر 7، 60 درصد سریع تر از فایرفاکس و تقریبا 3 برابر سریع تر از اپرا باز می کند. Safari مرورگری است که ابتدا برای سیستم های مکینتاش اپل منتشر شده بود که بعدها نسخه مخصوص ویندوز آن هم منتشر گردید.
مرورگر سافاری تمام ویژگی های مورد نیاز برای کار راحت تر در اینترنت را در خود دارد. این مرورگر به تمامی ابزارهای یک مرورگر مدرن مجهز می باشد. باز کردن چندین پنجره در یک صفحه، ابزار امنیتی پیشرفته، خواندن RSS، پر کردن خودکار فرم های وب، پشتیبانی از پلاگین، بوک مارک ها و … از دیگر امکانات این مرورگر هستند. با مراجعه به سایت اپل نتایج مقایسه های مختلفی که بین مرورگر های مختلف و Apple Safari صورت گرفته است را مشاهده کنید.

سجاد بازدید : 446 1393/01/12 نظرات (0)

 

Bigasoft MKV Converter به شما کمک می کند تا فایل های MKV را به فرمت های ویدیویی تبدیل کنید. این نرم افزار ویدئوهای MKV را به سرعت به فرمت های قابل پخش در دستگاه های آی پاد، آی فون، اپل تی وی، بلک بری، ایکس باکس، Zune، PSP، پخش کننده های MP4 و … تبدیل می کند.
این نرم افزار مبدل MKV قادر است به راحتی MKV را به AVI، MP4 و WMV و همچنین سایر فرمت های ویدیویی معروف مانند AVI، DivX، Xvid، WMV، MP4، H.264، MOV، HD video و … تبدیل کند. علاوه بر این قادر است ویدئوهای MKV را به فرمت های صوتی MP3، WAV، WMA، AAC یا M4A تبدیل کند. این نرم افزار قدرتمند تبدیل با پشتیبانی توابع قدرتمند ویرایش در تبدیل فیلم ها به شما کمک می کند. تقسیم فایل های MKV به چندین قسمت با مدت زمان دقیق، برش قسمت مورد نظر از ویدئو در حال پخش برای به دست آوردن افکت های کامل در حال اجرا و بهترین کیفیت ویدئویی از دیگر امکانات این نرم افزار هستند.

سجاد بازدید : 337 1393/01/12 نظرات (0)

 

Aneesoft DVD Ripper Pro یک نرم افزار چند کاره برای ریپ کردن و تبدیل فیلم های DVD شما به تمامی فرمت های ویدئویی نظیر AVI، MOV، MP4، WMV، XviD، DivX، FLV، RM، MKV، MPEG و … می باشد. توسط این نرم افزار می توانید DVDها را برای اجرا در پخش کننده های صوتی و تصویری مختلف کامپیوتر خود ریپ، ویدئوها را توسط نرم افزارهای ویرایش ویدئو ویرایش و یا آن ها را بر روی دستگاه های قابل حمل مانند iPod، iPhone، iPad، Zune، PSP، Apple TV، BlackBerry و … پخش کنید. این برنامه با پشتیبانی از پردازش چند هسته ای امکان تبدیل دسته ای را از فایل های مختلف ویدئویی، به راحتی و با سرعت امکان پذیر می سازد.

سجاد بازدید : 739 1393/01/12 نظرات (0)

Magic File Renamer نرم افزاری قدرتمند برای تغییر نام دسته جمعی فایل ها و قرار دادن تگ ID3 می باشد. با این نرم افزار شما می توانید نام ها، تاریخ ها و ویژگی های فایل ها و پوشه ها را به سرعت و آسانی تغییر دهید. همچنین می توانید محتویات فایل های متنی و تگ های ID3v1 و ID3v2 فایل های MP3 را تغییر دهید. این برنامه مجموعه گسترده ای از 36 فیلتر پیشرفته برای انجام هر نوع کار تغییر نام که شما فکرش را می کنید را در اختیار شما قرار می دهد و از هدر رفتن وقت شما برای تغییر نام جلوگیری می کند. علاوه بر فیلترها، الگوهای قدرتمند تغییر نام فایل های تصویری، متنی و موزیک در این نرم افزار قرار دارد. MFR دارای رابط کاربری قابل انعطاف برای کاربران حرفه ای می باشد.

سجاد بازدید : 344 1393/01/12 نظرات (0)

در این قسمت گلچینی از مداحی حاج عبدالرضا علالی در فاطمیه91 را مشاهده میکنید که برای دانلود این مداحی زیبا از سایت ما باید به ادامه مطلب بروید.

التماس دعا

سجاد بازدید : 507 1393/01/12 نظرات (0)

در این قسمت گلچین روزه های فاطمیه سال91 حاج منصور ارضی در مسچد ارک تهران قرار دارد که برای دانلود این مداحی زیبا از سایت ما باید به ادامه مطلب بروید.

التماس دعا

سجاد بازدید : 1219 1393/01/12 نظرات (0)

در این قسمت گلچینی از مداحی های حاج محمود کریمی در فاطمیه سال91 رو مشاهده می کنید که برای دانلود این مداحی از سایت ما باید به ادامه مطلب بروید.

التماس دعا

سجاد بازدید : 291 1393/01/12 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید راتین رها به نام بغض با بالا ترین کیفیت
ترانه : راتین رها ، آهنگ و تنظیم : ابوالفضل فلاح ، همخوان : آتوسا
تهیه شده در استودیو شخصی راتین رها
ویژه شهادت حضرت زهرا (ص)

 

MP3 – 320

Ratin Raha – Boghz

MP3 – 128

Ratin Raha – Boghz

سجاد بازدید : 1080 1393/01/11 نظرات (0)

 

با نرم افزار رایگان Zeta Uploader می توانید به راحتی فایل های تا حجم 2 گیگابایت را به صورت آنلاین ارسال کنید. زتا آپلودر یک نرم افزار تحت وب است که با توابع قدرتمند خود بر روی هر سیستم عاملی اجرا می شود. ارسال فایل به امری روزمره شده است. اکثر افراد روزانه نیاز به انتقال فایل ها و اطلاعات مهم به مشتریان و یا انتقال عکس ها و اسناد برای امور شخصی خود دارند. معمولا برای این کار از یک حساب ایمیل و اضافه کردن فایل ها به عنوان فایل ضمیمه برای ارسال به مقصد می شود که این کار یک نقطه ضعف دارد و آن این است که ممکن است زمان زیادی برای انتقال فایل ها سپری شود. علاوه بر این، وب سایت های سرویس دهنده ایمیل و صندوق پستی گیرنده فایل های بزرگ را پشتیبانی نمی کند. Zeta Uploader به شما این امکان را می دهد تا فایل های مورد نظر خود را از هارد دیسک انتخاب کرده و آدرس ایمیل دریافت کنندگان و متن ایمیل را وارد کنید تا برنامه بصورت خودکار فایل ها را ترکیب و فشرده سازی و به گیرنده ارسال کند. سپس گیرنده می تواند فایل های ارسال شده توسط شما را با یک کلیک ساده در ایمیل خود دانلود و یا آن ها را باز کند.

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 386
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 1,284
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,973
  • بازدید ماه : 83,543
  • بازدید سال : 548,865
  • بازدید کلی : 11,939,477
  • کدهای اختصاصی