loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 707 1397/05/03 نظرات (0)

Asphalt 9: Legends نام جدیدترین اثر کمپانی مشهور گیم لافت می باشد که قبلا با آثاری مانند آسفالت 8 توانایی خود را در طراحی بازیهای گرافیکی و فوق العاده به اثبات رسانده بود. در اینجا میتوانید سوار بر ماشین هایی پرسرعتی همچون فراری و پورشه و لامبورگینی شوید و در خیابان ها و اتوبان های شهر برانید. تمامی بازیکنان آنلاین از سراسر دنیا آماده ی رقابت با شما هستند پس با سرعت بالا برانید و از سد حریفان بگذرید. مانند آسفالت 8 در اینجا هم از جلوه های گرافیکی و انیمیشن های بصری استفاده شده تا حس بهتری از رقابت ها را برایتان تداعی کند. همچنین صداگذاری عالی و دقیق از اتومبیل ها در لحظات ترمز کشیدن و گاز دادن اضافه شده که خود را غرق در هیجان و سرعت کنید! برای اولین بار از سیستم کنترل تاچ درایو رونمایی شده که کمک میکند فرمان ماشین را به خوبی حرکت داده و لایی بکشید. انواع ماشین های رویایی را انتخاب کرده و برای ارتقاء قطعات آن تلاش کنید. با پیروز شدن در رقابت ها میتوانید انواع پیشرفته ماشین را خریداری کرده و به رقابت با بیش از 7 هزار حریف جهانی بروید تا مهارت های رانندگیتان را به رخ بکشید.

سجاد بازدید : 876 1397/05/03 نظرات (0)

WarFriends: PvP Shooter Game در مقابل دوستان و دشمنان خود که به صورت واقعی دراین بازی مبارزه و تیراندازی بازیکن در مقابل بازیکن حضور دارند به مبارزه بپردازید.این بازی طرفداران ومنتقدان زیادی دارد. Gamezebo می گوید:درک اینکه چرا بازی WarFriends مورد توجه علاقه مندان به بازی ها قرار گرفته است بسیار آسان است. با مخالفان واقعی روبه رو شوید و در این مبارزات هیجان انگیز شرکت کنید و تیمی تشکیل دهید تا بتوانید به کمک آن ها برترین امتیازات را کسب کنید.بهترین ارتش جهان را در این بازی منحصر به فرد PvP که توسط سازندگان Mega Dead Pixel ارائه شده است بسازید.از گلوله های دشمن فرار کنید و برای مخفی کردن خود شیرجه بزنید و به هر وسیله ای که می توانید و البته با حمله به دشمنان خود آنها را نابود کنید. ارتش خود را ارتقا دهید

سجاد بازدید : 590 1397/05/03 نظرات (0)

Lucky Patcher یک برنامه بسیار ساده و کاربردی در زمینه برنامه ها و بازی هایی می باشد که به صورت کامل کرک نشده اند و برای اجرا نیاز به وصل شدن به مارکت دارند! اکنون نسخه جدید این برنامه که قادر به حذف تمام لایسنس ها میباشد برای شما عزیزان قرار داده ایم که با اندروید 4 سازگاری کامل دارد! شما با استفاده از لاکی پچر میتوانید لایسنس های برنامه و بازی ها را حذف کرده و مواردی که نیازمند پرداخت درون برنامه ای هستند را مشاهده کنید. از کاربرد های دیگر برنامه می توان به از بین بردن تبلیغات و نصب کاستوم پچ ها به منظور استفاده رایگان از نرم افزار و بازی های دارای محدودیت اشاره کرد. شما با استفاده از این برنامه کاربردی به راحتی می توانید مواردی اضافی که در برخی از بازی ها و برنامه ها به صورت پرداخت درون برنامه ای قرار گرفته اند را خریداری کنید. علاوه بر این شما به راحتی می توانید تبلیغات آزار دهنده موجود در فضای اپلیکیشن ها را به راحتی حذف کرده و بدون محدودیت از برنامه و بازی لذت ببرید.

سجاد بازدید : 439 1397/05/03 نظرات (0)

استفاده شده توسط بیش از 100 میلیون نفر در هر ماه

 

Shazam Encore  نرم افزار مشهور پیدا کردن آهنگ ها و تشخیص ترانه برای گوشی و تبلت ها اندرویدی می باشد. احتمالا برای شما هم پیش آمده که در حال گوش دادن به آهنگی باشید ولی اسم آن را نمی دانید . اما شما به وسیله یکی از محبوب ترین برنامه های تشخصی ترانه در جهان می توانید آن را بیابید! شما می توانید بعد از پیدا کردن آهنگتان متن آن را ببینید یا مستقیما آن را خریداری کنید! شما همچنین می توانید موزیک های مشابه را نیز پیدا کرده و آن ها را دریافت کنید. اگر شما هم جزو افرادی هستید که به صورت حرفه ای و مداوم به موسیقی گوش می دهند شازم می تواند یک ابزار بسیار کاربردی برای شما باشد. شما با استفاده از شازم می توانید موزیک هایی را که کاربران بیشتر از همه در سراسر جهان درخواست شناسایی داشته اند را مشاهده کرده و متوجه تاپ ترین موزیک های روز دنیا شوید. استفاده از شازم بسیار آسان بوده و کافی است شما دکمه موجود بر روی صفحه را لمس کرده و قسمتی از موزیک موردنظر را اجرا کنید. سپس در مدت کوتاهی نام موزیک به همراه خواننده و کاور آن برای شما قابل مشاهده خواهد بود. اکثر هنرمندان جهان در این سرویس دارای پروفایل اختصاصی بوده و کاربران می توانند آنها را دنبال کنند. همچنین این برنامه به شما این امکان را میدهد پس از شناسایی موسیقی بلافاصله آن را در شبکه های اجتماعی مخنلف به اشتراک بگذارید.

 

 

 

Shazam Encore توسط توسعه دهنده Shazam Entertainment Limited عرضه گردیده و تا این لحظه موفق به کسب امتیاز خیلی خوب 4.4 از 5 در گوگل پلی شده و بر روی بیش از 100 میلیون دستگاه اندرویدی به صورت رسمی نصب شده است.

 

 

سجاد بازدید : 2088 1397/05/03 نظرات (0)

اینستاگرام راهی ساده برای عکس‌برداری و به‌اشتراک‌گذاری لحظه‌هایتان است. دوستان و خانواده خود را دنبال کنید تا در لحظات جذاب آن‌ها شریک باشید.

 

هم‌چنین می‌توانید کاربران دیگری که عکس‌های جذاب و متناسب با سلیقهٔ شما به اشتراک می‌گذارند را دنبال کرده و لذت ببرید.

 

در اینستاگرام می‌توانید:

 

- عکس‌ها و ویدئو‌های مورد علاقه‌تان را به‌اشتراک بگذارید و آن‌ها را نگه‌داری کنید.

 

- هر تعداد عکس و فیلم که مایل هستید را در بخش Stories به طور موقت به‌اشتراک گذاشته و آن‌ها را با جملات خود و یا ابزار‌های طراحی، ویرایش کنید.

 

- عکس‌ها و ویدئو‌های موقت را در گروه‌ها و یا به صورت پیام مستقیم به دیگران ارسال کنید.

 

- در بخش Explore، از رویداد‌ها و اتفاقات روزمره اطرافیان و سایر کاربران با خبر شوید.

سجاد بازدید : 556 1397/05/03 نظرات (0)

انتخاب شده به عنوان بهترین بهترین ها در گوگل پلی توسط سردبیر

 

Duolingo: Learn Languages برنامه آموزش زبان های خارجی برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. دولینگو یک نرم افزار جالب و سرگرم کننده برای آموزش زبان های زنده دنیا مانند: انگلیسی، فرانسوی، پرتغالی، ایتالیایی، آلمانی و غیره است. این برنامه از پر طرفدارترین برنامه های موجود در فروشگاه گوگل پلی است و تمام امکانات آن به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. این برنامه بر خلاف سایر نرم افزارها با استفاده از فشار به کاربر زبان نمی آموزد بلکه سعی می کند با بازی و حرکات جالب به آموزش زبان بپردازد. برنامه در دانشگاه های معتبر مورد آزمایش قرار گرفته است و از نظر علمی مورد تایید است.

 

محبوبترین دوره های آموزشی زبان :

 

- زبان انگلیسی برای اسپانیایی زبانان (60 میلیون دانشجو)

 

- زبان اسپانیایی برای انگلیسی زبانان (50 میلیون دانشجو)

 

- زبان فرانسه برای انگلیسی زبانان (30 میلیون دانشجو)

 

سریع ترین دوره های آموزشی زبان :

 

- زبان انگلیسی برای فرانسوی زبانان (8 میلیون دانشجو)

 

- زبان آلمان برای فرانسوی زبانان (100 هزار دانشجو)

سجاد بازدید : 906 1397/05/02 نظرات (0)

بازی "The Pirate: Caribbean Hunt" عنوانی جذاب در سبک اکشن میباشد که به تازگی توسط استودیو Home Net Games ساخته و پرداخته شده و به صورت کاملا رایگان در فروشگاه گوگل پلی عرضه گردیده است. هم چنین بازی پیشرو تاکنون با مجموع آرا 58 هزار نفر امتیاز 4.4 از 5.0 و بیش از 5 میلیون بار دانلود را تجربه نموده است. همان طور که از نام بازی پیداست شما به عنوان کاپیتان دزدان دریایی کارائیب در بازی حضور خواهید داشت و باید با بیرحمی تمام منابع و گنجینه های کشتی های دیگر را به غارت ببرید.

 

در بازی The Pirate: Caribbean Hunt پرچم دزدان دریایی را برافراشته کنید و با شکافتن امواج دریا به سوی نبردی هیجان انگیز با دیگر کشتی ها بروید. اموال و گنجینه های آنان را غارت کنید و کشتی هایشان را غرق نمایید. شما دزد دریایی هستید و رحمی در شما وجود نخواهد داشت. در بازی یک هدف خواهید داشت و آن تبدیل شدن به افسانه دزدان دریایی کارائیب میباشد.

سجاد بازدید : 766 1397/05/02 نظرات (0)

Divar "دیوار" وبسایت بزرگ نیازمندی‌ های همراه در زمینه ی خرید و فروش کالا برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. به جرئت دیوار را می توان بهترین اپلیکیشن در زمینه ی خرید و فروش کالای نو و دست دوم دانست. اگر شما هم علاقه ای به فروش اجناس خود یا خرید اجناس مورد نظر خود هستید بدون نیز به واسطه ای مستقیما به فروشنده یا خریدار کالای مورد نظر شده و پس از انجام گفتگو هایی اقدام به معامله کنید. شما با استفاده از این نرم افزار میتونید اجناس موردنظر خود را در زمینه های لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی، وسایل نقلیه، کسب و کار، شخصی و سرگرمی و فراغت را به فروش برسانید. هر یک از دسته بندی های نام برده شده به زیر مجموعه هایی تقسیم می شوند که دسترسی راحت به آگهی های مدنظر را به راحتی فراهم کرده است. این نرم افزار دارای محیط کاملا شیک و ساده و اما کاربردی است که میتوانید به سادگی از آن استفاده کنید امکان بسیار عالی این برنامه ی خارق العاده این است که آگهی‌ها بر اساس محل جغرافیایی، موضوع و دسته‌بندی روی این برنامه گنجانیده شده اند. دیوار نیازمندی‌ های همراه میلیون‌ها ایرانی با درج نزدیک به 100 هزار آگهی رایگان در روز از سوی شما کاربران است. آگهی‌ هایی که از طریق دستگاه‌های اندروید، آیفون و وب‌سایت دیوار دریافت می‌شوند. همین حالا به اطراف خود نگاه کنید و هر کالایی که به دردتان نمی‌خورد یا می‌خواهید مدل جدیدترش را بگیرید، را روی «دیوار» آگهی کنید. خودرو و خانه‌ی آینده خود را پیدا کنید. کالا و خدمات و کسب و کارتان را معرفی کنید و از بخش کاریابی و استخدام دیوار آینده خود را بسازید. تنها کافی‌ست پس از نصب، علامت «+» بالای صفحه را لمس و کار را شروع کنید! روی دیوار بدون هیچ واسطه‌ای معامله کنید و مستقیم از طریق تلفن، پیامک و یا ایمیل با مشتری یا خریدار کالا و خدمات خود در تماس باشید.

سجاد بازدید : 320 1397/05/02 نظرات (0)

دریافت تمامی اطلاعات و نتایج تیم و لیگ ها در یک مکان با یک تجربه منحصر به فرد

 

365Scores - Sports Scores Live نرم افزار نمایش زنده نتایج ورزش های مختلف در سیستم عامل اندروید است. اگر شما هم جزو افرادی هستید که به فوتبال علاقه مند بوده و کار و فعالیت شما به نحوی است که نمی توانید پای تلویزیون بنشینید و از دیدن فوتبال لذت ببرید و از طرفی هم می خواهید لحظه به لحظه نتایج بازی های در جریان را هم بدانید قطعا با مشکلاتی مواجه خواهید شد. حتما در این پروسه مقدار بسیار زیادی از دیتا خود را به هدر خواهید داد ولی این برنامه سریع ترین نرم افزار دریافت نتایج فوتبال در به صورت لحظه ای بوده و از این کار جلوگیری می کند و همچنین تمامی نتایجرا با جزئیات بالا به اطلاع شما می رساند. شما در این برنامه می توانید تیم ها و لیگ مورد علاقه خودتان را برای ایجاد کانال های ورزشی شخصی انتخاب کرده و تمام نتایج، جدول رده بندی، اخبار ورزشی، سخنان برجسته مربوط به تیم ها و لیگ های انتخاب شده و طور کلی همه و همه اطلاعات را در یک مکان با یک تجربه منحصر به فرد دنبال کنید.

سجاد بازدید : 650 1397/05/02 نظرات (0)

Snapp (اسنپ) یک ایده ی برنامه نویسی موبایل که حالا به یک کسب و کار خوب در شهر تهران تبدیل شده است . میخواهید بدانید که چیست ؟ با "اسنپ" شما می توانید تاکسی هایی که در این نرم افزار موبایل ثبت شده اند درخواست تاکسی کنید و در کمترین زمان ممکن در محل شما حاضر شوند. سریع و آسان ، این شعار اسنپ است . مزایایی که برنامه اسنپ دارد این است که تمامی تاکسی ها به صورت دقیق در برنامه ثبت نام شده اند.

سجاد بازدید : 799 1397/05/02 نظرات (0)

Badminton League این بازی یکی ازرقابتی ترین بازی های بدمینتونی که تا بحال دیده اید می باشد! با دوستان خود رقابت کنید و در مسابقات جایزه لیگ بدمینتون را بدست آورید!

 

شخصیت بازی خود را با استفاده از موارد مختلف به سلیقه ی خود تغییر دهید. مهارت های شخصیت بازی خود را ارتقا دهید! اکنون راکت خود را بردارید و وارد بازی پر هیجان بدمینتون شوید! 

سجاد بازدید : 1322 1397/05/02 نظرات (0)

Alien Creeps TD بازی "وحشت بیگانه" یک بازی مهیج ، گرافیکی و پرطرفدار است که در سبک بازی های استراتژیکی بوده و توسط استودیو بازی سازی Outplay Entertainment ساخته و پرداخته گردیده و هم اکنون در فروشگاه گوگل پلی دارنده ی امتیاز 4.3 از سوی کاربران اندروید سراسر جهان است. شایان ذکر است که بازی با موضوع جنگ با بیگانه ها می باشد و دارای گرافیک کاملا رضایت بخش و فانتزی نیز هست.

 

بیگانه ها آمده اند و البته با خود صلح و دوستی به ارمغان نیاورده اند بلکه جنگ سختی را شروع کرده اند تا زمین را به تصرف خود در آورند. آیا می توانید ناجی کره زمین از دست متجاوزان باشید؟ این بازی در حال و هوای بازی های برج دفاعی است که جنگ های خشن و دیوانه وار در آن به چشم می خورد و مبارزان تان برای حماسه سازی در برابر موجودات فضایی بر می خیزند. آن ها به خانه شما هجوم آورده اند اما نمی دانند که اشتباهِ در افتادن با موجودات خطرناکی مثل انسان ها را به جان خریده اند. با دشمنان گمراه تان با استفاده از گلوله های کشنده ، هلیکوپتر ها و سلاح های انفجاری به نبرد بی پایان و پر استرس بپردازید و ساعت های در گوشی ها وتبلت های اندروید خود به سرگرمی لذت بخش و چالش بر انگیز مشغول شوید.

سجاد بازدید : 1033 1397/05/02 نظرات (0)

تا به حال با خود فکر کرده اید که بخواهید جای یک کوسه عظیم الجثه زندگی کنید؟ اگر دوست دارید زندگی و روزمرگی یک کوسه را تجربه کنید، بازی "Hungry Shark Evolution" به همین منظور ساخته شده است.

 

در بازی Hungry Shark Evolution در نقش یک کوسه عظیم الجثه قرار می گیرید که باید برای زنده ماندن هر چیزی که قابل خوردن است را بخورید! لاک پشت های دریایی، ماهی های کوچکتر و همچنین انسان هایی که برای تفریح به لب دریا آمده اند لقمه بسیار خوبی برای شما به شمار می روند. گیم پلی بازی کاملا عالی طراحی شده به طوری که حس واقعی کوسه بودن را به شما منتقل می کند.

 

شما در این بازی دشمنانی نیز دارید؛ کوسه های بزرگتر، کشتی های نفتکش و عروس های دریایی دشمنان شما می باشند که باید تمام سعی خود را بکنید که گیر آن ها نیفتید و الا باید قید زندگی خود را بزنید.

سجاد بازدید : 358 1397/05/02 نظرات (0)

برترین نرم افزار آفیس تلفن همراه، با انتخاب 36 میلیون کاربر در سراسر جهان

برترین نرم افزار 2015 گوگل پلی

 

Polaris Office + PDF نرم افزار اجرای فایل های آفیس و PDF در گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. پولاریس آفیس یک نرم افزار رایگان و قدرتمند برای مشاهده اسناد پشتیبانی شده توسط مایکروسافت است، که شما را قادر می سازد به آسانی اسناد را در گوشی یا رایانه خود اجرا کنید. برنامه بیش از 600 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد، شاید این مشکل برای شما هم پیش آمده باشد که قصد اجرای یک اسلاید یا نمودار را در گوشی اندرویدی خود داشته باشید ولی اسلاید ها کامل یا به خوبی نمایش داده نشوند. اما پولاریس آفیس محیطی را فراهم می کند که در آن به آسانی می توانید اسناد را به سبکی درست مشاهده کنید. همچنین می توانید اسناد جدید ایجاد کنید یا در آن ها تغییرات ایجاد کنید. در ضمن با استفاده از بستر اینترنت یا شبکه و با هماهنگ سازی ایمیل می توانید اسناد مورد نظر خود را با سایر دستگاه ها به اشتراک بگذارید. توسعه دهنده این برنامه در کنار آن اقدام به ایجاد یک سرویس ابری ذخیره سازی اطلاعات نموده است که شما می توانید هر یک از اسناد موجود بر روی دستگاه را بر روی پولاریس درایو قرار دهید تا همیشه و همه از یک جای امن در دسترس شما باشند.

سجاد بازدید : 895 1397/05/02 نظرات (0)

نسخه جدید به همراه 12 ماموریت بیشتر بازی Toy Defense به سبک Tower Defense می باشد . شما باید با ساخت برج ها در مسیر راه دشمنان آن ها را بکشید . در این بازی زیبا اسباب بازی ها شخصیت های اصلی می باشند و بازی در جنگ جهانی دوم است . شما می توانید برج های خود را تقویت کنید و در مراحل جلو تر برج های قوی و جدید تری را آزاد کنید . سبک Tower Defense بسیار جذاب می باشد و هواداران بسیار زیادی دارد . بازی هایی مانند FieldRunners نیز این سبک می باشند . برای دانلود و تصاویر بیشتر در ادامه مطلب با ما همراه باشید !

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 275
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 630
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,319
  • بازدید ماه : 82,889
  • بازدید سال : 548,211
  • بازدید کلی : 11,938,823
  • کدهای اختصاصی