loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 756 1393/03/23 نظرات (0)

Desktop Wallpapers والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۷۵ والپیپر زیبا و دیدنی با موضوعات مختلف و مناسب برای دسکتاپ را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .


سجاد بازدید : 532 1393/03/23 نظرات (0)

MAGIX Music Maker یک نرم افزار ساخت، ویرایش و تولید آهنگ است. رابط کاربری این نرم افزار به گونه ایست که حتی به افراد مبتدی نیز اجازه می دهد که به راحتی آهنگ های مورد علاقه خود را ساخته و آن ها را تنظیم کنند. MAGIX Music Maker یک نرم افزار کامل است، زمانی که شما برای اولین بار شروع به کار با این نرم افزار کرده و آن را اجرا می کنید، می توانید یک ویدئوی آنلاین مقدماتی که نرم افزار به شما ارائه می کند را مشاهده کنید، بسته های صوتی را به صورت رایگان دانلود کنید و یا یکی از آهنگ های آزمایشی موجود در نرم افزار را لود کنید. بیش از ۶۰۰۰ صدا و لوپ کاملا حرفه ای از انواع سبک های موسیقی نظیر: راک، پاپ، Tech House، هیپ هاپ، تکنو، متال، الکتریک جاز و…، در این نرم افزار جمع آوری شده است تا شما بتوانید موزیک های زیبایی را توسط آن ها خلق کنید. بدین ترتیب تنها با ترکیب لوپ ها و صداها می توانید ترک های صوتی دلخواه خود را بیافرینید. با توجه به امکانات بالای این نرم افزار، افراد حرفه ای نیز می توانند در زمینه آهنگ سازی از این برنامه بهره لازم را ببرند.

پارسا بازدید : 459 1393/03/23 نظرات (0)

 

دانلود بازی کوچک و خشمگین برای اندروید

بازی Small&Furious از بازی های هیجان انگیز و سرگرم کننده برای اندروید می باشد که با محیطی جذاب و مهیج و گرافیکی اچ دی و مبتنی بر فیزیک شما را غافلگیر می کند. در این بازی باید بتوانید کنترل وسایل نقلیه خود را در اختیار بگیرید و با تمام تلاش خود باید سعی کنید تا از دست دکتر فرار کرده و خود را نجات دهید. از بین ۱۱ اتوموبیل موجود در بازی یکی را انتخاب کرده و سوار بر ان شده و با سرعت تمام حرکت کنید و از دیگر اتوموبیل ها پیشی بگیرید. توجه کنید که هر وقت با مشکلی روبرو شدید می توانید با استفاده از دکمه نیتروژن از چالش های بازی عبور کرده و ماموریت های خود را به پایان برسانید. در این بازی ۱۴ شخصیت محبوب وجود دارد که در مراحل بالاتر می توانید آن ها را با کسب امتیاز بیشتر ارتقا داده و یا سفارشی سازید. پیشنهاد می دهم این بازی اندروید را به هیچ وجه ممکن از دست ندهید!

سجاد بازدید : 505 1393/03/23 نظرات (0)

Free Audio Editor Deluxe 2014 8.9.5 یک نرم افزار چند منظوره با محیط کاربری آسان برای ویرایش فایل های صوتی می باشد . با این برنامه قادر به افزودن افکت و فیلترهای صوتی هستید که خود نرم افزار به صورت پیش فرض دارای ۲۰ افکت صوتی می باشد . شما می توانید فایل های صوتی خود را به صورت مستقیم از میکروفون کپچر نمایید و یا فایل های صوتی MP3 , WAV , WMA و … را دارا می باشد . از سایر ویژگی های نرم افزار می توان به مشاهده شکل موج فایل صوتی خود باشید تا آن را به صورت حرفه ای تر ویرایش کنید .

 

سجاد بازدید : 955 1393/03/23 نظرات (0)

ZD Soft Screen Recorder نرم افزاری با عملکرد بالا برای ضبط صفحه نمایش است که درست مانند یک دوربین فیلم برداری واقعی عمل می کند. دوربین های واقعی قادرند تا موضوعات بسیار زیادی را در جهان پیرامون و نیز اتفاقات صورت گرفته در صفحه نمایش کامپیوتر را ثبت کنند. اما ZD Soft Screen Recorder تنها قادر است تا اتفاقات رخ داده در صفحه نمایش کامپیوتر را بسیار بهتر از دوربین های فیلم برداری واقعی ثبت کند. زیرا این نرم افزار به صورت شفاف، پیکسل به پیکسل، رنگ ۱۰۰% واقعی، عدم مداخله، بدون لرزش و سر و صدا ضبط می کند.

سجاد بازدید : 413 1393/03/23 نظرات (1)

 

Brazil vs Croatia – iTV 1 720p HDTV (TS)i

تیم همه چی دانلود بر آن شده است که پوشش کامل بازی های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل را داشته باشد. پس از اتمام هر نیمه و یا بازی سعی می شود بازی مربوطه قرار گرفته و شما کاربران محترم بازی ها را با بهترین کیفیت از شبکه های معتبر دنیا دریافت نمایید. در این پست، بازی بین تیم های برزیل و کرواسی قرار داده شده که با مراجعه به ادامه مطلب می توانید آن را دریافت نمایید.


 

سجاد بازدید : 558 1393/03/23 نظرات (0)

 

| دانلود ویندوز ۸.۱ ، آپدیت شده ماه Jun 2014 |

سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

سجاد بازدید : 556 1393/03/23 نظرات (0)

در بازی Elements: Epic Heroes که توسط شرکت معروف GAMEVIL Inc برای اندروید عرضه شده نیروهای تاریکی قلمرو شما را تحت کنترل خود گرفته اند! اکنون شما باید سپاهی از قهرمانان خود را آماده نبرد کرده تا لرد سیاه را شکست و تاریکی را برای همیشه از دنیا ببرید. هرچه دشمنان بیشتری را نابود کنید موج های بیشتری به سوی شما حمله می کنند و با نابودی آنها می توانید پاداش قابل توجهی به دست آورید. برخی از ویژگی های Elements: Epic Heroes کنترل ساده و بدیهی، با لمس قهرمان خود آن را کنترل کنید تا به دشمن حمله کند ، گرافیک بی نظیر سه بعدی ، به دست آوردن بالاترین امتیاز ممکن برای دریافت پاداش های شگفت انگیز و … است . برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 704 1393/03/23 نظرات (0)

در بازی Lost Civilization که ساخته شرکت Phoenix Online است برای کامپیوترهای خانگی عرضه شده بود که هم اکنون شاهد عرضه شدن نسخه ی اندرویدی آن هستیم. در این بازی شما به عنوان باستان شناس آماتور سارا با حل پازل و کشف اسرار باید به اثبات حیات بیگانه بر روی زمین بپردازید و نامزد ربوده شده خود را نجات دهید. این بازی هم برای تازه‌کارها و هم حرفه‌ای‌ها مناسب است و دارای ترکیبی فراموش نشدنی از حل معما و تحقیق است.برای اجرای این بازی به اندروید ۳.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 357 1393/03/23 نظرات (0)

اگر به دنبال یک برنامه هستید که ظاهر گوشی خودتان را مطابق با سلیقه ی خودتان شخصی سازی نمایید و ظاهر آن را مطابق با میل خود طراحی کنید می توانید از لانچر dodol استفاده نمایید . این برنامه با دارا بودن بیش از ۷ میلیون کاربر به کاربران این امکان را می دهد تا صفحه نمایش و تصویر زمینه خود را تزیین کنند و گوشی هوشمند خود را به سلیقه خودشان سفارشی سازی نمایند. برخی از امکانات Dodol Launcher امکان سفارشی سازی تمام آیکون های گوشی ، امکان شخصی سازی فونت و … است . برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۴ و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 630 1393/03/23 نظرات (0)

موزیلا فایرفاکس مرورگری سریع، امن و هوشمند برای سیستم های کامپیوتری میباشد که هم اکنون نسخه اندروید آن توسط بنیاد موزیلا فایرفاکس برای پلتفورم محبوب اندروید بصورت رایگان ارائه شد. این مرورگر دارای محیط کاربری ساده و پویایی است و تمام انتظاراتی را که از یک مرورگر دارید را در اختیار شما قرار می دهد . سریع بودن، راحتی در استفاده و سفارشی کردن، به همراه داشتن آخرین موارد امنیتی و ویژگی های حفظ حریم خصوصی از جمله مواردی است که به شما در آنلاین بودن امن کمک می کند. قابلیت های این مرورگر پشتیبانی از افزونه ها ، صفحه نمایش عالی با نیاز حداقل به تایپ ، پشتیبانی کامل از فلش برای نمایش فایل های فلش ، پشتیبانی از HTML5 و … است . این نرم‌افزار بر روی اندروید ۲.۳ و بالاتر قابل اجراست.

سجاد بازدید : 489 1393/03/23 نظرات (0)

YouTube یکی از بزرگترین و محبوب ترین شبکه اشتراک گذاری ویدئو می باشد که میلیون ها فایل صوتی و تصویری را در سرورهای خود دارد. شما با کمک این نرم افزار می توانید از طریق گوشی اندروید خود به این سرویس اشتراک ویدیو رفته و فیلم به اشتراک بگذارید و از تماشای فیلم هایی که دیگران به اشتراک گذاشته اند لذت ببرید. ویژگی های نرم افزار YouTube خواندن کامنتها حین تماشای ویدئو، جستجوی فیلم، پخش فیلمها با حالت ۷۲۰p HD و … اشاره کرد . برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۲.۱ و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 363 1393/03/23 نظرات (0)

طناب را ببر یا همان Cut The Rope بازی فوق العاده سرگرم کننده در مورد یک موجود شگفت انگیز و جالب است که با خوردن آبنبات خوش حال می شود و اکنون شما با بریدن ریسمان متصل به آبنبات باید آن را در دهان این آبنبات خور بامزه بیاندازید و البته باید در مراحل مختلف این کار ستاره های موجود را جمع آوری، موانع گسترده را پشت سر و دشمنان را برای دزدین آبنبات ناکام گذارید. برای اجرای این بازی نیازمند آندروید ۱.۶ و یا بالاتر هستید .

سجاد بازدید : 478 1393/03/23 نظرات (1)

 

FIFA.World.Cup.2014.Opening.Ceremony.720p.HDTV.x264-2HD

|نسخه کم حجم HDTV 720p-dLHa به پست اضافه شد|

جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ بیستمین دورهٔ جام جهانی فوتبال است که از ۱۲ ژوئن تا ۱۳ ژوئیه ۲۰۱۴ در کشور برزیل برگزار شد. این بار دوم است که برزیل میزبان جام جهانی می‌شود. در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل طبق ادوار گذشته (از ۱۹۹۸ به بعد) ۳۲ تیم حضور داشتند که شامل ۱۳ تیم از اروپا، ۶ تیم از آمریکای جنوبی (همراه با برزیل)، ۵ تیم از آفریقا، ۴ تیم از آسیا و ۴ تیم از منطقه کونکاکاف (آمریکای شمالی، مرکزی و کارائیب) می‌شوند.
مراسم افتتاحیه جام جهانی در ۱۲ ژوئن ۲۰۱۴ ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه به وقت محلی در شهرهای  کورینتیانس آرنا و سائوپائولو، برگزار شد که هم اکنون می توانید آن را از سایت همه چی دانلود دریافت نمایید.
 

سجاد بازدید : 427 1393/03/23 نظرات (1)

بازی Sky Force یکی از قدیمی‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌های موبایل و کنسول به‌شما می‌رود. حالا در دهمین سالگرد انتشار این بازی، نسخه‌ی ۲۰۱۴ آن برای موبایل عرضه شده است تا همان حال و هوای قدیمی را با گرافیکی ۳بعدی و هیجانی بیشتر به کاربران ارائه کند. یکی از امکانات جالبی که در این نسخه به بازی اضافه شده است، امکان ارتقاء قسمت‌های مختلف جت جنگی شما است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 13
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 349
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 1,062
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,751
  • بازدید ماه : 83,321
  • بازدید سال : 548,643
  • بازدید کلی : 11,939,255
  • کدهای اختصاصی