loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

نیما بازدید : 423 1393/03/05 نظرات (0)

 نرم افزار لانچر سولو یکی از بهترین نرم افزار ها در این زیمنه است که دانلود این برنامه را به شما توصیه میکنیم.ممکن است برای شما هم ظاهر پیش فرض سیستم عامل دستگاهتان خسته کننده و تکراری شده باشد ، معمول ترین روش استفاده از کاستوم رام های آندرویدی است ، اما با توجه به تخصص و آشنایی مورد نیاز برای تعویض رام های کاستوم ، لانچرهای مختلف این موضوع را به شکلی ساده تر تبدیل کرده اند. در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، با معرفی یکی دیگر از لانچرهای دوست داشتنی آندروید در خدمت شما کاربران دستگاه های آندرویدی هستیم.

پیش نیاز : آندروید ۴ و بالاتر

سرانجام بهترین لانچر آندروید از راه رسید ! Solo Launcher نام یکی از جدیدترین لانچرهای آندرویدی است که شعار آن از ابتدا ، سادگی در عین سرعت بسیار بالا بوده و هست ! اپلیکیشن جدید Solo Launcher تا به حال ۵ ستاره را به خود اختصاص داده و بازخوردهای فوق العاده ای را از سوی کاربران ، کارشناسان و همچنین منتقدان کسب کرده است. اینترفیس پیش فرض این لانچر بر پایه ی Holo Light UI بوده و استایل جدید آندروید ۴٫۴ را نیز با سرعتی بی نظیر به همراه دارد. لانچر جدید Solo در مجموع دارای بیش از ۳۰۰ حالت شخصی سازی آیکون ها و در مجموع بیش از ۳۰۰۰ استایل فوق العاده برای پوسته ها ، والپیپرهای زنده ، لاک اسکرین و حتی فونت های دستگاه های شماست ! این اپلیکیشن بسیار ساده و آسان طراحی گردیده و با سرعت بی نظیری که دارد ، کاربران فراوانی را روزانه به جمع دوست داران خود دعوت می کند. Solo Launcher سرعت، پایداری و همچنین سادگی بسیاری دارد ؛ به گونه ای که پس از استفاده از آن ، دیگر به سراغ لانچر دیگری نخواهید رفت ! در ادامه به کمک مجموعه ای از ویدجت های بی نظیر بر روی هوم اسکرین دستگاه های شما ، دیگر هیچ ایمیلی خوانده نشده باقی نمی ماند و تمامی رویدادها در پیش رویتان هستند. امیدواریم لذت ببرید.

نیما بازدید : 368 1393/03/05 نظرات (0)

با دانلود بازی فکری برای اندروید خودتان موافقید؟بازی پل سازی از بهترین این نوع بازی هاست که خلاقیت خاص خود را می طلبد.در این مطلب از سایت نیو فور آندروید ، با معرفی بازی جدیدی با نام Bridge Constructor Medieval در خدمت شما دوست داران و گیمرهای سیستم عامل آندرویدی هستیم. آیا برای این بازی فکری آمادگی لازم را دارید؟ مهارت خود را در حرفه ی پل سازی محک بزنید ! با ما همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳ و بالاتر

شما را به سفر در دوران قرون وسطی و انجام بازی شماره یک پل سازی در آندروید مارک با نام Bridge Constructor دعوت می کنیم ! در طول بازی Bridge Constructor Medieval شما به چندین قرن گذشته و در زمان شوالیه ها و قلعه ها سفر می کند ، در این دوران تاریخی لازم است که مهارت پل سازی خود را به رخ دشمنان بکشید ؛ در این دوران ممکن است جنگ هایی متعدد رخ دهند ، در صورتی که پل های ساخته شده از مقاومت کافی برخوردار نباشند در طول این جنگ ها ممکن است ضمن فروریزی مردمان شما را در معرض خطر جدی قرار دهند ! پل های مورد نظرتان را با ساختار ستون ها استوار و محکم کرده و با استفاده از ابزار هایی نظیر چوب، چوب سنگین، سنگ ، طناب و سقف پل ساختار پل ها را آماده سازی کنید. ممکن است در مراحل ابتدایی بازی ، خطاهایی را مرتکب شوید ؛ اما با مرور زمان و کسب مهرات ها ، فراخواهید گرفت که در هر سطح و مکانی بایست از چه ابزاری استفاده کنید. در زمان محاصره ، نیروهای دشمن پل های شما را بمباران می کنند ، با استفاده از سقف پل ها می توان از مردان و دستاوردهای حکومتی منطقه محافظت کرد. امیدواریم لذت ببرید.

نیما بازدید : 511 1393/03/05 نظرات (0)

نظرتان با دانلود یک نرم افزار کاملا فارسی برای اندروید خودتان چه طور است؟نرم افزار چت و گفت گوی فارسی انار! خدمت شما کاربران اسمارت فون ها و تبلت های آندرویدی هستیم با معرفی اولین اپلیکیشن حرفه ای ارتباطی فارسی در دستگاه های آندرویدی ! آیا شما از هم از دوست داران شبکه های اجتماعی هستید؟ انار نام اپلیکیشنی جدید جهت استفاده صحیح و رسمی از شبکه اجتماعی خصوصی برای ایرانیان و فارسی زبانان عزیز است ! با ما در معرفی این اپلیکیشن قدرتمند همراه باشید.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

” انار ” اولین شبکه ارتباطی و اجتماعی فارسی زبانان و دوست داران اپلیکیشن های Social است ؛ آیا شما هم دوستان زیادی دارید که دلتان نمیخواهد لحظه ای از آنان دور باشید؟ با انار ، همیشه با عزیزانتان در ارتباط هستید و هیچ گاه این ارتباط را از دست نخواهید داد ! به کمک اپلیکیشن محبوب Anar می توانید به صورت لحظه ای متوجه شوید دوستانتان در حال انجام چه کاری هستند ، شما کاربران عزیز می توانید تصویر کاربری خود را قرار داده و برای دوستانتان پیام ارسال کنید. ممکن است بخواهید در مورد محل فعلی یکی از نزدیکانتان اطلاع پیدا کنید ، نیازی به انجام تماس و یا ارسال پیامک نیست ! انار از تمامی این رویدادها اطلاع دارد و شما و دوستانتان را در محیطی امن در جریان کارهای فعلی همدیگر قرار می دهد. با توجه به حساسیت های شبکه اجتماعی و معضلاتی که ممکن است اپلیکیشن هایی نظیر وایبر ، لاین و… برای کاربران بوجود آورند ، برنماه نویسان فارسی زبان بر آن شدند تا اولین اپلیکیشن ارتباطی فارسی زبان را آماده و به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار دهند. پیشنهاد می کنیم از دست ندهید ، امیدواریم لذت ببرید.

نیما بازدید : 924 1393/03/05 نظرات (1)

اگر از علاقه مندان بازی های ساده و در عین حال سرگرم کننده و جذاب هستنید حتما سری بازی های زوما یا لوکسور را به خاطر دارید ! این بار مشابه این بازی را برای اندروید خود دانلود کنید. لوکسور و زوما از محبوب ترین بازی های کامپیوتری با حجمی کم ، طرفداران بسیار زیادی را به خود جذب کردند. Marble Blast Legend نیز یک گیم پلی دوست داشتنی و مشابه با این بازی ها را دارد که در ادامه به معرفی آن پرداخته ایم.

پیش نیاز : آندروید ۲٫۲ و بالاتر

اکنون می توانید سری جدید بازی مشابه با Zuma را در دستگاه های قابل حمل خود بازی کنید ! Marble Blast Legend نام این بازی محبوب و دوست داشتنی است که توسط کمپانی معروفی که عناوینی همچون Save My Bird و Bubble Bird Rescue را عرضه کرده ، در اختیار شما کاربران قرار می گیرد. در این بازی دوست داشتنی ، مجموعه ای از توپ های رنگی از یک سمت از نمایشگر به صورت متصل به همدیگر شروع به حرکت می کنند ، شما به عنوان پلیر این بازی ، در بخش میانی دستگاهی را در اختیار دارید که توپ های رنگی را به ترتیبی که سیستم هوشمند ین بازی طراحی کرده است پرتاب می کنید. شما بایست توپ هایی را که در اختیارتان قرار می گیرد ، به سمت توپ های همرنگ نشانه گیری و پرتاب کنید تا از زنجیره توپ ها حذف گردند. لازم به ذکر است که برای حذف توپ های متصل به هم ، باید تعداد مجموعه توپ های زنجیره و توپ پرتابی شما حداقل ۳ عدد و یا بیشتر باشد. در واقع شما با شلیک توپ ها و حذف آنان از زنجیره ، سرعت حرکت آنان را کاهش می دهید و از افتادن توپ ها در گودال جلوگیری می کنید. امیدواریم این بازی زیبا مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.

نیما بازدید : 317 1393/03/05 نظرات (0)

اسناد آفیس یکی از پرکاربردترین نوع فایل ها در میان کاربران اسمارت فون ها و تبلت های هوشمند است بنابراین دانلود نرم افزار های افیس برای اندروید ضروری اس. ؛ روزانه تعداد بسیاری از کاربران از دستگاه های آندرویدی خود به عنوان وسیله ای آموزشی استفاده می کنند و با نصب اپلیکیشن های مختلف ، امکان اجرای فرمت های گوناگون را در آنان فراهم می آورند. در این مطلب قصد داریم شما کاربران دستگاه های آندرویدی را با نرم افزاری حدید جهت اجرای اسناد آفیس آشنا کنیم.

پیش نیاز : آندروید ۴٫۰ و بالاتر

Polaris Office نام نرم افزاری جدید و رایگان جهت اجرای آسنا و سریع اسناد آفیس در دستگاه های Smartphone/Tablet PC/Desktop است ، تاکنون بیش از ۶۰۰ میلیون از کاربران دستگاه های آندرویدی ، اپلیکیشن Polaris Office را به عنوان اپلیکیشن پیش فرض اجرای فرمت های آفیس برگزیده اند که در ادامه به شرح قابلیت های قدرتمند این نرم افزار می پردازیم. Polaris Office نام ابزاری رایگان جهت مدیریت و اجرای سریع فرمت های Microsoft Office در دستگاه های آندرویدی شماست ؛ علاوه بر این شما به کمک این نرم افزار می توانید فرمت های PDF را نیز در دستگاه های خود اجرا کنید ، بنابراین دیگر نیازی به اپلیکیشن های جانبی نظیر ادوبی ریدر و… جهت اجرای فرمت های PDF ندارید ! آیا تا بحال با مشکل نمایش نمودار اسلایدشو در دستگاه های خود مواجه شده اید؟ سند اصلی Microsoft Office همانگونه که در کامپیوتر پیش روی شما قرار می گیرد ، در Polaris Office نیز به همان صورت قابل مشاهده و خواندن است. بنابراین در هنگام ویرایش سندهای متنی ، اسمارت فون شما هیچ تفاوتی با کامپیوتر ندارد ! از این پس می توانید به وسیله ی Polaris Office ، فایل های آفیس را در هر زمان و مکانی مدیریت ، ویرایش و مطالعه کنید. در صورت تمایل ، می توانید فایل مورد نظرتان را به وسیله ایمیل به دوستانتان در دفترچه تلفن و یا شبکه های اجتماعی Messenger, Facebook, Twitter ارسال کنید. امیدواریم لذت ببرید.

سجاد بازدید : 429 1393/03/05 نظرات (0)

 

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از همه چی دانلود دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 


سجاد بازدید : 2832 1393/03/05 نظرات (0)

نسخه جدید پلیر محبوب KMPlayer با ورژن The KMPlayer 3.9.0.124 Final منتشر شده است. KMPlayer  بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

سجاد بازدید : 362 1393/03/05 نظرات (0)

IconEdit2 نام نرم افزاری از شرکت Lokas است که با کمک آن قادر به طراحی آیکون های بسیار زیبا خواهید بود . در این نرم افزار با ابزارهای مختلفی که در اختیار خواهید داشت به راحتی قادر به ساخت و طراحی آیکون های زیبا خواهید بود . همچین از ویژگی های این نرم افزار می توان به وارد نمودن تصاویر دلخواه خود به برنامه و ایجاد تغییرات با ابزارهای موجود در این نرم افزار ، و تبدیل آن به آیکون را نام برد

سجاد بازدید : 530 1393/03/05 نظرات (0)

Wolfenstein The New Order PS3-COLLATERAL

یکی از قدیمی ترین بازی های کامپیوتری بازی Wolfenstein میباشد که خیلی از گیمرها قدیمی این عنوان را بازی کردند و خاطرتات شیرینی از این عنوان دارند. شاید گیمرهایی که دیگر الان علاقه ای به این بازی ها ندارند قبلا این عنوان به یاد ماندنی را بازی کردند. شاید آن زمان خیلی ها کامیپوتر نداشتند. خاطرتات شیرین و زنگ آژیر خطر و… یاد همگی بخیر! بعد از چندین سال شرکت Activision قصد دارد که دوباره آن خاطرتات را زنده کند. در سال ۲۰۱۳ استودیوی MachineGames اعلام کرد که در حال ساخت یک عنوان جدید از سری بازی Wolfenstein به نام The New Order است. داستان بازی از آنجا شروع میشود که ویلیام بلزکویچ از کمای ۱۵ ساله بیدار میشود و جهانی را میبیند که دیگر امیدی به آینده ندارد. دیگر شادابی در چهره او نیست. فردی ناامید!!! کل قاره اروپا در تصرف نازی هاست. چه کار کند؟ اصلا نمیداند کیست و کجاست؟؟ چه کسی توانایی جنگیدن با نازی ها را دارد؟! اما با گذشت زمان امیدوار میشود! سرانجام ویلیام بلزکویچ از بیمارستان به کمک پرستار Anya فرار میکند تا اروپا از دست نازی ها بگیرد. همان زمان نازی ها تصمیم میگرند به بیمارستان حمله کنند و تمام بیمارها را به قتل برسانند. همانطور که میبینید داستان بازی مثل نسخه قبلی بسیار زیباست و یک بازی بی نظیری در انتظار ماست.


سجاد بازدید : 433 1393/03/05 نظرات (0)

  

TARZAN PC

احتمالا خیلی از شما ها با بازی قدیمی و جذاب تارزان آشنا هستید، این بازی چندین سال پیش یکی از بهترین و سرگرم کننده ترین بازی آن زمان بود و خیلی ها خاطرات زیادی با آن دارند. داستان این بازی همانند کارتون آن درباره بچه تارزان می باشد که در جنگل زندگی می کند، در طی بازی باید سعی کنید که حداکثر سکه ها را جمع آوری کرده و از میان حیوانات درنده در امان بمانید. با رد کردن مراحل سن تارزان بزرگ شده و همینطور مراحل سخت تر خواهند شد، برای زنده کردن خاطرات خود می توانید این بازی زیبا را از همه چی دانلود دریافت کنید. شایان ذکر است که این بازی بدون نیاز به نصب و کرک کردن به راحتی اجرا خواهد شد.

سجاد بازدید : 518 1393/03/05 نظرات (0)

Dataland CD Label Designer نام نرم افزاری است حرفه ای که به شما در زمینه طراحی لیبل CD و DVD کمک خواهد نمود . این برنامه به شما کمک می کند تا با کم ترین دانش در زمینه طراحی و گرافیک ، لیبل های بسیار زیبا بسازید . علاوه بر برچسب CD و DVD بخش های دیگری نظیر جلد CD و پک DVD نیز در این برنامه تعبیه شده است . تنها کاری که برای طراحی های خود می بایست انجام دهید انتخاب یک تصویر مناسب برای پشت زمینه و نوشتن متن دلخواهتان بر روی آن می باشد . این نرم افزار که زبان شیرین پارسی را نیز به زبان های کاربری خود افزوده است.

سجاد بازدید : 328 1393/03/05 نظرات (0)

قطعا برای شما هم پیش آمده که اطلاعاتتان از قبیل عکس، آهنگ و … بنا بر دلایل مختلفی به طور ناخواسته از کامپوترتان حذف شده باشد و بدون شک این قضیه شما را تا حدودی ناراحت کرده است. با نرم افزار Raise Data Recovery دیگر جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این نرم افزار راه حلیست برای بازیابی اطلاعات حذف شده از روی هارد دیسک، این نرم افزار که محیط کار بسیار ساده برایش تعریف شده دقیقا آن چیزیست که افراد غیر حرفه ای برای بازیابی اطلاعات خود به آن نیاز دارند. این نرم افزار همچنین از اکثر فرمت های هارد دیسک از جمله NTFS, FAT, FAT32 به طور کامل پشتیبانی می کند و بر روی تمامی نسخه های ویندوز قابل اجراست. نسخه ای که هم اکنون آماده شده نسخه پرتابل نرم افزار بوده و بدون نیاز به کرک به راحتی می توانید اجرا کنید.

سجاد بازدید : 360 1393/03/05 نظرات (0)

ES-Computing EditPlus نرم افزاری رایگان برای ویراش فایل های متنی و انواع فایل های کد اصلی (Source Code) برنامه ها و جایگزینی مناسب برای ++Notepad ویندوز است. توسط این نرم افزار کاربر میتواند انواع فایل های زبان های برنامه نویسی نظیر , C++, Java, C#, XML, HTML, PHP, Javascript, RC resource file, makefile, ASCII art file (extension .nfo, doxygen, ini file, batch file, ASP, VB/VBS source files, SQL, Objective-C, CSS, Pascal, Perl, Python and Lua را مشاهده و ویرایش نماید و نرم افزار با پشتیبانی از زبان و syntax این زبان های نامبرده شده به راحتی میتواند به جدا ساختن جملات و نمایش بخش های مختلف دستورات با رنگ های مختلف اقدام کند. قابلیت باز نمودن چندین فایل به صورت همزمان درون یک پنجره یا tab-browsering نیز از امکانات مهم نرم افزار محسوب می شود.. امکانات این برنامه عبارت از مشخص نمودن Syntax ها ، تفکیک و قالب بندی کدها ، تکمیل خودکار کدها ، ویرایش همزمان چند فایل ، Drag & Drop متون ، قابلیت جستجوی کامل و … می باشد. همچنین این برنامه قابلیت ضبط و اجرای ماکروها را نیز دارا می باشد. قابلیت جالب دیگر نرم افزار امکان پرینت گرفتن از صفحات کد زبان های برنامه نویسی به همان صورت مشخص بودن بخش های مختلف کد با رنگ های مختلف می باشد که کمتر نرم افزار دارای این قابلیت می باشد.

سجاد بازدید : 566 1393/03/05 نظرات (0)

 

The Wonder of Bees HDTV (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|مستند به صورت کامل و دارای ۴ قسمت می باشد|

 

 

 

نام مستند: The Wonder of Bees – عجایب زنبورها

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: به طور میانگین هر قسمت ۲۹ دقیقه

حجم: به طور میانگین هر قسمت ۸۱۰ مگابایت

کیفیت: HDTV 720p

زیرنویس فارسی: ندارد

خلاصه داستان: این مستند چند قسمتی به بررسی علم، هنر و سنت زندگی زنبورهای عسل توسط بررسی زنبور Martha Kearney می پردازد. مستند شامل ۴ قسمت بوده که هر قسمت بخشی جداگانه از وقایع زندگی این زنبورها را مورد بررسی قرار خواهد داد و …

 

سجاد بازدید : 2143 1393/03/05 نظرات (0)

 

Dynasty Warriors 8 Xtreme Legends PC-CODEX

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

بازی Dynasty Warriors 8 یک بازی بسیار محبوب می باشد که اینک برای ps3 نیز منتشر شده است،این بازی شاید داستان قوی نداشته باشد اما یک سبک متفاوت است!سبکی بین دو ژانر Fighting (مبارزه ای) و هک و اسلش.هم همچون قسمت های پیشینش راوی مبارزات سه پادشاه تاریخی به نام های Wei   و Wu و Shu و Jin بر اساس رمان نامدار سه پادشاه است و تمام بخش داستانی بازی بر شخصیت ها و مبارزات تاریخی و بُعد نظامی این بخش از تاریخ چین است. اما چگونگی روایت داستان که سادگی خاصش همواره مورد توجه علاقه مندان به بازی های ژاپنی قدیمی بوده. روایت به این صورت است که زاویه دید در یک بُعد ساکن است که شخصیت ها دیالوگ های خود را بیان می کنند. البته برخی سینماتیک های بازی با این ویژگی که شاید بتوان آن را یک نوستالژی خواند، باعث ایجاد تضاد می شود. این تمام داستان Dynasty Warriors است. اگر با اندیشه ی تجربه ی یک بازی استراتژی یا مبارزه ای کنترلر کنسول تان را در دست بگیرید و به پلتفرم تان دستور پردازش Dynasty Warriors 8 را بدهید، شاید بتوانید از کوتاهی و تخلیص این داستان بی روح بگذرید.

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 285
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 694
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,383
  • بازدید ماه : 82,953
  • بازدید سال : 548,275
  • بازدید کلی : 11,938,887
  • کدهای اختصاصی