loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 866 1397/05/09 نظرات (0)

AZ Screen Recorder - No Root بهترین نرم افزار برای تهیه فیلم از صفحه نمایش آب نبات چوبی (Lollipop) خود می باشد. شما با استفاده از این برنامه حرفه ای و رایگان میتوانید اقدام به تهیه فیلم از صفحه نمایش دستگاه اندرویدی خود بدون نیاز به روت بودن کنید. نکته قابل توجه اینجاست که هیچ واترمارکی بر روی ویدئوی ضبط شده قرار نمیگیرد . این برنامه به شما اجازه میدهد تا از صفحه نمایش فیلم هایی با قابلیت توقف و ادامه تهیه کنید . شما با استفاده از این برنامه میتوانید فیلم های خود را به صورت HD و FullHD ضبط کرده و به کمک میکروفن دستگاه در حین ضبط صدای خود را نیز بر روی فیلم قرار دهید . این کار برای ساخت فیلم تبلیغاتی و اموزشی و اظهار نظر درباره گیم پلی بازی ها بسیار ایده آل خواهد بود . پنجره شناور برنامه این امکان را به کاربر میدهد تا در لحظه, اقدام به ضبط ویدئو از صفحه نمایش کند. شما میتوانید از قسمت تنظیمات برنامه لمس روی صفحه نمایش را فعال کنید تا افرادی که در حال تماشای فیلم های شما هستند متوجه کار های شما شوند.

 

نکته: اگر شما با مشکل سبز بودن صفحه نمایش روبرو هستید لطفا به Settings - Encoder مراجعه کرده و تیک فعال سازی Fix green screen mode را بزنید.

سجاد بازدید : 1365 1397/05/09 نظرات (0)

طبیعتا فی-لتر

 

با برنامه Twitter توییتر را همیشه دنبال خود داشته باشید و توییت های خود را چک کنید. با استفاده از این برنامه که توسط خود توییتر ساخته شده است می توانید به اکانت خود متصل شده و توییت ها، کامنت ها، عکس ها و فیلم های خود را چک کنید. این برنامه بهترین راه برای اتصال به این شبکه اجتماعی محبوب است که می توانید به آخرین اخبار از سوی شخصیت های بزرگ را مرور کنید.  با نصب و عضویت در این اپلیکیشن از تمام امکانات Twitter بهره مند شده و جدیدترین توییت ها را مشاهده کنید.عکس ها و گیف ها و فایل های دلخواهتان را ارسال نموده و حتی با کمک قابلیت live video به صورت پخش زنده برای یکدیگر فیلم ارسال کنید. پروفایلتان را با دادن مشخصاتی مانند عکس، توضیحات، محل و تغییر پس زمینه سفارشی کنید و یا حتی به توییت های خود، Retweets، پاسخ ها، رسانه ها، و موارد مشابه نگاه کنید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

سجاد بازدید : 2014 1397/05/09 نظرات (0)

WhatsApp Messenger نرم افزار مشهور برقراری تماس صوتی و ارسال پیام های صوتی و متنی برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. واتس اپ امروزه در میان تمامی کاربران ایرانی استفاده می شود و یکی از دلایلی که این مسنجر را به یکی از بهترین ها تبدیل کرد رابط کاربری آن و محیط برنامه می باشد که ساختاری بسیار ساده و در عین حال سریع دارد! به گونه ای که این مسنجر اندروید از دیدگان بسیاری از کاربران بسیار سریعتر و کاربردی تر از برنامه هایی مانند وایبر و لاین می باشد. کار با این برنامه بسیار راحت می باشد و هر زمان که گوشی خود را عوض کرده باشید بازهم به راحتی می توانید با وارد کردن شماره خود و ارسال عددی که برنامه برای شما می فرستد اکانت خود را بازیابی نمایید و اکانت قبلی خود بر روی گوشی جدید را فعال سازید! واتس آپ نرم افزار مسنجر رایگان است که با استفاده از اینترنت ۳G یا Wi-Fi یا GPRS/Edge می توانید با دوستان خود که این نرم افزار را دارند به طور رایگان پیام دهید و چیز های مختلفی از قبیل عکس و ویدئو ارسال کنید. این نکته را در نظر داشته باشید که برنامه به طور کامل رایگان بوده و هیچ هزینه اضافی برای سرویس های بیشتر در بر ندارد. اگر شما هم به دنبال یک مسنجر بی نظیر، ساده، سریع و کاربر پسند می باشید پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این برنامه را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط برنامه به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

سجاد بازدید : 1114 1397/05/09 نظرات (0)

Dropbox یک سایت سرویس دهی فضای مجازی رایگان می باشد که به شما اجازه می دهد تا تمامی عکس ها، فیلم ها، اسناد و به طور کلی هرگونه فایلی که دارید را بر روی آن آپلود کرده و برای همیشه نگهداری کنید و با توجه به امنیت بالای دراپ باکس، خیالتان از فایل ها راحت باشد. همچنین می توانید عکس ها، اسناد و غیره خود را اشتراک گذاری کرده تا دوستانتان بتوانند نیز آن را مشاهده و یا دریافت کنند. به کمک این برنامه می توانید تصاویر، اسناد، موزیک ها و در کل تمامی فایل های خود را همراه داشته باشید و هر وقت لازم شد به آن دسترسی پیدا کنید. تا به حال برای شما هم پیش آمده است که برای مثال کنفرانس مهمی داشته باشید و کلیپ ها و تصاویری که قرار است در جلسه پخش نمایید را روی یک فلش مموری ذخیره کرده باشید اما آن را در منزل جا بگذارید؟ این مشکلی است که به کمک دراپ باکس تقریبا به صورت کامل حل شده است! شما به کمک برنامهDropbox می توانید همیشه اطلاعات مهم خود را در فضایی کاملا ایمن همراه داشته باشد و هر زمان که به آن نیاز پیدا کردید با در اختیار داشتن یک کامپیوتر، لب تاب، تبلت و حتی گوشی موبایل به آن دسترسی پیدا کنید.

سجاد بازدید : 957 1397/05/09 نظرات (0)

(Online Soccer Manager (OSM آیا دوست دارید که مربیگری تیم مورد علاقه خود را بر عهده بگیرید؟این بازی چنین فرصتی را در اختیار شما قرار خواهد داد. این بازی رایگان به صورت کامل و مداوم تمدید می شود و تمام مسابقات فوتبال باشگاه های مختلف سراسر دنیا را شامل می شود. باشگاه خود را انتخاب کنید و همه چیز را مدیریت کنید:ترکیب ها،تاکتیک ها، آموزش ها،نقل و انتقالات و غیره دارای بیش از 5 میلیون بازیکن از سراسر جهان با دوستان خود در همان مسابقه بازی کنید این بازی را دنلود کنید و به صورت رایگان آن را تجربه کنید. این بازی یک بازی اعتیاد اور است و به شما این امکان را می دهد که همانند یک مربی واقعی تیم مورد علاقه خود را هدایت و مدیریت کنید.شما مسئول تصمیم گیری های مهم درباره ترکیب بازیکنان در بازی و خرید و فروش بازیکنان و نیز و آموزش و بسیاری امور دیگر خواهید بود. آیا به یک مهاجم جدید نیاز دارید؟یک پیغام به اسپانیا ارسال کنید. آیا زمین بازی به اندازه کافی مساعد نیست؟زمین و استادیوم خود را به روز رسانی کنید. بازیکنان شما به تعلیق افتاده اند؟وکیل خود را برای دریافت حکم تجدید نظربفرستید. پس از اینکه همه امور باشگاه را کنترل کردید،دریک مسابقه کاملا شبیه سازی شده شرکت خواهید کرد.این وظیفه شماست تا تیم خود را به خوبی آماده کنید و مطمئن باشید که نتیجه خوبی دریافت می کنید.جالب ترین بخش بازی این است که شما می توانید مهارت های فوتبال خود را با دوستان خود مقایسه کنید.

سجاد بازدید : 1170 1397/05/09 نظرات (0)

بازی "World of Tanks Blitz" یک بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی می باشد که برای اندروید منتشر شده است و توسط Wargaming Group طراحی و توسعه یافته است، بازی دارای امتیاز بالای 4.3 در فروشگاه گوگل می باشد و بدون شک همه را شگفت زده خواهد کرد زیرا گرافیکی ترین شبیه ساز تانک می باشد که تاکنون برای اندروید منتشر شده است و حجم دیتا آن نسبت به سایر بازی های مشابه خود بسیار بالا می باشد! این بازی آنلاین تاکنون بیش از 90 میلیون بازیکن از سراسر دنیا به خود اختصاص داده است و یکی از برترین و گرافیکی ترین بازی های جنگی آنلاین می باشد که تاکنون بر روی اندروید خود بازی کرده اید!

 

عنوان World of Tanks Blitz دقیقا دارای محیط یکسان با نسخه کامپیوتر می باشد که شما را شگفت زده خواهد کرد!

 

این بازی دارای فهرستی بسیار عظیم از 200 تانک غول پیکر می باشد که هرکدام از آنها دارای ویژگی های خاص خود بوده و با گرافیک بالا و جزئیات بسیار بالایی که در اختیار شما قرار می دهند بدون شک تجربه یک بازی بی نظیر را دز اختیار شما قرار می دهند. کنترل لمسی صفحه نمایش بازی نیز بسیار روان بوده و می توانید به راحتی به بازی و کنترل تامک خود بپردازید! پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید.

سجاد بازدید : 1168 1397/05/09 نظرات (0)

بازی مشابه کانتر برای اندروید


Modern Strike Online بازی جدید و جذاب با عنوان مودرن استریک آنلاین برای گوشی و تبلت های اندرویدی می باشد. آیا از دوست داران بازی محبوب و مشهور کانتر هستید؟ امروز خبر های خوشی برای دوست داران بازی های شوتر اول شخص و البته آنلاین داریم. ضربت مدرن نام یک بازی فوق العاده جذاب و مهیج برای سیستم عامل اندروید است که هر بازیکنی را به یاد کانتر استرایک معروف برای ویندوز می اندازد. ایده نوینی در پس این بازی مولتی پلیر اندرویدی وجود دارد که آن را از دیگر عناوین مشابه متمایز ساخته است. گرافیک مسحور کننده سه بعدی که حتی برای دستگاه های ضعیف از لحاظ قدرت سخت افزاری، به راحتی و بدون هیچ مشکلی قابل اجراست، و گیم پلی روان با نرخ فریم بالا هر بازیکنی را مجذوب خود می سازد. انواع سلاح های مدرن را در اختیار گرفته و نبرد با تروریست ها را شروع کنید.

سجاد بازدید : 1133 1397/05/09 نظرات (0)

 

موسیقی متن فیلم Alien Covenant اثری از Jed Kurzel

Airheart Orginal Soundtrack 320-128Kbps

 

موسیقی متن فیلم Alien Covenant اثری از Jed Kurzel، با دو کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ و ۲۲ قطعه در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. Alien Covenant یک فیلم علمی-تخیلی به کارگردانی ریدلی اسکات و نویسندگی جان لوگان و دانته هارپر است. این فیلم دنباله‌ای بر فیلم پرومتوس در سال ۲۰۱۲ و دومین قسمت در مجموعه پیش‌ درآمدی فیلم‌های بیگانه به شمار می‌رود. در این فیلم بازیگرانی همچون مایکل فاسبندر، کاترین واترستون، دنی مک‌براید، دمیان بیچیر، کارمن اجوجو، بیلی کروداپ و الکساندر انگلند ایفای نقش می‌کنند. فیلم‌برداری بیگانه: کاوننت از ۴ آوریل ۲۰۱۶ در تنگه میلفورد، نیوزیلند آغاز شد و در نهایت توسط کمپانی قرن بیستم در ۱۹ می ۲۰۱۷ به نمایش درآمد.

 

داستان درباره فضاپیمایی است که خدمه آن مدتهاست به خواب عمیقی فرو رفته اند و در این میان تنها یک ربات به نام والتر ( مایکل فاسبندر ) می باشد که کنترل فعالیت های سفینه را بر عهده دارد. اما با بروز یک مشکل، خدمه زودتر از زمان موعد از خواب بلند می شوند و تصمیم می گیرند تا به سیاره ناشناخته ای که در نزدیکی آنهاست سفری اکتشافی داشته باشند تا ببینند که شرایط در این محل چگونه است. اما ورود به این سیاره منجر به مواجه شدن با موجودی می گردد.

 

 

سجاد بازدید : 1042 1397/05/09 نظرات (0)

آلبوم موسیقی Dreams اثری از Generdyn

Dreams Instrumental 320-128Kbps

 

آلبوم موسیقی Dreams اثری از Generdyn، مجموعه ای است با ژانر Alternative Rock که در سال ۲۰۱۶ میلادی عرضه شده است. این مجموعه شامل ۰۹ قطعه می باشد که با دو کیفیت مختلف ۳۲۰ و ۱۲۸ آماده شده است. موسیقی بی کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. موسیقی بی کلام یا اینسترومنتال (به انگلیسی instrumental ) هم که از آن ترجمه های مختلفی چون موسیقی سودمند، موسیقی بی کلام و … شده به هر نوع نوای بی کلام و آرامش بخش اطلاق می شود و در اصطلاح بسیاری نیز بر موسیقی های کلاسیک اطلاق می شود که تلقی غلطی است.

 

موسیقی بی کلام یک حس، موضوع و مفهوم را به صورت مستقیم و کاملا مشخص به شما منتقل میکند و تقریبا مجال آن را به شما نمیدهد تا چیزی بجز کلام را دریافت کنید. اجازه ی تصویر سازی به مغز نمیدهد و در نتیجه خلاقیت و آزادی مغز را از بین میبرد. این مجموعه برای کاربرانی که به دنبال آثار صوتی، موسیقی بی کلام در سبک های مختلف از جملمه کلاسیک، اپیک، تریلر موزیک و … هستند کاملا مناسب است.

 

سجاد بازدید : 1159 1397/05/09 نظرات (0)

زیرنویس فارسی مراسم بتسدا قرار گرفت .


E3 2018، بیست و چهارمین نمایشگاه سرگرمی‌ الکترونیکی است که در آن توسعه دهندگان و ناشران بازی‌های ویدیویی بازی‌های جدید و آینده خود را معرفی می‌کنند. تاریخ شروع مراسم شنبه، ۱۹ خرداد بوده و تا سه شنبه، ۲۲ خرداد ادامه خواهد داشت. نمایشگاه سرگرمی‌ الکترونیکی یا ای.تری (به انگلیسی Electronic Entertainment Expo) در سال ۱۹۹۵ با تبلیغ در اخبار و برنامه‌های سرگرمی تلویزیونی و انجمن نرم افزار دیجیتال که اکنون به نام ESA شناخته می‌شود کار خود را شروع کرد و در همان ابتدا مانند یک بمب منفجر شد. در این سال کمپانی سگا در E3 با کنسول سگا ساترن شرکت کرده بود. شرکت سونی پلی استیشن را به نمایش گذاشت که با تشویق و محبوبیت زیادی روبه‌ رو شد. نینتندو کنسول Ultra 64 که بعدها با نام Nintendo 64 شناخته شد را معرفی کرد. آتاری هم با سیستم ناموفق جگوار در این همایش حضور داشت.

 

سجاد بازدید : 1083 1397/05/09 نظرات (0)

کسب جایزه بهترین نمایش از دیدگاه کاربران در جشنواره بازی های مستقل برلین در سال 2017

در نقش قهرمانی شجاع قرار گرفته و با شرکت شیطانی Tetracorp به نبرد بپردازید. از استراتژی موثر در میدان جنگ استفاده کرده و با انواع و اقسام سلاح های قدرتمند و سربازان نخبه دشمنان را نابود نمایید. تیم نهایی خود را بسازید و با ارتقاء هم تیمی های خود از توانایی های ویژه آنان استفاده نمایید.

داستان بازی Cover Fire از جایی شروع میشود که شرکت Tetracorp مناطق مختلف جهان را به تسخیر در آورده و اقدام به سرکوب مردم میکند. انها به تازگی ماده ای جدید را کشف نموده اند که میتواند انسان ها را برای همیشه تغییر دهد. حال شما به عنوان یک گروه مقاومت باید در مقابل آنها بایستید و از مردم سراسر جهان محافظت نمایید. به مناطق مختلف از صحراهای خشک تا جنگل های بارانی سفر کرده و نقشه های دشمن را از بین ببرید.

حالت داستانی بازی Cover Fire دارای 60 ماموریت هیجان انگیز و منحصربفرد میباشد. هم چنین گیم پلی روان و ساده بازی به همراه گرافیک بالا آن میتواند تا مدت ها شما را سرگرم نماید. لازم به ذکر است که بازی Cover Fire برای افراد زیر 18 سال مناسب نمی باشد.

سجاد بازدید : 915 1397/05/08 نظرات (0)

Waze - GPS، نقشه ها و ترافیک با wase همیشه از وضعیت جاده باخبر خواهید بود!حتی اگر راه را بلد باشید wase اطلاعات ترافیک,ساخت و ساز,پلیس و تصادفات را در اختیار شما می گذارد.اگر مسیری مناسب نبود برنامه مسیر شما را تغییر می دهد تا در زمان شما صرفه جویی شود.

سجاد بازدید : 969 1397/05/08 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی بنام خوشبختی با بالاترین کیفیت

Download New Music Saman Jalili – Khoshbakhti

 

ترانه: مهرزاد امیرخانی , آهنگ: محمد قیامتی , تنظیم: مصطفی مومنی

 

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

سجاد بازدید : 997 1397/05/08 نظرات (0)

دانلود رمان مغرور و عاشق

جیغ میزدم و عربده می کشیدم. شده بودم یه روانی .رزا پشت در جیغ میزد که تمومش کنم ولی من صبرم تموم شده بود زده بودم به سیم آخر. صدای پر از غرور شخصی رزا هم بلند شد.

ادکلن مارکدار و گرون قیمت رو به سمت رزا پرت کردم هزار تیکه شد.

ناشناس: باز ک ن درو!

سجاد بازدید : 886 1397/05/08 نظرات (0)

Snipers vs Thieves این بازی یک بازی چند نفره است که در زمان واقعی ارائه می شود.شما می توانید در این بازی به عنوان یک تیرانداز مرگبار از پناهگاه خود محافظت کنید و یا به عنوان یک باند دزدان کثیف به غارت رقبا خود بپردازید. ابزارهای حماسی خود مانند مهمات بزرگ،گلوله های یخی و .. را بسازید و آنها را ارتقا دهید. در فصل های مختلف ایین بازی شرکت کنید و همچنین با بالا بردن رتبه خود، ستاره و پاداش کسب کنید.ماسک های تغییر بازی مانند the Gorilla King, Frankenstein و حتی رئیس جمهور گذشته و حال آمریکا را به دست آورید.

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 330
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 932
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,621
  • بازدید ماه : 83,191
  • بازدید سال : 548,513
  • بازدید کلی : 11,939,125
  • کدهای اختصاصی