loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 364 1397/04/23 نظرات (0)

 

با دانلود Windows Repair می توانید برخی از مشکلات شناسایی شده ویندوز را رفع کرده و از لاگ کردن و هم چنین ارائه ارور های زیاد دوری نمایید. این برنامه به طور رایگان ویندوز شما را به روزرسانی کرده و می توانید فایروال ویندوز را برای شناسایی برنامه های مخرب و ویروس ها فعال سازی و آن را شخصی سازی نماید.

 

آیا تا به حال در سیستم خود به مشکل یا مشکلاتی برخورده اید؟ مثلا پیغام های خطایی که به صورت ناگهانی بر روی صفحه نمایش ضاهر می شوند، یا مشکلات این چنینی دیگر که باعث پایین آمدن کارایی سیستم و کاهش سرعت در هنگام کار با نرم افزار ها و ابزار های مورد استفاده و… می شود. برای این مشکلات چه راه حلی اندیشیده اید؟ دانلود Windows Repair نرم افزاری بسیار کاربردی برای زمانی است که ویروس ها و فایل های مخرب به ویندوز شما آسیب رسانده باشند و موجب اختلال در عملکرد آن شده باشند. توسط این نرم افزار می توانید به سادگی مشکلات و آسیب های وارد شده به ویندوز خود را ترمیم نمایید و کارایی سیستم خود را دوباره به حالت اولیه خود باز گردانید و سرعت سیستم را افزایش دهید.

 

سجاد بازدید : 297 1397/04/23 نظرات (0)

 

دانلود Weather Watcher Live نرم افزاری عالی جهت بررسی هوا شناسی است که با متصل شدن به نزدیک سرور هوا شناسی منطقه جغرافیای کاربر، اطلاعات کاملی از آب و هوا و اقلیم آن منطقه ارائه خواهد داد. دسترسی سریع به شرایط آب و هوایی محلی خود، پیش بینی ساعات روز، پیش بینی روزانه، هشدار شدید، و نقشه ها بر روی هر کامپیوتری امکان پذیر خواهد بود. دیگر نیازی نخواهید داشت که منتظر اخبار هوا شناسی بمانید و روزنامه ها را مطالعه کنید ، بسیار ساده نرم افزار را اجرا خواهید کرد و اطلاعات روزانه و روزهای آینده را بررسی خواهید کرد.

 

با متصل شدن به سرورهای هواشناسی بالا ترین و پایین ترین دمای آن روز را خواهید داشت و این دما ذخیره شده تا بتوانید در هفته های آینده آب و هوا را آنالیز کنید. اگر به جزئیات بیشتری احتیاج دارید ، مثلا دمای ساعات مختلف یک روز ، باز هم این امکان فراهم شده است و می توانید ساعات یک روز را نیز هواشناسی کنید! با وجود نقشه های Radar Map نیز می توانید باران و برف و طوفان ها را نیز قبل از نزدیک شدن به محل زندگیتان مشاهده کنید. همچنین با دانلود Weather Watcher Live می توانید باد ها را نیز بررسی کنید و جهت آنها را مشاهده کرده و اطلاعات بدست آورید.

 

سجاد بازدید : 325 1397/04/23 نظرات (0)

 

یکی از امکاناتی که مایکروسافت در اختیار کاربران قرار می دهد امکان استفاده از فضای رایگان تحت وب است که می توان برای نگه داری آنلاین اطلاعات به صورت رایگان بهره گرفت. نرم افزار Microsoft OneDrive سرویسی است که مایکروسافت برای این کار در نظر گرفته است. این سرویس جهت ذخیره سازی، سازماندهی و دانلود فایل‌ ها و عکس‌ های مورد علاقه شما بر روی سرور های آنلاین ویندوز می باشد و به شما امکان دسترسی از هر کامپیوتر در هر مکانی را از طریق اینترنت فراهم می نماید.

 

دانلود Microsoft OneDrive توانایی ذخیره سازی اکثر فایل ها و فرمت ها و امکان هماهنگی با انواع سیستم ها نظیر گوشی ها و تبلت ها و قابلیت پیش نمایش از تصاویر با پشتیبانی از فرمت عکس ها برای نگهداری عکس ها بسیار جذاب و هیجان انگیز خواهد بود. برای استفاده از این سرویس فقط کافیست در وب سایت Windows Live SkyDrive ثبت نام نموده و این وب سایت به شما یک ID برای استفاده از سرویس ارائه مینماید.

سجاد بازدید : 367 1397/04/23 نظرات (0)

 

دانلود Autodesk EAGLE Premium نرم افزاری برای طراحی شماتیک و مدار های الکترونیکی و ویرایش PCB می باشد که توسط کمپانی Autodesk طراحی و ساخته شده است. تمامی مدار هایی که شما در سیستم‌ های خانگی، صنعتی و… می‌ بینید از مدار چاپی (PCB) و قطعات الکترونیکی تشکیل شده‌ اند. PCB یا همان برد مدار چاپی  شامل مجموعه‌ ای از مدار های الکتریکی بوده و می‌ تواند یک طرفه (یک لایه مس)، دو طرفه (دو لایه مس) و یا حتی چند لایه باشد. به طوری که قطعات الکترونیکی مانند مقاومت، خازن، آی سی و … بر روی آن مونتاژ شده و جهت استفاده در تجهیزات الکترونیکی بکار می‌ رود.

 

با دانلود Autodesk EAGLE Premium  می توانید دست به طراحی در زمینه ی مدار های PCB ، طراحی شماتیک ، مدار های چاپی و برد های الکترونیکی بزنید. این نرم افزار دارای فناوری DDR4, PCI Express, or USB-C می باشد که طراحی های شما بر این پایه می باشند. این نرم افزار شامل ۹۹۹ ورق شماتیک و ۱۶ لایه سیگنال می باشد. این نرم افزار دارای بلوک های طراحی مدولار می باشد. از قابلیت های این نرم افزار می توان به زمان واقعی هماهنگ سازی طراحی ، همگام سازی بین طرح شماتیک و PCB ، طراحی پوسته های PCB زیبا،ماژول های ادیتور شماتیک، ادیتور قالب، ادیتور کتابخانه و… اشاره کرد.

سجاد بازدید : 252 1397/04/22 نظرات (0)

 

Invasion: Global Warfare یک بازی شبیه سازی هیجان انگیز جنگ های بزرگ به صورت آنلاین در سبک استراتژیک برای گوشی و تبلت های اندرویدی میباشد که تاکنون با انتخاب کاربران گوگل پلی امتیاز 4.2 از 5 را دریافت کرده است. داستان این بازی در میان آخرالزمان جهانی و در سال 2020 اتفاق خواهد افتاد و شما در برخورد با دشمنان خود به شدت به چالش کشیده خواهید شد که برای خلاصی از موفقیت های سخت پیش رو باید با بکار گیری فنون نظامی و استراتژی های مناسب سلطه بر جهان را تجربه کنید. تمامی تلاش خود را برای تبدیل شدن به قدرتمندترین فرمانده نظامی در جهان در این بازی بکار گرفته و در کنار دوستان خود اتحادیه های قوی تشکیل داده و علیه دشمنان مشترک خود حمله ور شوید. اردوگاه های جدید را انتخاب کرده و پایگاه های خود را بنا کنید تا بتوانید با پیروزی بر بازیکنان دیگر سرزمین های جدیدی را تسخیر کنید. در پایگاه های خود ساختمان های گوناگون و بناهای مورد نیاز را ساخته و سربازان را تعلیم و آموزش دهید تا با استفاده از استراتژی و تاکتیک های مدرن بر دشمنان خود غلبه کنید. رقبای موجود را از سر راه برداشته و در این عصر جدید و پر هرج و مرج به رقابت بپردازید.

سجاد بازدید : 240 1397/04/22 نظرات (0)

Deadly Delivery PC-CODEX + Update v1.1.4

 

 

شما در بازی Deadly Delivery در نقش اپراتوریک وسیله نقلیه کنترل از راه دور خواهید بود و هدف شما این است که اجناس خطرناکی را به مکان هایی که تعیین شده است منتقل کنید و آنها را تحویل دهید. شما در این بازی باید وظایف خود را به خوبی شناخته و بتوانید راه خود را از طریق مین های زیرزمینی و سکوهای سقوطی که وجود دارد پیدا کنید و بتوانید بتوانید در نهایت به هدف خود برسید. این وظیفه هر چیزی که باشد، اصلا ساده نیست و این کار شما است که بتوانید هم با چالش های زیادی روبرو شوید و هم بتوانید در محیط فان بازی، لحظات جالبی را سپری کنید. این لحظات می تواند زمینه سازی برای تجربه اعتیادآور یک بازی باشد و مهارت های شما را بیشتر کند.

 

با دانلود بازی Deadly Delivery ابزارهای زیادی در اختیار شما قرار داده می شود که می توانید استفاده کنید و در ارسال بسته ها استفاده کنید. مراحل زمان دار نیز وجود دارند که باید سرعت بالایی در انها داشته باشید و با تمرکز بیشتری از روی موانع بازی عبور کنید. اچیومنت های جذاب نیز، کمک می کند که انجام دادن هر مرحله جذابیت های خاص خودش را داشته باشد و بتوانید حتی از رنگ های انفجاری که کسب می کنید نیز در مراحل بعدی استفاده کنید. طراحی جاب محیط ها در تک تک مراح دیده می شوند و شما حتی می توانید با آپدیت ماشین خودتان، قدرت بالایی در عبور از موانع داشته باشید و سرعت خود را بالاتر ببرید.

وظیفه ای که به شما محول شده است، بهانه ای است تا سیستم جالب ریسینگ بازی را تجربه کنید و اینبار با تلفیقی از صحنه های اکشن، بتوانید یک مسابقه هیجان انگیز و خشونت بار را تجربه کنید. حالت شب و روز در بازی درخشش خاصی دارد و نورپردازی های خاص خود ماشین نیز، کمک می کند که لذت وافری از بازی ببرید.

سجاد بازدید : 262 1397/04/22 نظرات (0)

Red Faction Guerrilla ReMarstered PC-CODEX 

آپدیت بازی Update v4514-CODEX اضافه شد

 

دانلود بازی Red Faction Guerrilla Re-Mars-tered روی کنسول‌های پلی استیشن ۴ پرو و ایکس باکس وان ایکس و صد البته پی‌سی‌های قدرتمند با رزولوشن ۴K اجرا خواهد شد. نسخه ریمستر این بازی برای افرادی که نسخه اصلی بازی را در استیم داشته باشند، به صورت رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت. سازندگان در نسخه ریمستر، علاوه بر فراهم کردن پشتیبانی از رزولوشن‌های بالاتر، ویژگی‌هایی چون کیفیت گرافیکی بهتر، نورپردازی طبیعی‌تر، سایه‌زنی با‌کیفیت‌تر و دیگر بهبود‌های بصری را هم اعمال کرده‌اند تا بازی از نظر گرافیکی، در حد و اندازه بازی‌های روز ظاهر شود.

سجاد بازدید : 275 1397/04/22 نظرات (0)

Road Redemption PC-CODEX

|آپدیت بازی Update v20180712-CODEX اضافه شد|


 

سرانجام پس از گذشت نسخه های متعدد آزمایش و آلفا، دانلود بازی Road Redemption به صورت نهایی منتشر شد و گروه CODEX آن را کرک کرد. دانلود بازی Road Redemption با الهام از مجموعه بازی های Road Rash ساخته شده است. مجموعه ای مشتمل بر شش عنوان متعدد که نسخه های مختلف آن در دهه ی نود میلادی به شکل پی در پی بر روی پلتفرم های گوناگون رایج در آن زمان عرضه شد و اوقات بسیار خوبی را برای هواداران عناوین پر هیجان آرکید مبتنی بر موتور سواری فراهم آورد.

در واقع بازی Road Redemptionهم همانند منبع الهام خود با تکیه بر ساختاری آرکید در بخش گیم پلی و به تصویر کشیدن مسابقاتی سریع ، هیجان انگیز و پر زد و خورد قصد بالا بردن آدرنالین خون علاقه مندان به موتورسیکلت های پر سرعت و پر سر و صدا را دارد. داستان بازی Road Redemption در فضایی پسا آخرالزمانی به وقوع می پیوندد و کشور امریکا را در آینده ای خیالی به تصویر می کشد. در دورانی که این کشور پهناور به دست یک دیکتاتور بی رحم اداره میشود و ظلم و ستم وارد آمده توسط او بر مردم این کشور بسیاری از آنان را به فکر ساقط کردن این دیکتاتور خون خوار انداخته است.

در این میان از جمله گروه هایی که به شکل سازمان یافته در پی بر اندازی این حکومت دیکتاتوری هستند گروهی متشکل از تعدادی موتور سوار جاده ای بوده که تمام عمر خود را به انجام مسابقات گوناگون در دل جاده ها سپری کرده اند و اکنون قصد مبارزه با این دیکتاتور ستمگر را به شیوه ی خاص خود دارند.


سجاد بازدید : 525 1397/04/22 نظرات (0)

LEGO The Incredibles PC-CODEX

آپدیت بازی Update v1.0.0.62385-CODEX اضافه شد

 

دانلود بازی Lego The Incredibles دارای شخصیت‌های اصلی مجموعه (Mr. Incredible ،Elastigirl ،Violet ،Dash و Jack Jack) خواهد بود. در این بازی شاهد روایتی قهرمان‌ محور هستیم که در جریان این گونه داستان‌ها، همیشه قهرمان‌ یا قهرمان‌های داستان با شخصیت‌ منفی داستان می‌جنگند و او را از بین می‌برند تا یک بار دیگر صلح و آرامش از دست رفته، به زندگی مردم بازگردد. بازی Lego The Incredibles اولین نسخه لگو محور بر پایه ساخته‌های کمپانی پیکسار است.

وقایع بازی در بین رویدادهای دو انیمیشن این سری جریان خواهد داشت. کاربران در حین بازی، هدایت تمامی اعضای خانواده پار (Parr) را بر عهده خواهند گرفت. همچنین دو محیط بزرگ از سری فیلم The Incredibles یعنی Municiberg و Nomanisan نیز در بازی تعبیه می‌شود. همانند بازی‌های دیگر استودیو تی تی‌ گیمز، بازیکنان به واسطه بخش همکاری می‌توانند به طور دو نفره به حل معما‌ها و مبارزه با دشمنان بپردازند و در آن سو با قابلیت‌های Mr. Incredible، Elastigirl ،Violet و Dash شخصیت پلید دنیای این بازی را شکست دهند.

 

سجاد بازدید : 261 1397/04/22 نظرات (0)

Pro Cycling Manager 2018 PC-SKIDROW + Stage Editor

آپدیت بازی v1.0.2.3.Update-SKIDROW اضافه شد

 

متاسفانه تراژدی سالیانه برای دانلود بازی Pro Cycling Manager 2018 امسال هم تکرار شد. نمرات منفی و اعتراضات شدید گیمرها به این سری. گویا نسخه ۲۰۱۸ هیچ تغییری نسبت به ۲۰۱۷ در خود ندیده است و همان محصول را مجددا به بازار عرضه کرده اند! حتی باگ های پیشین بازی نه تنها از بین نرفته اند، بلکه به تعداد آن ها اضافه هم شده است. تصمیم دانلود این بازی با شماست! گروه SKIDROW این بازی را به همراه پک کامل Stage Editor کرک کرده است، اما وبسایت همه چی دانلود به هیچ وجه دانلود این نسخه مملوء از مشکل را پیشنهاد نمی کند. شاید مثل نسخه ۲۰۱۷ آپدیت های متعدد منتشر شود، شاید هم بازی به همین حال رها شود!

بازی Pro Cycling Manager 2018 که روی پلتفرم پی سی عرضه می‌شود، دارای بیش از ۲۰۰ مسابقه و ۵۰۰ مرحله شامل تور‌های بوئلتا آ اسپانیا و تور دو فرانس است. وظیفه بازیکنان در این بازی، مدیریت تیم دوچرخه‌سواری و انجام فعالیت‌هایی همچون استخدام دوچرخه‌سوار و دیگر اعضای تیم، مذاکره بر سر قرار‌داد‌ها، زمان‌بندی و تمرین دوچرخه‌سواران است. دانلود بازی Pro Cycling Manager 2018 علاوه بر بخش‌ تک‌نفره، دارای حالت چند‌نفره با ظرفیت حد‌اکثر ۱۶ بازیکن است که به‌واسطه تغییرات متعدد از جمله مکانیک‌های مذاکرات بهبود‌یافته، سیستم پیشرفت عمیق‌تر و تعیین دو تخصص برای دوچرخه‌سوار، تجربه‌ای لذت‌بخش‌تر از قبل را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد.

 

سجاد بازدید : 402 1397/04/22 نظرات (0)

 

TT Isle of Man PC-CODEX

آپدیت بازی Update v1.05-CODEX اضافه شد

 

پس از موفقیت بازی TT Isle of Man در کنسول PS4، در تاریخ ۲۷مارس ۲۰۱۸ این عنوان برای پلتفرم PC در شبکه استیم منتشر شد. دانلود بازی TT Isle of Man یک شبیه ساز مسابقات موتورسواری TT می باشد و استودیو Kylotonn Racing Games وظیفه توسعه آن را به عهده داشته است. در مسابقات Snaefell Mountain حضور پیدا کنید. تمامی ۳۷٫۳۷مایل مسافت مرتبط با این مسابقات به همراه تمامی لیگ های قهرمانی و موتورهای مربوطه به طور کامل شبیه سازی شده و دارای لایسنس رسمی می باشند.

 

بیش از ۱۱۰سال قدمت باعث شده است تا مسابقات موتورسواری TT به یک چالش افسانه ای برای موتورسواران تبدیل شود. تمامی کورس های مسابقه ای را به خاطر بیاورید، در هر مسابقه سعی کنید تا بهترین باشید، تمرکز خود را در ۶ دور مسیر مسابقه حفظ کنید، بهترین زمان ممکن را کسب کرده و نام خود را در کنار بزرگان ثبت نمایید. دانلود بازی TT Isle of Manدارای تمامی ۳۸موتور و ۲۵سوارکار مسابقات TT می باشد و شما می توانید کوه ها را با سرعت ۱۸۰مایل بر ساعت طی کنید. تمامی رفتارهای موتورهای مسابقه ای به طور کاملا حرفه ای شبیه سازی شده اند و حسگرهای واقعی کنترل موتور در مسابقات لحاظ گردیده اند. هم چنین مسابقات آنلاین بازیTT Isle of Man می تواند تا حداکثر ۸نفر صورت بگیرد.

 

سجاد بازدید : 249 1397/04/21 نظرات (0)

موسیقی متن فیلم The Dark Knight اثری از Hans Zimmer

The Dark Knight Orginal Soundtrack 320-128Kbps

جز ۲۵۰ فیلم برتر IMDB با رتبه ۴

 

 

موسیقی متن فیلم The Dark Knight – شوالبه تاریکی اثری از Hans Zimmer، با دو کیفیت ۳۲۰ – ۱۲۸ 

vمچنین آرون اکهارت در نقش هاروی دنت، مگی جیلنهال در نقش ریچل داوس و هیت لجر در نقش جوکر در این فیلم ظاهر شده‌اند.

 

خلاصه داستان این فیلم، یکسال از زمانی که دکتر جاناتان کرین معروف به «مترسک» که بطور اسرارآمیزی ناپدید شد و همچنین نقشه های راس برای نابود کردن شهر گاتهام توسط بتمن خنثی شد، گذشته است. اکنون با تلاشهای بروس وین، بتمن و کمکهای ستوان جیمز گوردون و یک بازپرس قضایی جدید به اسم هاروی دنت که قصد ازدواج با راشل را دارد، مردم شهر احساس آرامش می کنند. اما این وضعیت پایدار نمی ماند زیرا یک جنایتکار روانی و بسیار باهوش به اسم جوکر با نقشه هایش می کوشد تا آرامش شهر را بهم زده و هرج و مرج و رعب و وحشت را در شهر حاکم کند و با اینکار بتمن را به مبارزه بطلبد. بتمن با کمک هاروی می کوشد تا هر طور شده جوکر را متوقف ساخته و او را در چنگال عدالت قرار دهد.

 

 

سجاد بازدید : 339 1397/04/21 نظرات (0)

آلبوم موسیقی Entering Light اثری از Secession Studios

 

Entering Light Instrumental 320-128Kbps

آلبوم موسیقی Entering Light اثری از Secession Studios، مجموعه ای است با ژانر Trailer Music ,Epic که در سال ۲۰۱۸ میلادی عرضه شده است. این مجموعه شامل ۱۰ قطعه می باشد که با دو کیفیت مختلف ۳۲۰ و ۱۲۸ آماده شده است. موسیقی بی کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. موسیقی بی کلام یا اینسترومنتال (به انگلیسی instrumental ) هم که از آن ترجمه های مختلفی چون موسیقی سودمند، موسیقی بی کلام و … شده به هر نوع نوای بی کلام و آرامش بخش اطلاق می شود و در اصطلاح بسیاری نیز بر موسیقی های کلاسیک ( دوره های باروک ، رمانتیک و … ) اطلاق می شود که تلقی غلطی است.

 

موسیقی بی کلام یک حس، موضوع و مفهوم را به صورت مستقیم و کاملا مشخص به شما منتقل میکند و تقریبا مجال آن را به شما نمیدهد تا چیزی بجز کلام را دریافت کنید. اجازه ی تصویر سازی به مغز نمیدهد و در نتیجه خلاقیت و آزادی مغز را از بین میبرد. این مجموعه برای کاربرانی که به دنبال آثار صوتی، موسیقی بی کلام در سبک های مختلف از جملمه کلاسیک، اپیک، تریلر موزیک و … هستند کاملا مناسب است.

 

 

سجاد بازدید : 441 1397/04/21 نظرات (1)

در این ویدیو آموزشی Lynda Photoshop For Fashion Warping Pattern Fills با یادگیری سرفصل های تکنیک های طراحی مد، شما می توایند با ایجاد الگوهای رنگ و قرار دادن آنها در اطراف ایتم درون تصویر، طرح های خود را از حالت مسطح به جلوه های شگفت انگیز تبدیل کنید. مدرس این دوره آموزشی، خانم Robin Schneider می باشد که در این دوره به شما نشان خواهد داد که چگونه از ابزارهای warp ،displace ،Liquify و حالت های ترکیبی این آیتم های با هم استفاده کرده تا بتوانید حالت چین و چروک، ناهمواری، و سایه به الگوهای رنگ اضافه نمایید و ظاهر بسیار واقعی تری به طرح های خود ببخشید.

 

او در این دوره به شما یاد می دهد که چگونه این کارها را با اسمارت آبجکت ها انجام دهید تا براحتی بتوانید یک الگو را با یکدیگر جابجا کنید و در همین حال، ظاهر اصلی طرح را نیز حفظ کنید. این دوره برای طراحان مد و لباس بسیار مفید می باشد و تکنیک های مناسبی را به شما آموزش می دهد. در این ویدیو آموزشی شما در برنامه فتوشاپ تکنیک های لازم را یاد خواهید گرفت.

 

عنوان دوره آموزشی : Lynda Photoshop For Fashion Warping Pattern Fills

 

مدرس: Robin Schneider

 

مدت زمان آموزش : ۲ ساعت و ۵۱ دقیقه

 

فرمت تصویری : h264, 720p

 

فرمت صوتی : AAC, 48kHz, 2ch

 

زبان : انگیسی

 

زیرنویس انگلیسی : دارد

سجاد بازدید : 745 1397/04/21 نظرات (0)

به دنیای آنجلای سخنگو خوش آمدید! My Talking Angela یک برنامه فوق العاده با محیطی جذاب تر و گرافیکی تر از برنامه های مشابه می باشد که جدیدترین نسخه آن را به همراه پول بی نهایت در اختیار شما قرار داده ایم و اکنون می توانید از تمامی امکانات این برنامه نهایت لذت را ببرید. در نسخه جدید شاهد اضافه شدن کارهای بیشتر و حرکات های جدید تری می باشید، همچنین با استفاده از مود بازی و پولی که در اختیار دارید می توانید لباس های جدید و جذابی برای آنجلا بخرید و او را زیباتر از قبل کنید. همچنین می توانید از شیرین کاری های آنجلا فیلم بگیرید و آن را در شبکه های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید. شما هر حرفی که تکرار کنید آنجلا گربه دوست داشتنی با صدای خود آن را تکرار خواهد کرد و شما را شگفت زده خواهد کرد. این برنامه می تواند اوقات بسیار خوشی را برای شما در کنار خانواده یا دوستانتان فرآهم نماید و شیرین کاری های آن شما را شگفت زده خواهد کرد!

 

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 300
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 745
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,434
  • بازدید ماه : 83,004
  • بازدید سال : 548,326
  • بازدید کلی : 11,938,938
  • کدهای اختصاصی