loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 1005 1393/03/11 نظرات (0)

Four Corners مجموعه ای بی نظیر برای افراد بزرگسال و نوجوان می باشد که می خواهند با فرا گرفتن زبان انگلیسی ارتباط بیشتری در زندگی روزمره خود داشته باشند . این درس ها بسیار دلنشین و آسان هستند که توسط روش های علمی ثابت شده ساخته شده اند . Four Corners دارای یک توضیح کامل و مفید از واژگان و گرامر می باشد . زبان انگلیسی یکی از زبان‌های هندواروپایی از شاخهٔ ژرمنی است. خود شاخهٔ ژرمنی به دو بخش شرقی و غربی تقسیم می‌شود و انگلیسی به ژرمنی غربی تعلق دارد. این زبان در انگلستان و جنوب شرقی اسکاتلند تکامل یافته‌است. از دیگر زبان‌های شاخه ژرمنی می‌توان به آلمانی، هلندی، دانمارکی، سوئدی و نروژی اشاره کرد. امروزه نزدیک به نیمی از مجموعه واژگان و دستور زبان انگلیسی از ریشهٔ ژرمنی است و نیم دیگر را وامواژه‌ها تشکیل می‌دهد. بیشتر این وامواژه‌ها از زبان‌های لاتین، فرانسوی، بخشی از یونانی و دیگر زبان‌ها وارد انگلیسی شده‌اند. زبان انگلیسی باستان شباهت بسیار زیادی به زبان آلمانی باستان داشته است چون انگلیسی زبان ها عمدتاً اقوام ژرمنی بودند که از آلمان وارد بریتانیا شدند و به نوعی زبان آلمانی را می توان مادر زبان انگلیسی دانست.

سجاد بازدید : 741 1393/03/11 نظرات (0)

Android Collection Pack 06 – بدون شک آندروید یکی از محبوب ترین سیستم عامل های گوشی های هوشمند می باشد که روزانه ۱۰۰ ها نرم افزار و بازی و … برای گوشی های آندرویدی عرضه می شود . سایت همه چی دانلود برای شما دارندگان گوشی های آندروید مجموعه ای از جدیدترین اپلیکیشن ها ، بازی ها و تم های آندروید را به صورت رایگان آماده کرده است . این پک ششمین مجموعه عرضه شده در سال ۲۰۱۴ از سایت می باشد که هر هفته عرضه خواهد شد . با فستیوال پک های آندرویدی همه چی دانلود همراه شوید تا با صرف کمترین وقت ، بهترین و جدیدترین برنامه ها و بازی ها را در اختیار داشته باشید .

سجاد بازدید : 1079 1393/03/11 نظرات (0)

برای علاقه مندان به موزیک های بی کلام و آرام بخش، مجموعه ای دیگر با عنوان Phantasys را قرار داده ایم که در سال ۲۰۱۲ میلادی عرضه شده اند. این مجموعه دارای ۱۱ آهنگ بی کلام که تمامی آن ها با کیفیت ۱۹۲kbps آماده شده اند. موسیقی بدون کلام به موسیقی ای گفته می‌شود که بدون آواز و صدای خواننده تهیه می‌شود. در این نوع موسیقی فقط از صدای ساز استفاده می‌شود، در گذشته نیز (ماقبل تاریخ) صدا ی هماهنگ و موسیقی وجود داشته است که امروز اطلاعات کمی درباره آن دوران در دست است.

سجاد بازدید : 407 1393/03/11 نظرات (0)

PBS – Nature: My Bionic Pet (2014) 720p HDTV Mp4

| دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت |

 

 

نام مستند : Nature: My Bionic Pet

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۵۲ دقیقه

حجم : ۱۰۰۰ مگابایت

کیفیت : ۷۲۰p HDTV

زبان : انگلیسی

زیرنویس فارسی : ندارد

خلاصه : حیوانات در دنیا شاید به کمک انسان ها برای بقا و حفظ زیستگاهشان نیاز داشته باشند ولی گاهی برای حیوانات خانگی نیز مشکلی پیش می آید که به کمک نیاز دارند . اعضاهای مصنوعی ساخت بشر برای حیوانات ، به آن ها کمک می کند تا زندگی بهتری را داشته باشند . با این مستند با این پروتز های شگفت انگیز بیشتر آشنا می شویم …

 

سجاد بازدید : 918 1393/03/11 نظرات (0)

برای شما علاقه مندان موسیقی های متن بازی Wolfenstein: The New Order را که چندی پیش عرضه شد را به صورت رایگان و با کیفیت ۳۲۰Kbps آماده کرده ایم . یکی از قدیمی ترین بازی های کامپیوتری بازی Wolfenstein میباشد که خیلی از گیمرها قدیمی این عنوان را بازی کردند و خاطرتات شیرینی از این عنوان دارند. شاید گیمرهایی که دیگر الان علاقه ای به این بازی ها ندارند قبلا این عنوان به یاد ماندنی را بازی کردند. شاید آن زمان خیلی ها کامیپوتر نداشتند. خاطرتات شیرین و زنگ آژیر خطر و… یاد همگی بخیر! بعد از چندین سال شرکت Activision قصد دارد که دوباره آن خاطرتات را زنده کند.

سجاد بازدید : 568 1393/03/11 نظرات (0)

Desktop Wallpapers والپیپرها تصاویر با کیفیتی هستند که بیشتر برای استفاده در دسکتاپ مناسب می باشند و در سایزها و کیفیت های مختلفی یافت می شوند . این بار برای شما علاقه مندان ، مجموعه ای از ۷۵ والپیپر با موضوع شهرها را آماده کرده ایم که دارای موضوعات مختلفی هستند . با استفاده از این تصاویر به عنوان عکس دسکتاپ ، زیبایی خاصی به محیط ویندوز خود بدهید که امیدواریم از مشاهده ی این تصاویر لذت ببرید . این تصاویر با فرمت JPG و در ابعاد ۱۶۸۰X1050 تا ۲۵۶۰X1600 آماده شده اند .

سجاد بازدید : 376 1393/03/11 نظرات (0)

آیکون ها یکی از پرکاربردترین ابزارهای طراحی ها هستند و برای اکثر کارها همانند طراحی وب سایت و … می توانند بسیار زیبا و جالب باشند . در این پست از سایت دانلود ها ، مجموعه ای از ۲۵ فایل EPS شامل ده ها آیکون متنوع را آماده کرده ایم که با توجه به تنوع آن ها ، می توانید در امور مختلفی از آن ها استفاده کنید . تمام این آیکون ها با فرمت EPS به همراه یک فایل پیش نمایش JPG می باشند .

سجاد بازدید : 726 1393/03/11 نظرات (0)

Hetman Photo Recovery نرم افزاریست که به صورت اختصاصی برای بازیابی عکس ها در کامپیوتر تولید و منتشر شده است ، با بهره گیری از این نرم افزار می توانید عکس های را که به هر دلیلی در کامیپوتر پاک شده اند را دوباره بازیابی کرده و از آنها استفاده کنید این نرم افزار از فرمت های بسیار زیاد عکس پشتیبانی می کند و تقریبا قادر است تمامی فرمت های عکس پاک شده را به سرعت یافته و آن را در اختیار شما قرار دهد ، همچنین این نرم افزار توانایی بازیابی عکس های پاک شده در حافظه های قابل حمل همچون فلش ، مموری های گوشی و…را نیز دارد

سجاد بازدید : 352 1393/03/10 نظرات (1)

Macrium Reflect Professional یک نرم افزار بک آپ گیری کامل و حرفه ای می باشد که می تواند از تمامی فایل و پوشه ها بک آپ بگیرد و در یک فایل فشرده قابل مونت جای دهد، تا جایی که حتی می تواند از پارتیشن های هارد دیسک پشتیبانی گرفته و در صورت نیاز به حالت قبلی بازگرداند. قابل توجه کاربران این نرم افزار به طور کاملا اتوماتیک و سریع کار خود را انجام می دهد و شاید می توان گفت بهترین نرم افزار برای بک آپ گیری می باشد. این نرم افزار در ۲ نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی آماده شده است.

سجاد بازدید : 589 1393/03/10 نظرات (0)

DVDVideoSoft Free Studio یک پک کامل برای نرم افزار های مالتی مدیا می باشد. تمامی نرم افزار های موجود در این مجموعه توسط شرکت DVDVideoSoft ساخته شده و شامل مبدل های ویدیو، صوت و عکس می باشد. شایان ذکر است در این مجموعه بیش از ۴۰ نرم افزار فقط در یک ستاپ قرار داده شده که باعث می شود تنها با چند کلیک نرم افزار های دلخواه خود را نصب کنید. تعدادی از نرم افزار های موجود در این مجموعه در می توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید.

سجاد بازدید : 433 1393/03/10 نظرات (0)

آیا آماده ی یک ماجراجویی دیگر در سبک اکشن فانتزی هستید ؟ آیا میخواهید باز هم با قهرمانان افسانه ای مارول و مردان ایکس همراه شوید ؟ پس بازی Uncanny X-Men: Days of Future Past 1.0.3 امتحان کنید ! بازی حالت دو بعدی خاص و جالبی دارد که تنها چیزی که این بازی را در میان دیگر بازی ها به فرد می سازد داستان و گیم پلی فوق العلاده این بازی برای IOS می باشد. برای اجرای این نرم افزار به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید.

 

سجاد بازدید : 358 1393/03/10 نظرات (0)

اگر به دنبال یک نرم افزار پیشرفته جهت مدیریت بر روی Ram گوشی اندرویدی خود هستید ، ما به شما برنامه RAM Manager Pro را معرفی می نماییم . با استفاده از این برنامه می توانید رم گوشی خود را مدیریت کرده و فضای آن را خالی و سرعت گوشی را افزایش دهید. این نرم افزار با امکانات خود نظیر دارا بودن ویجت برای هوم اسکرین ، بروزرسانی های مکرر و عاری از هرگونه تبلیغات به عنوان یک برنامه ی محبوب بهینه ساز شناخته می شود.این نرم‌افزار بر روی اندروید ۲.۱ و بالاتر قابل اجراست.

سجاد بازدید : 353 1393/03/10 نظرات (0)

کمتر کسی است که با نرم‌افزار محبوب Skype آشنایی ندارد. Skype یک ابزار بسیار مفید برای برقرار ارتباط با دوستان و آشنایان از طریق اینترنت در هرکجای دنیا است. با Skype می‌توانید تماس‌های صوتی و تصویری برقرار کنید و حتی با موبایل افراد (با پرداخت هزینه) تماس بگیرید. کیفیت صدا و تصویر در این نسخه افزایش چشمگیری داشته همچنین برخی از مشکلات در گوشی های مختلف به طور کل حل شده است. این نرم‌افزار بر روی اندروید ۲.۱ و بالاتر قابل اجراست.

سجاد بازدید : 331 1393/03/10 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار My APKs Pro backup manage apps میتوانید هر زمان که خواستید از برنامه‌های نصب شده بر روی دستگاه اندرویدی شما پشتیبان‌گیری می‌کند، تا بعداً بتوانید بدون نیاز به اینترنت دوباره آن‌ها را نصب کنید. از ویژگی های این نرم افزار میتوان به گزارش‌گیری از لیست برنامه‌های تصب شده در فرمت‌های HTML، Pdf و TXT ، قابلیت حذف نرم افزارها و … اشاره کرد . این نرم‌افزار بر روی اندروید ۲.۰ و بالاتر قابل اجراست.

سجاد بازدید : 1447 1393/03/10 نظرات (4)

دانلود رایگان مجموعه دهم سریال شوخی کردم قسمت های 19 و 20 با کیفیت عالی

با لینک مستقیم از سرور سایت و به همراه نسخه کم حجم با فرمت MP4

 

کارگردان: مهران مدیری | نوع: طنز آیتمی | ژانر: طنز

سال تولید: 1392 | موضوع این قسمت: مهاجرت | مدت زمان: 41 دقیقه

فرمت: MKV + MP4 | حجم: 260 + 130 مگابایت | تاریخ توزیع: 5 خرداد 93

مجموعهٔ دهم:
مجموعه شوخی کردم یک مجموعه طنز شامل آیتم های متنوع با موضوعات مختلف اجتماعی، فرهنگی و… است، هر دی وی دی از موضوعی مستقل برخوردار بوده و موضوع دهمین مجموعه مهاجرت است…

بازیگران:

مهران مدیری، سیامک انصاری، مهران غفوریان، جواد رضویان، رضا شفیعی جم، نادر سلیمانی، لاله صبوری، نصرالله رادش، هادی کاظمی، محمدرضا هدایتی، ساعد هدایتی، عارف لرستانی، سحر ولدبیگی، نیما فلاح، رامین ناصرنصیر، مهدی فقیه، یوسف صیادی، الیکا عبدالرزاقی، سحر زکریا، بهنوش بختیاری، بیژن بنفشه خواه، برزو ارجمند، رضا فیض نوروزی، سپند امیرسلیمانی، کمند امیرسلیمانی، غلامرضا نیکخواه، علی لک پوریان، رامین پور ایمان، رابعه اسکویی، آرش نوذری، فلامک جنیدی، فاطمه هاشمی، سام نوری، امیرکاوه آهنین جان، شراره ارمغانی، تینا اسدی، علی اوجی، بهناز توسلی، آذین رئوف، پوریا ایرایی، لیلا ایرانی، علی بوستان، ستاره پسیانی، فرزانه تفرشی، شقایق جودت، الهه حصاری، زهرا داوود نژاد، جوانه دلشاد، شقایق رحیمی راد، هدی زین العابدین، لادن سلیمانی، ماندانا سوری، شادان شهیدی، پرستو صالحی، گلناز عباسی، سوزان عزیزی، شبنم فرشادجو، شهروز فرهادیه، حمید کاشانی، دریا مرادی دشت، نگین معتضدی، آریو ملت دوست، حسین نوروزی

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 362
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 1,126
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,815
  • بازدید ماه : 83,385
  • بازدید سال : 548,707
  • بازدید کلی : 11,939,319
  • کدهای اختصاصی