loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 527 1393/01/01 نظرات (0)

 

دانلود موزیک ویدیو آهنگ ماه عسل با صدای فرزاد فرزین اجرا شده در ویژه برنامه ۳ ستاره با بالا ترین کیفیت

برای دانلود ویدیو موزیک به ادامه مطلب مراجعه کنید …

سجاد بازدید : 590 1393/01/01 نظرات (0)

 

1 دانلود رمان آبرویم را پس بده | moon shine کاربر نودهشتیا نام کتاب : آبرویم را پس بده 

2 دانلود رمان آبرویم را پس بده | moon shine کاربر نودهشتیا نویسنده : moon shine کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان آبرویم را پس بده | moon shine کاربر نودهشتیا حجم کتاب : 2.02 مگابایت

4 دانلود رمان آبرویم را پس بده | moon shine کاربر نودهشتیا تعداد صفحات : 442

14 دانلود رمان آبرویم را پس بده | moon shine کاربر نودهشتیا خلاصه داستان :

اُرکیده نجفی یه دختر تحصیل کرده است . یه دختر که تو ناز و نعمت بزرگ شده و همه چی داشته ، حتی ازادی بیش از حد و تو این بین با سپهر صولتی آشنا میشه .

عاشق و دلباخته اش میشه و کم کم رابطه ای شکل میگیره که حداقل سرنوشت ارکید رو به لجن میکشه .
ارکید ناخواسته پا تو زندگی ای میذاره که نمیدونه خودش اون رو انتخاب کرده یا سپهر . 
ارکید حامله میشه ولی خونواده ها کم کم میفهمن . بچه رو تو دعوایی که به وجود میاد از دست میده همه چی بهم میریزه و در نهایت ارکید با سپهر ازدواج میکنه .  
هردو خوانواده سپهر و ارکید رو طرد میکنن . برای سپهر مشکلی نیست . اونقدر داره که با کمک کارخونه اش زندگیش رو بگذرونه .

حالا سه سال از اون روزها گذشته . ارکیده تو کارخونه حاج رسولی مشغول به کاره و زندگیش رو به سختی میگذرونه تو این بین امیر حافظ ، تک پسر حاج رسولی به خاطر سوء تفاهمی که پیش میاد بدجوری کمر به خراب کردن ارکیده میبنده . حالا باید دید آیا ارکیده میتونه به تنهایی و با تکیه به مردی مثل سپهر از پس زندگیش و امیر حافظ مغرور بر بیاد؟

 

 

سجاد بازدید : 2893 1393/01/01 نظرات (211)

 

1 دانلود رمان فرصتی دیگر | امیدوار کاربر نودهشتیا نام کتاب : فرصتی دیگر 

2 دانلود رمان فرصتی دیگر | امیدوار کاربر نودهشتیا نویسنده : امیدوار کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان فرصتی دیگر | امیدوار کاربر نودهشتیا حجم کتاب :4.63  مگابایت

4 دانلود رمان فرصتی دیگر | امیدوار کاربر نودهشتیا تعداد صفحات : 497

14 دانلود رمان فرصتی دیگر | امیدوار کاربر نودهشتیا خلاصه داستان :

داستان دختری است که از دارایی دنیا یک مادر دارد!  زلزله ای رخ می دهد .  او داخل آسانسور  است.  صدای یک آشنا او را فرا می خواند…

 

 

سجاد بازدید : 17290 1393/01/01 نظرات (1)

Android DVB-T TV 3.1.5 نرم افزاری برای دریافت شبکه های تلویزیونی دیجیتال با آنتن می باشد. شما می توانید با استفاده از یک دستگاه گیرنده دیجیتال USB و بدون نیاز به اینترنت شبکه های دیجیتال را مشاهده کنید. گوشی یا تبلت اندروید خود را از طریق کابل OTG به گیرنده دیجیتال متصل کنید و شبکه های تلویزیون را با کیفیت بالا دریافت کنید. برای استفاده از این برنامه باید گوشی یا تبلت شما از پورت USB پشتیبانی کند. اگر همه چیژ آماده باشد و شما به DVB-T متصل باشید، این برنامه به طور خودکار باز خواهد شد. سپس کشوری که می خواهید DVB-T آن را دریافت کنید انتخاب کرده تا دستگاه شروع به جستجوی کانال ها کند. جستجو حداکثر 5 دقیقه طول می کشد و شبکه های پیدا شده را به طور خودکار در دستگاه ذخیره می کند. در بالا سمت چپ وضعیت دریافت و وجود اشکال را به شما نشان می دهد. شما می توانید اطلاعات مربوط به محتوای برنامه در حال حاضر را پیدا کنید. در سمت راست شما می توانید یک مرور کلی از برنامه ایستگاه های دیگر را ببینید. تغییر کانال تنها دو تا سه ثانیه طول می کشد.
همچنین می توانید لیست کانال های مورد علاقه خود را ایجاد کنید. تعیین جهت صفحه نرم افزار نیز امکان پذیر است. به طور پیش فرض، تغییر جهت گیری صفحه نمایش تلویزیون بسته به محل قرار گیری تبلت یا گوشی هوشمند شما دارد. اگر قدرت سیگنال بالا باشد، این نرم افزار تصویر تلویزیون بسیار مناسب و با کیفیت را در صفحه نمایش به ارمغان می آورد.

سجاد بازدید : 645 1393/01/01 نظرات (0)

 

The Pirate Fairy Bluray/BDRip (2014) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|نسخه فشرده با کیفیت HD 720p و HD 1080p به پست اضافه شد|

 

 

 

نام انیمیشن: The Pirate Fairy

ژانر: انیمیشن، فانتزی

سال انتشار: ۲۰۱۴

مدت زمان: ۷۸ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: BDRip 720p/BDRip 1080p/Bluray 720p/Bluray 1080p

IMDB

زیرنویس فارسی: اگر نیاز به ترجمه دارید نظر دهید تا برایتان انجام دهیم

خلاصه داستان: وقتی که زارینا تمامی گردهای جادویی آبی رینگ پیکسی هالو را می دزدد و فرار می کند تا به دزدان دریایی صخره ی جمجمه ای بپیوندد، تینکربل و دوستان افسانه ای وی باید وارد عمل بشوند و این گردهای جادویی را به مکان درستش بازگردانند و …

سجاد بازدید : 10076 1393/01/01 نظرات (0)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای فصل بهار با صدای رضا صادقی، سعید شهروز، مهدی یراحی، محمد علیزاده، مرتضی پاشایی و پیام عزیزی را برای شما کاربران آماده کرده ایم. این آهنگ تیتراژ ویژه برنامه نوروزی شبکه سوم سیما با اجرای احسان علیخانی می باشد. هم اکنون می توانید این آهنگ بی نظیر را با کیفیت اورجینال از سایت ما دریافت نمایید. سایت ما سال خوشی را برای شما عزیزان آرزومند است.

سجاد بازدید : 6024 1393/01/01 نظرات (0)

Sygic: GPS Navigation & Maps v13.4.2 نرم افزاری است که رتبه بیشترین میزان دانلود مسیریابی آفلاین را از آن خود کرده است. با بیش از 30.000.000 بار دانلود در سراسر دنیا، Sygic را محبوب ترین برنامه ناوبری GPS کرده است. به جرات می توان گفت که این برنامه یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه مسیریابی برای گوشی های هوشمند است، با داشتن نقشه آفلاین، کاملا فارسی و سه بعدی نقشه شهرهای تهران، کرج، اصفهان، مشهد، شیراز، تبریز و قم، امکانات فوق العاده ای همچون مسیریابی پویا را به شما می دهد. برای این کار تنها کافیست تا مقصد خود را در برنامه وارد کنید تا بهترین مسیر به همراه راهنمای مسیر به زبان فارسی را به شما معرفی و شما را در تمام طول مسیر راهنمایی کند. نکته قابل توجه در مسیریابی این برنامه این است که اگر شما در طول مسیر به اشتباه از مسیر دیگری عبور کنید برنامه سریعا مسیر بهتری برای رسیدن شما به مقصد را برایتان نمایان می کند. اما نقشه سه بعدی فارسی همراه با راهنمای گویای فارسی تنها مزیت این نرم افزار نیست. شما با داشتن این برنامه می توانید از جهت قبله، زمان اوقات شرعی، اطلاع از آب و هوا، سرعت و مسیر وزش باد، اطلاع از خرابی جاده ها و اعلام وجود دوربین کنترل سرعت در مسیر خود، اطلاع از نزدیکترین مراکز پلیس، بیمارستان، آتش نشانی، داروخانه، پمپ بنزین و بسیاری موارد دیگر مطلع شوید.
جهت تغییر زبان برنامه به فارسی و انتخاب گوینده فارسی (سارا یا آرش) پس از نصب به Setting رفته و در بخش Regional این تنظ‍یمات را انجام دهید.

سجاد بازدید : 1082 1393/01/01 نظرات (1)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای شهرام شکوهی با عنوان لباس نو را برای شما کاربران آماده کرده ایم. این آهنگ تیتراژ ویژه برنامه نوروزی شبکه دوم سیما با اجرای فرزاد حسنی می باشد. هم اکنون می توانید این آهنگ بی نظیر را با کیفیت اورجینال از سایت ما دریافت نمایید. سایت ما سال خوشی را برای شما عزیزان آرزومند است.

سجاد بازدید : 691 1393/01/01 نظرات (0)

Magic Photo Editor یکی دیگر از دسته ی برنامه های موجود در زمینه ی ویرایش عکس می باشد. شما یک عکس دیجیتالی دارید و یک چشم انداز طبیعی زیبا به راحتی می توانید عکس دیجیتالی خود را به آن منظره ی زیبا بیافزایید. شما دوست دارید این دو را با هم ترکیب کنید و از طرفی عکس ترکیبی حاصل باید طبیعی و جذاب باشد با بهره گیری از نرم افزار Magic Photo Editor  به راحتی و با سرعت می توانید به نتیجه ی دلخواه خود دستیابی کنید. شما می توانید به آسانی تصاویر دیجیتالی تان را با تصاویر دیگر ترکیب کنید و با کمک این نرم افزار افکت های خاص به آن بیافزایید. این کار باعث می شود که تصاویر شما زیبا و تاثیر گذار شوند. ویرایشگر عکس معرفی شده کاربرد بسیار آسانی دارد و تنها با کلیک کردن و یا عمل کشیدن می توانید اندازه و موقعیت تصاویر، گل ها، متن و … را تغییر دهید.

سجاد بازدید : 34753 1393/01/01 نظرات (174)

آهنگ جدید و فوق العاده زیبای رضا پیشرو به نام رپر قدیمی با سبک West Coast ، رضا این آهنگ رو به عنوان عیدی به هواداراش تقدیم کرده

 

 

 

براي دانلود کليک راست نموده و از گزينه Save Target As استفاده نماييد

کیفیت ۱۲۸ ریمکس شده هست.

 

 

نام خواننده - نام آهنگ کیفیت حجم فایل لینک دانلود
رضا پیشرو - رپر قدیمی 128 3.2MB Download
رضا پیشرو - رپر قدیمی 320 7.8MB Download
سجاد بازدید : 531 1393/01/01 نظرات (1)

IcoFX نرم افزاری جامع برای ساخت، ویرایش و استخراج آیکون های دلخواه و منحصر به فرد است. این نرم افزار بسیاری از ابزارها و گزینه های ویرایش تنظیمات عکس را به علاوه بیش از 40 افکت زیبا را در یک رابط کاربری آسان برای شما فراهم نموده است تا در واقع شما هیچگونه محدودیتی در بکاربستن خلاقیت خود برای طراحی و ساخت آیکون نداشته باشید. IcoFX مکانی را فراهم نموده است تا به راحتی قادر به تبدیل عکس موردنظر به آیکون و یا بالعکس باشید و بتوانید تصاویر دلخواه خود را با فرمت آیکون ذخیره کنید. همچنین شما می توانید علاو بر آیکون به ایجاد و ویرایش مکان نما (cursor) نیز بپردازید و یا حتی آیکون های داخل فایل های exe را تغییر دهید.

سجاد بازدید : 695 1393/01/01 نظرات (0)

DzSoft Perl Editor ابزاری مفید برای نوشتن، ویرایش و دیباگ نمودن اسکریپت های Perl/CGI می باشد. این برنامه دارای رابط کاربری شهودی و انعطاف پذیری است که استفاده از آن را برای برنامه نویسان مبتدی و حرفه ای آسان می کند. DzSoft Perl Editor ابزاری ساده و در عین حال بسیار قدرتمند است. این نرم افزار امکاناتی نظیر بررسی کد (Code Explorer)، ویرایشگر به همراه نحو برجسته، بررسی و کنترل نحو، اشکال زدایی (دیباگ) آسان از خط فرمان و اجرای اسکریپت های CGI با نقاط شکست (breakpoints) و نمایش متغیرها و … را در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از DzSoft Perl Editor شما تنها با یک کلیک می توانید اسکریپت ها را اجرا کرده و بلافاصله نتیجه را ببینید (شما احتیاجی به وب سرور برای اجرا و تست یک اسکریپت CGI در مرورگر نخواهید داشت!).

سجاد بازدید : 2531 1392/12/29 نظرات (1)

 

1 دانلود رمان بغض ترانه ام مشو | shazde koochool کاربر نودهشتیا نام کتاب : بغض ترانه ام مشو

2 دانلود رمان بغض ترانه ام مشو | shazde koochool کاربر نودهشتیا نویسنده : shazde koochool کاربر انجمن نودهشتیا

3 دانلود رمان بغض ترانه ام مشو | shazde koochool کاربر نودهشتیا حجم کتاب : 3.66 مگابایت

4 دانلود رمان بغض ترانه ام مشو | shazde koochool کاربر نودهشتیا تعداد صفحات : 432

14 دانلود رمان بغض ترانه ام مشو | shazde koochool کاربر نودهشتیا خلاصه داستان :

این بار از نیمه میرسیم به پایان…نه از ابتدا…ابتدا همیشه شروع نیست…

 

 

سجاد بازدید : 1655 1392/12/29 نظرات (0)

 

1 رمان ایرانی و عاشقانه زن نبود ، شعله بود ، سوزاند | پری63 کاربر انجمن نودهشتیا نام کتاب : زن نبود ، شعله بود ، سوزاند

2 رمان ایرانی و عاشقانه زن نبود ، شعله بود ، سوزاند | پری63 کاربر انجمن نودهشتیا نویسنده : پری 63  کاربر انجمن نودهشتیا

3 رمان ایرانی و عاشقانه زن نبود ، شعله بود ، سوزاند | پری63 کاربر انجمن نودهشتیا حجم کتاب : 2.50 مگابایت

4 رمان ایرانی و عاشقانه زن نبود ، شعله بود ، سوزاند | پری63 کاربر انجمن نودهشتیا تعداد صفحات : 228

14 رمان ایرانی و عاشقانه زن نبود ، شعله بود ، سوزاند | پری63 کاربر انجمن نودهشتیا خلاصه داستان :

گیتی زنی است عصیانگر که با فراموش کردن عامدانه خاستگاه خانوادگی اش ، سعی دارد خود را همرنگ جماعتی کند که از جنس آنها نیست..
خود شیفتگی و حسادت بیمارگونه اش باعث می شود بندهای اجتماعی و عرفی را بر نتابد و برای رسیدن به آنچه به توهم ، مال خویش می داند ، همه چیز و همه کس را نابود کند…

 

 

سجاد بازدید : 452 1392/12/29 نظرات (0)

The Looney Tunes Show 2011 HDTVRip (2011) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|به همراه دانلود از سرور تورنت اختصاصی دانلودها|

|زیرنویس فارسی قسمت ۲۶ اضافه شد|

|قسمت بیست و ششم ضافه شد|

 


 

نام انیمیشن: The Looney Tunes Show 2011 – مجموعه تلویزیونی لونی تونز ۲۰۱۱

ژانر: انیمیشن ، کمدی ، داستانی ، ماجراجویی

سال انتشار: ۲۰۱۱

مدت زمان: ۲۲ × 26 دقیقه

حجم: ۱۲۰ × 26 مگابایت

کیفیت: HDTVRip

زیرنویس فارسی: دارد

خلاصه داستان: کمپانی معروف والت دیزنی دست به اقدام جدیدی زده است. این شرکت از تمامی شخصیت های کارتونی دوست داشتنی و قدیمی خود در مجموعه ای به نام The Looney Tunes Show استفاده کرده است. در این مجموعه ، در هر قسمت داستانی متفاوت بوجود می آید و مهره های اصلی داستان همواره در حال تغییر می باشند. ماجراهای بسیار جالبی در این مجموعه به وقوع می پیوندد و …

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 305
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 774
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,463
  • بازدید ماه : 83,033
  • بازدید سال : 548,355
  • بازدید کلی : 11,938,967
  • کدهای اختصاصی