loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 488 1393/01/11 نظرات (0)

Far Manager 3.0.3845 یک برنامه برای مدیریت فایل ها و آرشیو ها در سیستم عامل ویندوز می باشدFar Manager در حالت متنی کار می کند و رابط کاربری ساده و بصری را برای انجام بسیاری از اقدامات مورد نیاز همچون مشاهده فایل ها و دایرکتوری ها، ویرایش، کپی و تغییر نام فایل ها و … فراهم می سازد. این نرم افزار از چندین زبان مختلف پشتیبانی می کند و رابط آن به راحتی قابل تنظیم است. با استفاده از امکان رنگ برجسته و مرتب کردن بر اساس گروه ها در این نرم افزار ناوبری سیستم فایل آسان تر خواهد شد. قابلیت ها و عملکرد این نرم افزار توسط ماژول های DLL خارجی تا حد زیادی قابل افزایش است. این نرم افزار برای افزایش قابلیت های خود از پلاگین نیز پشتیبانی می کند.

سجاد بازدید : 790 1393/01/10 نظرات (0)

 

نویسنده : فردوس رسولی

زبان کتاب :  پارسی

تعداد صفحه :  ۹۰

قالب کتاب : PDF

مایکروسافت Word یکی از اجزای مایکروسافت آفیس، به عنوان یکی از برنامه های که برای نوشتن و دیزاین نمودن کتاب، مجلات، اخبار استفاده میشود، مورد توجه خاص کاربران نرم افزارهای مایکروسافت آفیس قرار گرفته و برای ایجاد نمودن کتاب امکانات بسیار خوبی را فراهم میکند. مطالب این کتاب با ویژگی آموزش گام به گام، مصور و بیانی بدور از پیچیدگی و ابهام برای دانش آموزان و سایر علاقمندان عزیز تالیف شده است. در ضمن تعاریف مطرح شده در این کتاب به صورت ساده و کلی بیان شده و از بیان تعاریف دانشگاهی به دلیل دشوار شدن درک تعاریف خودداری شده است. مطالب در ۹ فصل به همراه مثال های گام به گام ارایه شده است. امید است استفاده از تجربه ی طولانی در امر آموزش نظری و عملی به هنرجویان عزیز در تالیف این کتاب توانسته باشد کمک مطلوبی را برای مخاطبان عزیز در امر یادگیری برای هنر آموزان و همکاران ارجمند در امر آموزش فراهم نماید.

سجاد بازدید : 1282 1393/01/10 نظرات (1)

 

Modern Sniper : All Episodes HDTV (2010) Avi

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

 

 

 

نام مستند : Modern Sniper – تک تیرانداز مدرن

سال انتشار : ۲۰۱۰

مدت زمان : هر قسمت – دقیقه

حجم : هر قسمت ۳۵۰ مگابایت

کیفیت : HDTV

زیرنویس فارسی : ندارد

IMDB

خلاصه داستان : در جنگ جهانی دوم برای کشتن هر سرباز تقریبا ۲۵۰۰۰ گلوله شلیک شده است. این میزان به طور متوسط به ۲۰۰۰۰۰ گلوله رسیده است. با این حال تک تیر انداز ها برای کشتن هر سرباز ۱٫۳ گلوله شلیک شده است. تک تیرانداز ها آموزش بسیار تخصصی و با زمانی بسیار طولانی و در شرایطی بسیار دشوار دیده اند و این دلیل دقت بالای آنها در از پای در آوردن سربازان دشمن است.این سری مستند به بررسی چالش ها و خطرات تک تیراندازها می پردازد .

سجاد بازدید : 948 1393/01/10 نظرات (0)

 

Lichdom Battlemage Early Access PC-3DM

یکی دیگر از بازی های اکشن که در نوع خود هم شکل ندارد.در این بازی که به سبک اول شخص می باشد شما که در نقش جادوگری هستید که باید بدون استفاده از صلاح و با قدرت جادویی که دارید دشمنان را نابود کنید.برای مثال میتوانید از دستان خود اتش پرتاب کنید و یا با نیروی جاذبه دشمنان را به سطح زمین بکوبید. شما برای استفاده از جادو میباست دشمنان را نابود سازید و از درون انها سحر را بردارید و با ترکیب این سحرها میتوانید جادوهای زیادی را کشف و استفاده کنید.این بازی به گونه ای طراحی شده که در دیگر بازی ها این نوع سبک از جنگیدن بسیار نادر دیده میشود.همچنین بازی دارای گیم پلی خوب,گرافیک و از نظر داستانی که در اینده روی میدهد بسیار عالی میباشد. دقت داشته باشید که این نسخه، نسخه ی Early Access بازی می باشد و پیش از آزمایش نهایی عرضه شده است و در شبکه ی استیم در دسترس است. برای اجرای بازی نیاز است تا حداقل سیستم مورد نیاز را بررسی نموده و پس از تطبیق حداقل شرایط لازم، به دانلود و اجرای بازی بپردازید.

سجاد بازدید : 575 1393/01/10 نظرات (0)

PhotoInstrument 6.9 نرم افزاری مفید است که به طور ویژه برای ویرایش تصاویر پرتره و چهره و زیباسازی و شخصی سازی بیشتر آنها ایجاد شده است. این برنامه همراه با ارائه وسیعی از ویژگی ها و ابزارها به شما در سفارشی کردن و ویرایش و روتوش صورت،چشم ها،لب،صورت و قابلیت های بهبود سازی تصویر نظیر جوانسازی عکس،برداشتن لکه ها و سفید کردن دندان ، تغییر رنگ چشم و لب و قرار دادن افکت های رویایی و زیبا همگی از امکانات این نرم افزار مفید محسوب می شود. یکی دیگر از امکانات نرم افزار توانایی تغییر شکل صورت و بهبود آن است. برای مثال لاغر کردن صورت یا اضافه کردن گونه و… از قابلیت های این نرم افزار است. PhotoInstrument نرم افزاری است بسیار قدرتمند جهت روتوش و بازسازی تصاویر دیجیتال که در کمترین زمان ممکن و تنها با چند کلیک این کار را انجام می دهد. اگر می خواهید هنر روتوش و بازسازی تصاویر را به طور کامل یاد بگیرید ، این نرم افزار شروع بسیار خوبی برای شما می باشد. ابزارهای بسیار قوی و گوناگون در این نرم افزار شما را برای روتوش و بازسازی هرچه بهتر تصاویر همیاری می کنند. کار با نرم افزار بسیار آسان بوده و جهت کار با آن نیاز به دانش قبلی نخواهد بود. این نرم افزار از تمامی تصاویر با انواع پسوندها نظیر PNG, JPG, BMP, TIF, PCX, TGA, EXR, ICO , Adobe Photoshop PSD به طور کامل پشتیبانی می کند.
 

سجاد بازدید : 1112 1393/01/10 نظرات (2)

 

Rush for Glory PC-FASiSO

Rush For Glory یک بازی دیگر در سبک دفاع از قلعه ( Tower defense) است که با گرافیک سه بعدی و گیم پلی درگیر کننده و خوب خود گزینه مناسبی برای علاقه مندان به این سبک از بازی های کامپیوتری میباشد ، در این بازی شما وظیفه دفاع از پایگاه های خود را در برابر تهاجم بیگانگان دارید توسط ساخت استراتژیکی برج ها و ارتقاء آنها بازیکن می تواند پایگاه خود را با خیال راحت حفظ کند و پیشرفت خود را در کمپین تک نفره بازی ادامه دهد.بیش از ۳۰ نوع از دشمنان، غول های آخر سطح بالا و قوی و همچنین طیف گسترده ای از برج ها و ارتقاء آنها بازی Rush For Glory  را به  یک تجربه  منحصر به فرد. از سبک دفاع از قلعه تبدیل میکند. از ویژگی های این بازی می توان به ۱۰ کمپین با حالات مختلف، ۳ سطح دشواری، دستاوردهای چندگانه، ۵ نوع برج با ۳ ارتقاء مختلف و ۳ توانایی های ویژه، ۵ حمله قدرتی . مرده باران، دام، آهسته تر کردن بازی، برج طلایی …، بیش از ۳۰ نوع دشمن با رفتار خاص، حمله ، شفادهندگان ، طرفداران ، انواع توربو …، کنترل سرعت بازی، آهسته و سریع و … اشاره نمود.

 

 

سجاد بازدید : 392 1393/01/10 نظرات (0)

 

Cloudbuilt PC-CODEX

عنوان Cloudbuilt نام یک بازی جدید در سبک کشن است که توسط Coilworks طراحی شده و ناشر آن Rising Star Games میباشد. در این بازی شما نهایت سرعت و مبارزه را تجربه خواهید کرد! شخصیت اول بازی زن جوانی است که با در دست داشتن سلاح قدرتمند و یک جفت چکمه های سرعتی قدم در یک جهان مرموز با ابرهای تیره در آسمان میگذارد! به Cloudbuilt خوش آمدید، در این بازی شما با تصمیم گیری سریع و قدرت تفکر و انتخاب سریع باید از میان صخره های موجود در جو، بهترین و سریعترین را انتخاب کنید تا به دری که به منظور پاین هر مرحله طراحی شده است برسید. در طول بازی تاورهای بمب انداز و دستگاه های لیزری بسیاری وجود داد که با تغییر مسیر سریع باید از آن ها عبور کنید، روبات های دشمن در طول بازی بر سر راه شما قرار میگیرند که با استفاده از سلاح جنگی باید آن ها را نابود کرده و با قدرت سرعتی خود از میان آن ها عبور کنید. Cloudbuilt بک بازی با رفلکس سرعتی است که نیاز به تصمیم گیری سریع دارد، گرافیک بازی بصورت دست کشیده شده است و گیم پلی بازی بسیار جذاب و خاص است.

سجاد بازدید : 536 1393/01/10 نظرات (0)

 

Breach and Clear PC-RELOADED

Breach and Clear یک بازی جدید در سبک اکشن استراتژیک است که در سال ۲۰۱۴ توسط Gun Media ساخته و برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . در این بازی به دنیای استراتژیک تاکتیکی و ترکیبی قدم خواهید گذاشت و فرماندهی نیروهای عملیات ویژه را بر عهده خواهید گرفت و ماموریت برنامه ریزی و اجرای مراحل پر خطر آن را بر عهده خواهید گرفت. اما این فراتر از ماموریت های معمولی خواهد بود. در بازی Breach and Clear می توانید سلاح و تیم همراه خود را در هر مرحله ساماندهی و سفارشی کنید تا در نهایت به کارامد ترین نیروی خود دست پیدا کنید که می تواند در هر چه بهتر طی کردن مراحل کمکتان کند. کنترل افراد به صورت استراتژیک خواهد بود که این خود می تواند به کنترل بهتر انجام بهتر ماموریت کمک کند. با این ویژگی می توانید نگاهی کلی به مواضع دشمن انداخته و تصمیمات بهترین را اتخاذ کنید, البته سطوح بازی از دشواری و پیچیدگی نسبی نیز برخوردار است.

سجاد بازدید : 659 1393/01/10 نظرات (0)

 

TuneUp Utilities 2014 14.0.1000.275 یکی از قدیمی ترین و در عین حال بهترین نرم افزارها در زمینه بهینه سازی ویندوز و ریجستری ویندوز می باشد. این نرم افزار به شما این قابلیت را خواهد داد تا تمام ارورها و مشکلات موجود در ویندوز و ریجستری را تعمیر کنید. TuneUp Utilities شامل ابزارهای مختلفی می باشد که هرکدام از انها در زمینه بهینه سازی ویندوز به شما کمک خواهند کرد. در ادامه مطلب TuneUp Utilities را به صورت کامل مورد بررسی قرار داده ایم.

سجاد بازدید : 133383 1393/01/10 نظرات (95)

 

دانلود موزیک ویدیو  و آهنگ جدید و بسیار زیبای همایون شجریان با نام چرا رفتی با بالا ترین کیفیت
این قطعه جهت مراسم رونمایی از آلبوم نه فرشته ام نه شیطان ساخته شده است.
آهنگساز : تهمونس پورناظری ، شعر : سیمین بهبهانی ، کارگردان : باران کوثری

برای دانلود ویدیو موزیک به ادامه مطلب مراجعه کنید …

سجاد بازدید : 401 1393/01/10 نظرات (0)

AVG PC Tuneup 2014 14.0.1001.380 نرم افزاری برای افزایش کارایی سیستم و بازگرداندن کامپیوتر شما به اوج کارایی می باشد. پاکسازی و تعمیر رجیستری، بازیابی فایل های حذف شده، تقویت کننده سرعت اتصال به اینترنت، پاک کننده هارد دیسک، ارائه اطلاعات دقیق در مورد سخت افزار و نرم افزار، حذف فایل های تکراری و بیهوده، ابزار حفاظت از حریم خصوصی و … از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

سجاد بازدید : 2653 1393/01/10 نظرات (0)

 

امروزه اگر نگاهی به اطراف بیندازید متوجه نقش کامپیوتر در زمینه های مختلف می شوید. اکنون دیگر مانند گذشته نیست که برای ویرایش یا ایجاد صدا و آهنگ نیاز به دستگاه های پیشرفته و استودیو داشته باشیم امروز یک کاربر عادی می تواند براحتی با کامپیوتر خود این کارها را انجام دهد در همین راستا کتاب الکترونیکی بی نظیر و اولین منبع فارسی آموزش نرم افزار آهنگ سازی FL Studio را از سایت ما آماده کرده ایم که در 57 صفحه و چندین فصل بطور کامل به آموزش این نرم افزار می پردازد البته باید توجه داشت قصد نویسنده کتاب از نوشتن این کتاب صرفا آشنایی شما با دکمه ها و منوهای این نرم افزار نبوده و شما را بصورت حرفه ای با ساخت و ویرایش موسیقی دیجیتال آشنا می کند. امیدواریم مورد استفاده شما عزیزان قرار بگیرد.

سجاد بازدید : 916 1393/01/10 نظرات (0)

 

FL Studio Producer Edition 11.1.0 Final مخفف (Fruity Loops Studio) یک ایستگاه کارى و کامپیوترى صوت دیجیتال (Digital Audio Workstation) مى‌باشد که توسط Didier Dambri، مؤسس شرکت نرم‌افزارى Image-Line ساخته شده است و از آن براى ساخت موسیقى هاى ریتمیک و بر پایه‌ى الگو (Pattern-Based) استفاده مى‌شود. عواملى مانند محیط کاربرپسندانه ى FL Studio، امکان ساخت سبک هاى مختلف موسیقى (Hip-Hop، Electronica، Techno و …) و عدم نیاز به دانش خاصى در زمینه موسیقى، سبب شده اند که این نرم‌افزار در میان دوستداران موسیقى دیجیتال شناخته شده باشد و کاربران تازه کار و حرفه اى را به سمت خود جذب کند.

سجاد بازدید : 619 1393/01/10 نظرات (0)

 

اگر می خواهید زمانی که متنی را روی صفحه نمایش خود دارید به طور خودکار توسط نرم افزاری تبدیل به گفتار شده و در داخل یک فایل صوتی ذخیره شود. نرم افزار Balabolka 2.9.0.566 FINAL + Portable یک ابزار تبدیل متن به گفتار است که متن نوشته شده روی صفحه را برای شما می خواند و به وسیله آن می توانید متن خود را به راحتی تبدیل به گفتار کنید. با استفاده از این نرم افزار تبدیل متن به صدا همه نوع صداهایی که بر روی سیستم کامپیوتر شما نصب شده است در دسترس Balabolka می باشد. با این نرم افزار تبدیل متن به صوت، متن روی صفحه نمایش می تواند تبدیل به گفتار شده و به صورت یک فایل WAV و یا یک فایل MP3 ذخیره شود. این نرم افزار تبدیل متن به صدا می تواند محتوای کلیپ بورد و همچنین متون داخل یک فایل Word و فایل های RTF و فایل های HTML را به راحتی بخواند، می تواند نوع فونت و رنگ پس زمینه را سفارشی کند و می تواند از System Tray بخواند و Hotkey های جهانی یا Global را کنترل کند.
این نرم افزار تبدیل متن به گفتار از نسخه های مختلف صوت مایکروسافت که به آن SAPI می گویند استفاده می کند، که می توانید از طریق این قابلیت پارامترهای صدا از جمله سرعت، گام و حجم صدا را تغییر دهید. با استفاده از این نرم افزار خواندن متن که یک نرم افزار کاربردی می باشد شما می توانید یک لیستی از صداهای دلخواه را برای تعویض به وجود بیاورید تا در صورت لزوم برای بهبود کیفیت تلفظ ، صدا را تغییر دهید و صدای دیگری را جایگرین کنید. این قابلیت زمانی برای شما مفید خواهد بود که شما می خواهید املای کلمات را تغییر دهید. قواعدی که در این نرم افزار برای تصحیح تلفظ مورد استفاده قرار گرفته است از VBScript برگرفته شده است. در ضمن نرم افزار Balabolka به زبان های مختلف و تحت ویندوز های XP/2000/Vista/Win 7 کار می کند که می تواند برای تمام کاربران بسیار کاربردی باشد.

سجاد بازدید : 1314 1393/01/10 نظرات (1)

 

Shadow Sub 4.0 نرم افزاری بسیار مفید و کاربردی برای ساخت و ویرایش فایل های زیرنویس می باشد. توسط این نرم افزار می توانید بیش از 100 نوع فرمت رایج زیرنویس را ویرایش کرده و یا دوباره بسازید. این نرم افزار دارای 2 زبان فارسی و انگلیسی است و برای مترجمین فیلم و سریال داخل ایران طراحی گردیده است. همچنین این برنامه قابلیت ترجمه زیرنویس با استفاده از 3 موتور قدرتمند ترجمه، مانند گوگل و مایکروسافت را دارد.
Shadow Sub که به فارسی سازه زیرنویس خوانده می شود، در طول 1.5 سال ساخته شده است، کاملا رایگان بوده و دارای محیط کاربر پسند می باشد.

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 315
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 829
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,518
  • بازدید ماه : 83,088
  • بازدید سال : 548,410
  • بازدید کلی : 11,939,022
  • کدهای اختصاصی