loading...
همه چی دانلود
تبلیغات ویژه

سجاد بازدید : 661 1392/12/29 نظرات (0)

The Looney Tunes Show 2011 720p  Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

برای اولین بار در سایت های فارسی زبان با کیفیت ۷۲۰ پیکسل 
قسمت  26 در ادامه همین مطلب قرار گرفت
زیرنویس فارسی قسمت ۲۵ در ادامه مطلب قرار گرفت
 
 
ژانر : انیمیشن ، کمدی ، داستانی ، ماجراجویی
سال انتشار : ۲۰۱۱ – ۲۰۱۲
تعداد فصل : ۱ فصل کامل پخش شده ، فصل دوم در حال پخش
مدت زمان :  - قسمت ۲۲ دقیقه ای
حجم : به طور میانگین هر قسمت ۹۰ مگابایت
کیفیت : ۷۲۰p ، کیفیت بسیار عالی
امتیاز : ۷.۵/۱۰
زیرنویس فارسی : دارد ، زیرنویس از تیم ترجمه ۹Movie 
 
خلاصه داستان: کمپانی معروف والت دیزنی دست به اقدام جدیدی زده است. این شرکت از تمامی شخصیت های کارتونی دوست داشتنی و قدیمی خود در مجموعه ای به نام The Looney Tunes Show استفاده کرده است. در این مجموعه ، در هر قسمت داستانی متفاوت بوجود می آید و مهره های اصلی داستان همواره در حال تغییر می باشند. ماجراهای بسیار جالبی در این مجموعه به وقوع می پیوندد و … . هم اکنون می توانید مجموعه دوم این انیمیشن فوق العاده جذاب و خاطره انگیز را از سایت دانلودها دریافت نمایید . زیرنویس فارسی به زودی برای انیمیشن آماده خواهد شد .
 
سجاد بازدید : 404 1392/12/29 نظرات (0)

 

کسانی که به طور روزانه مجبور به کار در یک ریموت دسکتاپ (برای کنترل یک دسکتاپ از راه دور) هستند، می دانند که دسترسی به دستگاه های USB متصل به کامپیوترشان در زمانی که در کار با ریموت شما به آن ها نیاز دارند، ممکن است چقدر مشکل باشد. شما نمی توانید از دستگاه های متصل به پورت USB، از راه دور کنترل داشته باشید بنابراین مدیریت و دسترسی به آن ها در ریموت ممکن نیست در برخورد با چنین مشکلاتی شما مجبور به استفاده از راه حل هایی مانند اتصال مستقیم دستگاه خود به پورت USB ریموت خواهید بود اما در بیشتر موارد ممکن است ریموتی که شما با آن کار می کنید در محلی غیر قابل دسترس قرار داشته باشد!
USB for Remote Desktop را می توان به عنوان بهترین و آسان ترین راه حل برای حل این مشکل درنظر گرفت که امکانی را برای شما فراهم می کند تا قادر باشید هنگام استفاده از ریموت، از دستگاه های متصل به پورت یو اس بی در در کامپیوتر خود استفاده کنید و به این صورت هنگام کار با ریموت در هر جایی که نیاز داشتید از یک سخت افزاری که به پورت یو اس بی متصل می شود استفاده کنید، به راحتی مسیر دستگاه متصل به کامپیوتر خود را بدهید.

سجاد بازدید : 792 1392/12/29 نظرات (0)

چنانچه شما نیز از جمله کاربران باتجربه ی کامپیوتر باشید مطمئناً می دانید که ابزار فرمتی که ویندوز در اختیار شما قرار می دهد اطلاعات موجود در دیسکی که فرمت می کنید را به صورت دائمی و صد در صد حذف نخواهد کرد.
همچنین می دانید که یکی از موثرترین راه های از بین بردن بدسکتور هارد استفاده از فرمت سطح پایین یا همان Low Level Format است. شما می توانید با استفاده از نرم افزار HDD Low Level Format Tool که ابزار فرمت سطح پایین هارد نامیده می شود، تمامی فایل های ذخیره شده بر روی هارد دیسک و یا حتی فلش مموری ها را برای همیشه و به صورت دائمی پاک کنید، به نحوی که به هیچ وجه با استفاده از نرم افزار های بازیابی قابل، بازگرداندن نباشند. ایمنی حذف دائم اطلاعات توسط این نرم افزار تا اندازه ای است که پس از فرمت کردن هارد دیسک با استفاده از آن، گویی هارد دیسک را به تازگی از کارخانه سازنده آن تحویل گرفته اید. همچنین این نرم افزار تقریباً از تمامی هارد دیسک ها پشتیبانی می نماید.

سجاد بازدید : 3825 1392/12/29 نظرات (0)

The Emperor's New Groove BDRip (2000) Mkv

تقدیم به بچه‌های خوب ایران

|پخش اختصاصی نسخه دوبله فارسی گلوری برای اولین بار|

 

 

 

نام انیمیشن: The Emperor's New Groove – زندگی جدید امپراطور ۱

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۰۰

مدت زمان: ۷۸ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: BDRip 720p/BDRip 1080p

دوبله فارسی (گلوری)

IMDB

خلاصه داستان: امپراطور کوزکو با قدرت جادویی جانشینش تبدیل به یک لاما و اکنون باید تخت شاهی خود را در قالب یک حیوان لاما به خود بازگرداند که در این بین ماجراهای بسیار بامزه و جالبی رقم می خورد …

 

سجاد بازدید : 782 1392/12/29 نظرات (0)

 

Bambi II BDRip (2006) Mkv

تقدیم به بچه‌های خوب ایران

|پخش اختصاصی نسخه دوبله فارسی گلوری برای اولین بار|

 

 

 

نام انیمیشن: Bambi II – بامبی ۲

ژانر: انیمیشن، خانوادگی، درام

سال انتشار: ۲۰۰۶

مدت زمان: ۷۵ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: BDRip 720p/BDRip 1080p

دوبله فارسی (گلوری)

IMDB

خلاصه داستان: بامبی ۲ نام پویانمایی محصول کمپانی بزرگ والت دیزنی می‌باشد که به کارگردانی برایان پیمینتال ساخته شده است. داستان انیمیشن در ادامه شماره اول این پویانمایی «بامبی – Bambi» رخ می‌دهد و جالب است بدانید از لحاظ فاصله زمانی میان انتشار دو شماره از یک فیلم بامبی با ۶۴ سال رکورد دار است (شماره قبلی در سال ۱۹۴۲). داستان پویانمایی از این قرار است که بعد از کشته شدن مادر بامبی توسط یک شکارچی، پدرش که فرمانروای جنگل است هیچ راهی جز نگهداری و تربیت پسر جوان و کنجکاوش ندارد. بامبی نیز در جنگل با دوستان و دشمنان زیادی روبرو می‌شود و می‌خواهد مایه افتخار پدرش باشد و…

 

سجاد بازدید : 396 1392/12/29 نظرات (0)

 

My Friends Tigger and Pooh Super Sleuth Christmas Movie DVDRip (2007) Mkv

تقدیم به بچه‌های خوب ایران

|پخش اختصاصی نسخه دوبله فارسی گلوری برای اولین بار|

 

 

 

نام انیمیشن: My Friends Tigger and Pooh Super Sleuth Christmas Movie – معمای سال نوی کارآگاهان زبردست

ژانر: انیمیشن، خانوادگی

سال انتشار: ۲۰۰۷

مدت زمان: ۴۲ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: DVDRip

دوبله فارسی (گلوری)

IMDB

خلاصه داستان: نزدیک کریسمس است و داربی، بوستر، پوه و ببری و سایر دوستان منتظر رسیدن آن هستند. همه به خانه ی پو رفته اند تا این مراسم را جشن بگیرند. وقتی که روو و لومپی بیرون می روند تا بازی کنند، همه درباره ی آرزوهای خود صحبت می کنند و …

سجاد بازدید : 1142 1392/12/29 نظرات (0)

با استفاده از نرم افزار Prevent Recovery 6.51 شما می توانید فایل های خود را به صورت کامل و مطمئن از سیستم پاک کرده و مطمئن باشید که دیگر کسی نمی تواند با نرم افزار های ریکاوری موجود فایل های شما را بازیابی کند. با پاک کردن اطلاعات و فایل ها به طول معمول و حتی از سطل آشغال ویندوز این فایل ها هنوز به طول کامل پاک نشده و قابل ریکاوری هستند. پس اگر شمااطلاعات مهمی دارید که می خواهید به طور کامل از شر آنها خلاص شوید با ازین نرم افزار استفاده کنید. برنامه به شما اجازه ی انتخاب از میان سه آپشن را می دهد: Normal، Extended و Paranoid. توجه داشته باشید که هر چه سطح امنیتی بالاتر باشد پروسه زمان بیشتری را برای تکمیل شدن استفاده می کند.

سجاد بازدید : 344 1392/12/29 نظرات (0)

KooLoader Plus 3.7.0 یک نرم افزار مدیریت دانلود و اکسپلورر FTP قدرتمند، با امکانات گسترده و متنوع است که دارای قابلیت های شتاب دهنده قدرتمند می باشد. پشتیبانی از دانلود های همزمان و متعدد، از سرگیری و ادامه دانلود، دانلود از سایت های مانند یوتیوب، RapidShare و بسیاری از ویژگی های دیگر از امکانات این نرم افزار می باشد. قابلیت های این برنامه در درجه اول برای سرعت، سادگی و سهولت استفاده می باشد. این نرم افزار از مدیریت صف و همچنین تنظیم پیکربندی دانلود پشتیبانی می کند.

سجاد بازدید : 361 1392/12/29 نظرات (0)

IconCool Graphics Converter PRO 2013 3.92 Build 140320 یک نرم افزار قدرتمند با استفاده آسان برای تبدیل دسته ای گرافیکی و نمایش عکس با قابلیت وارد نمودن بیش از 500 فرمت گرافیکی و گرفتن خروجی با بیش از 100 فرمت نظیر BMP، GIF، JPG، PNG و بسیاری دیگر می باشد. این برنامه همراه با 50 فیلتر و 12 افکت تصویر می باشد.
Graphics Converter همچنین از ساختن exe نیز پشتیبانی می کند که قادر است گروهی از عکس ها و فایل های PDF را به یک فایل exe مستقل تبدیل کند، بنابراین شما به راحتی قادر به ایجاد بسته اسلاید شو با فرمت exe و ایجاد PDF با امکان خواندن بر روی هر کامپیوتر بدون نیاز به نرم افزار Adobe PDF خواهید بود. همچنین می توانید خصوصیات فایل ها مانند تعیین رمز عبور و کیفیت تصویر، موسیقی پس زمینه، عنوان صفحه و … را سفارشی کنید. این برنامه فیلترهای مختلف تصویر را در اختیار شما قرار می دهد و می توانید فیلترهای انتخاب شده را ذخیره کرده یا افکت ها را به عنوان پیش فرض برای کاربردهای پردازش دسته ای که بعدا قصد انجام آن را دارید ذخیره کنید.

سجاد بازدید : 851 1392/12/29 نظرات (0)

شاید برای شما هم پیش آماده باشد تا بخواهید از صفحه مانیتور خود و تمامی جزئیات آن تصویر برداری کنید تا بعد ها مورد استفاده قرار دهید و یا فیلم آموزشی به این روش تهیه کنید. از رو در وبسایت ما برای شما کاربران گرامی نرم افزاری را با عنوان 2.5.32.319 Free Screen Video Recorder آماده کرده ایم که می توان آن را یکی از بهترین و ساده ترین نرم افزار ها در این زمینه دانست . این نرم افزار ساده به شما این امکان را می دهد تا از صفحه مانیتور خود بدون اهمیت از این که چه چیزی را اجرا کرده اید ، با کیفیت بالا فیلم برداری کنید . همچنین تمامی حرکات موس در نرم افزار ضبط می شود که یکی از مهمترین عوامل برای تولید فیلم های آموزشی برای کامپیوتر است . کیفیت ویدئو ها در این نرم افزار بسیار بالا و قابل قبول بوده به طوری که می توانید از این نرم افزار برای ضبط فیلم ها و ویدئو های تلوزیونی که با استفاده از کارت تی وی بر روی کامپیوتر دریافت می کنید استفاده کنید . همچنین یکی از محبوبترین نرم افزار ها برای ضبط تصاویر چت های تصویری در مسنجر های Yahoo , AIM , ICQ و MSN است . امیدواریم این نرم افزار مورد توجه شما قرار گرفته باشد .

برای دریافت جدیدترین نسخه نرم افزار Free Screen Video Recorder به ادامه مطلب مراجعه کنید …

سجاد بازدید : 336 1392/12/29 نظرات (0)

اگر به‌دنبال یک ویجت اختصاصی برای وضعیت آب و هوا و اطلاعات زمان در شهرهای مختلف دنیا هستید، ویجت Weather & Clock را نصب کنید. این ویجت دارای اطلاعات جزئی در مورد وضع آب و هوای شهرهای مختلف است و اطلاعاتی نظیر دمای فعلی، وضعیت جوی، رطوبت، سرعت وزش باد و جهت آن و همچنین پیش‌بینی وضع هوای روزهای آینده را در اختیار شما قرار می‌دهد. ویجت‌های متنوع این برنامه در اندازه‌های مختلف می‌تواند به‌کمک شما بیاید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

سجاد بازدید : 694 1392/12/29 نظرات (0)

Arcsoft TotalMedia Theatre 6.6.1.190 یک نرم افزار پلیر چند منظوره قدرتمند برای پخش فایل های چند رسانه ای با قابلیت اجرای طیف وسیعی از فرمت های صوتی و تصویری می باشد. این نرم افزار از دیسک های Blu-ray و DVD، AVCHD و یا فایل های کیفیت بالا (HD)، ویدئوهای روی سرور UPnP و آنلاین پشتیبانی می کند. طراحی رابط کاربر شهودی و خلاقانه، کیفیت پخش و عملکرد عالی و تکنولوژی پیشرو پخش، تجربه برتر پخش فیلم را برای شما به ارمغان می آورد. آنچه این نرم افزار را از نمونه های مشابه خود متمایز نگاه می دارد، استفاده بسیار ناچیز آن از پردازنده سیستم است که این امکان باعث مصرف کمتر انرژی و همچنین امکان انجام پردازش های دیگر در حین پخش فیلم می شود. امکان تهیه لیست پخش، مشاهده فیلم با حداکثر کیفیت (انجام تنظیمات اتوماتیک) و امکان پخش موسیقی از ورودی های مختلف را می توان از جمله قابلیت های این نرم افزار دانست. همچنین می توانید فیلم های آنلاین را با کیفیت بالا مشاهده نمایید. از جمله دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به پشتیبانی از Blu-ray و همچنین امکان ساخت فیلم سه بعدی اشاره کرد.

سجاد بازدید : 476 1392/12/29 نظرات (0)

 

DVD-Cloner Gold / Platinum 2014 11.30 Build 1305 نرم افزار کپی و ریپ کننده DVD با امکانات و توابع قدرتمند می باشد. امروزه بسیاری از کاربران با استفاده از نرم افزارهای مختلف اقدام به ساخت فایل های تصویری خود به صورت DVD می کنند. کاربران کامپیوتر با پیشرفت های کامپیوتری خود را سازگار می سازند و همراه با تکنولوژی آن ها نیز برای ارتقا خود اقدام می کنند. امروزه با توجه به ازدیاد دستگاه های DVD و افزایش این دیسک ها در میان کاربران، آن ها را وادار داشته تا فایل ها و اطلاعات خود را بر روی این نوع دیسک ها قرار دهند. نرم افزارهای مختلفی را می توان نام برد که قابلیت کپی فایل ها و فرمت های دی وی دی را داشته که در این میان نرم افزار DVD-Cloner پیشرفته ترین برنامه کاربردی  است که به آسانی DVD را به DVD-R/RW  کپی می کند. این نرم افزار با کاربرد ساده به شما امکان رایت DVD، فیلم و کپی های سفارشی را می دهد.
شما می توانید DVD تان را در 2-3 دقیقه با همان کیفیت نسخه اصلی کپی کنید. DVD کپی شده می تواند در هر DVD Player اجرا شود. DVD-Cloner از معدود نرم افزار backup است که ریپر CSS/DVD دارد. و شما نیازی به دانلود برنامه های دیگر مانند DVD43 یا AnyDVdDندارید. موتور رایت جدید می تواند 1:1 کپی کند. آن می تواند هوشمندانه نوع دیسک را شناسائی کند و مدل های کپی را برای انتخاب شما نمایش دهد. این نرم افزار از دی وی دی های Blu-ray و HD و دیسک های رمزدار پشتیبانی و مرحله به مرحله شما را برای رایت آسان راهنمایی می کند.

سجاد بازدید : 570 1392/12/29 نظرات (0)

نرم افزار iSkysoft Video Converter Ultimate 5.0.0.0 ابزاری است که دارای چند ویژگی یعنی تبدیل فایل‌های ویدئو به یکدیگر، رایت دی وی دی، دانلود فیلم آنلاین، انتقال و … می‌باشد. با استفاده از این نرم افزار چند منظوره شما میتوانید به راحتی فرمت‌های ویدیوئی و دی وی دی خود را به سایر فرمت‌ها از جمله فرمت های اچ دی تبدیل نمائید. شما میتوانید به راحتی فیلم‌های دی وی دی را ریپ کرده و یا بالعکس سایر فرمت‌ها را به فرمت DVD تبدیل نمائید. از جمله دیگر قابلیت‌های این نرم افزار میتوان به تبدیل فرمت‌های به فرمت‌های دو بعدی و سه بعدی اشاره کرد، شما به آسانی میتوانید فیلم‌های خود را به فرمت‌های بی نظریر ۳D تبدیل کرده و از فیلم خود لذت ببرید. قابلیت رایت بر روی سی دی و دی دی و یا فایل‌های ISO ، پشتیبانی از وارد کردن فایل‌های زیرنویس، SRT، SST ، امکان اضافه نمودن منو به دی وی دی‌ها و … از دیگر قابلیت های این نرم افزار می‌باشد .

سجاد بازدید : 719 1392/12/29 نظرات (0)

 

Twenty Feet From Stardom BluRay 720p (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|به همراه زیرنویس فارسی|

||برنده جایزه اسکار بهترین مستند سال||

 

 

 

نام مستند : Twenty Feet From Stardom

سال انتشار : ۲۰۱۳

مدت زمان : ۹۱ دقیقه

حجم : ۱۱۰۰ مگابایت

کیفیت : BluRay 720p

زیرنویس فارسی : دارد

IMDB

خلاصه داستان : در مستند Twenty Feet From Stardom خوانندگان پشتیبان در جهانی زندگی میکنند که در آن دروغ فراتر از کانون توجهات قرارمیگیرد. صدای آنها بزرگترین باندهای موسیقی پاپ را هماهنگی میبخشد،اما تاکنون هیچ ایده ای از اینکه آنان چه کساتی هستند یا ایتکه به چه جایی وصل هستند نداشتیم …

تعداد صفحات : 133

درباره ما
این وبلاگ برای دسترسی تمام ایرانیان به مطالب پرطرفدار می باشد، در اینجا بهترین و برترین مطالب دیگر سایت ها و برنامه ها را قرار دادیم تا نیاز شما به دانلود برطرف شود، تیم همه چی دانلود امیدوار است با تلاش زیاد و حمایت شما بتواند گامی به سوی بالاترین ها بردارد. این تیم با قوانین جمهوری اسلامی ایران پیش می رود و تمام سعی خود را می کند که مطالب غیر قانونی در مقابل چشمان شما گذاشته نشود. با تشکر مدیر همه چی دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از کدام بخش بیشتر لذت می برید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1989
  • کل نظرات : 709
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 347
  • آی پی امروز : 285
  • آی پی دیروز : 641
  • بازدید امروز : 679
  • باردید دیروز : 3,672
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 30,368
  • بازدید ماه : 82,938
  • بازدید سال : 548,260
  • بازدید کلی : 11,938,872
  • کدهای اختصاصی